|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5456 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 26 Sept 2012, 22:08 | |
| - karpaty a scris:
- adrian78 a scris:
- Navetiştii au fost daţi cu scandal jos din tren. Oamenii se plâng că nu au de unde să-şi ia bilete
http://www.antena3.ro/romania/navetistii-au-fost-dati-cu-scandal-jos-din-tren-oamenii-se-plang-ca-nu-au-de-unde-sa-si-ia-bilete-185289.html CFR Călători continuă acţiunile de descurajare a călătoriilor frauduloase pe calea ferată. Astăzi, 25 septembrie 2012, o echipă formată din personal de control al CFR Călători (20 persoane), reprezentanţi ai Poliţiei de Transport Feroviar (20 persoane) şi ai Jandarmeriei Române (30 persoane), a organizat o acţiune de control în staţia Săbăreni, la trenurile Regio 9110 şi 9102 care circulă pe ruta Târgovişte – Bucureşti Basarab. În cursul acestei acţiuni au fost depistaţi 282 de pasageri fără legitimaţii de călătorie. 237 dintre aceştia au achitat biletul la tarif de taxare în tren, în valoare totală de 4.380 lei. De asemenea, au fost eliberate şi 45 de procese verbale de contravenţie, pasagerilor care nu au achitat biletul în tren. Urmare acestui control, în intervalul orar 05.00-08.00 la casele de bilete din staţiile de pe ruta Târgovişte – Bucureşti, s-a constatat o creştere cu aprox 40% a încasărilor de bilete faţă de aceeaşi perioadă a zilei precedente. Aceste demersuri se înscriu în programul de combatere a călătoriei fără bilet în trenurile de călători. Controalele vor continua în perioada următoare şi pe alte secţii de circulaţie şi trenuri cu trafic semnificativ de navetă. POVESTI !! Atata timp cat nu o sa vad pe trenurile ce merg la Rosiori Nord jandarmi, politie TF in fiecare vagon/tren nu o sa se schimbe nimic. Am mers acum 2 sapt, vineri 14 septembrie cu IR 1597 Bucuresti - Craiova, si pana la Rosiori Nord au fost extrem de multi BLATISTI !!! Iar in vagonul 1 unde eram eu, am vazut inainte de a cobori in Rosiori, la capatal vagonului un politist care probabil facuse si el blatul sau a mers gratuit. Nasii primesc spaga langa politisti (nu stiu daca era in misiune sau calator) La Bucuresti Nord m-am urcat foarte greu in vagon (am ajuns ca de obicei cam tarziu SI LOGIC ca am luat bilet cu 10 minute mai devreme SI ERAU LOCURI LIBERE iar in vagon mare aglomeratie) , locul meu era OCUPAT de o BLATISTA care se plangea ca e menajera in Bucuresti la niste doctori si castiga "doar" 14 milioane si ce greu e. Nu are din 14 mil bani sa isi ia un amarat de bilet (sta in Bucuresti 4 zile si apoi se duce acasa deci face 2 calatorii pe saptamana) A obligat-o cineva sa foloseasca IR si nu Regio ?? Unii de pe aici nu castiga 14 mil pe luna Logic ca dupa Rosiori erau o groaza de locuri libere in vagon. Din cauza aglomeratiei o fetita de vreo 5 anisori plangea in hohote ca nu putea respira. Dupa ce au coborat o groaza de blatisti in Videle si in vagon nu au mai fost asa de multi oameni s-a mai linistit. Asa ca RUSINE CFR !! Daca nu ar tremura atata vagoanele Regiotransului as folosi de fiecare data Regiotransul pe Bucuresti -Craiova sau pe Bucuresti -Predeal Sa ma lase toti cu povestile fata de saracii calatori blatisti de pe IR 1525 automotorul de Valcea , de ar fi dupa mine as suprima opririle automotorului din Videle si Rosiori. Saracii calatori cinstiti nu merita asa specimene in automotor. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 26 Sept 2012, 23:09 | |
| Politistii nu cred ca au cum sa faca blatul, pentru ca ei au dreptul legal la calatorii gratis nelimitate pe calea ferata din ce stiu eu. |
| | | roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4635 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 26 Sept 2012, 23:56 | |
| - Luna a scris:
- Politistii nu cred ca au cum sa faca blatul, pentru ca ei au dreptul legal la calatorii gratis nelimitate pe calea ferata din ce stiu eu.
Ba chiar deloc , cu exceptia cazurilor in care sunt in misiune . In cazul in care se deplaseaza spre si dinspre locul de munca , politistul are dreptul la decontare din partea MAI in conditiile legii (abonamente , bilete de calatorie) , in orice alt caz este blatist ca toata lumea .
Ultima editare efectuata de catre roseanu in Joi 27 Sept 2012, 00:33, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 27 Sept 2012, 00:00 | |
| Hai sa fim seriosi , cati politai ai vazut cu bilet , se duc ori in cabina nasului pentru ca se cunosc ori stau la clasa 1 indiferent ca merge la munca sau o statie doua cu treaba personala , doar se cunoaste cu nasu si nu e ne*un sa cumpere bilet ca atare sta la clasa 1 pe moca , totusi traim in Romania si asta este adevarul |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5456 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 27 Sept 2012, 00:08 | |
| - karpaty a scris:
- Hai sa fim seriosi , cati politai ai vazut cu bilet , se duc ori in cabina nasului pentru ca se cunosc ori stau la clasa 1 indiferent ca merge la munca sau o statie doua cu treaba personala , doar se cunoaste cu nasu si nu e ne*un sa cumpere bilet ca atare sta la clasa 1 pe moca , totusi traim in Romania si asta este adevarul
Nu cred ca trenul avea clasa 1 iar vagonul era deschis , nu era cu compartimente. Pe mine nu ma intereseaza daca politistul plateste sau nu , pe mine ma DERANJEAZA ca banii se dau nasului chiar daca politistul e si el pe acolo. Dar politistii sunt buni de ... cuier. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 27 Sept 2012, 00:12 | |
| Eu am spus ce se intampla in viata de zi cu zi in general nu m-am referit strict la cazul prezentat de tine . |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 27 Sept 2012, 05:52 | |
| http://www.adevarul.ro/actualitate/social/CNS_Cartel_ALFA_cere_Guvernului_sa_schimbe_strategia_de_privatizare_a_CRF_Marfa-_Altfel-urmeaza_greva_0_781121988.html |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 27 Sept 2012, 10:05 | |
| Am văzut că se vorbea de supracontroale... acum 2 zile pe 1693 era supracontrol... iar blatiştii de Roşiori se duceau în primul vagon cu organele de supracontrol ) În schimb, am prins ieri supracontrol pe Oraviţa - Anina (!!). Nu ştiu dacă i-a controlat pe cei 2 localnici care dormeau în primul vagon şi care au coborât undeva pe traseu. La întoarcere au fost vreo 10 călători + 2 nemţi. Nemţii aveau bilete, noi la fel, ceilalţi zece nu... şi până la urmă li s-au tăiat bilete la preţ de casă că ,,nu se mai poate, e posibil s-o'nchirieze şi p'asta, da' trebuie să se vândă bilete". De asemenea, la Oraviţa s-a (re)înfiinţat casă de bilete, iar la Anina se cumpără bilete de la şeful staţiei. Nu ştiu la Gârlişte cum e (nu a urcat nimeni de acolo), dar săracul IDM cât aleargă pe acolo... (la capătul dinspre Oraviţa e mort semnalul şi trebuie să vină cu ordinul scris pentru intrare) nu cred că îi mai arde de tăiat bilete. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 27 Sept 2012, 13:02 | |
| Am extras o parte din ceea ce am considerat mai important din articol :
http://www.zf.ro/eveniment/tarom-anunta-un-plan-de-relansare-e-commerce-in-timp-ce-ministerul-trebuie-sa-aleaga-un-manager-privat-10115199
Ce implică dezvoltarea call-centerului "Serviciile de call-center vor fi asigurate printr-o tehnică de ultimă generaţie în domeniu prin care se vor oferi informaţii în timp real, prin SMS, e-mail". Acest call-center va putea furniza informaţii în timp real precum vremea din oraşul de destinaţie, viteza de croazieră a avionului, localizarea geografică prin satelit şi altitudinea de croazieră a avioanelor aflate în zbor. ....................................................
Vor să lanseze o platformă pentru a analiza în timp real oferta concurenţilor O componentă importantă a acestui proiect o constituie atragerea turiştilor din străinătate în Romania. "În acest context Tarom va distribui acest produs turistic atât prin intermediul agenţiilor proprii din străinătate, cât şi prin agenţiile partenere." Al treilea proiect constă în analiza concurenţei în timp real. Potrivit oficialilor companiei, urmează să fie implementată o platformă tehnică de analiză a concurenţei în timp real. Sistemul va face analiza grafică şi va alerta conducerea companiei despre fluctuaţiile tarifelor în timp real, ceea ce va sprijini luarea unor decizii strategice într-un timp extrem de scurt, potrivit reprezentanţilor companiei. "Tarom recurge la această strategie pentru a putea veni în întâmpinarea necesităţilor pasagerilor şi pentru a putea să-şi adapteze tarifele biletelor de avion în contextul pieţei", se arată în prezentarea planului de relansare.
Oare CFR CALATORI peste cati ani va face aceste lucruri? |
| | | roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4635 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 27 Sept 2012, 13:24 | |
| - Dr2005 a scris:
- Am văzut că se vorbea de supracontroale... acum 2 zile pe 1693 era supracontrol... iar blatiştii de Roşiori se duceau în primul vagon cu organele de supracontrol ) În schimb, am prins ieri supracontrol pe Oraviţa - Anina (!!). .
Pe linia asta scrie mare : PRIVATIZARE , insa eu nu mi-as dori RT , TFC s.a.m.d. pe acesta ruta ci o companie serioasa care sa stie sa faca turism , agrement . Se vorbea deunazi de inchiderea acestei linii de parca nimeni din toata lumea asta nu este interesat sa faca bani din cea mai veche si poate cea mai bine plasata linie vintage din Romania . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 27 Sept 2012, 14:43 | |
| Trenul turistic nu e subvenţionat, iar la cât de ,,facil" e accesul în zonă, ar muri de foame orice operator care ar vrea să trăiască numai din turism. Problema e că, în condiţiile actuale (adică 2 ore şi 15 minute pentru 30 km, nu vă luaţi după mersul de pe site că mereu se întârzie minim 15 minute), nici cu subvenţia nu prea te descurci, pentru că eşti obligat să mergi cu locomotivă şi vagoane, pe de o parte pentru că aşa zice instrucţia că ai voie doar cu LDE150, pe de altă parte pentru că nu există altfel de automotor sau vagon care să se poată înscrie pe curbele respective. Şi cum nu suntem în Austria să se apuce Consiliul Judeţean să transforme linia în traseu de tramvai, e posibil ca secţia să rămână în aer. Cu toate curbele alea, stau, totuşi, şi mă întreb dacă o variantă diesel a unui tramvai (făcută special pentru secţia aia), nu ar putea circula în condiţii de siguranţă cu o viteză mai mare (să zicem 40 km/h)? Desigur, visez, un asemenea vehicul costă enorm. _________________ :TTT:
|
| | | roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4635 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 27 Sept 2012, 15:16 | |
| - Dr2005 a scris:
- Trenul turistic nu e subvenţionat, iar la cât de ,,facil" e accesul în zonă, ar muri de foame orice operator care ar vrea să trăiască numai din turism. Problema e că, în condiţiile actuale (adică 2 ore şi 15 minute pentru 30 km, nu vă luaţi după mersul de pe site că mereu se întârzie minim 15 minute), nici cu subvenţia nu prea te descurci, pentru că eşti obligat să mergi cu locomotivă şi vagoane, pe de o parte pentru că aşa zice instrucţia că ai voie doar cu LDE150, pe de altă parte pentru că nu există altfel de automotor sau vagon care să se poată înscrie pe curbele respective. Şi cum nu suntem în Austria să se apuce Consiliul Judeţean să transforme linia în traseu de tramvai, e posibil ca secţia să rămână în aer.
Cu toate curbele alea, stau, totuşi, şi mă întreb dacă o variantă diesel a unui tramvai (făcută special pentru secţia aia), nu ar putea circula în condiţii de siguranţă cu o viteză mai mare (să zicem 40 km/h)? Desigur, visez, un asemenea vehicul costă enorm. Pe o linie turistica viteza cred ca este ultima problema . Apropo's cam cat mai e pretul la linia asta pe care multi viseaza sa o aiba in propria lor tara dar se multumesc sa dea 1 leu pe ea aici ? |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6232 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 27 Sept 2012, 23:41 | |
| Gara de Nord din București se transformă într-o grădină franceză. http://www.evz.ro/detalii/stiri/Gara-de-Nord-din-Bucureti-se-transform-ntr-o-grdin-francez-FOTO-1002831.html Se pare ca va avea multe lemne pe acolo. |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6528 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 28 Sept 2012, 01:45 | |
| - Amiralul a scris:
- http://www.argument-cs.ro/content/gheorghe-filipescu-director-la-cfr-marf%C4%83-timi%C5%9Foara
http://www.argument-cs.ro/content/director-pentru-mai-pu%C5%A3in-de-o-s%C4%83pt%C4%83m%C3%A2n%C4%83 Si mai vrem sa mearga treaba in Romania! |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 29 Sept 2012, 10:41 | |
| http://www.ziarulderoman.ro/23074/scandal-in-gara-roman-intre-doua-companii/ - Citat :
- Două companii străine, Offenheim şi Strussberg, au construit la Roman două staţii CFR. Pentru a-şi continua drumul, călătorii trebuiau să schimbe trenurile şi să cumpere alte bilete. Rivalitatea dintre cele două companii a fost rezolvată după 16 ani, de statul român.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |