| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
+143rich1974 baiazid user dezactivat... Florin C apmatei Mushu Razvan Tudor 41-0876-7 vatmanul phnegativ Sabik kasapis2007 Spartan1948 Tomi13leu Simply18 Warrior12 Raduku09 lifetec cfr500 92Dragos AndreiStefan 19jimmy84 icbgb get. Jhonyla allred bogdan.perejuc Alex Avram roseanu Cont dezactivat lapsanszkitamas Re6/6 Goanga Sergiu rmn NicuS lokomo69 Adirmvl Radu Tudor ldh80 Mihay Rarau membru exclus nenuandrei Silver EuroNight daniel_c didinul Andrey_tm popovici stefan_br kristi kkk Teodor TVlad cstefan cnusi cristi ar DAS 2011 060642 razvan - trenuri alinx3330 DPS Mircea Hirjau Luna M.I.C.I. calin941-2 ATM Dr2005 v43v63 AndiCFR Balto sp59 bostanesku gigel cristyadaX mishu88 Polpot cardinal ravers75 brandiburu DUAL redeme bogdan srl AMX 97-0548-4 marius_catalin84 Vitosa Cito 1nt3rp0l_106 AlexD bostanescu gigel frank81 puscasu Nk11 cont dezactivat . TonyGFR @ndrey Adrian78 Norbi Cobra cristi CFR halmarius Gabry Gabriel AlexCta jionutz ANDU2100HP SULZERUL 0733 The Legend razwy Codrut1985 cont inactiv mureseanu_976 Toma Dorel sm-sulzer Bobses Nesebar Razvan stegaru Amiralul ionutz72 didi Hurricane vrabieionut membru inactiv PrisecaruFlorin Costin.H MariusM buldozer2 srazvi stinky mardaryroby tudor_vl lovekomotive Caravelle_Zg IonutCFR2009 Ionutz mariuskl cortexedge Andrei Vlad alex.alexus.tm COSTACHE MIHAIL orestte Lde 2100 myster2008 mtk 147 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mar 24 Apr 2012, 08:24 | |
| - AlexD a scris:
- Regula este destul de simpla si clara, la Crucea Sf Andrei esti obligat sa opresti fara discutie in punctul cu cea mai buna vizibilitate(nu pe sine) si sa te asiguri dupa care treci. Daca nu, intervine selectia naturala. Dar prea bate la ochi, numai RT ajunge in situatii de genul asta...
Pai cum doar RT? In primul rind ca aproape toate liniile secundare in Banat si Arad sint operate doar de RT si in al II-lea rind pe alte linii din tara unde a fost implicat RT cred ca oamenii nu sint obisnuiti cu motoare si se gindesc ca daca nu e locomotiva , atunci nu o sa -i ajunga si reusesc sa treaca. E uite ca nu e asa. |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mar 24 Apr 2012, 09:22 | |
| Pe sectia Alexandria-Zimnicea, RT are o trecere la nivel cu cale ferata in Poroschia(intersectie cu soseaua de centura a Alexandria-iesirea spre Zimnicea) unde au restrictie de 5km/h si intotdeauna procedeaza astfel. Vina e aproape 100% a soferilor imprudenti care uita de trecere. Prostia e si mai mare dat fiind faptul ca banda de rulare in aceste puncte e proasta, fiind nevoie de reducere clara a vitezei, altfel lasi ceva de sub masina pe calea ferata. Mai e ceva, angajatii de la infra fiind disponibilizati, barierele desfiintate, berbecii cred ca nu mai trece nimic pe acolo. Ar trebui ca RT sa reinfiinteze aceste puncte in locurile cu vizibilitate redusa de buna voie sau obligati de infra. Subventia vine de la stat, din ea sa se duca si spre protectia participantilor la trafic, a mecanicilor-e posibil sa fie si ei accidentati din impactul cu o masina mare, subventia sa nu mearga doar in buzunarul patronilor RT. |
|
| |
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5555 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mar 24 Apr 2012, 12:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- Teodor, e posibil ca luminiţele să se fi aprins după ce ai trecut. Însă Codul Rutier spune (sau spunea acum ani când am luat eu permisul) că eşti obligat să opreşti şi înaintea trecerilor cu semnale luminoase, chiar dacă acestea îţi dau voie să treci! De aia v-a oprit...
Cred ca ai uitat ce scrie in Codul Rutier, niciodata nu a fost asa cu oprire obligatorie la SAT, in schimb esti obligat sa treci cu viteza redusă! |
|
| |
AMX 97-0548-4 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1300 Varsta : 29 Localizare : ARAD Reputatie : 6956 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mar 01 Mai 2012, 12:30 | |
| R 14376 (Brad-Sintana) a lovit azi dimineata o masina la Talagiu. Automotor 97-0797-7, si totul dupa ce simbata dimineata 14375 (Arad-Gurahont) a lovit alta masina la Sebis, automotor 97-0579-9. Ambele motoare au scapat "nevatamate". |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6456 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mar 01 Mai 2012, 13:15 | |
| - halmarius a scris:
- Dr2005 a scris:
- Teodor, e posibil ca luminiţele să se fi aprins după ce ai trecut. Însă Codul Rutier spune (sau spunea acum ani când am luat eu permisul) că eşti obligat să opreşti şi înaintea trecerilor cu semnale luminoase, chiar dacă acestea îţi dau voie să treci! De aia v-a oprit...
Cred ca ai uitat ce scrie in Codul Rutier, niciodata nu a fost asa cu oprire obligatorie la SAT, in schimb esti obligat sa treci cu viteza redusă! Dar despre "crucea sf.Andrei" ce zice in codul Rutier ? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mar 01 Mai 2012, 13:56 | |
| Oprirea obligatorie in punctul cu maxima vizibilitate(dar nu pe linii ), te asiguri dupa care treci peste trecerea de nivel. Si varianta oficiala: Codul rutier 8/Art. 60: (2) La trecerea la nivel cu o cale ferata curenta, prevazuta cu bariere sau semibariere, conducatorii de vehicule sunt obligati sa opreasca în dreptul indicatorului ce obliga la oprire, daca acestea sunt în curs de coborâre ori în pozitie orizontala si/sau semnalele sonore si luminoase care anunta apropierea trenului sunt în functiune. Regulament: Capitol V, Sectiunea 3, Subsectiunea 7, art. 138: 1)Conducatorul de vehicul este obligat sa opreasca atunci când: a)barierele sau semibarierele sunt coborâte, în curs de coborâre sau de ridicare; b)semnalul cu lumini rosii si/sau semnalul sonor sunt în functiune; c)întâlneste indicatorul "Trecerea la nivel cu calea ferata simpla, fara bariere", "Trecerea la nivel cu calea ferata dubla, fara bariere" sau "Oprire". 2)Vehiculele trebuie sa opreasca, în ordinea sosirii, în locul în care exista vizibilitate maxima asupra caii ferate fara a trece de indicatoarele prevazute la alin. (1) lit. c) sau, dupa caz, înaintea marcajului pentru oprire ori înaintea barierelor sau semibarierelor, când acestea sunt închise, în curs de coborâre sau de ridicare. Si va mai pun un articol care sper ca va lamuri treaba pentru totdeauna, sa nu mai apara discutii gen se poate trece cu viteza redusa dar fara oprire, consultati codul rutier prieteni, ala e baza. http://www.ziaruldevrancea.ro/actualitatea/76751-crucea-sfintului-andrei-lasa-soferii-fara-permis.html |
|
| |
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5555 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mar 01 Mai 2012, 14:50 | |
| - ionutz72 a scris:
- halmarius a scris:
- Dr2005 a scris:
- Teodor, e posibil ca luminiţele să se fi aprins după ce ai trecut. Însă Codul Rutier spune (sau spunea acum ani când am luat eu permisul) că eşti obligat să opreşti şi înaintea trecerilor cu semnale luminoase, chiar dacă acestea îţi dau voie să treci! De aia v-a oprit...
Cred ca ai uitat ce scrie in Codul Rutier, niciodata nu a fost asa cu oprire obligatorie la SAT, in schimb esti obligat sa treci cu viteza redusă! Dar despre "crucea sf.Andrei" ce zice in codul Rutier ? Zice ca trebuie sa opresti fara a depasi indicatorul sa te asiguri ca nu se apropie nici un vehicul feroviar și apoi sa treci cu viteza redusă. Prin indicator se intelege indicatorul in cruce, la sistemele SAT indicatorul(care nu e acelasi lucru cu crucea Sf. Andrei) trebuie insotit clar de luminile albe si rosii precum si de sistemul de avertizare sonoră. |
|
| |
Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6232 Data de inscriere : 06/04/2009
| |
| |
AMX 97-0548-4 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1300 Varsta : 29 Localizare : ARAD Reputatie : 6956 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mar 01 Mai 2012, 19:20 | |
| |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 02 Mai 2012, 00:16 | |
| Pentru ca romanul e chior din nastere. Cu sau fara masina albastra. Am fost mereu curios ce se-ntampla in astfel de cazuri. Cine plateste reparatiile? RCA-ul masinii lovite de tren? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 02 Mai 2012, 05:04 | |
| |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mar 08 Mai 2012, 23:45 | |
| http://www.realitatea.net/accident-feroviar-a-ajuns-cu-locomotiva-peste-basculanta_940548.html# |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6775 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 09 Mai 2012, 08:48 | |
| Saracul LDH... sa cam botit... |
|
| |
buldozer2
Numarul mesajelor : 352 Varsta : 38 Localizare : Buzau Reputatie : 5902 Data de inscriere : 05/10/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 09 Mai 2012, 17:07 | |
| Pare a fi un LDE 1250 nu LDH! |
|
| |
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5849 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 09 Mai 2012, 17:35 | |
| Este vorba de LDE125-073 a celor de la Arcelor Mittal galati, ce se afla pe o linia "uzinala". |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
| |
|
| |
| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|