| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101cortexedge Adisoft1991s TonyGFR alinx3330 spiderpc Caravelle_Zg Katalin4653 huiu_goe dandel mariushal cont dezactivat . Hurricane @ndrey 63-1143-5 aurelsandu cnusi adytm kristi kkk lifetec andreikiki redeme baiazid Simply18 manuela frank81 nenuandrei Desiro256 Spartan1948 kasapis2007 roseanu Raduku09 razvan - trenuri kristu traian M.I.C.I. raoul Vale 1nt3rp0l_106 Kriszti219 daniel_c George33 lokomo69 Amiralul cristi ar membru inactiv rich1974 alex1987 DPS AlexandruC iuli.hard COSTACHE MIHAIL didinul Norbi ravers75 lovekomotive allred Re6/6 TVlad incepator Goanga MariusM membru exclus bostanescu gigel lapsanszkitamas rizelgeorgel2004 dany90 NicuS cstefan AndiCFR mureseanu_976 riciu cfr500 vanchorusebulgaria EuroNight sorin cont inactiv AlexD ionutz85 Ciprian andreiutzu ionutz72 Warrior12 The Legend cardinal Vitosa Teodor Adirmvl bybyutza Vlad Costin.H Luna DUAL Dr2005 pannonia express Nesebar Rarau avram ldh80 IonutCFR2009 Adrian78 Andrey_tm 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Dec 2012, 13:49 | |
| Probabil nu se folosesc peste tot. Probabil pe liniile de care zici s-au bagat fire pe sub pamant. Spre exemplu pe Floreni - Dornisoara si Vama - Moldovita se foloseau acele fire pe acei stalpi (pana sa se inchida). |
|
| |
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Dum 30 Dec 2012, 13:52 | |
| nu se mai folosesc acei stalpi acum la moda e telefonul mobil iar stalpii si firele apartin cfr infrastructura - ramura telecomunicatii |
|
| |
spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4860 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Dec 2012, 14:07 | |
| Da, ma refeream la cei de lemn: E prea multa nepasara la CFR :roll: Sursa imagini |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Dec 2012, 15:36 | |
| Exista restrictii pe vreme cu ceata? |
|
| |
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Dum 30 Dec 2012, 17:03 | |
| nu, dar mecanicul va conduce trenul in functie de vizibilitatea pe care o are, si de instinctul sau, adica atunci cand se afla la o pozitie x si stie ca sunt pericole va incetini trenul pentru a evita un eventual pericol, in special aici la trecerile la nivel de CF neprevazute cu bariere tip SAT sau BAT si unde circulatia auto e semnificativa |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Dec 2012, 17:31 | |
| Regio 4074 Jibou pl 13.45 - Sarmasag sos 15.01 si regio 4073 Sarmasag pl 15.15 - Jibou sos 16.33 sunt trenuri facute cu automotor sau au in compunere vagoane clasa? ce fel de vagoane? Multumesc La multi ani! |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Dec 2012, 18:01 | |
| Multumesc, Alin! Aici, in localitatea din care transmit in direct, e o ceata de nu vezi la mai mult de 30-40 de metri. Cu toate astea 1522 a recuperat intarzierea de 7 minute cu care trecuse la dus (1521). |
|
| |
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6380 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Dec 2012, 20:19 | |
| Am si eu o intrebare. Pe ce principiu functioneaza barierele (BAT, SAT) de cale ferata? Mi-a mai fost povestit de catre cineva din CFR dar am uitat...multumesc! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 30 Dec 2012, 23:52 | |
| - Marius 926 a scris:
- Regio 4074 Jibou pl 13.45 - Sarmasag sos 15.01 si regio 4073 Sarmasag pl 15.15 - Jibou sos 16.33 sunt trenuri facute cu automotor sau au in compunere vagoane clasa? ce fel de vagoane?
Multumesc La multi ani! In vara era cu 2 vagoane unu 20-54 si altul 39-50 , acum nu stiu ce o mai fi , daca nu e cu vagoane e posibil sa fie cu LVT sau cu Duewag desi mai sigur e cu LVT |
|
| |
cnusi
Numarul mesajelor : 80 Reputatie : 4846 Data de inscriere : 07/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 31 Dec 2012, 13:41 | |
| - TonyGFR a scris:
- Am si eu o intrebare. Pe ce principiu functioneaza barierele (BAT, SAT) de cale ferata? Mi-a mai fost povestit de catre cineva din CFR dar am uitat...multumesc!
Instalaţie de semnalizare luminoasă şi acustică tip SAT şi instalaţie de semnalizare cu semibariere tip BAT.Instalaţiile SAT/BAT deservesc semnalizării automate a intersecţiei la acelaşi nivel al căii rutiere cu calea ferată. In general acestea funcţionează automat la apropiere trenului şi sunt puse în mişcare prin trecerea trenului pe o sectiune. Dacă bariera este pe secţiunea imediat după staţie, aceasta se închide automat când se face un parcurs de intrare/iesire ori trecere. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 03 Ian 2013, 19:06 | |
| Iar daca sunt in incinta statiei se inchid fie automat,fie manual de IDM. |
|
| |
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Ian 2013, 11:27 | |
| Am mers pe 30 dec cu R 3009 Bucuresti-Brasov si avea 3 vagoane etajate.
Unul din vagoane avea jos clasa 1 si sus clasa 2.
Pe cfrcalatori apare doar clasa 2 => Puteai sa mergi cu el daca aveai bilet de a 2? Am vrut sa merg cu cl 1 dar eram 4 si nu mai erau destule locuri. Am observat si la alte R de pe ruta asta vagonul asta sau altul la fel cu cl 1 si 2
Stiu ca toate/majoritatea R au doar cl 2.
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Ian 2013, 11:33 | |
| La R poti merge fara probleme la clasa I. Cel putin eu nu am patit sa ma trimita vreun nas la a II-a, desi aveam bilet acolo. Nu stiu ce sa zic in cazul trenurilor de rang superior, dar poti incerca si acolo sa mergi la clasa I cu bilet de a II-a. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Ian 2013, 11:42 | |
| Daca pe infofer figureaza doar cu clasa 2 si in realitate are si clasa 1 atunci poti merge linistit cu biletul de clasa 2 la clasa 1 , (de multe ori merg asa la Regio) daca pe infofer are clasa 1+2 atunci trebuie neaparat bilet pentru clasa 1 dar si in cazula sta e cu dus si intors , ca daca ai bilet de clasa 2 si stai la clasa 1 e posibil sa nu zica nimic nasu mai ales daca pe acel tren sunt multi blatisti . Acum cateva luni ma sui intr-un Regio dintr-o statie unde nu era casa de bilete , vine nasul i spun de unde pana unde se uita pe tabel imi spune 9 lei , scot 10 sa i dau , se uita la mine si zice : da doar 5 si dute si stai la clasa 1 , ............................... |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Ian 2013, 11:58 | |
| Deci sa inteleg ca la noi in Romania la clasa 1 un bilet este mai ieftin decat la clasa a doua!!! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|