|
| Automotoare clasa 78 Malaxa | |
|
+111Bogdan Razvan sp59 ets2oltromânia ciprian71 Nk11 Andrei Andras Vale Motreanu Sorin Lineus646 deconectat Katalyn decward tcm Luca tgv dan tm LanceR Petre_IFTE mielutu zburator florin.lifticariu 19jimmy84 Tomi13leu Parazitii ANDU2100HP Desiro256 claurarau DUAL stefan_br IonutCFR2009 Vitosa membru dezactivat , KOSTYK mishu88 Razvan Tudor Bobby_TM Alex Avram Rarau Sergiu rmn AndreiStefan discoid21 Balto sytrus Spartan1948 Radu.B Cont dezactivat Goanga kasapis2007 @ndrey Andrey_tm Shinkasen Adirmvl daniel_c bogdan srl Radu Tudor popovici cfr500 The Legend Kriszti219 AndiCFR Bogdan-Razvan cristi ar 060-EA078 M.I.C.I. Marius Iulian AlexCta Grigor Dr2005 nenuandrei Teodor cont inactiv 040EC100 rich1974 AlexD Luna mihaiuc Silver TVlad andreiutzu kristi kkk didinul Polpot ATM Marius Mircea Hirjau FeroFan97 mureseanu_976 Nesebar Razvan VladH cata Adrian78 Norbi Ionutz AMX 97-0548-4 PrisecaruFlorin didi vrabieionut srazvi Caravelle_Zg Andrei stegaru Malaxa-77 MariusM sm-sulzer zenox4500 DonVILLy Vlad Lde 2100 cristi CFR pisti91 COSTACHE MIHAIL myster2008 115 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Mier 27 Mar 2013, 21:33 | |
| Pai ce viteza ai vrea, e limitata la 70 Oradea - Ciumeghiu pentru ca e praf si pulbere. Zgomotul ce se aude acolo unde ai filmat e de la linie toata e cu exfolieri. Cat despre motorul volvo putem discuta multe, asta nu e zgomotos in comparatie cu un x4500 sau varianta de dinainte cu Maybach. Motorul nici nu se aude pe clip, sau e acoperit de zgomotul de la linie. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Mier 27 Mar 2013, 22:01 | |
| Pe Tecuci - Făurei nici nu se auzea motorul (dar compresorul trezea şi morţii). E drept, acolo era linie sudată. _________________ :TTT:
|
| | | Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5089 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Mier 27 Mar 2013, 22:15 | |
| Oradea-Ciumeghiu era pana nu de mult linie de 120 km/h... |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6907 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Mier 27 Mar 2013, 23:24 | |
| - cristi CFR a scris:
- Pai ce viteza ai vrea, e limitata la 70 Oradea - Ciumeghiu pentru ca e praf si pulbere.
Zgomotul ce se aude acolo unde ai filmat e de la linie toata e cu exfolieri. Cat despre motorul volvo putem discuta multe, asta nu e zgomotos in comparatie cu un x4500 sau varianta de dinainte cu Maybach. Motorul nici nu se aude pe clip, sau e acoperit de zgomotul de la linie. Crede-ma,in clip nu se aude nici macar 0,001% din zgomotul din realitate. Pur si simplu,pe toata durata calatoriei ( mai putin stationarea) fara efectiv sa urli unul la celalalt,nu te poti intelege. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Mier 27 Mar 2013, 23:32 | |
| Ce pretentii sa ai de la o companie feroviara de calatori care a ajuns pe ultimul loc in UE , face transport de pasageri cu material invechit de pe vremea razboiului care in restul tarilor din UE astfel de motoare se mai gasesc doar la muzeu , la noi cu asa ceva vor ei sa atraga calatorul la tren , pai pe buna dreptate eu unu ii felicit pe cei ce au renuntat la tren si fac naveta cu masina in grup cate 4-5 oameni , chiar nu se merita sa te chinui cu asa ceva zilnic . Tara lui Papura Voda ............... |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Joi 28 Mar 2013, 01:21 | |
| - Spartan1948 a scris:
- cristi CFR a scris:
- Pai ce viteza ai vrea, e limitata la 70 Oradea - Ciumeghiu pentru ca e praf si pulbere.
Zgomotul ce se aude acolo unde ai filmat e de la linie toata e cu exfolieri. Cat despre motorul volvo putem discuta multe, asta nu e zgomotos in comparatie cu un x4500 sau varianta de dinainte cu Maybach. Motorul nici nu se aude pe clip, sau e acoperit de zgomotul de la linie. Crede-ma,in clip nu se aude nici macar 0,001% din zgomotul din realitate. Pur si simplu,pe toata durata calatoriei ( mai putin stationarea) fara efectiv sa urli unul la celalalt,nu te poti intelege. Nu stiu sincer ce motor ai prins dar nu am avut astfel de probleme nici cand mergeam in 1995-2002 la Vascau si nici acum nu am avut. Fara suparare cred ca exagerezi si nu sunt singurul de aceeasi parere... Toate automotoarele fac zgomot indiferent de tip lor. - Citat :
- Ce pretentii sa ai de la o companie feroviara de calatori care a ajuns pe ultimul loc in UE , face transport de pasageri cu material invechit de pe vremea razboiului care in restul tarilor din UE astfel de motoare se mai gasesc doar la muzeu , la noi cu asa ceva vor ei sa atraga calatorul la tren , pai pe buna dreptate eu unu ii felicit pe cei ce au renuntat la tren si fac naveta cu masina in grup cate 4-5 oameni , chiar nu se merita sa te chinui cu asa ceva zilnic .
Tara lui Papura Voda ............... Mad Care e problema ta totusi ? Comentezi de absolut tot ce misca pe calea ferata, vesnicul nemutumit de conditii si de preturi, de desiro comentezi ca au scaune tari ca sunt incomode ca nu ai priza ca are geam care nu se deschide, de ADH-uri comentezi, de 1000 comentezi , de 700 comentezi , de x4500 comentezi , de DH2-uri la fel, de 900 nu mai spun ca pot scrie roman, de ramele Z comentezi, de LVT comentezi de vagoane de nu stiu care comentezi etc. Visul tau este : Priza, Net , fotolii de plus ca pe IC, clima, compartimente, GM-uri, DA-uri si EA-uri si EC-uri cu 1 vagon si totul la pret de regio ? Viseaza deci in continuare la Regio nu vor fi de astea prea curand. Daca o sa ia orice automotoare sau vagoane tot o sa ai ceva de comentat. Compania a ajuns unde a ajuns din cauza costurilor de exploatare ridicate locomotive care consuma mult si vagoane care au costuri mari de intretinere. Numarul de calatori pe ansamblu atat IR cat si R a scazut din cauza vitezei scazute oferita de infrastructura nu din cauza confortului. Fiecare este liber sa faca naveta cu ce vrea (in functie de ce poate buzunarul). Daca nu iti convin conditiile exista tren IR si poti merge cu el trebuie si ele sa aibe calatori. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Joi 28 Mar 2013, 01:47 | |
| - cristi CFR a scris:
- de desiro comentezi ca au scaune tari ca sunt incomode ca nu ai priza ca are geam care nu se deschide, de ADH-uri comentezi, de 1000 comentezi , de 700 comentezi , de x4500 comentezi , de DH2-uri la fel, de 900 nu mai spun ca pot scrie roman, de ramele Z comentezi, de LVT comentezi de vagoane de nu stiu care comentezi etc.
Visul tau este : Priza, Net , fotolii de plus ca pe IC, clima, compartimente, GM-uri, DA-uri si EA-uri si EC-uri cu 1 vagon si totul la pret de regio ?
Viseaza deci in continuare la Regio nu vor fi de astea prea curand. Daca o sa ia orice automotoare sau vagoane tot o sa ai ceva de comentat.
Compania a ajuns unde a ajuns din cauza costurilor de exploatare ridicate locomotive care consuma mult si vagoane care au costuri mari de intretinere. Numarul de calatori pe ansamblu atat IR cat si R a scazut din cauza vitezei scazute oferita de infrastructura nu din cauza confortului. Fiecare este liber sa faca naveta cu ce vrea (in functie de ce poate buzunarul). Daca nu iti convin conditiile exista tren IR si poti merge cu el trebuie si ele sa aibe calatori.
Sunt liber sa imi expun pararea , cred ca am cei mai multi km pe calea ferata fata de multi de aici si am o experienta in mersul cu trenul , am vazut ce nemultumiri au oamenii si asta o spun aici pe forum , calatorii la tren nu se rezuma la 2-3 pasionati care merg cu trenu la 3 ani sau care nu merg cu trenu dar fac poze la vechituri si nu le convine lor sa se schimbe vechiturile doar pe motivul ca asa au crescut cu ele si vor sa le vada in circulatie si peste 100 de ani , dar de ce nu va uitati si la tarile civilizate ce grad de confort au in trenuri ? Calatorului ii trebuie confort in acel tren/vagon/motor , daca nu are confort nu merge cu trenu , asta trebuie sa inteleaga fiecare , toate lucrurile au o durata de viata pana si omul se naste si moare la fel si cu motoarele astea , sunt depasite pentru 2013 in conditiile in care omul din ziua de azi are casa moderna cu o masina de ultima generatie tu ca CFR vrei sa atragi calatorul cu o vechitura de 80 de ani maine poimaine face 100 , hai sa fim seriosi . Nu cred ca am comentat de Desiro , mie imi plac sunt ok , pentru Regio chiar minunate , nu am comentat de ADH , la fel sunt confortabile si imi plac sa mai aduca daca mai au , DH-2 sunt ok , eu sunt multumit de ele nu cred ca am spus ceva negativ de ele , X4500 nici nu se compara cu malaxa la grad de confort , atat la scaune cat si la felul cum ruleaza asta e parerea mea , rama Z intradevar zgaltaie dar pentru un drum scurt merge , LVT , ala este o caruta vai mama lui la fel ca si malaxa bine ca au fost scoase din circulatie . Despre GM , DA , EA , EC nu cred ca am facut eu afirmatii ca imi plac sau nu , atat ca si DA cat si EA sunt paguboase la un tren cu 2 vagoane . CFR trebuia sa cumpere multe EMU , eventual Desiro electric si facea treaba buna pe multe rute unde se plimba un tren din 2 vagoane , nu am fost impotriva automotoarelor sau ramelor electrice dar atat am spus cum sa ti in ziua de azi in circulatie de zi cu zi o vechitura de pe vremea razboiului cand in alte tari astea sunt la muzeu de mai bine de 10 ani , fara suparare , mergeti oameni buni cu trenu si vedeti ce pretentii au oamenii din ziua de azi nu din 1940 ce naiba . |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Joi 28 Mar 2013, 02:28 | |
| Nu stiu pe unde ai mers cu trenul dar te asigur ca merg mult mai des ca tine. Atat timp cat isi fac treaba, circula cu locurile ocupate si consuma mai mult de jumatate din cat consuma un LDH 82 cu 2 vagoane si aduc profit poti comenta cat vrei ca o faci fara rost.
Pe ce bani sa cumpere automotoare noi vorbim de miliarde de euro aici, ii dai tu, ii da guvernul care imprumuta de la FMI ? Noi nu suntem Germania sau Austria, desi as vrea sa fim, nu poti compara economia de acolo cu economia noastra si nici niste companii care au bani si afaceri in alte tari cu a noastra care nu are. Noi nu avem bani sa facem RG-uri la ce este in parc, uitate pe net cat costa reparatiile la Desiro ! Vezi ce costuri sunt la vagoane, sunt licitatii in derulare. Nici de salarii nu sunt bani fiecare angajat are 1 zi pe luna fara salar !
Pana vor fi bani defilam cu ce avem iti place sau nu asta e. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Joi 28 Mar 2013, 02:49 | |
| Nu eu am adus CFR in situatia de azi ci proasta conducere de dupa '89 pana in prezent , se stie clar cate contracte paguboase au fost facute de CFR prin anumite persoane care s-au plimbat prin aceasta companie , hai sa stabilim putin care sunt problemele , de ce nu sunt bani ? nu am furat eu sau tu sau x sau y din aceasta companie ci seful , directorul , partidu x si y apoi putem spune ca si impartirea CFR in bucatele (Infra , Calatori , Marfa .........) au dus la acest dezastru din prezent etc etc . Cum au stiut sa bage banutii in modernizarea anumitor locomotive si a motoarelor malaxa ori a vagoanelor x , puteau sa cumpere din Germania Duewag , erau perfecte pentru anumite zone si faceau treaba , eliminau DA+2 Vagoane de 10 ani nu de acum si nici acum nu sunt eliminate ca si acum mai avem capre cu 2-3 iezi , eu zic sa nu o luam asa si sa judecam corect . Eu unu am pretentia de a avea conditii pentru pretul pe care il platesc , pana si Bulgaria are Desiro electric , Polonia , cate EMU are ? pe putin 10 modele nu am dat exemplu Germania sau Austria ca noi nu vom fi ca ei nici peste 30 de ani nu cred ca o sa vad eu ICE in Romania si sa si merg cu 160 km/h nu zic de 220 cu cat am mers in Germania Guvernul a imprumutat de la FNI ca asa a trebuit , asta e alta poveste ce tine de politica si nu vorbim de asa ceva aici , concluzia este ca situatia CFR cat si a Romaniei este dezastruasa ca asa a stiut x si y sa o conduca . Cand am mers cu malaxa din Arad la Oradea nu pot sa spun ca a fost asa plin doar ca au fost oameni de la cap la cap si spuneau in gura mare ca ei in asa tren nu mai calca exact ce au spus si alti useri despre aceste motoare ca au auzit de la calatori . |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Joi 28 Mar 2013, 03:31 | |
| - Citat :
- Cum au stiut sa bage banutii in modernizarea anumitor locomotive si a motoarelor malaxa ori a vagoanelor x , puteau sa cumpere din Germania Duewag , erau perfecte pentru anumite zone si faceau treaba , eliminau DA+2 Vagoane de 10 ani nu de acum si nici acum nu sunt eliminate ca si acum mai avem capre cu 2-3 iezi , eu zic sa nu o luam asa si sa judecam corect .
Automotoare nu cumperi ca masina la piata, ca sa cumpere Duewag cineva trebuie sa si vanda. Un cuplu AM 1000 modernizat costa 814000 Ron sub standardul de cost impus de MT, asta vine 184866 Euro, nu cred ca un Duewag e asa ieftin presupunand ca ar vinde DB. In plus daca ai urmarit CFR nu achizitioneaza direct de la alte companii pentru ca nu se poate, tot ce s-a luat a venit prin uzinele reparatoare in urma unor licitatii. - Citat :
- Cand am mers cu malaxa din Arad la Oradea nu pot sa spun ca a fost asa plin doar ca au fost oameni de la cap la cap si spuneau in gura mare ca ei in asa tren nu mai calca exact ce au spus si alti useri despre aceste motoare ca au auzit de la calatori .
Arad - Oradea este un caz mai aparte, nu uita ca sunt cateva opriri la distanta mare de localitati. La 3111 fluxul maxim este Tamasda - Oradea, la intoarcere 3114 este mai slab ocupat, e tren de navetisti asa a fost si cand era cu GM + vagoane motiv pentru care s-au luat masuri de reducere a pierderilor. 2608/2611 este plin pe toata distanta mai ales in zilele de vineri si Duminica, 3728 si 3747 este ocupat peste 100% L-V pe distanta Arad - Santana, pe Arad-Curtici gradul de ocupare difera de la tren la tren dar cam 70% o medie. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Joi 28 Mar 2013, 08:35 | |
| - Spartan1948 a scris:
- cristi CFR a scris:
- Pai ce viteza ai vrea, e limitata la 70 Oradea - Ciumeghiu pentru ca e praf si pulbere.
Zgomotul ce se aude acolo unde ai filmat e de la linie toata e cu exfolieri. Cat despre motorul volvo putem discuta multe, asta nu e zgomotos in comparatie cu un x4500 sau varianta de dinainte cu Maybach. Motorul nici nu se aude pe clip, sau e acoperit de zgomotul de la linie. Crede-ma,in clip nu se aude nici macar 0,001% din zgomotul din realitate. Pur si simplu,pe toata durata calatoriei ( mai putin stationarea) fara efectiv sa urli unul la celalalt,nu te poti intelege. Ce zgomot se aude asa tare inauntru? ce aveai in urechi difuzoare? Comentam aici de ce a ajuns CFR asa? parca unii spuneau ca au mers si cu nasu. pai in prezent atita poate CFR. Am mers cu 2608 de la Arad si m-am inteles cu calatorii , ba chiar nici nu am bagat de seama trecerea timpului.Erau calatori pe toate scaunele si mai mult toti aveau bilet. probabil ca daca apar unii nemultumiti si vocifereaza ca nu au net, ca nu au priza, ca nu au bar, ca nu au canapele de piele si calatorii isi exprima nemultumirea ca ar vrea si ei insa tot ei ar vocifera daca CFR miine ar inchide linia sau ar anula trenul asa cum e cu Malaxa. Totusi nu e Malaxa 900. la final toate vor fi retrase dar mai mult ca sigur nu vor fi inlocuite cu nimic. Sau poate CFR va cumpara citeva garnituri de TGV si o sa le foloseasca pe locale pentru imagine. |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6907 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Joi 28 Mar 2013, 09:36 | |
| - dan tm a scris:
- Ce zgomot se aude asa tare inauntru? ce aveai in urechi difuzoare?
- cristi CFR a scris:
- Nu stiu sincer ce motor ai prins dar nu am avut astfel de probleme nici cand mergeam in 1995-2002 la Vascau si nici acum nu am avut.
Fara suparare cred ca exagerezi si nu sunt singurul de aceeasi parere... Toate automotoarele fac zgomot indiferent de tip lor. Va recomand amandurora,sa va luati fain frumusel de manuta,si sa faceti o calatorie cu acel motor,de la Oradea la Arad,sau viceversa,si sa vorbiti dupa,ok ? Chiar nu are rost si nici nu merita efortul sa va explic,sau sa va conving de zgomotul insuportabil de pe acel AM. Ca ma credeti,ca nu ma creeti,este strict problema voastra,dar mergeti "pe teren",apoi vorbiti. Si da,stiu ca toate AMurile fac zgomot,dar sincer acum,daca tu compari zgomotul de pe un DH2 cu zgomotul de pe o Malaxa...Houston,we have a problem. In plus,vorba aia,las-o dracu' de treaba,chiar nu poti ( sau poti? ) sa iti bati joc de calatori cu asemenea AM. Nu vrea nimeni conditii regale pe trenuri regio,dar Malaxa...e prea prea de tot. Ca si cum l-ai primi pe cineva la masa,cu mancare de porci...mai te astepti sa iti calce pragul inca odata ? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Joi 28 Mar 2013, 11:08 | |
| Pai tu crezi ca eu merg din ani in pasti cu trenul ca tine?Crezi ca nu am circulat cu motorul ala?
ti-am spus ca toti aia care comenteaza despre malaxe ar cere sa fie introduse in caz ca s-ar scoate si asa. ca sint navetisti si trebuie sa ajunga la serviciu.
bai mai citeam undeva pe alt forum unu zicea ca ar trebui interzis fluieratul locomotivei ca deranjeaza. Acuma pe tine te deranjeaza zgomotul motorului, pai zgomot este si in vagoane daca stai in zona boghiului.
Desiro iar nu sint bune ca scaunele sint inghesuite.Altele au nu stiu ce n-au.
Exista in Romania un vagon care multumeste toti circotasii de pe aici?
|
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6907 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Joi 28 Mar 2013, 11:17 | |
| In primul rand,chiar nu imi pasa ce crezi tu. Apoi,din cate spui,dai cu bata in balta. Daca te lauzi ca circuli in lung si in lat cu trenul ar trebui sa stii ca zgomotul dintr-o Malaxa,este infernal,in comparatie cu zgomotul dintr-un vagon. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa Joi 28 Mar 2013, 11:22 | |
| Eu ti-am spus ca este zgomot si acolo nu le-am comparat intensitea.
Ce tip de material rulant te multumeste? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare clasa 78 Malaxa | |
| |
| | | | Automotoare clasa 78 Malaxa | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |