Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+101
cortexedge
Adisoft1991s
TonyGFR
alinx3330
spiderpc
Caravelle_Zg
Katalin4653
huiu_goe
dandel
mariushal
cont dezactivat .
Hurricane
@ndrey
63-1143-5
aurelsandu
cnusi
adytm
kristi kkk
lifetec
andreikiki
redeme
baiazid
Simply18
manuela
frank81
nenuandrei
Desiro256
Spartan1948
kasapis2007
roseanu
Raduku09
razvan - trenuri
kristu
traian
M.I.C.I.
raoul
Vale
1nt3rp0l_106
Kriszti219
daniel_c
George33
lokomo69
Amiralul
cristi ar
membru inactiv
rich1974
alex1987
DPS
AlexandruC
iuli.hard
COSTACHE MIHAIL
didinul
Norbi
ravers75
lovekomotive
allred
Re6/6
TVlad
incepator
Goanga
MariusM
membru exclus
bostanescu gigel
lapsanszkitamas
rizelgeorgel2004
dany90
NicuS
cstefan
AndiCFR
mureseanu_976
riciu
cfr500
vanchorusebulgaria
EuroNight
sorin
cont inactiv
AlexD
ionutz85
Ciprian
andreiutzu
ionutz72
Warrior12
The Legend
cardinal
Vitosa
Teodor
Adirmvl
bybyutza
Vlad
Costin.H
Luna
DUAL
Dr2005
pannonia express
Nesebar
Rarau
avram
ldh80
IonutCFR2009
Adrian78
Andrey_tm
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
63-1143-5

63-1143-5


Numarul mesajelor : 136
Varsta : 36
Localizare : Linia CF 700 km 11+400
Reputatie : 5242
Data de inscriere : 03/12/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 06 Dec 2012, 12:46

63-1143-5 a scris:
Care a fost pretul de achizitie a unei locomotive ASEA in anul 1966 ?


Inca nu am primit raspuns la aceasta intrebare .
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 06 Dec 2012, 13:10

Nu mai stiu pe care forum erau chiar facturile de la depoul Brasov.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 06 Dec 2012, 13:42

060 EA 002 a costat 1.069.541 coroane suedeze, asa apare pe factura cu mentiunea gegen Akkreditiv

Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeVin 07 Dec 2012, 01:34

MariusD a scris:
Locomotivele cu abur nu au instalatie INDUSI+DSV!
Si in conditiile astea mai au in prezent drept de circulatie ? AFER da autorizatii fara sa existe astfel de instalatii ?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeVin 07 Dec 2012, 06:01

Pot circula si asa. La fel cum circula drezinele, UAM-urile si alte utilaje feroviare care nu au aceasta instalatie.
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeVin 07 Dec 2012, 07:33

Plus ca nu circula in fiecare an (era sa zic zi Smile )
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7371
Data de inscriere : 18/11/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeVin 07 Dec 2012, 23:09

Vom mai avea in Romania Regio Urban, Regio Suburban, IRNight, Euro City, ECN, ICN?
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7371
Data de inscriere : 18/11/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeVin 07 Dec 2012, 23:17

adirmvl a scris:
Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 531050_312388695542946_298560448_n


Am gasit asta pe net, e de prin Sinaia. PE la capetele din dreapta se facea intrarea pe coridoarele vagoanelor?
Si la acea vreme se mergea cu nasu. Dovada oamenii care merg in exteriorul vagonului.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeVin 07 Dec 2012, 23:35

ctln1991 a scris:
Vom mai avea in Romania Regio Urban, Regio Suburban, IRNight, Euro City, ECN, ICN?

Regio Urban parca e autobuzul de pe ruta P.O.Otopeni-Aeroport Otopeni , Regio Suburban vor fii liniile din jurul Bucurestiului poate chiar de la anul , IRN exista dar nu se foloseste ca denumire fiind trenurile de noapte IR, EuroCity(EC) echivalent cu IC pe parcurs intern este de exemplu trenul international de zi Timisoara - Budapesta , ca si rang ICN/EN apare trenul Dacia dar si trenul Ister ...

Denumirea de EN (EuroNight) este denumirea internationala a trenurilor intercity de noapte insa pe parcurs intern se foloseste ICN dupa cum trenurile internationale de zi sunt catalogate in general EC/IC deci denumirile desi diferite atat timp cat exista si un rang intern defapt inseamna practic acelasi lucru...
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeSam 08 Dec 2012, 00:23

Poza de mai sus ma face nostalgic. Este speciala.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeSam 08 Dec 2012, 07:13

ctln1991 a scris:
Si la acea vreme se mergea cu nasu. Dovada oamenii care merg in exteriorul vagonului.

Asta nu inseamna ca mergeau cu nasu. Mergeau asa pentru ca trenul era foarte aglomerat.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7371
Data de inscriere : 18/11/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeSam 08 Dec 2012, 09:09

Vlad a scris:
ctln1991 a scris:
Si la acea vreme se mergea cu nasu. Dovada oamenii care merg in exteriorul vagonului.

Asta nu inseamna ca mergeau cu nasu. Mergeau asa pentru ca trenul era foarte aglomerat.
Imi dau seama ca era aglomerat, dar oamenii nu mai plateau bilet chiar era periculos sa calatoresti in exteriorul vagonului.
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6551
Data de inscriere : 10/10/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeSam 08 Dec 2012, 14:30

Fotografia de mai sus este facuta fix in locul unde s-a turnat filmul ,,Reconstituirea" ( cu: George Constantin, George Mihaita, etc.) adica stavilarul de pe raul Prahova si Podul de beton cu arcada! Tot in acelasi loc dar mai sus, se afla vila unde ma cazez (vila ,,Elmondo") in vizitele mele pe Valea-Prahovei.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeSam 08 Dec 2012, 15:29

Eu cred ca vagoanele acelea nu aveau culoar. Intrarea in compartiment se facea direct, pe usile vizibile in poza. Nasul se deplasa pe scarile din exterior iar cotetul de la capat trebuie sa fi fost cabina frinarului.
Se mergea pe scari si cu autobuzele din Bucuresti pe vremea cind se putea pleca din statie cu usa deschisa. Cei care calatoreau asa se numeau "pompieri". Inutil sa mai spun cit era de periculos.
Sus In jos
Hurricane
V.I.P Member
V.I.P Member
Hurricane


Numarul mesajelor : 509
Localizare : Iasi
Reputatie : 6259
Data de inscriere : 27/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitimeSam 08 Dec 2012, 15:44

mariushal a scris:
MariusD a scris:
Locomotivele cu abur nu au instalatie INDUSI+DSV!
La noi da da la DR, DB sistemul Induzi a aparut in 30 - 40 cand tractiunea cu abur era in floare! Very Happy

BR 03 si 52 OBB cu indusi:

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 DSC_0818 Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 DSC_0715 Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 DSC_0718
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 56 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 56 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: