|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+71kasapis2007 Czirjak Arpad Katalin4653 allred KOSTYK 92Dragos lokomo69 Radu cardinal KQQ Adirmvl sp59 IR1822 vrugby Sergiu rmn AlexandruC NicuS Radu Tudor bochety Teodor manuela romaniaetc ionutz85 mirceamilitaru dave alex1987 AndiCFR Costin.H get. Razvan Tudor dementhor riciu M.I.C.I. DUAL Capsuneanu bostanescu gigel brutusel Vlad Rarau halmarius kristi kkk eu Nk11 andreiutzu alliens Adrian78 Dr2005 traian nenuandrei COSTACHE MIHAIL razvan - trenuri rizelgeorgel2004 cstefan IonutCFR2009 Luna bostanesku gigel ravers75 dan_dinca alexmorph3us AlexD DPS popovici laur 133 cont dezactivat . TVlad Alex Avram Vitosa Kriszti219 Silver ldh80 Nesebar 75 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M800 Lun 30 Iul 2012, 11:35 | |
| Pare folosita linia industriala Mangalia- Mangalia Port! Oricum, din ce se vede pe wikimapia strabate orasul! Trebuie sa fie interesant sa treaca trenul pe sub balcon! In Mangalia, in afara de santierul naval si port mai exista alte fabrici care sa transporte marfa pe calea ferata ? Langa gara ar exista o baza de receptie a cerealelor! Care este situatia statia Mangalia: cate din cele 10 linii mai sunt folosite ? Semnalizare mecanica este functionala (deci au si acari)! La partida de manevra si districtul de linii cati oameni au mai ramas ? Lacatus de revizie pentru vagoane mai au ? Remiza de locomotive mai este folosita ? Ar fi utila de construit o cale ferata Mangalia (care sa se desprinda din linia spre port)- Vama Veche- Varna ? Dupa terminarea podului Vidin-Calafat, cred ca ar trebui avuta in vedere aceasta noua legatura feroviara cu Bulgaria! Ar fi utila introducerea unei "Sageti albastre"", care sa circule pe linia spre port, si care sa lege gara Mangalia cu localitatile suburbane Limanu si 1 Mai, dar care sa transporte si muncitorii la santierul naval si port ? |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 31 Iul 2012, 22:15 | |
| Se merge prost de tot pe M 800.IC de la Constanta cu sosire la 18,36 a venit la 19,45.O bataie de joc crunta la adresa calatorilor.Si azi nu a fost canicula sa bage scuza cu dilatarea sinelor.PS- l am tot asteptat pe domnul Popovici la pod dar nu a aparut!ce o face?era tare bataios in fatza monitorului |
| | | vrugby
Numarul mesajelor : 15 Varsta : 57 Localizare : PIATRA NEAMT Reputatie : 4609 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 31 Iul 2012, 22:32 | |
| Este bataie de joc degeaba se lauda SNCFR cu aceasta linie de viteza se merge cu viteza melcului se da vina pe caldura dar in alte tari ex Spania se circula cu viteze mari 250-300km/h la temp de 44-47grade ! de ce la ei se poate si la noi ........................ |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 31 Iul 2012, 22:34 | |
| poate numai cei de la "SNCFR" au solutiile pt toate probleme din tara |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 31 Iul 2012, 22:41 | |
| Atata timp cat nivelul de educatie al calatorului(nu toti mai sunt si oameni normali printre) a scazut drastic in ultimii 12 ani de ce sa-si mai bata capul CFR? Atata timp cat calatorul nu s-a dus niciodata sa depuna reclamatie in scris ca: -nasul ia spaga. -trenul este plin de ciori nespalate care fac scandal -budele sunt infundate -oamenii stau in picioare -trenul a intarziat 1h30min -AC nu a functionat si in vagon au fost 40*C -se fumeaza in vagoane -vagoanele sunt jegoase De ce sa-si bata capul CFR? Atata timp cat fraierii suporta si mai merg si in picioare de ce sa-si bata capul cineva? Timpul trece leafa merge. Toti stau si asteapta sa le pice din cer, si calatorii si CFR, ce asteapta nu stiu.
Am si eu o intrebare, anul asta a ajuns vreodata la timp un tren pe M800 la destinatie? |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 31 Iul 2012, 23:30 | |
| Parca vad ca de la jumatea lui septembrie toate trenurile (cele care mai raman dupa iesirea sezonierelor) ajung regulat la destinatie... |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4788 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 01 Aug 2012, 08:34 | |
| Oamenii nu depun plangeri, in schimb renunta in a mai calatori cu trenul, si asta o spun statisticile oficiale. E neplacut sa aud ca intarzierile se perpetueaza, cel mai cinstit ar fi fost sa actualizeze mersul astfel incat sa se poata tine de el.
|
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5198 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 01 Aug 2012, 08:57 | |
| Tin minte ca nea gigel bostanescu de mult timp tot ne-a spus sa nu ne facem prea multe sperante cu mersul trenului pe m800.
Na, uitati ca nea gigel a avut dreptate.
Nea gigel, dupa tine cam cand se va mai remedia circulatia cat de cat pe m800?
Putem spera 2.35-2.45 pentru ic pe curand?
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 01 Aug 2012, 10:28 | |
| Anul asta nu se va mai remedia nimic, asa se va merge pana la capat. Cu intarzieri medii de 30min la IC si 60min la IR. |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 01 Aug 2012, 10:42 | |
| La Sarulesti nu misca nimic,la Mostistea asa ramanem cu restrictia aia de 30km/h.Va fi din rau in mai rau,o sa vedeti cand vine toamna-iarna atacurile ciorilor vor fi mult mai dese.Nu se vrea ca CFR ul sa mearga bine,sunt alte interese mult mai meschine.70% din vagoanele modernizate au probleme pt ca intretinerea lor este la pamant,nu sunt bani,nu prea mai sunt meseriasi.La IC sa inceput cu 6 vagoane acum are 4......deci no comment!toata lumea se bucura ca a venit kinderu ala sef,ce a facut pana acum?numai gargara.Suntem satui de papagali de astia.Prima problema la CFR este stoparea spagilor la nas eu cu asta as incepe.Controale la sange,politisti deghizati in calatori sa fie prinsi in flagrant nasii spagari,bagam 20 de nasi la parnaie si rezolvam treaba |
| | | IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4875 Data de inscriere : 24/12/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 01 Aug 2012, 11:22 | |
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 01 Aug 2012, 13:28 | |
| Si totusi au fost zile la inceputul veri cand IR 1631 a ajuns la timp in PL.Vest, cum va explicati asta ?? pana si IR 1582 la fel a avut cateva zile cand a venit cu numai 5-10 min inatrziere. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M800 Mier 01 Aug 2012, 14:46 | |
| Pe scurt, pe M800, pana nu se rezolva cateva probleme nu se va putea scoate un timp de mers Bucuresti-Constanta rezonabil- de 2 h- maxim 2 h si 15 minute, fara intarzieri: 1. Problema furturilor: trebuie facut contract cu jandarmeria ca sa patruleze non-stop in zonele cu probleme, modificata legislatia si controlate/desfiintate centrele de colectare a fierului vechi. Modificate si regulamentele politiei/jandarmeriei, astfel incat acestia sa aiba dreptul de a trage in plin (cu gloante adevarate, nu de cauciuc), daca nu se sta la somatie! Si codul penal trebuie modificat- fapta de a fura din instalatiile CFR sa fie incadrata la "terorism"" si sa fie pedepsita la fel precum crima- cu 25 ani de inchisoare, fara posibilitatea eliberarii conditionate si fara posibilitatea cercetarii in stare de libertate! De asemenea, o masura utila ar fi infiltrarea de agenti sub acoperire in bandele de hoti de cupru!
2. Situatia infrastructurii si a calitatii lucrarilor executate. Aici trebuie vazut exact ce prevede contractul dintre CFR-SA si firmele constructoare, si, conform clauzelor acestuia, solicitate despagubiri si aplicate penalitati pentru lucrari neconforme. Oricum, din probleme aparute pe teren mult prea devreme, este clar ca ori materialele, ori manopera au fost in unele cazuri de proasta calitate. Pana si unele lucrari la terasament, in unele zone, nu au fost executate asa cum trebuie! De asemenea, situatia ridicola de la podurile dunarene, cu restrictie de 30 km/h! Dupa o lucrare de asemenea amploare- si cu solutiile tehnice destul de moderne utilizate (sina tip 65 kg/ml, prindere flexibila, traverse noi, catenara noua), nu este normal ca timpul de mers sa fie mai mare decat era in 1995-1996! 3. Situatia materialului rulant. Desi majoritatea vagoanelor de calatori utilizate in prezent de CFR-Calatori - si pe M800 in special sunt noi, destul de moderne si confortabile, raman doua probleme grave: intretinerea lor si compunerile aberante gen LE+ 4-6 vagoane! Pe m800, mai ales in extrasezon, ar fi potrivite rame electrice, cu un mers cadentat! In extrasezon, 5 perechi de astfel de rame electrice/zi (care sa parcurga distanta Bucuresti-Constanta in 2 h, maxim 2 h. si 15 minute, cu opriri doar in statiile mai importante: Ciulnita- si asigurata de aici legatura cu rama electrica pentru Calarasi si cu automotor pentru Slobozia, Fetesti, Medgidia- si asigurata legatura cu automotor pentru Tulcea si Negru Voda, iar pretul sa fie de interegio) ar fi suficiente! Din Constanta, si in extrasezon, aceste rame electrice sa aiba asigurata legatura cu automotoare pentru Mangalia, care sa circule in regim de tren regio. Pentru siguranta, pe traseul Bucuresti-Constanta, fiecare din aceste rame electrice sa fie insotita de 2-3 jandarmi, inarmati! |
| | | sp59
Numarul mesajelor : 126 Varsta : 65 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5134 Data de inscriere : 13/03/2011
| Subiect: R 13031 Mier 01 Aug 2012, 17:20 | |
| Incepand cu 27 Iulie si pana pe 10 Septembrie, R 13031/13032 circula in fiecare zi |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 01 Aug 2012, 17:27 | |
| Ce as controla trenu ala cu jandarmeria si brigada antidrog la 3 dimineata in mijlocul campului in fiecare zi... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |