|
| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
+143rich1974 baiazid user dezactivat... Florin C apmatei Mushu Razvan Tudor 41-0876-7 vatmanul phnegativ Sabik kasapis2007 Spartan1948 Tomi13leu Simply18 Warrior12 Raduku09 lifetec cfr500 92Dragos AndreiStefan 19jimmy84 icbgb get. Jhonyla allred bogdan.perejuc Alex Avram roseanu Cont dezactivat lapsanszkitamas Re6/6 Goanga Sergiu rmn NicuS lokomo69 Adirmvl Radu Tudor ldh80 Mihay Rarau membru exclus nenuandrei Silver EuroNight daniel_c didinul Andrey_tm popovici stefan_br kristi kkk Teodor TVlad cstefan cnusi cristi ar DAS 2011 060642 razvan - trenuri alinx3330 DPS Mircea Hirjau Luna M.I.C.I. calin941-2 ATM Dr2005 v43v63 AndiCFR Balto sp59 bostanesku gigel cristyadaX mishu88 Polpot cardinal ravers75 brandiburu DUAL redeme bogdan srl AMX 97-0548-4 marius_catalin84 Vitosa Cito 1nt3rp0l_106 AlexD bostanescu gigel frank81 puscasu Nk11 cont dezactivat . TonyGFR @ndrey Adrian78 Norbi Cobra cristi CFR halmarius Gabry Gabriel AlexCta jionutz ANDU2100HP SULZERUL 0733 The Legend razwy Codrut1985 cont inactiv mureseanu_976 Toma Dorel sm-sulzer Bobses Nesebar Razvan stegaru Amiralul ionutz72 didi Hurricane vrabieionut membru inactiv PrisecaruFlorin Costin.H MariusM buldozer2 srazvi stinky mardaryroby tudor_vl lovekomotive Caravelle_Zg IonutCFR2009 Ionutz mariuskl cortexedge Andrei Vlad alex.alexus.tm COSTACHE MIHAIL orestte Lde 2100 myster2008 mtk 147 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5527 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Ian 2013, 13:28 | |
| - AlexD a scris:
- Nu se compara EC cu Traxx/Taurus, EC are 3400KW si tehnologie antica iar celalalte au 5400KW si toate tehnologiile noi posibile, daca am fi avut si noi un EC de 5000KW cu motoare asincrone ne puteam compara, altfel nu.
Dual are dreptate, o locomotiva seria 474 se cam usureaza pe orice Taurus/Traxx cand e vorba de trenuri grele si rampe de urcat. mai este un factor important - aderenta care difera de la 4 la 6 osii , asa ca nu interveni numai de amorul conversatiei |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Ian 2013, 13:57 | |
| - Alex Avram a scris:
- Dr2005 a scris:
- Teodor a scris:
- [Mai sunt si alte tipuri de frana cu care este dotata locomotiva electrica ?
Locomotivele au şi frână electrică, dar nu cred că a stat mecanicul să învârtă invers de covrig. Şi mai au şi frână de mână, dar nu cred că avea rost să o încerce. Mecanicul a fugit in sala masinii...mai intai l-a trimis pe mecanicul de ajutor si dupa aia a fugit si el..... Care ajutor ca eu in afara de CFR Marfa nu am vazut 2 mecanici la calatori??? Stiu regula: fuga in sala masinilor. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Ian 2013, 14:05 | |
| Banuiesc ca mai circula mecanicii in regie.Decat sa stea in tren,sta pe masina. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Ian 2013, 14:42 | |
| Pai da Re .. intr-adevar ala e secretul la marfa .. osii mai multe si contrar a ceea ce se vehiculeaza si nemtii folosesc CoCo la marfarele grele ... luati un pic YT in search si o sa vedeti .. Cat despre calatori nu stiu ,dar EC ul nu cred ca consuma mult la cati kw are ... Iar la ce trenuri avem noi EC uri pentru 3,4 vagoane pe Bucuresti-Brasov ar fi fost indicate .. scoteai profit maxim .. Dar am preferat sa le taiam,sa le vindem sau sa le tinem la rece si sa circula cu EA ,locomotiva care a fost proiectata clar pentru marfa si la calatori baga gauri in buget ... Eu zic ca in Romania nu si-ar avea rostul un Taurus sau un Trax la calatori .. in primul rand ca nu avem trenuri .. atat de lungi,in al 2 rand daca ai cazul IC 531+346 trage de el fara probleme o masina de viteza 41-004 chiar a tras de el.. pe linie un pic umezita chiar ca ploase la Predeal cand am urcat eu cu el. 2.. O astfel de locomotiva cum e Taurusu e proiectata pentru marfare mai usoare si pentru cupluri de vagoane cu capacitate mare gen RJ .. Dar ca sa ai RJ iti trebe infrastructura,ceea ce la noi lipseste cu desavarsire , si de acolo si lipsa de calatori. Unde mai pun faptu ca romanu e snob + lipsa ofertelor din partea CFR,face ca romanu sa aleaga masina personala inainte trenului sau altui mijloc de transport.. Garantat si daca ar fi 13 lei litru de benzia,tot s-ar gasii din asita care nu si pot plati factura la telefonu mobil,dar ei merg cu masina la servici .. Cat despre Bucuresti,acolo e capitala SNOBIEI...
PS: ... si a mizeriei .. va zic de ar face aia de la SALUB o greva , intr-o zii Bucurestiu s-ar autoingropa in gunoi .. ar devenii orasul groapa de gunoi.90% arunca mizeria direct pe jos fara sa le pese de nimic.. PSS : karpaty tu esti exceptia de la regula =))... in ceea ce priveste transportul prin Bucuresti.. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Ian 2013, 14:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- Teodor a scris:
- [Mai sunt si alte tipuri de frana cu care este dotata locomotiva electrica ?
Locomotivele au şi frână electrică, dar nu cred că a stat mecanicul să învârtă invers de covrig. Şi mai au şi frână de mână, dar nu cred că avea rost să o încerce. Nu ca nu "avea rost sa o incerce" mai degraba nu avea timp (vizibilitate redusa) iar frana de mana nu poti s-o strangi mai ales la 100 km/h cat avea trenul in momentul impactului ca-ti da peste mana, iar covrigul cand actionezi o franare de urgenta instinctul e sa-l duci pe treapta 0 (zero), sti tu teorie dar cu practica... |
| | | Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5090 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Ian 2013, 15:12 | |
| - DUAL a scris:
- Pai da Re .. intr-adevar ala e secretul la marfa .. osii mai multe si contrar a ceea ce se vehiculeaza si nemtii folosesc CoCo la marfarele grele ... luati un pic YT in search si o sa vedeti .. Cat despre calatori nu stiu ,dar EC ul nu cred ca consuma mult la cati kw are ... Iar la ce trenuri avem noi EC uri pentru 3,4 vagoane pe Bucuresti-Brasov ar fi fost indicate .. scoteai profit maxim .. Dar am preferat sa le taiam,sa le vindem sau sa le tinem la rece si sa circula cu EA ,locomotiva care a fost proiectata clar pentru marfa si la calatori baga gauri in buget ...
Eu zic ca in Romania nu si-ar avea rostul un Taurus sau un Trax la calatori .. in primul rand ca nu avem trenuri .. atat de lungi,in al 2 rand daca ai cazul IC 531+346 trage de el fara probleme o masina de viteza 41-004 chiar a tras de el.. pe linie un pic umezita chiar ca ploase la Predeal cand am urcat eu cu el. 2.. O astfel de locomotiva cum e Taurusu e proiectata pentru marfare mai usoare si pentru cupluri de vagoane cu capacitate mare gen RJ .. Dar ca sa ai RJ iti trebe infrastructura,ceea ce la noi lipseste cu desavarsire , si de acolo si lipsa de calatori. Unde mai pun faptu ca romanu e snob + lipsa ofertelor din partea CFR,face ca romanu sa aleaga masina personala inainte trenului sau altui mijloc de transport.. Garantat si daca ar fi 13 lei litru de benzia,tot s-ar gasii din asita care nu si pot plati factura la telefonu mobil,dar ei merg cu masina la servici .. Cat despre Bucuresti,acolo e capitala SNOBIEI...
PS: ... si a mizeriei .. va zic de ar face aia de la SALUB o greva , intr-o zii Bucurestiu s-ar autoingropa in gunoi .. ar devenii orasul groapa de gunoi.90% arunca mizeria direct pe jos fara sa le pese de nimic.. PSS : karpaty tu esti exceptia de la regula =))... in ceea ce priveste transportul prin Bucuresti.. Din cate stiu eu pe regionalele Cluj si Brasov circula doar EA-uri, iti dai seama ce consum... EA+un vagon... |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Ian 2013, 15:23 | |
| Pai daca nu au automotoare, rame sau macar EC-uri. Ce sa faca? |
| | | Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5090 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Ian 2013, 15:24 | |
| Dar nu au fost repartizate niciodata EC-uri sau rame pe regionalele astea? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Ian 2013, 15:24 | |
| Lasa ca Cluju are si rame electrice de la BV pe Teius-Cluj .. cat despre personalele lor cele mai sparte sunt 1 26-16+20-57(sau orice vagon standard,20-49/55,20-50 mai rar) .. In rest stau binisor,cu personale facute cu TE,26-16,cuplu de cate 2 Desiro, si nu putine la numar .. si nu le plimba goale |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Ian 2013, 16:51 | |
| - DUAL a scris:
- Cat despre Bucuresti,acolo e capitala SNOBIEI...
PS: ... si a mizeriei .. va zic de ar face aia de la SALUB o greva , intr-o zii Bucurestiu s-ar autoingropa in gunoi .. ar devenii orasul groapa de gunoi.90% arunca mizeria direct pe jos fara sa le pese de nimic.. Ce-i aia ,,Salub"? Pe unde stau eu e o firmă numită S.C. Urban S.A. Rm. Vâlcea, punct de lucru Sector 6 şi e destul de curat pe jos, singurele probleme au fost între Crăciun şi Anul Nou, când nu au lucrat autogunoierele şi s-au făcut munţi de gunoi la tomberoane... dar doar acolo, nu peste stradă. După înghesuiala din tramvaie şi metrou, dacă brusc nu s-ar mai găsi benzină în Bucureşti, am ajunge capitala bicicletelor şi mersului pe jos. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Ian 2013, 17:05 | |
| http://www.salub.ro/ Asta scrie pe tomberoanele din sectorul 5.In 2 e alta firma , in 3 alta si tot asa .. :d fiecare primar de sector cu clientela aferenta .. Mai e o firma Rosal parca .. in fine chiar nu mi imbib mintea cu firmele de gunoi |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Ian 2013, 17:32 | |
| - Teodor a scris:
- Alex Avram a scris:
- buldozer2 a scris:
- CA tot zicea Karpaty sa inlocuim trenurile loc+ vagone cu automotoare moderne, nu vreau sa ma gandesc ce se intampla in cazu de fata daca era implicat un automotor desiro!
La automotoarele desiro ajungeau toti la spital(in cel mai rau caz)sau unii chiar decedau.... Din cate am auzit mecanicii de pe bobica 128 au fugit in sala masinii! altfel mureau acolo...... In instructie spune clar, mecanicul nu este obligat sa stea in post pana-n ultimul moment, daca acesta a facut toate procedurile pentru infranarea trenului, se poate refugia. O mica nelamurire, in acea situatie banuiesc ca mecanicul a actionat robinetul KD2 si FD1, nu ? Mai sunt si alte tipuri de frana cu care este dotata locomotiva electrica ? In instructie nu spune clar , ci spune sa se ia toate masurie de oprire... . N-avea sens sa actioneze si FD1 ,peste franarea rapida,care dupa ce se face ,KD2 se aduce in pozitie de franare ordinara (poz IV a robinetului ) , si a doua ,se interzice aceasta manevra pentru ca risca sa nu intre in actiune nici una asupra CF ai locomotivei. Cat despre a strange frana de mana,sau a efectua franarea electrica,nici nu se pune problema in asemenea situatii,personal am avut asemenea situatii si nu e prea placut,pe langa faptul ca abia actionezi franarea rapida . La Desiro cand se efectueaza franarea rapida stiu ca intra in functie toate sistemele de franare disponibile,pentru a se reduce drumul de franare cat ai mult posibil |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| | | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Ian 2013, 21:20 | |
| - ctln1991 a scris:
- Alex Avram a scris:
- buldozer2 a scris:
- CA tot zicea Karpaty sa inlocuim trenurile loc+ vagone cu automotoare moderne, nu vreau sa ma gandesc ce se intampla in cazu de fata daca era implicat un automotor desiro!
La automotoarele desiro ajungeau toti la spital(in cel mai rau caz)sau unii chiar decedau.... Din cate am auzit mecanicii de pe bobica 128 au fugit in sala masinii! altfel mureau acolo...... De Malaxa 900 sau LVT nici nu mai discut. Deveneau avion. Dar de automotoarele Regiotrans/TFC ce ziceti? Sunt peste Desiro la siguranta? sau sub? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 18 Ian 2013, 21:36 | |
| Automotoarele RT au lovit ceva camioane până acum, fără să fie victime în tren. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
| |
| | | | Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |