Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5456
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeMier 26 Sept 2012, 22:08

karpaty a scris:
adrian78 a scris:
Navetiştii au fost daţi cu scandal jos din tren. Oamenii se plâng că nu au de unde să-şi ia bilete

http://www.antena3.ro/romania/navetistii-au-fost-dati-cu-scandal-jos-din-tren-oamenii-se-plang-ca-nu-au-de-unde-sa-si-ia-bilete-185289.html

CFR Călători continuă acţiunile de descurajare a călătoriilor frauduloase pe calea ferată.
Astăzi, 25 septembrie 2012, o echipă formată din personal de control al CFR Călători (20 persoane), reprezentanţi ai Poliţiei de Transport Feroviar (20 persoane) şi ai Jandarmeriei Române (30 persoane), a organizat o acţiune de control în staţia Săbăreni, la trenurile Regio 9110 şi 9102 care circulă pe ruta Târgovişte – Bucureşti Basarab.

În cursul acestei acţiuni au fost depistaţi 282 de pasageri fără legitimaţii de călătorie. 237 dintre aceştia au achitat biletul la tarif de taxare în tren, în valoare totală de 4.380 lei. De asemenea, au fost eliberate şi 45 de procese verbale de contravenţie, pasagerilor care nu au achitat biletul în tren.

Urmare acestui control, în intervalul orar 05.00-08.00 la casele de bilete din staţiile de pe ruta Târgovişte – Bucureşti, s-a constatat o creştere cu aprox 40% a încasărilor de bilete faţă de aceeaşi perioadă a zilei precedente.

Aceste demersuri se înscriu în programul de combatere a călătoriei fără bilet în trenurile de călători. Controalele vor continua în perioada următoare şi pe alte secţii de circulaţie şi trenuri cu trafic semnificativ de navetă.


POVESTI !!

Atata timp cat nu o sa vad pe trenurile ce merg la Rosiori Nord jandarmi, politie TF in fiecare vagon/tren nu o sa se schimbe nimic.

Am mers acum 2 sapt, vineri 14 septembrie cu IR 1597 Bucuresti - Craiova, si pana la Rosiori Nord au fost extrem de multi BLATISTI !!!
Iar in vagonul 1 unde eram eu, am vazut inainte de a cobori in Rosiori, la capatal vagonului un politist care probabil facuse si el blatul sau a mers gratuit.
Nasii primesc spaga langa politisti (nu stiu daca era in misiune sau calator)

La Bucuresti Nord m-am urcat foarte greu in vagon (am ajuns ca de obicei cam tarziu SI LOGIC ca am luat bilet cu 10 minute mai devreme SI ERAU LOCURI LIBERE iar in vagon mare aglomeratie) , locul meu era OCUPAT de o BLATISTA care se plangea ca e menajera in Bucuresti la niste doctori si castiga "doar" 14 milioane si ce greu e.

Nu are din 14 mil bani sa isi ia un amarat de bilet (sta in Bucuresti 4 zile si apoi se duce acasa deci face 2 calatorii pe saptamana)
A obligat-o cineva sa foloseasca IR si nu Regio ??
Unii de pe aici nu castiga 14 mil pe luna

Logic ca dupa Rosiori erau o groaza de locuri libere in vagon.

Din cauza aglomeratiei o fetita de vreo 5 anisori plangea in hohote ca nu putea respira. Dupa ce au coborat o groaza de blatisti in Videle si in vagon nu au mai fost asa de multi oameni s-a mai linistit.

Asa ca RUSINE CFR !!
Daca nu ar tremura atata vagoanele Regiotransului as folosi de fiecare data Regiotransul pe Bucuresti -Craiova sau pe Bucuresti -Predeal

Sa ma lase toti cu povestile fata de saracii calatori blatisti de pe IR 1525 automotorul de Valcea , de ar fi dupa mine as suprima opririle automotorului din Videle si Rosiori. Saracii calatori cinstiti nu merita asa specimene in automotor.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeMier 26 Sept 2012, 23:09

Politistii nu cred ca au cum sa faca blatul, pentru ca ei au dreptul legal la calatorii gratis nelimitate pe calea ferata din ce stiu eu.
Sus In jos
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 151
Varsta : 51
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 4635
Data de inscriere : 15/08/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeMier 26 Sept 2012, 23:56

Luna a scris:
Politistii nu cred ca au cum sa faca blatul, pentru ca ei au dreptul legal la calatorii gratis nelimitate pe calea ferata din ce stiu eu.

Ba chiar deloc , cu exceptia cazurilor in care sunt in misiune . In cazul in care se deplaseaza spre si dinspre locul de munca , politistul are dreptul la decontare din partea MAI in conditiile legii (abonamente , bilete de calatorie) , in orice alt caz este blatist ca toata lumea .


Ultima editare efectuata de catre roseanu in Joi 27 Sept 2012, 00:33, editata de 1 ori
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 27 Sept 2012, 00:00

Hai sa fim seriosi , cati politai ai vazut cu bilet , se duc ori in cabina nasului pentru ca se cunosc ori stau la clasa 1 indiferent ca merge la munca sau o statie doua cu treaba personala , doar se cunoaste cu nasu si nu e ne*un sa cumpere bilet ca atare sta la clasa 1 pe moca , totusi traim in Romania si asta este adevarul

_________________
595423Revista presei (partea III) - Pagina 57 Bdeem_8496_aRevista presei (partea III) - Pagina 57 Bdeem_8496_aRevista presei (partea III) - Pagina 57 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5456
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 27 Sept 2012, 00:08

karpaty a scris:
Hai sa fim seriosi , cati politai ai vazut cu bilet , se duc ori in cabina nasului pentru ca se cunosc ori stau la clasa 1 indiferent ca merge la munca sau o statie doua cu treaba personala , doar se cunoaste cu nasu si nu e ne*un sa cumpere bilet ca atare sta la clasa 1 pe moca , totusi traim in Romania si asta este adevarul

Nu cred ca trenul avea clasa 1 iar vagonul era deschis , nu era cu compartimente.

Pe mine nu ma intereseaza daca politistul plateste sau nu , pe mine ma DERANJEAZA ca banii se dau nasului chiar daca politistul e si el pe acolo. Dar politistii sunt buni de ... cuier.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 27 Sept 2012, 00:12

Eu am spus ce se intampla in viata de zi cu zi in general nu m-am referit strict la cazul prezentat de tine .

_________________
595423Revista presei (partea III) - Pagina 57 Bdeem_8496_aRevista presei (partea III) - Pagina 57 Bdeem_8496_aRevista presei (partea III) - Pagina 57 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 27 Sept 2012, 05:52

http://www.adevarul.ro/actualitate/social/CNS_Cartel_ALFA_cere_Guvernului_sa_schimbe_strategia_de_privatizare_a_CRF_Marfa-_Altfel-urmeaza_greva_0_781121988.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 27 Sept 2012, 10:05

Am văzut că se vorbea de supracontroale... acum 2 zile pe 1693 era supracontrol... iar blatiştii de Roşiori se duceau în primul vagon cu organele de supracontrol Smile) În schimb, am prins ieri supracontrol pe Oraviţa - Anina (!!). Nu ştiu dacă i-a controlat pe cei 2 localnici care dormeau în primul vagon şi care au coborât undeva pe traseu. La întoarcere au fost vreo 10 călători + 2 nemţi. Nemţii aveau bilete, noi la fel, ceilalţi zece nu... şi până la urmă li s-au tăiat bilete la preţ de casă că ,,nu se mai poate, e posibil s-o'nchirieze şi p'asta, da' trebuie să se vândă bilete". De asemenea, la Oraviţa s-a (re)înfiinţat casă de bilete, iar la Anina se cumpără bilete de la şeful staţiei. Nu ştiu la Gârlişte cum e (nu a urcat nimeni de acolo), dar săracul IDM cât aleargă pe acolo... (la capătul dinspre Oraviţa e mort semnalul şi trebuie să vină cu ordinul scris pentru intrare) nu cred că îi mai arde de tăiat bilete.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3357
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 27 Sept 2012, 13:02

Am extras o parte din ceea ce am considerat mai important din articol :

http://www.zf.ro/eveniment/tarom-anunta-un-plan-de-relansare-e-commerce-in-timp-ce-ministerul-trebuie-sa-aleaga-un-manager-privat-10115199

Ce implică dezvoltarea call-centerului
"Serviciile de call-center vor fi asigurate printr-o tehnică de ultimă generaţie în domeniu prin care se vor oferi informaţii în timp real, prin SMS, e-mail". Acest call-center va putea furniza informaţii în timp real precum vremea din oraşul de destinaţie, viteza de croazieră a avionului, localizarea geografică prin satelit şi altitudinea de croazieră a avioanelor aflate în zbor.
....................................................

Vor să lanseze o platformă pentru a analiza în timp real oferta concurenţilor
O componentă importantă a acestui proiect o constituie atragerea turiştilor din străinătate în Romania. "În acest context Tarom va distribui acest produs turistic atât prin intermediul agenţiilor proprii din străinătate, cât şi prin agenţiile partenere."
Al treilea proiect constă în analiza concurenţei în timp real. Potrivit oficialilor companiei, urmează să fie implementată o platformă tehnică de analiză a concurenţei în timp real. Sistemul va face analiza grafică şi va alerta conducerea companiei despre fluctuaţiile tarifelor în timp real, ceea ce va sprijini luarea unor decizii strategice într-un timp extrem de scurt, potrivit reprezentanţilor companiei.
"Tarom recurge la această strategie pentru a putea veni în întâmpinarea necesităţilor pasagerilor şi pentru a putea să-şi adapteze tarifele biletelor de avion în contextul pieţei", se arată în prezentarea planului de relansare.


Oare CFR CALATORI peste cati ani va face aceste lucruri?
Sus In jos
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 151
Varsta : 51
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 4635
Data de inscriere : 15/08/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 27 Sept 2012, 13:24

Dr2005 a scris:
Am văzut că se vorbea de supracontroale... acum 2 zile pe 1693 era supracontrol... iar blatiştii de Roşiori se duceau în primul vagon cu organele de supracontrol Smile) În schimb, am prins ieri supracontrol pe Oraviţa - Anina (!!). .

Pe linia asta scrie mare : PRIVATIZARE , insa eu nu mi-as dori RT , TFC s.a.m.d. pe acesta ruta ci o companie serioasa care sa stie sa faca turism , agrement . Se vorbea deunazi de inchiderea acestei linii de parca nimeni din toata lumea asta nu este interesat sa faca bani din cea mai veche si poate cea mai bine plasata linie vintage din Romania .
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 27 Sept 2012, 14:43

Trenul turistic nu e subvenţionat, iar la cât de ,,facil" e accesul în zonă, ar muri de foame orice operator care ar vrea să trăiască numai din turism. Problema e că, în condiţiile actuale (adică 2 ore şi 15 minute pentru 30 km, nu vă luaţi după mersul de pe site că mereu se întârzie minim 15 minute), nici cu subvenţia nu prea te descurci, pentru că eşti obligat să mergi cu locomotivă şi vagoane, pe de o parte pentru că aşa zice instrucţia că ai voie doar cu LDE150, pe de altă parte pentru că nu există altfel de automotor sau vagon care să se poată înscrie pe curbele respective. Şi cum nu suntem în Austria să se apuce Consiliul Judeţean să transforme linia în traseu de tramvai, e posibil ca secţia să rămână în aer.
Cu toate curbele alea, stau, totuşi, şi mă întreb dacă o variantă diesel a unui tramvai (făcută special pentru secţia aia), nu ar putea circula în condiţii de siguranţă cu o viteză mai mare (să zicem 40 km/h)? Desigur, visez, un asemenea vehicul costă enorm.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 151
Varsta : 51
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 4635
Data de inscriere : 15/08/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 27 Sept 2012, 15:16

Dr2005 a scris:
Trenul turistic nu e subvenţionat, iar la cât de ,,facil" e accesul în zonă, ar muri de foame orice operator care ar vrea să trăiască numai din turism. Problema e că, în condiţiile actuale (adică 2 ore şi 15 minute pentru 30 km, nu vă luaţi după mersul de pe site că mereu se întârzie minim 15 minute), nici cu subvenţia nu prea te descurci, pentru că eşti obligat să mergi cu locomotivă şi vagoane, pe de o parte pentru că aşa zice instrucţia că ai voie doar cu LDE150, pe de altă parte pentru că nu există altfel de automotor sau vagon care să se poată înscrie pe curbele respective. Şi cum nu suntem în Austria să se apuce Consiliul Judeţean să transforme linia în traseu de tramvai, e posibil ca secţia să rămână în aer.
Cu toate curbele alea, stau, totuşi, şi mă întreb dacă o variantă diesel a unui tramvai (făcută special pentru secţia aia), nu ar putea circula în condiţii de siguranţă cu o viteză mai mare (să zicem 40 km/h)? Desigur, visez, un asemenea vehicul costă enorm.

Pe o linie turistica viteza cred ca este ultima problema . Apropo's cam cat mai e pretul la linia asta pe care multi viseaza sa o aiba in propria lor tara dar se multumesc sa dea 1 leu pe ea aici ?
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6232
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 27 Sept 2012, 23:41

Gara de Nord din București se transformă într-o grădină franceză.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/Gara-de-Nord-din-Bucureti-se-transform-ntr-o-grdin-francez-FOTO-1002831.html

Se pare ca va avea multe lemne pe acolo. Very Happy


Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6528
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeVin 28 Sept 2012, 01:45

Amiralul a scris:
http://www.argument-cs.ro/content/gheorghe-filipescu-director-la-cfr-marf%C4%83-timi%C5%9Foara
http://www.argument-cs.ro/content/director-pentru-mai-pu%C5%A3in-de-o-s%C4%83pt%C4%83m%C3%A2n%C4%83
Si mai vrem sa mearga treaba in Romania!
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5567
Data de inscriere : 23/07/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitimeSam 29 Sept 2012, 10:41

http://www.ziarulderoman.ro/23074/scandal-in-gara-roman-intre-doua-companii/
Citat :
Două companii străine, Offenheim şi Strussberg, au construit la Roman două staţii CFR. Pentru a-şi continua drumul, călătorii trebuiau să schimbe trenurile şi să cumpere alte bilete. Rivalitatea dintre cele două companii a fost rezolvată după 16 ani, de statul român.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 57 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 57 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: