| Pe linia Bucuresti - Giurgiu | |
|
+10Dr2005 Vlad TVlad AlexD Teodor Nesebar Katalin4653 iuli.hard ldh80 Michael 14 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Lun 09 Sept 2013, 20:32 | |
| - Vlad a scris:
- Prima cale ferată din România e Oraviţa - Iam - Baziaş
Bine , prima cale ferata din Romania la vremea respectiva . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Lun 09 Sept 2013, 20:35 | |
| Cu riscul de a fi înjurat de Karpaty şi de alţii care susţin reabilitarea unor linii locale în detrimentul unul coridoare: coridoarele au fost stabilite în funcţie de trafic. Nu încape comparaţie între traficul pe relaţia Constanţa - Curtici şi cel făcut pe Bucureşti - Giurgiu. Mai mult, bulgarii au alternative (prin Calafat pentru vestul Europei şi prin Negru Vodă pentru Ucraina/Rusia), noi la fel, iar doar pentru trafic de călători nu-ţi dă nimeni fonduri. Partea frumoasă e că e pe Coridorul IX, deci cam prin 2020 ar trebui să fie gata şi podul ăla. _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Lun 09 Sept 2013, 20:47 | |
| Prima cale ferata de pe teritoriul actual al Romaniei a fost in 1854 linia Bazias- Socol- Bela Crkva- Jasenovo- Iam- Oravita. Atunci acel teritoriu se afla sub ocupatia Imperiului Habsburgic (Austriac)
Prima cale ferata de pe teritoriul de atunci al Romaniei a fost linia Bucuresti Filaret- Giurgiu, in 1869. In 1869 Romania se afla inca sub suzeranitatea Imperiului Otoman. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Lun 09 Sept 2013, 20:54 | |
| Europenii ne dau bani pentru coridoare pentru ca e si interesul lor. Daca noi nu sintem in stare sa ne reparam celelalte cai ferate a cui e vina? A lor? De ce trebuie sa asteptam de la ei? Noi ce avem de nu putem? Raspund eu: mentalitate de asistat handicapat. Trebuie sa ni se dea, nu sa punem mina sa facem ceva cu minuta proprie. Sigur, de vina sint conducatorii...Dar pe aia cine ii alege...? Poporul! Care nu are pic de onoare si se vinde pe un mic si o stropitoare. Sau chiar pe nimic, pe vorbe.
PS: aici la Gradistea e clar ca nu se vrea sa se puna noul pod in functiune. Asa cum am aratat acum un an, lucrarile nu ar fi de anvergura asa de mare, trebuie facut un rambleu inalt si pusa linia. Putina vopsea pe pod, si cam atit. Astia zic ca grosul e la amenajarea Argesului dar daca nu s-a intimplat pina acum nimic... Au mai fost poduri cazute prin tara, pe sectii pe care le credeam condamnate (Slanic) sau alunecari de teren (Tulucesti) si s-au rezolvat in cele din urma. Aici se gindesc probabil ca isi vor cheltui tot bugetul de reparatii. De ce sa nu astepte din 2005 pina in 2014 cind oricum vin bani europeni pe coridorul IX...?
Ultima editare efectuata de catre TVlad in Lun 09 Sept 2013, 21:04, editata de 1 ori |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Lun 09 Sept 2013, 21:01 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cu riscul de a fi înjurat de Karpaty şi de alţii care susţin reabilitarea unor linii locale în detrimentul unul coridoare:
Partea frumoasă e că e pe Coridorul IX, deci cam prin 2020 ar trebui să fie gata şi podul ăla. Se vede ca nu ai inteles niciodata ceea ce vreau eu sa spun si care sunt ideile mele , aici nu este vorba ca te injur eu sau te injura altii , chiar nu am de ce dar atat vreau sa spun , inteleg ca se face coridorul ca acolo ne pompeaza UE banutii si aia modernizam dar noi pentru tara noastra , pentru populatia acestei tari chiar nu facem nimic ? Cu ce a gresit populatia care traieste in zona unei linii care in prezent este inchisa si nu intereseaza pe nimeni despre starea ei iar lumea nu se mai poate folosi de tren ? Eu aici am batut mereu , toti formam Romania , toti platim taxe si impozite pentru tara asta deci toti avem dreptul la un transport social , la un transport oferit de stat la un tarif accesibil tuturor , asta am sustinut eu mereu . Nu mi se pare normal ca unul care traieste in Bucuresti sa aibe legatura cu toata tara si sa beneficieze de tot ce are nevoie si altul care sta in orasul x nu are nici macar un amarat de tren care poate il ajuta sa faca naveta la un loc de munca si ala prost platit . Statul ce face pentru noi ? ce face pentru populatia acestei tari ? domnii care sunt acolo si iau decizii le iau doar sa le fie lor bine si pentru noi ce fac ? Ca fapt divers trenurile ce mergeau pe ruta Bucuresti-Giurgiu si retur , inainte sa pice podul erau pline de navetisti care veneau la munca in Bucuresti , dupa caderea podului multi au renuntat la naveta si la locul de munca , podul a picat in 2005 , suntem in 2013 , a miscat cineva ceva ? .................. Macar sa fie gata in 2020 , dar eu unu nu cred , la cum merg treburile in tara Romaneasca ....................... |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Lun 09 Sept 2013, 21:08 | |
| Ar trebui sa inlocuiesc impersonalul "nu se vrea" cu "unii nu vor". Poate asa lumea o sa isi dea seama ca sint unii cu nume si prenume vinovati de situatia asta si trebuie prinsi si strinsi de testicule ca sa inteleaga ca sint pusi acolo sa serveasca interesele celor pe care ii reprezinta, nu interesele lor personale.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Lun 09 Sept 2013, 21:50 | |
| UE ne dă bani pentru coridoare (prin POS-T) şi ne mai dă 50% şi pentru reţeaua TEN-T Core. Pentru TEN-T nu avem autoritate de management a proiectelor, doar pentru POS-T. Din păcate, banii de la buget merg spre parlament, merg spre drumuri, merg spre orice altceva. Mai nou cică or să meargă spre Roşia Montană, că ăia ne dau în judecată că, după atâta şpagă, nu li s-a aprobat proiectul minier. _________________ :TTT:
|
|
| |
Michael V.I.P Member
Numarul mesajelor : 228 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5036 Data de inscriere : 15/12/2011
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Vin 12 Mai 2017, 14:24 | |
| Salve, De prin toamna anului 2011: Mihai |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Vin 12 Mai 2017, 19:26 | |
| Domeniile strategice in care at trebui sa investeasca cu prioritate statul roman sunt: agricultura, caile ferate, transportul naval, centrala atomoelectrica de la Cernavoda si altele (dar cele enumerate in primul rand). |
|
| |
Michael V.I.P Member
Numarul mesajelor : 228 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5036 Data de inscriere : 15/12/2011
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Mar 06 Iun 2017, 11:02 | |
| |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Mar 06 Iun 2017, 11:11 | |
| As lua toti fostii ministri de la MT si care au fost directori la CFR SA i-as baga intro Malaxa fara mecanic si i-as impinge sa deraieze in locul ala |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Mar 06 Iun 2017, 11:49 | |
| În zona aia nu ai ce să faci... Trebuie plantaţi copaci pentru stabilizarea terenului, numai că nicio autoritate nu are tupeu să facă expropriere de utilitate publică pentru aşa ceva. _________________ :TTT:
|
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Mar 06 Iun 2017, 12:05 | |
| Hai mai Doctore ... chiar asa se vede din birou,TFC a reparat 5 km de linie distrusa pe Galati Barlad,in 2 luni... |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Mar 06 Iun 2017, 12:37 | |
| Nu-i trebuie nici o expropriere, CFR e proprietar pe terasament. Vezi putin pe portalul ANCPi cum s-a intabulat CFR peste alte proprietati ale oamenilor care au deja carte funciara sau peste versanti de munte( Linia Orsova Caransebes) si atunci mai vorbeste.
Plus ca Romsilva trimite periodic la primarii solicitari de identificare a terenurilor degradate si pretabile la impaduriri, urmind sa puna gratuit la dispozitia doritorilor puieti.
Asadar prezumind ca versantul aceal nu este al CFR SA, nefiind retrocedabil nu poate fi decit al comunei pe teritoriul careia se afla.
Cu o minima dorinta de rezolvare a acestei situatii, citeva cururi de la MT si CFR SA s-ar putea deplasa in comunele respective pentru discutii privind punerea la dispozitie a acestor terenuri in vederea plantarii unor copaci.S-au convocati primarii la bucuresti daca e mai usor.
problema e ca CFR nu isi intretine nici ce are daramite sa se mai preocupe de vecinatati. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu Mar 06 Iun 2017, 14:24 | |
| Da, ca să o cârpeşti să ţină 3 - 4 ani cât ai contract de închiriere nu îţi trebuie copaci. Dacă vrei însă să ţină mai mult...
Ca să treci terenul la CFR, trebuie întâi să îl treci prin HG din domeniul privat al comunei X în cel public al comunei X. După aia prin alt HG din publicul comunei în cel al statului şi administrarea MT. După aia prin alt HG în publicul din concesiunea CFR. Apoi prin alt HG modifici contractul de concesiune între stat şi CFR şi incluzi şi terenul respectiv. După aia îl intabulezi şi poţi să te apuci de treabă.
Chestia e că primăria X trebuie să facă primul proiect de HG pentru trecut din privat în public, pentru că MT sau Guvernul nu au autoritate să spună unei primării ce să facă cu terenul său, iar exproprierea e exclusă, pentru că statul nu se poate expropria pe el însuşi. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Pe linia Bucuresti - Giurgiu | |
| |
|
| |
| Pe linia Bucuresti - Giurgiu | |
|