Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu

In jos 
3 participanți
AutorMesaj
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 324
Localizare : București
Reputatie : 844
Data de inscriere : 04/08/2023

Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Empty
MesajSubiect: Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu    Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Icon_minitimeSam 01 Iun 2024, 15:48

Ora 5 dimineata, Gara de Nord este relativ goala.
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3141

Pe tabelul de informatii este deja afisat trenul catre Giurgiu.
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3140

In timp ce intreb la biroul de informatii la ce linie se va gara automotorul ce ma va conduce pana la Giurgiu, aceasta isi face aparenta si pe panoul principal:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3142

Cu mare nerabdare stau si il astept sa fie garat:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3143

Isi face aparitia "mareata"
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3144
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3145
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3146
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3147
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3148

Acesta este ingrijit, de parca ar fi nou:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3149

Postul de conducere al automotorului:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3150

Livretul de mers, multumiri mecanicului de locomotiva pentru permisiunea acordata:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3151

La ora 5:45 trenul paraseste Gara de Nord, cu prima oprire fiind Bucurestii Noi:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3247
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3246
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3248

Dupa o scurta distanta parcursa urmeaza Chiajna:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3249
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3250

Parasim Chiajna, semnalul avand indicatia de a reduce viteza la 30km/h, si cu indicatorul de directie "V" (probabil de la Bucuresti Vest)
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3251

Odata trecuti de Chiajna o sa fim alaturi de centura pana la Jilava:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3252

Semnalul de intrare al statiei Buc. Vest:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3253
Peronul ce nu este prea mare, dar isi face utilitatea asa cum este:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3254

Cladirea statiei, si copertinele proaspat adaugate:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3256
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3257
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3255


Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3258
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3259

Semnalul luminos prevestitor al statiei Virteju:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3260

Semnalele de intrare se fac vazute:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3261
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3330

Intram in Virteju:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3332
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3331

Cladirea statiei:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3334
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3333

La fel ca si la Bucuresti Vest, avem o copertina cu banci:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3335

Continuam drumul:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3336

Ramificatia catre Bucuresti Progresul este aproape:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3337

Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3337
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3338
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3339

Parasim linia principala:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3340
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3341
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3342

Spre surprinderea mea, statia Bucuresti Progresu dispune de semnale luminoase (cel de iesire fiind probabil de grup):
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3343

Trenul isi face prezenta intr-un mod de "inaugurare", de notat este ca in statia Buc. Progresu sunt restrictii aproape pe toate liniile la o viteza de 15km/h
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3411
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3410
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3412

Lume de toate tipurile asteapta cu incantare: parintii, copii, seniori, oficialitatii si in final pasionati de trenuri:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3413

Statia este primitoare, peroanele au avut parte de tratament:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3414
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3415
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3418

Sala de asteptare:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3416

Odata ce mecanicul de locomotiva a trecut la celalat post de conducere suntem gata de plecare:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3417

Parasim statia si nu dupa mult timp ajungem in Jilava:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3510
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3511
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3512

Intram in statie, aceasta este in permanenta ocupata si de "cazane" cu petrol.
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3513
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3514

Peronul aferent acesteia, doar o mica particica este refacuta:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3515
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3516

Parasim statia:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3518
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3517
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3519

Trecem de autostrada A0:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3520
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3521

Dupa ce am strabatut comuna Sintesti ajungem la Vidra:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3610
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3611
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3612

Trecem pe portiunea modernizata:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3613
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3614
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3615
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3616

Podul de peste Arges devine vizibil:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3710
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3713
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3711
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3712

P.o Gradistea, vechea statia fiind desfiintata pentru construirea viaductului:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3714
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3715

Ne apropriem de Comana, dovada ar putea fi chiar indicatorul TMV, aceasta avand acest tip de semnalizare:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3810

Manastirea de la Comana este prezenta in peisaj:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3811

Semnalul de intrare:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3812

Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3813
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3814
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3815
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3910

Parasim statia si continuam calatoria, urmatoarea statie fiind Mihai Bravu:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3911
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3912
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3913
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3915
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3914
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3916

Baneasa Giurgiu, aici par a fi ramasitele podurilor de pe Neajlov/Sabar si probabil Arges:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3918
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3917

Daia, un punct critic pe linia 102, unde alunecarile de teren sunt la ordinea zilei:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_3919
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_4011
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_4010
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_4013
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_4012
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_4014

Veche statie Daia, unde se facea trecea pe cale dubla, actualmente dezafectata:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_4015

Aceasta este acum mutata sub pasaj:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_4016
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_4017

Din nefericire nu am mai facut poze la statiile Fratesti si Giurgiu Nord.
Giurgiu Oras, finalul excursiei:
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Img_4018

Concluzie:
  • Mi-au fost depasite asteptarile pe linia CF de centura, viteze sunt mai mult decat suficiente, singura problema sunt 1-2 restrictii ce nu au fost eliminate.
  • Statiile Comana si Giurgiu Oras beneficiaza de paza, inclusiv trenurile.
  • Calatoria a fost confortabila.
  • Statia Bucuresti Progresu este foarte bine amenajata, daca pe viitor s-ar construi un terminal multimodal ar contribui la dezvoltarea zonei respective.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Empty
MesajSubiect: Re: Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu    Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Icon_minitimeSam 01 Iun 2024, 19:19

Felicitari pentru reportaj!

Viteza de 100 km/h pe centura (Chiajna- Jilava) este destul de buna!

Cateva observatii legate de semnalizare:

-La intrarea in Bucuresti-Progresu (cred ca in zona intrarii in fosta grupa de marfa) am observat un semnal mecanic (semafor)! Ce rol are, in conditiile in care toate celelalte semnale din statia Bucuresti-Progresu sunt semnale luminoase ?!

-Cel putin intre Vidra si Comana BLA-ul este functional. Nu stiu daca este functional BLA-ul pe intreaga distanta Jilava- Giurgiu Nord.

-Ciudata indicatia de rosu al acelui semnal de trecere BLA dintre Comana si Mihai Bravu! Din ce observ trenul a fost expediat din Comana spre Mihai Bravu pe firul din stanga al caii duble (firul normal de circulatie Comana- Mihai Bravu este inchis). Si atunci cand a fost efectuat parcurs de expediere din Comana spre Mihai Bravu, pe firul din stanga al caii duble, in mod normal trebuia ca BLA-ul sa se orienteze automat, pe firul din stanga al caii duble, in sensul Comana- Mihai Bravu si deci acel semnal de trecere BLA din fotografie sa indice verde!
Totusi el indica rosu- de ce ?!

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Empty
MesajSubiect: Re: Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu    Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Icon_minitimeDum 02 Iun 2024, 19:11

Aceasta fotografie:

Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Semnal11

este facuta din cabina din care era condus AM-ul Desiro ?

Acel semnal de trecere a BLA-ului nu trebuia sa fie pe verde ?!
Sus In jos
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 324
Localizare : București
Reputatie : 844
Data de inscriere : 04/08/2023

Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Empty
MesajSubiect: Re: Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu    Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Icon_minitimeDum 02 Iun 2024, 19:13

ldh80 a scris:
Aceasta fotografie:

Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Semnal11

este facuta din cabina din care era condus AM-ul Desiro ?

Acel semnal de trecere a BLA-ului nu trebuia sa fie pe verde ?!

Este in postul celalat din spate, am uitat sa metionez Wink
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Empty
MesajSubiect: Re: Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu    Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Icon_minitimeMar 04 Iun 2024, 10:49

Ce ramificatie ste acolo unde este si semnal luminos si semnal mecanic?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Empty
MesajSubiect: Re: Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu    Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Icon_minitimeJoi 06 Iun 2024, 22:41

Este la intrarea în statia București - Progresul (dinspre centura și dinspre Jilava) , unde, în partea dreaptă, se ramifica linia spre fosta grupa de marfă a stației București - Progresul

Nu înțeleg ce caută acel semnal mecanic (semafor) acolo, când toate celelalte semnale ale stației București Progresul sunt semnale luminoase!

Legat de ultima poza: așadar pe sensul HM Comana- Mihai Bravu se circulă pe firul normal al căii duble.
Firul închis este firul normal de circulație pentru sensul Mihai Bravu- HM Comana.
Deci când trenul circula dinspre Mihai Bravu spre HM Comana circulă pe firul din stânga al căii duble.

In viitorul apropiat se va redeschide și firul normal de circulație pentru sensul Mihai Bravu - HM Comana ? Sau și acel fir este afectat de alunecări de teren sau terasament instabil ?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Empty
MesajSubiect: Re: Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu    Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu  Icon_minitime

Sus In jos
 
Fotoreportaj - Redeschiderea circulatiei pe linia Bucuresti - Giurgiu
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Pe linia Bucuresti - Giurgiu
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu
» 103 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse
» Mocanita de pe Vaser

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: REPORTAJE ALE PASIONATILOR DE TRENURI-
Mergi direct la: