Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente la CFR si in lume

In jos 
+143
rich1974
baiazid
user dezactivat...
Florin C
apmatei
Mushu
Razvan Tudor
41-0876-7
vatmanul
phnegativ
Sabik
kasapis2007
Spartan1948
Tomi13leu
Simply18
Warrior12
Raduku09
lifetec
cfr500
92Dragos
AndreiStefan
19jimmy84
icbgb
get.
Jhonyla
allred
bogdan.perejuc
Alex Avram
roseanu
Cont dezactivat
lapsanszkitamas
Re6/6
Goanga
Sergiu rmn
NicuS
lokomo69
Adirmvl
Radu Tudor
ldh80
Mihay
Rarau
membru exclus
nenuandrei
Silver
EuroNight
daniel_c
didinul
Andrey_tm
popovici
stefan_br
kristi kkk
Teodor
TVlad
cstefan
cnusi
cristi ar
DAS 2011
060642
razvan - trenuri
alinx3330
DPS
Mircea Hirjau
Luna
M.I.C.I.
calin941-2
ATM
Dr2005
v43v63
AndiCFR
Balto
sp59
bostanesku gigel
cristyadaX
mishu88
Polpot
cardinal
ravers75
brandiburu
DUAL
redeme
bogdan srl
AMX 97-0548-4
marius_catalin84
Vitosa
Cito
1nt3rp0l_106
AlexD
bostanescu gigel
frank81
puscasu
Nk11
cont dezactivat .
TonyGFR
@ndrey
Adrian78
Norbi
Cobra
cristi CFR
halmarius
Gabry Gabriel
AlexCta
jionutz
ANDU2100HP
SULZERUL 0733
The Legend
razwy
Codrut1985
cont inactiv
mureseanu_976
Toma Dorel
sm-sulzer
Bobses
Nesebar
Razvan
stegaru
Amiralul
ionutz72
didi
Hurricane
vrabieionut
membru inactiv
PrisecaruFlorin
Costin.H
MariusM
buldozer2
srazvi
stinky
mardaryroby
tudor_vl
lovekomotive
Caravelle_Zg
IonutCFR2009
Ionutz
mariuskl
cortexedge
Andrei
Vlad
alex.alexus.tm
COSTACHE MIHAIL
orestte
Lde 2100
myster2008
mtk
147 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 19:55

Dmnul Ionutz eu zis ca si mecanicul e vinovat nu trebuia sa dea trenul inapoi
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 30/03/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 19:58

Absolut. E interzis a se da inapoi peste un macaz talonat. A mai fost un caz de un an de zile cu un accelerat...imi scapa acum...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 20:01

ionutz72 a scris:
Absolut. E interzis a se da inapoi peste un macaz talonat. A mai fost un caz de un an de zile cu un accelerat...imi scapa acum...

Intre Barlad si Tecuci..
http://www.ziare.com/rapid/vaslui/tren-deraiat-in-judetul-galati-1002785


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Dum 30 Oct 2011, 20:15, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 20:03

adrian78hd a scris:
ionutz72 a scris:
Absolut. E interzis a se da inapoi peste un macaz talonat. A mai fost un caz de un an de zile cu un accelerat...imi scapa acum...

Intre Barlad si Tecuci..
R 661
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 30/03/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 20:17

Corect. Imi aduc aminte.
Totusi sunt curios de adevaratul motiv . Eu ca IDM, imi pare prea sumara acea descriere preliminara. Pentru mine nu se leaga.
E clar ca avea deranjament in statie, atat timp cat l-a primit cu chemare. Deranjament la ce? Posibil la altceva decat unde s-a intamplat.
la primirea unui tren IDM,cand ai deranjament, preia verificarea in instalatie la tot: macaze,sectiuni,bariere,respectiv controlul la acea diagonala, unde trebuie sa ii vezi continuitatea pe luminoschema(monitor). Daca era deranjament la acea diagonala, nu avea ce cauta in birou...iepuras de camp cu manivela si carlige de asigurare pe teren Sad , unde ii verifici si il(le) manevrezi pe teren. Iar daca il manevrezi pe teren, nu mai vi in birou pt a ii pune chemarea. Esti mai aproape de semnalul de intrare,respectiv de tren, sa il pilotezi de acolo cu un ordin de circulatie pana la birou.. Dar astea sunt cazuri speciale si specifice statiei.
Pentru mine e "biblie", pt cineva neavizat e mult de povestit...Astepam decizia AFER.
E frumoasa meseria de IDM, dar cand ai deranjament si esti singur in statie...ai pus-o, sincer.
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 30/03/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeDum 30 Oct 2011, 20:55

Totusi, asta nu e un motiv. La un tren de 3000t de exemplu, dupa franarea de urgenta, se mai duce trenul cateva zeci de metri linistit...
Ca doar nu e o Dacie de 900kg Smile
Problema e ca a dat inapoi, posibil ca a vrut sa musamalizeze si mai mult s-au bagat...
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 00:24

Acum un 3 ani circulam cu R 472 de la Bucuresti catre Simeria si cam in jurul garii Atzel daca nu ma insel am fost opriti pentru un motiv stupid .. impegatul aflase ca locomotiva de la 1741 ramasese defecta 2 tronsoane inainte si in loc sa ne devieze pe fals ne-a bagat in gara .. am stationat timp de 5 minute dupa care am dat inapoi ... pe semnal de chemare .Din cate am inteles de la nas pe vremea aceea acea manevra nu avea voie sa se efectueze decat cu ordin de pe la aia "inalti" .Bun si de ce am dat inapoi ?Pentru ca macazul X de iesire evident ca nu functiona Smile),si impegatul aflase dupa ce-am intrat in gara..Am avut vrei 10 minute intarziere in final .. dar saracii din 1741 au asteptat mult si bine pana a venit un EA izolat cu care ne am intalnit pe drum din Teius!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 00:28

Nu e nici o chemare e alb lunar de manevra!!Darea inapoi a trenului se face numai cu OC si cu agent la urma trenului!!
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 30/03/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 00:43

E interpretabila. Parcursul de intrare efectuat la un tren, se inzavoreste(blocheaza)in instalatie, odata cu apropierea lui si nu il poti modifica in fata trenului, e evident de ce.
Pana a declarat 1741 locomotiva defecta, pana sa ia IDM o decizie, 472-1 s-a apropiat, cu imposibilitatea anularii parcursului. Daca mecanicul nu a apucat sa opreasca trenul inaintea semnalului de intrare,l-a garat in gara. Trenul din fata fiind defect s-a ales sa se mearga pe celalalt fir. Iar daca la iesire macazul ala a fost in imposibilitate de manevrare ( sau eclisat,defect,etc), s-a ales regararea lui. Pana la urma nu putea nimeni anticipa ca 1741 va ramane defect...
Daca era intradevar macazul defect, ca timpi de circulatie, iese mai bine sa il regarezi in general.
Un macaz defect inseamna sa mergi la el (cam 300-800m),dus-intors, apoi cale libera, cu 20km/h un sector de bloc(aprox.1200m),etc.
10 minute intarziere la faza asta,inseamna ca IDM ala e demn de toata lauda.
Si nu trebuie nici o aprobare "de sus". E o situatie speciala si se face o manevra simpla, cu aprobarea operatorului Rc, care pana la urma e fictiva ca e o situatie de compromis, sa zic asa.
Deci ce e stupid in asta?
Ce nu am inteles e la ce te referi la "am dat inapoi ... pe semnal de chemare"?
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 30/03/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 01:02

adrian78hd a scris:
Nu e nici o chemare e alb lunar de manevra!!Darea inapoi a trenului se face numai cu OC si cu agent la urma trenului!!
Se face cu un plan de manevra, inmanat sefului de tren(care in cazul asta e conducatorul manevrei) si atat. Dar asta e doar teoretic.
Mecanicului ii spui verbal doar ce urmeaza sa faci. E obligatia conducatorului manevrei sa prelucreze planul de manevra cu toata partida si cu mecanicul.
Dar repet, asta e teoretic in situatii de astea speciale...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeLun 31 Oct 2011, 21:31

DUAL a scris:
Acum un 3 ani circulam cu R 472 de la Bucuresti catre Simeria si cam in jurul garii Atzel daca nu ma insel am fost opriti pentru un motiv stupid .. impegatul aflase ca locomotiva de la 1741 ramasese defecta 2 tronsoane inainte si in loc sa ne devieze pe fals ne-a bagat in gara .. am stationat timp de 5 minute dupa care am dat inapoi ... pe semnal de chemare .Din cate am inteles de la nas pe vremea aceea acea manevra nu avea voie sa se efectueze decat cu ordin de pe la aia "inalti" .Bun si de ce am dat inapoi ?Pentru ca macazul X de iesire evident ca nu functiona Smile),si impegatul aflase dupa ce-am intrat in gara..Am avut vrei 10 minute intarziere in final .. dar saracii din 1741 au asteptat mult si bine pana a venit un EA izolat cu care ne am intalnit pe drum din Teius!
Un mic of topic desi nu ma incadrez la accidente : o patzanie dasta am patit si eu dupa revolutie, veneam cu R 86 din Constanta aveam parcurs normal pe fir doi numai ca la Palas ne-a oprit pe directa pe motiv ca macazul de la iesire spre Valul Traian e defect nu se schimba spre stanga, firul doi fiind inchis spre Valul Traian, ne-a anuntat prin statie ce trebuie sa facem, ne-a trimis doi manevranti ai statiei Palas si impreuna cu cei doi nasi ai trenului nostru format din 15 vag ,,am,, efectuat manevra de iesire pe directa oprire si dat inapoi cu regarare pe celalalt fir, dupa care pana la Valul Traian ne-am continuat parcursul pe firul unu cu vreo zece minute intarziere.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeMar 01 Noi 2011, 00:39

ionutz72 a scris:

Ce nu am inteles e la ce te referi la "am dat inapoi ... pe semnal de chemare"?
Nu sunt expert in semnalizarea CFR de-asta am zis semnal de chemare .. dar m-a corectat Adi .. semnalul e alb lunar..Mi se parea stupid ca IDM'ul ne-a bagat gara .. Din ce imi imaginez eu a fost un compromis in care probabil dupa cum ai spus nu a mai putut sa schimbe semnalul de intrare in gara si am intrat in gara pentru ca in general brasovenii sunt mecanici excelenti si zic asta pentru ca am calatorit des cu 346 si am observat cum se trage de tren sa scoata intarzierile grave .. mai ales cand vine 347 cu 1 ora intarziere din granita(asta inainte sa se dea drumu mai lejer la granita) trage si aradeanul si brasoveanul de el .. Situatia ii s-a parut "stupida" si sefului de tren pe care-l cunosteam pentru ca veneau la o vizionare de film in compartimentul meu Smile,si se intamplase sa faca pe 473 in ziua respectiva ... Inainte 346 avea 1(2) vagoane unde nu se emiteau bilete pentru ca erau rezervate la international Razz .. iar pe 346 au fost/sunt/vor fii nasi numai de treaba... + ca 21-90 e printre vagoanele superioare ale CFR ului chiar daca are 15 ani .. defapt neajunsul vagonului e lipsa prizelor .. in rest e apt din toate punctele de vedere..
@dl Marius .. cum sunteti mecanic aveti parte de toata distractia Smile)
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8757
Data de inscriere : 10/06/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 03 Noi 2011, 18:12

De la o sursa aflata in trenul A1930 condus de 003-8 am aflat ca in jurul localitatii Timisul de Sus franele de la ultimele vagoane (grupa de Galati) s-au blocat.A spus ca era mult fum la coada trenului si mirosea pana in vag. 11,primul dupa locomotiva.Are cineva idee de ce s-au blocat franele?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 03 Noi 2011, 20:26

Pe pantele alea, iese frecvent fum de la garniturile de frână (la vagoanele cu frână cu disc), nu e un incident senzaţional. Forţele de frecare sunt mari, garniturile se încălzesc şi materialele compozite din care sunt făcute dau acel fum înnecăcios. Sau ar putea fi ceva probleme la cilindrii de frână sau timonerii. Se pot remedia uşor la revizie în parcurs.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13807
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitimeMar 15 Noi 2011, 18:12

http://www.adevarul.ro/locale/turnu-severin/tren-marfa-deraiat-Mehedinti_0_591540897.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 25 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente la CFR si in lume
Sus 
Pagina 25 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» Cel mai lung tren din lume

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: