|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101cortexedge Adisoft1991s TonyGFR alinx3330 spiderpc Caravelle_Zg Katalin4653 huiu_goe dandel mariushal cont dezactivat . Hurricane @ndrey 63-1143-5 aurelsandu cnusi adytm kristi kkk lifetec andreikiki redeme baiazid Simply18 manuela frank81 nenuandrei Desiro256 Spartan1948 kasapis2007 roseanu Raduku09 razvan - trenuri kristu traian M.I.C.I. raoul Vale 1nt3rp0l_106 Kriszti219 daniel_c George33 lokomo69 Amiralul cristi ar membru inactiv rich1974 alex1987 DPS AlexandruC iuli.hard COSTACHE MIHAIL didinul Norbi ravers75 lovekomotive allred Re6/6 TVlad incepator Goanga MariusM membru exclus bostanescu gigel lapsanszkitamas rizelgeorgel2004 dany90 NicuS cstefan AndiCFR mureseanu_976 riciu cfr500 vanchorusebulgaria EuroNight sorin cont inactiv AlexD ionutz85 Ciprian andreiutzu ionutz72 Warrior12 The Legend cardinal Vitosa Teodor Adirmvl bybyutza Vlad Costin.H Luna DUAL Dr2005 pannonia express Nesebar Rarau avram ldh80 IonutCFR2009 Adrian78 Andrey_tm 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 00:14 | |
| Intre Post Macazuri si Dr.Tr. Severin Est sunt 2 linii. Acolo se intalnesc 592 si 591.
1693 si 1992 fac cruce intre Zagujeni si Cavaran pe dubla. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 00:27 | |
| Mersi Vlad acum m-am convins si eu chiorul de mine |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 11:13 | |
| - daniel_c a scris:
- adirmvl a scris:
- ce rost are sa schimbi locomotiva in Arad pentru 1833?
probabil locomotiva electrica se intoarce la Timisoara cu alt tren, statia Arad are depou, deci locomotiva diesel este acolo, nu tre sa vina izolata sau sa inceapa serviciul cu mult timp inainte de a prelua trenul, in cazul acesta este posibil sa nu se justifice tractiunea diesel pe linie electrificata
oricum, sunt multe date pe care nu le cunoastem de care se tine cont cand se face programul de tractiune cum ar fi locomotive disponibile, mecanici, ore, prestatia masinii, etc Alaltaieri a mers cu GM pana la Timisoara. Nu stiu daca l-a schimbat in Arad.4 Inca o intamplare de acest gen: Un Regio(3118+2614) Oradea - Timisoara Nord a schimbat GM-ul cu care a venit de la Oradea cu un alt GM cu care a mers la Timisoara. |
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 475 Reputatie : 5044 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 12:12 | |
| - andrey_tm a scris:
Alaltaieri a mers cu GM pana la Timisoara. Nu stiu daca l-a schimbat in Arad.4 Inca o intamplare de acest gen: Un Regio(3118+2614) Oradea - Timisoara Nord a schimbat GM-ul cu care a venit de la Oradea cu un alt GM cu care a mers la Timisoara. sunt anumite aspecte pe care noi nu le cunoastem |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 15:46 | |
| Dimineata GM merge cu Iasiul pina la Cluj Napoca.
|
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 15:55 | |
| @dan tm Multumesc pentru informatie!
Trenul IR 12112 Timisoara - Sibiu cum merge? Are vreo intarziere? Daca are, cata? Face mai mult de 30 minute? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 17:54 | |
| Ma intereseaza cam ce compunere au urmatoarele trenuri daca stie cineva dar astazi ca maine plec si nu mai pot intra pe forum pana ma intorc .
3074-Oradea-Cluj , este compus tot cu 20-54/55 ?
4111-Cluj-Sighet a ramas la fel ca si cel pus de mine la semnatura ?
4094-Cluj-Jibou-Baia Mare este tot cu Desiro ?
4316-Baia Mare-Satu Mare este posibil sa fie ADH ?
4338-Hlmeu-Oradea ce compunere are ?
9195-Drobeta Tr. Severin-Timisoara este tot cu 20-54/55 ?
Multumesc ! |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 17:59 | |
| Regio 9195 are in compunere 20-54/55. L-am vazut acum cateva zile. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 18:00 | |
| - andrey_tm a scris:
- Regio 9195 are in compunere 20-54/55. L-am vazut acum cateva zile.
Multumesc , mai raman celalalte ! |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 19:40 | |
| 3074 si 4094 este compus din Desiro! 4110/4111 a ramas compunerea ce ai tu la semnatura: DA + 20-55 + 19-47/57 + 20-49 1XX |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 21:10 | |
| - Norbi a scris:
- 3074 si 4094 este compus din Desiro!
4110/4111 a ramas compunerea ce ai tu la semnatura: DA + 20-55 + 19-47/57 + 20-49 1XX Deci si pe 3074 au disparut vagoanele , multumesc ! |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 21:14 | |
| - karpaty a scris:
- Norbi a scris:
- 3074 si 4094 este compus din Desiro!
4110/4111 a ramas compunerea ce ai tu la semnatura: DA + 20-55 + 19-47/57 + 20-49 1XX Deci si pe 3074 au disparut vagoanele , multumesc ! Da, au disparut de vreo 6 luni! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 22:32 | |
| Chiar nu stie nimeni raspunsul la intrebarea asta de pe alt topic, unde era off-topic e drept: - DUAL a scris:
- Linia noastra e cam de 200 ,doar ca sunt cei de la AFER un pic cam retardati .. Dincolo pe acelasi sistem (stalpi,catenara,sine,prindere Pandroll) se circula cu 200.+Indusii in teste la >140 km/h nu inregistreaza trecerile peste semnale,datorita lungimii inductorului foarte mica... Avem 3 locomotive capabile de 200 , hai 4 ,dar cu 302 nu stiu cati se risca sa mearga mii de km la 200,in starea curenta.Plus ca 302 a dezvoltat vibratii puternice in pantograf si la 160 in teste in anul 2007 ,cred ca a avut loc testul.Deci si masinile din cls 41 cu pantografe vechi posibil sa aiba probleme.
E ironie sau e pe bune faptul ca linia noastra ar duce pana la 200 km/ora ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 22:42 | |
| Azi, pentru prima dată, mi s-a întâmplat să mi se interzică fotografierea în Gara de Nord din Bucureşti... m-am trezit cu un agent de pază, care a început să îmi explice că nu e voie, că sunt filmat şi că pe el l-au trimis să mă împiedice să fac poze. Ori s-a sucit lumea faţă de azi dimineaţă, ori cineva ale alergie la Regiotrans, nu vor să vadă lumea că trenul de la Craiova are 6 vagoane şi aer condiţionat în toate. Cu un minut înainte pozasem o troacă de la CFR Călători... la aia nu au zis nimic. _________________ :TTT:
|
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6180 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 26 Aug 2012, 23:47 | |
| Astazi eram eu in trenul Brasov - Craiova, am mers de la Sinaia la Craiova. Conditii de calatorie ireprosabile, personal de tren politicos, aer conditionat, curatenie, hartie, sapun. Trenul in Brasov era format din Rama de constanta in fata, rama de craiova la mijloc, si automotorul de Iasi la coada. Cel de constanta era superlux, si am aflat de la nas ca pana la Bucuresti poti calatori cu IR de Constanta la pret de R, daca mergi mai departe se considera IR pe toata distanta (ex: daca mergi Sinaia - Bucuresti platesti ca R, daca mergi Sinaia - Ciulnita platesti IR). Trenul care merge la constanta arata ca un avion, IC de la CFR e mic copil, este acolo luxul suprem in materie de trenuri de la noi din tara. Cu toate astea, observ cu angoasa si scarba cum se pun bete in roate acestui operator feroviar, dar si TFG-ului. Pe mine ca si calator, ma intriga modul in care, in cazul dezinformarii mele si a celorlalti calatori, se doreste sa calatorim cu mijloace mai scumpe si mai proaste, iar serviciile de calitate ne sunt necunoscute din cauza rautatii angajatilor CFR. Foarte multa lume nu stie de siteuri pe internet, sa caute rute, trenuri, operatori, n-au de unde!!! Singura lor metoda de informare este la ghiseul de informatii din gara, de unde nu pot afla nimic. Este si de datoria noastra ca prin acest forum sa aducem informatii pretioase celor ce au nevoie sa calatoreasca cu trenul.... Ca si comert, ce se intampla este cea mai clara lipsa de democratie, de fair play si de acces la o piata libera, la o concurenta cinstita. CFR infra si calatori sunt reprezentate printr-o profunda marlanie, CFR calatori doreste sa traiasca pe piata nu prin servicii bune si cinstite, prin multe bilete ieftine cumparate, ci prin preturi mari, si prin ideea ca omul nu are incotro decat sa apeleze la CFR. Ei bine, nu-i asa. Exista "dusmanul" nr 1 (dar cu care iti faci treaba) numit MAXI TAXI (caci trenurile private nu au inca asa mare intindere). Cu aceasta ideologie, CFR calatori a reusit ca in perioada 2008 - 2012 sa piarda 40 % (!!!) din calatori, in doar 4 ani, realizati ca e vorba de milioane de calatori? Acesta este un tip de gandire ce face rusine tarii noastre in Europa, suntem de tot rasul si devenim din ce in ce mai penibili. Raportat la corectitudinea legii concurentei, toti operatorii feroviari privati ar trebui sa dea in judecata CFR INFRA pentru discreditarea acestor operatori in favoarea CFR Calatori. Desi garile apartin de INFRA, iar birourile CFR calatori sunt inchiriate la infra, deci CFR Calatori plateste bani pe ele, tot la angalati CFR calatori mergi cand te duci la informatii sa intrebi cate ceva. Rea-vointa angajatilor depaseste orice imaginatie la biroul de informatii, si trecerea tuturor trenurilor private drept IR aduc pierderi operatorilor privati. Nu ma intereseaza castigurile niciunui operator, pe mine ca si calator ma intereseaza sa am trenuri bune, cu confort si viteza, nu imi pasa ce operator ma transporta la destinatie! Asa ca sa facem in asa fel incat sa oferim cu ajutorul acestui forum cat mai multe informatii, pentru toti cei care au nevoie de informatii si nu stiu de unde sa le ia. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |