| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101cortexedge Adisoft1991s TonyGFR alinx3330 spiderpc Caravelle_Zg Katalin4653 huiu_goe dandel mariushal cont dezactivat . Hurricane @ndrey 63-1143-5 aurelsandu cnusi adytm kristi kkk lifetec andreikiki redeme baiazid Simply18 manuela frank81 nenuandrei Desiro256 Spartan1948 kasapis2007 roseanu Raduku09 razvan - trenuri kristu traian M.I.C.I. raoul Vale 1nt3rp0l_106 Kriszti219 daniel_c George33 lokomo69 Amiralul cristi ar membru inactiv rich1974 alex1987 DPS AlexandruC iuli.hard COSTACHE MIHAIL didinul Norbi ravers75 lovekomotive allred Re6/6 TVlad incepator Goanga MariusM membru exclus bostanescu gigel lapsanszkitamas rizelgeorgel2004 dany90 NicuS cstefan AndiCFR mureseanu_976 riciu cfr500 vanchorusebulgaria EuroNight sorin cont inactiv AlexD ionutz85 Ciprian andreiutzu ionutz72 Warrior12 The Legend cardinal Vitosa Teodor Adirmvl bybyutza Vlad Costin.H Luna DUAL Dr2005 pannonia express Nesebar Rarau avram ldh80 IonutCFR2009 Adrian78 Andrey_tm 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
63-1143-5
Numarul mesajelor : 136 Varsta : 36 Localizare : Linia CF 700 km 11+400 Reputatie : 5242 Data de inscriere : 03/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Dec 2012, 12:46 | |
| - 63-1143-5 a scris:
- Care a fost pretul de achizitie a unei locomotive ASEA in anul 1966 ?
Inca nu am primit raspuns la aceasta intrebare . |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Dec 2012, 13:10 | |
| Nu mai stiu pe care forum erau chiar facturile de la depoul Brasov.
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 06 Dec 2012, 13:42 | |
| 060 EA 002 a costat 1.069.541 coroane suedeze, asa apare pe factura cu mentiunea gegen Akkreditiv
|
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 07 Dec 2012, 01:34 | |
| - MariusD a scris:
- Locomotivele cu abur nu au instalatie INDUSI+DSV!
Si in conditiile astea mai au in prezent drept de circulatie ? AFER da autorizatii fara sa existe astfel de instalatii ? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 07 Dec 2012, 06:01 | |
| Pot circula si asa. La fel cum circula drezinele, UAM-urile si alte utilaje feroviare care nu au aceasta instalatie. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 07 Dec 2012, 07:33 | |
| Plus ca nu circula in fiecare an (era sa zic zi ) |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 07 Dec 2012, 23:09 | |
| Vom mai avea in Romania Regio Urban, Regio Suburban, IRNight, Euro City, ECN, ICN? |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 07 Dec 2012, 23:17 | |
| - adirmvl a scris:
Am gasit asta pe net, e de prin Sinaia. PE la capetele din dreapta se facea intrarea pe coridoarele vagoanelor? Si la acea vreme se mergea cu nasu. Dovada oamenii care merg in exteriorul vagonului. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 07 Dec 2012, 23:35 | |
| - ctln1991 a scris:
- Vom mai avea in Romania Regio Urban, Regio Suburban, IRNight, Euro City, ECN, ICN?
Regio Urban parca e autobuzul de pe ruta P.O.Otopeni-Aeroport Otopeni , Regio Suburban vor fii liniile din jurul Bucurestiului poate chiar de la anul , IRN exista dar nu se foloseste ca denumire fiind trenurile de noapte IR, EuroCity(EC) echivalent cu IC pe parcurs intern este de exemplu trenul international de zi Timisoara - Budapesta , ca si rang ICN/EN apare trenul Dacia dar si trenul Ister ... Denumirea de EN (EuroNight) este denumirea internationala a trenurilor intercity de noapte insa pe parcurs intern se foloseste ICN dupa cum trenurile internationale de zi sunt catalogate in general EC/IC deci denumirile desi diferite atat timp cat exista si un rang intern defapt inseamna practic acelasi lucru... |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 08 Dec 2012, 00:23 | |
| Poza de mai sus ma face nostalgic. Este speciala. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 08 Dec 2012, 07:13 | |
| - ctln1991 a scris:
- Si la acea vreme se mergea cu nasu. Dovada oamenii care merg in exteriorul vagonului.
Asta nu inseamna ca mergeau cu nasu. Mergeau asa pentru ca trenul era foarte aglomerat. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 08 Dec 2012, 09:09 | |
| - Vlad a scris:
- ctln1991 a scris:
- Si la acea vreme se mergea cu nasu. Dovada oamenii care merg in exteriorul vagonului.
Asta nu inseamna ca mergeau cu nasu. Mergeau asa pentru ca trenul era foarte aglomerat. Imi dau seama ca era aglomerat, dar oamenii nu mai plateau bilet chiar era periculos sa calatoresti in exteriorul vagonului. |
|
| |
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 08 Dec 2012, 14:30 | |
| Fotografia de mai sus este facuta fix in locul unde s-a turnat filmul ,,Reconstituirea" ( cu: George Constantin, George Mihaita, etc.) adica stavilarul de pe raul Prahova si Podul de beton cu arcada! Tot in acelasi loc dar mai sus, se afla vila unde ma cazez (vila ,,Elmondo") in vizitele mele pe Valea-Prahovei. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 08 Dec 2012, 15:29 | |
| Eu cred ca vagoanele acelea nu aveau culoar. Intrarea in compartiment se facea direct, pe usile vizibile in poza. Nasul se deplasa pe scarile din exterior iar cotetul de la capat trebuie sa fi fost cabina frinarului. Se mergea pe scari si cu autobuzele din Bucuresti pe vremea cind se putea pleca din statie cu usa deschisa. Cei care calatoreau asa se numeau "pompieri". Inutil sa mai spun cit era de periculos. |
|
| |
Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6259 Data de inscriere : 27/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 08 Dec 2012, 15:44 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|