| Informaţii generale | |
|
+101costi_dumitru rizelgeorgel2004 allred lapsanszkitamas mariuskl riciu George33 mihai71 Norbi NicuS AlexandruC Adirmvl Radu Tudor Goanga membru exclus AMX 97-0548-4 alex1987 Vale andreiutzu Raduku09 Costin.H EuroNight Andrey_tm The Legend mihai_cfr_bacau COSTACHE MIHAIL 19jimmy84 cristyadaX Kriszti219 bostanesku gigel laur 133 eu cristi ar Teodor Karl mureseanu_976 xeonchv srazvi DAS 2011 IonutChircu dan ciprian Polpot Gabry Gabriel rich1974 Gaby005 Marius Iulian redeme stefan_br Ciprian Vlad Silver Rarau ravers75 Luna Florin C Laur Alex Avram Caravelle_Zg 1nt3rp0l_106 orestte Cito membru inactiv cardinal kristi kkk IonutCFR2009 seby1998 pannonia express bostanescu gigel DPS traian user dezactivat... DUAL alinx3330 cnusi Nesebar TonyGFR popovici manuela decward cortexedge Adrian78 Balto halmarius tuborgtnp cont dezactivat . ionutz72 cont inactiv nenuandrei razvan - trenuri Marius didinul Vitosa AndiCFR Razvan AlexD mtk Scoop cristi CFR ionutz85 Razvan Tudor Dr2005 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5278 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 17:42 | |
| cine stie ce program european o mai fi si asta. asa cum este si canalul dunare-bucuresti, constructia garii pitesti, etc. numai enormitati. chestia cu incarcarea pe la capete mi se pare o tampenie. incarcarea pe lateral mi se pare mult mai eficienta. si oamenii pot pt cateva ore sa stea in masini, nu mai este nevoie de vagoane de calatori. un asemenea transport ar fi bun daca ar fi magistrale duble, electrificate gen: oradea, arad, iasi, timisoara-bucuresti, un traseu de la arad spre moldova.
|
|
| |
IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6224 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 19:07 | |
| Eu zic ca nu ar fi rea ideea, in special pentru strainii care ar dori sa tranziteze Romania...vii frumos pana la Nadlac pe autostrada si apoi iti pui masina pe tren ca sa ajungi mai departe evitand astfel drumurile noastre Poti deasemenea scurta durata oricarei calatorii in felul acesta, nu mai esti obligat sa te opresti ca sa dormi, poti dormi in tren in timp ca mai parcurgi o parte din distanta. Nu e neaparat necesar sa fie un tren special numai pentru masini si posesorii acestora cum zice AlexD, se pot atasa 1 vagon sau 2 la un tren regulat, in functie de cerere. Ideea nu e sa umpli un tren cu soferi si masinile lor, ar fi imposibil sa aduni atatia clienti, ci doar sa existe si aceasta alternativa pentru doritori. In plus, sunt multi soferi care nu au experienta la drumuri lungi si obositoare sau pur si simplu nu doresc sa conduca distante lungi dar totusi au nevoie de masina la destinatie. Pretul nu vad de ce ar fi nesimtit de mare, pana la urma nu se face altceva decat se ataseaza un vagon sau doua la o garnitura. Si daca pentru masini mici sa zicem ca ar fi mai greu de facut, pentru camioane chiar ar trebui. In Austria sunt drumuri pe care este interzisa circulatia camioanelor iar singura alternativa pentru ei este asta, sa urce camionul pe tren. In felul asta se creste siguranta pe drumurile nationale (iar la noi unde sunt atatea drumuri cu o singura banda chiar e nevoie) si se si scade traficul rutier / poluarea |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 19:13 | |
| Alea nu sunt rampe pe care să urci cu camionul de 40t. Pentru astea există rampe de beton la Glogovăţ, la Bucureşti Progresu, Bucureşti Cotroceni şi prin alte locuri. Nu confundaţi trenurile RO-LA cu posibilitatea de a urca câteva autoturisme într-un tren de călători. Aici e vorba de vagoane pentru transportul auto în trenurile de călători, deci cu boghiuri de viteză (Astra Arad a făcut unul pe Y32, la Griviţa s-a refăcut unul pe boghiuri MD cu patină electromagnetică), nu neapărat de ceva vagon de marfă adaptat. _________________ :TTT:
|
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6394 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 19:15 | |
| Pentru caminoane si tiruri ar fii vagoane doar ca cei din ministerul mediului nu au.... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 19:16 | |
| În Curtici e plin de cuşete RO-LA, iar vagoanele pentru camioane există. Şi toate ruginesc prin staţii , precum :TTT: -urile. _________________ :TTT:
|
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6394 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 19:19 | |
| Mi se pare că sunt in Gara Arad și acolo ruginesc |
|
| |
pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5783 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 19:46 | |
| - adrian78 a scris:
- Oricum nemtii sunt singurii care au trenuri cu pasageri-masini care merg pana in Italia si ceva trenuri turistice pretul biletelor sare de 1000 de euro!!
Acestea sunt trenuri "de vacanta". Dar exista si trenuri in trafic regulat de exemplu in Germania, Austria, Franta, si intre Cehia si Slovacia. Exemplu de pret la tarif "normal": Viena - Feldkirch (granita cu Elvetia): 79 euro (650 km) Praga - Kosice: 60 euro (700 km) - include si biletul soferului La DB exista si preturi promotionale pe rutele interne: incepand de la 99 euro, pret care include si biletul soferului la cuseta. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 20:08 | |
| Si in fosta Iugoslavie se practica astfel de trenuri , mai exact la trenurile de noapte se ataseaza 1-2 vagoane pentru transport auto personal de exemplu pe ruta Beograd(Serbia)-Bar(Muntenegru) ; Beograd-Skopje(Macedonia) , si in tarile EU cum a spus si mitzaciobanu , biletele pentru auto+pasager nu sunt cu foarte mult in plus fata de un bilet simplu , astfel calatoria autoturismului intre a si b este convenabila si calatoresti in siguranta , fara nervi pe sosea . Probabil si la noi se va implementa acest serviciu (era necesar de foarte mult timp dar noi mereu suntem ultimi din EU) de exemplu la trenul IR 1741 se va atasa un vagon pentru Oradea si altu pentru Satu Mare dar atentie cine foloseste acest serviciu nu are voie sa stea in masina pe durata calatoriei , masinile sunt puse pe vagon apoi calatorul se suie in tren la locul care il are , la masina revine cand se ajunge la destinatie . |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5207 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 20:54 | |
| Ideea parca a mai fost incercata cu ceva ani in urma pe ruta Timisoara - Constanta si nu este o idee rea, dupa parerea mea trebuie indeplinite 3 conditii : -sa aiba un pret atractiv -sa infranga mentalitatea romanului de a conduce pana la epuizare, pentru ca apoi sa aiba cu ce se lauda la prieteni precum povestile vanatoresti -sa se poata asigura integritatea totala a autoturismelor, aici avem o mare problema cu nationalitatile care urmaresc sa traiasca numai din furat. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 20:58 | |
| - DAS 2011 a scris:
- nationalitatile .
etniile |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 21:18 | |
| Mai e şi problema accesului auto... adică, maşinile se pot urca în tren doar de la Bucureşti Basarab, Arad şi Eforie Sud (dacă o mai funcţiona rampa aia). Dacă eu vreau să plec din Deva, s-ar putea să fie mai economic să conduc până la Bucureşti decât să conduc până la Arad şi să urc maşina pe rampă acolo nu n zeci de minute înainte de plecarea trenului. _________________ :TTT:
|
|
| |
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6349 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 20 Mar 2012, 19:42 | |
| Marea problema e pretul, in mod normal iti trebuie bilet plus inca unul pentru masina, la preturile de azi nu vad sa fie rentabil daca in 1996 nu a fost, dar mai fac un comision cei de la Grivita . Parca erau cele mai lente trenuri, limitate la 100km/h din cauza vagoanelor pentru masini, numa bine le-ar putea baga vagoane rusesti fara frana nemoderabila |
|
| |
xeonchv
Numarul mesajelor : 22 Reputatie : 5219 Data de inscriere : 05/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 20 Mar 2012, 20:58 | |
| Ce inseamna mai exact aceasta " frana nemoderabila " ? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 20 Mar 2012, 21:08 | |
| Frână nemoderabilă la defrânare înseamnă că nu o poţi slăbi treptat... practic, când dai comandă de slăbire, se defrânează complet. Copyright DR2005.
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Mar 20 Mar 2012, 21:11, editata de 1 ori |
|
| |
xeonchv
Numarul mesajelor : 22 Reputatie : 5219 Data de inscriere : 05/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 20 Mar 2012, 21:10 | |
| Cfr-ul detine astfel de vagoane, cu frana nemoderabilă la defrânare ? Care sunt acestea ? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
|
| |
| Informaţii generale | |
|