| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
+143rich1974 baiazid user dezactivat... Florin C apmatei Mushu Razvan Tudor 41-0876-7 vatmanul phnegativ Sabik kasapis2007 Spartan1948 Tomi13leu Simply18 Warrior12 Raduku09 lifetec cfr500 92Dragos AndreiStefan 19jimmy84 icbgb get. Jhonyla allred bogdan.perejuc Alex Avram roseanu Cont dezactivat lapsanszkitamas Re6/6 Goanga Sergiu rmn NicuS lokomo69 Adirmvl Radu Tudor ldh80 Mihay Rarau membru exclus nenuandrei Silver EuroNight daniel_c didinul Andrey_tm popovici stefan_br kristi kkk Teodor TVlad cstefan cnusi cristi ar DAS 2011 060642 razvan - trenuri alinx3330 DPS Mircea Hirjau Luna M.I.C.I. calin941-2 ATM Dr2005 v43v63 AndiCFR Balto sp59 bostanesku gigel cristyadaX mishu88 Polpot cardinal ravers75 brandiburu DUAL redeme bogdan srl AMX 97-0548-4 marius_catalin84 Vitosa Cito 1nt3rp0l_106 AlexD bostanescu gigel frank81 puscasu Nk11 cont dezactivat . TonyGFR @ndrey Adrian78 Norbi Cobra cristi CFR halmarius Gabry Gabriel AlexCta jionutz ANDU2100HP SULZERUL 0733 The Legend razwy Codrut1985 cont inactiv mureseanu_976 Toma Dorel sm-sulzer Bobses Nesebar Razvan stegaru Amiralul ionutz72 didi Hurricane vrabieionut membru inactiv PrisecaruFlorin Costin.H MariusM buldozer2 srazvi stinky mardaryroby tudor_vl lovekomotive Caravelle_Zg IonutCFR2009 Ionutz mariuskl cortexedge Andrei Vlad alex.alexus.tm COSTACHE MIHAIL orestte Lde 2100 myster2008 mtk 147 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 30 Oct 2011, 19:55 | |
| Dmnul Ionutz eu zis ca si mecanicul e vinovat nu trebuia sa dea trenul inapoi |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 30 Oct 2011, 19:58 | |
| Absolut. E interzis a se da inapoi peste un macaz talonat. A mai fost un caz de un an de zile cu un accelerat...imi scapa acum... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 30 Oct 2011, 20:01 | |
| - ionutz72 a scris:
- Absolut. E interzis a se da inapoi peste un macaz talonat. A mai fost un caz de un an de zile cu un accelerat...imi scapa acum...
Intre Barlad si Tecuci.. http://www.ziare.com/rapid/vaslui/tren-deraiat-in-judetul-galati-1002785
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Dum 30 Oct 2011, 20:15, editata de 1 ori |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 30 Oct 2011, 20:03 | |
| - adrian78hd a scris:
- ionutz72 a scris:
- Absolut. E interzis a se da inapoi peste un macaz talonat. A mai fost un caz de un an de zile cu un accelerat...imi scapa acum...
Intre Barlad si Tecuci.. R 661 |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 30 Oct 2011, 20:17 | |
| Corect. Imi aduc aminte. Totusi sunt curios de adevaratul motiv . Eu ca IDM, imi pare prea sumara acea descriere preliminara. Pentru mine nu se leaga. E clar ca avea deranjament in statie, atat timp cat l-a primit cu chemare. Deranjament la ce? Posibil la altceva decat unde s-a intamplat. la primirea unui tren IDM,cand ai deranjament, preia verificarea in instalatie la tot: macaze,sectiuni,bariere,respectiv controlul la acea diagonala, unde trebuie sa ii vezi continuitatea pe luminoschema(monitor). Daca era deranjament la acea diagonala, nu avea ce cauta in birou...iepuras de camp cu manivela si carlige de asigurare pe teren , unde ii verifici si il(le) manevrezi pe teren. Iar daca il manevrezi pe teren, nu mai vi in birou pt a ii pune chemarea. Esti mai aproape de semnalul de intrare,respectiv de tren, sa il pilotezi de acolo cu un ordin de circulatie pana la birou.. Dar astea sunt cazuri speciale si specifice statiei. Pentru mine e "biblie", pt cineva neavizat e mult de povestit...Astepam decizia AFER. E frumoasa meseria de IDM, dar cand ai deranjament si esti singur in statie...ai pus-o, sincer. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 30 Oct 2011, 20:55 | |
| Totusi, asta nu e un motiv. La un tren de 3000t de exemplu, dupa franarea de urgenta, se mai duce trenul cateva zeci de metri linistit... Ca doar nu e o Dacie de 900kg Problema e ca a dat inapoi, posibil ca a vrut sa musamalizeze si mai mult s-au bagat... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun 31 Oct 2011, 00:24 | |
| Acum un 3 ani circulam cu R 472 de la Bucuresti catre Simeria si cam in jurul garii Atzel daca nu ma insel am fost opriti pentru un motiv stupid .. impegatul aflase ca locomotiva de la 1741 ramasese defecta 2 tronsoane inainte si in loc sa ne devieze pe fals ne-a bagat in gara .. am stationat timp de 5 minute dupa care am dat inapoi ... pe semnal de chemare .Din cate am inteles de la nas pe vremea aceea acea manevra nu avea voie sa se efectueze decat cu ordin de pe la aia "inalti" .Bun si de ce am dat inapoi ?Pentru ca macazul X de iesire evident ca nu functiona ),si impegatul aflase dupa ce-am intrat in gara..Am avut vrei 10 minute intarziere in final .. dar saracii din 1741 au asteptat mult si bine pana a venit un EA izolat cu care ne am intalnit pe drum din Teius! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun 31 Oct 2011, 00:28 | |
| Nu e nici o chemare e alb lunar de manevra!!Darea inapoi a trenului se face numai cu OC si cu agent la urma trenului!! |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun 31 Oct 2011, 00:43 | |
| E interpretabila. Parcursul de intrare efectuat la un tren, se inzavoreste(blocheaza)in instalatie, odata cu apropierea lui si nu il poti modifica in fata trenului, e evident de ce. Pana a declarat 1741 locomotiva defecta, pana sa ia IDM o decizie, 472-1 s-a apropiat, cu imposibilitatea anularii parcursului. Daca mecanicul nu a apucat sa opreasca trenul inaintea semnalului de intrare,l-a garat in gara. Trenul din fata fiind defect s-a ales sa se mearga pe celalalt fir. Iar daca la iesire macazul ala a fost in imposibilitate de manevrare ( sau eclisat,defect,etc), s-a ales regararea lui. Pana la urma nu putea nimeni anticipa ca 1741 va ramane defect... Daca era intradevar macazul defect, ca timpi de circulatie, iese mai bine sa il regarezi in general. Un macaz defect inseamna sa mergi la el (cam 300-800m),dus-intors, apoi cale libera, cu 20km/h un sector de bloc(aprox.1200m),etc. 10 minute intarziere la faza asta,inseamna ca IDM ala e demn de toata lauda. Si nu trebuie nici o aprobare "de sus". E o situatie speciala si se face o manevra simpla, cu aprobarea operatorului Rc, care pana la urma e fictiva ca e o situatie de compromis, sa zic asa. Deci ce e stupid in asta? Ce nu am inteles e la ce te referi la "am dat inapoi ... pe semnal de chemare"?
|
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun 31 Oct 2011, 01:02 | |
| - adrian78hd a scris:
- Nu e nici o chemare e alb lunar de manevra!!Darea inapoi a trenului se face numai cu OC si cu agent la urma trenului!!
Se face cu un plan de manevra, inmanat sefului de tren(care in cazul asta e conducatorul manevrei) si atat. Dar asta e doar teoretic. Mecanicului ii spui verbal doar ce urmeaza sa faci. E obligatia conducatorului manevrei sa prelucreze planul de manevra cu toata partida si cu mecanicul. Dar repet, asta e teoretic in situatii de astea speciale... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun 31 Oct 2011, 21:31 | |
| - DUAL a scris:
- Acum un 3 ani circulam cu R 472 de la Bucuresti catre Simeria si cam in jurul garii Atzel daca nu ma insel am fost opriti pentru un motiv stupid .. impegatul aflase ca locomotiva de la 1741 ramasese defecta 2 tronsoane inainte si in loc sa ne devieze pe fals ne-a bagat in gara .. am stationat timp de 5 minute dupa care am dat inapoi ... pe semnal de chemare .Din cate am inteles de la nas pe vremea aceea acea manevra nu avea voie sa se efectueze decat cu ordin de pe la aia "inalti" .Bun si de ce am dat inapoi ?Pentru ca macazul X de iesire evident ca nu functiona ),si impegatul aflase dupa ce-am intrat in gara..Am avut vrei 10 minute intarziere in final .. dar saracii din 1741 au asteptat mult si bine pana a venit un EA izolat cu care ne am intalnit pe drum din Teius!
Un mic of topic desi nu ma incadrez la accidente : o patzanie dasta am patit si eu dupa revolutie, veneam cu R 86 din Constanta aveam parcurs normal pe fir doi numai ca la Palas ne-a oprit pe directa pe motiv ca macazul de la iesire spre Valul Traian e defect nu se schimba spre stanga, firul doi fiind inchis spre Valul Traian, ne-a anuntat prin statie ce trebuie sa facem, ne-a trimis doi manevranti ai statiei Palas si impreuna cu cei doi nasi ai trenului nostru format din 15 vag ,,am,, efectuat manevra de iesire pe directa oprire si dat inapoi cu regarare pe celalalt fir, dupa care pana la Valul Traian ne-am continuat parcursul pe firul unu cu vreo zece minute intarziere. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mar 01 Noi 2011, 00:39 | |
| - ionutz72 a scris:
Ce nu am inteles e la ce te referi la "am dat inapoi ... pe semnal de chemare"?
Nu sunt expert in semnalizarea CFR de-asta am zis semnal de chemare .. dar m-a corectat Adi .. semnalul e alb lunar..Mi se parea stupid ca IDM'ul ne-a bagat gara .. Din ce imi imaginez eu a fost un compromis in care probabil dupa cum ai spus nu a mai putut sa schimbe semnalul de intrare in gara si am intrat in gara pentru ca in general brasovenii sunt mecanici excelenti si zic asta pentru ca am calatorit des cu 346 si am observat cum se trage de tren sa scoata intarzierile grave .. mai ales cand vine 347 cu 1 ora intarziere din granita(asta inainte sa se dea drumu mai lejer la granita) trage si aradeanul si brasoveanul de el .. Situatia ii s-a parut "stupida" si sefului de tren pe care-l cunosteam pentru ca veneau la o vizionare de film in compartimentul meu ,si se intamplase sa faca pe 473 in ziua respectiva ... Inainte 346 avea 1(2) vagoane unde nu se emiteau bilete pentru ca erau rezervate la international .. iar pe 346 au fost/sunt/vor fii nasi numai de treaba... + ca 21-90 e printre vagoanele superioare ale CFR ului chiar daca are 15 ani .. defapt neajunsul vagonului e lipsa prizelor .. in rest e apt din toate punctele de vedere.. @dl Marius .. cum sunteti mecanic aveti parte de toata distractia ) |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Joi 03 Noi 2011, 18:12 | |
| De la o sursa aflata in trenul A1930 condus de 003-8 am aflat ca in jurul localitatii Timisul de Sus franele de la ultimele vagoane (grupa de Galati) s-au blocat.A spus ca era mult fum la coada trenului si mirosea pana in vag. 11,primul dupa locomotiva.Are cineva idee de ce s-au blocat franele? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Joi 03 Noi 2011, 20:26 | |
| Pe pantele alea, iese frecvent fum de la garniturile de frână (la vagoanele cu frână cu disc), nu e un incident senzaţional. Forţele de frecare sunt mari, garniturile se încălzesc şi materialele compozite din care sunt făcute dau acel fum înnecăcios. Sau ar putea fi ceva probleme la cilindrii de frână sau timonerii. Se pot remedia uşor la revizie în parcurs. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mar 15 Noi 2011, 18:12 | |
| http://www.adevarul.ro/locale/turnu-severin/tren-marfa-deraiat-Mehedinti_0_591540897.html |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
| |
|
| |
| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|