Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+101
costi_dumitru
rizelgeorgel2004
allred
lapsanszkitamas
mariuskl
riciu
George33
mihai71
Norbi
NicuS
AlexandruC
Adirmvl
Radu Tudor
Goanga
membru exclus
AMX 97-0548-4
alex1987
Vale
andreiutzu
Raduku09
Costin.H
EuroNight
Andrey_tm
The Legend
mihai_cfr_bacau
COSTACHE MIHAIL
19jimmy84
cristyadaX
Kriszti219
bostanesku gigel
laur 133
eu
cristi ar
Teodor
Karl
mureseanu_976
xeonchv
srazvi
DAS 2011
IonutChircu
dan ciprian
Polpot
Gabry Gabriel
rich1974
Gaby005
Marius Iulian
redeme
stefan_br
Ciprian
Vlad
Silver
Rarau
ravers75
Luna
Florin C
Laur
Alex Avram
Caravelle_Zg
1nt3rp0l_106
orestte
Cito
membru inactiv
cardinal
kristi kkk
IonutCFR2009
seby1998
pannonia express
bostanescu gigel
DPS
traian
user dezactivat...
DUAL
alinx3330
cnusi
Nesebar
TonyGFR
popovici
manuela
decward
cortexedge
Adrian78
Balto
halmarius
tuborgtnp
cont dezactivat .
ionutz72
cont inactiv
nenuandrei
razvan - trenuri
Marius
didinul
Vitosa
AndiCFR
Razvan
AlexD
mtk
Scoop
cristi CFR
ionutz85
Razvan Tudor
Dr2005
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5278
Data de inscriere : 20/08/2011

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeDum 18 Mar 2012, 17:42

cine stie ce program european o mai fi si asta. asa cum este si canalul dunare-bucuresti, constructia garii pitesti, etc.
numai enormitati.
chestia cu incarcarea pe la capete mi se pare o tampenie. incarcarea pe lateral mi se pare mult mai eficienta. si oamenii pot pt cateva ore sa stea in masini, nu mai este nevoie de vagoane de calatori.
un asemenea transport ar fi bun daca ar fi magistrale duble, electrificate gen: oradea, arad, iasi, timisoara-bucuresti, un traseu de la arad spre moldova.
Sus In jos
IonutChircu

IonutChircu


Numarul mesajelor : 813
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6224
Data de inscriere : 05/05/2010

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeDum 18 Mar 2012, 19:07

Eu zic ca nu ar fi rea ideea, in special pentru strainii care ar dori sa tranziteze Romania...vii frumos pana la Nadlac pe autostrada si apoi iti pui masina pe tren ca sa ajungi mai departe evitand astfel drumurile noastre Smile Poti deasemenea scurta durata oricarei calatorii in felul acesta, nu mai esti obligat sa te opresti ca sa dormi, poti dormi in tren in timp ca mai parcurgi o parte din distanta. Nu e neaparat necesar sa fie un tren special numai pentru masini si posesorii acestora cum zice AlexD, se pot atasa 1 vagon sau 2 la un tren regulat, in functie de cerere. Ideea nu e sa umpli un tren cu soferi si masinile lor, ar fi imposibil sa aduni atatia clienti, ci doar sa existe si aceasta alternativa pentru doritori. In plus, sunt multi soferi care nu au experienta la drumuri lungi si obositoare sau pur si simplu nu doresc sa conduca distante lungi dar totusi au nevoie de masina la destinatie. Pretul nu vad de ce ar fi nesimtit de mare, pana la urma nu se face altceva decat se ataseaza un vagon sau doua la o garnitura.

Si daca pentru masini mici sa zicem ca ar fi mai greu de facut, pentru camioane chiar ar trebui. In Austria sunt drumuri pe care este interzisa circulatia camioanelor iar singura alternativa pentru ei este asta, sa urce camionul pe tren. In felul asta se creste siguranta pe drumurile nationale (iar la noi unde sunt atatea drumuri cu o singura banda chiar e nevoie) si se si scade traficul rutier / poluarea
Sus In jos
http://trainzpremiumroutes.weebly.com
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeDum 18 Mar 2012, 19:13

Alea nu sunt rampe pe care să urci cu camionul de 40t. Pentru astea există rampe de beton la Glogovăţ, la Bucureşti Progresu, Bucureşti Cotroceni şi prin alte locuri. Nu confundaţi trenurile RO-LA cu posibilitatea de a urca câteva autoturisme într-un tren de călători. Aici e vorba de vagoane pentru transportul auto în trenurile de călători, deci cu boghiuri de viteză (Astra Arad a făcut unul pe Y32, la Griviţa s-a refăcut unul pe boghiuri MD cu patină electromagnetică), nu neapărat de ceva vagon de marfă adaptat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6394
Data de inscriere : 16/09/2011

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeDum 18 Mar 2012, 19:15

Pentru caminoane si tiruri ar fii vagoane doar ca cei din ministerul mediului nu au....
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeDum 18 Mar 2012, 19:16

În Curtici e plin de cuşete RO-LA, iar vagoanele pentru camioane există. Şi toate ruginesc prin staţii Laughing , precum :TTT: -urile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6394
Data de inscriere : 16/09/2011

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeDum 18 Mar 2012, 19:19

Mi se pare că sunt in Gara Arad și acolo ruginesc
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member
pannonia express


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 40
Localizare : Brasov
Reputatie : 5783
Data de inscriere : 25/02/2010

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeDum 18 Mar 2012, 19:46

adrian78 a scris:
Oricum nemtii sunt singurii care au trenuri cu pasageri-masini care merg pana in Italia si ceva trenuri turistice pretul biletelor sare de 1000 de euro!!

Acestea sunt trenuri "de vacanta". Dar exista si trenuri in trafic regulat de exemplu in Germania, Austria, Franta, si intre Cehia si Slovacia.
Exemplu de pret la tarif "normal": Viena - Feldkirch (granita cu Elvetia): 79 euro (650 km)
Praga - Kosice: 60 euro (700 km) - include si biletul soferului

La DB exista si preturi promotionale pe rutele interne: incepand de la 99 euro, pret care include si biletul soferului la cuseta.

Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeDum 18 Mar 2012, 20:08

Si in fosta Iugoslavie se practica astfel de trenuri , mai exact la trenurile de noapte se ataseaza 1-2 vagoane pentru transport auto personal de exemplu pe ruta Beograd(Serbia)-Bar(Muntenegru) ; Beograd-Skopje(Macedonia) , si in tarile EU cum a spus si mitzaciobanu , biletele pentru auto+pasager nu sunt cu foarte mult in plus fata de un bilet simplu , astfel calatoria autoturismului intre a si b este convenabila si calatoresti in siguranta , fara nervi pe sosea . Probabil si la noi se va implementa acest serviciu (era necesar de foarte mult timp dar noi mereu suntem ultimi din EU) de exemplu la trenul IR 1741 se va atasa un vagon pentru Oradea si altu pentru Satu Mare dar atentie cine foloseste acest serviciu nu are voie sa stea in masina pe durata calatoriei , masinile sunt puse pe vagon apoi calatorul se suie in tren la locul care il are , la masina revine cand se ajunge la destinatie .

_________________
595423Informaţii generale - Pagina 25 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 25 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 25 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5207
Data de inscriere : 18/09/2011

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeDum 18 Mar 2012, 20:54

Ideea parca a mai fost incercata cu ceva ani in urma pe ruta Timisoara - Constanta si nu este o idee rea, dupa parerea mea trebuie indeplinite 3 conditii :
-sa aiba un pret atractiv
-sa infranga mentalitatea romanului de a conduce pana la epuizare, pentru ca apoi sa aiba cu ce se lauda la prieteni precum povestile vanatoresti
-sa se poata asigura integritatea totala a autoturismelor, aici avem o mare problema cu nationalitatile care urmaresc sa traiasca numai din furat.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8745
Data de inscriere : 08/04/2010

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeDum 18 Mar 2012, 20:58

DAS 2011 a scris:
nationalitatile .
etniile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeDum 18 Mar 2012, 21:18

Mai e şi problema accesului auto... adică, maşinile se pot urca în tren doar de la Bucureşti Basarab, Arad şi Eforie Sud (dacă o mai funcţiona rampa aia). Dacă eu vreau să plec din Deva, s-ar putea să fie mai economic să conduc până la Bucureşti decât să conduc până la Arad şi să urc maşina pe rampă acolo nu n zeci de minute înainte de plecarea trenului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 44
Localizare : Arad
Reputatie : 6349
Data de inscriere : 20/07/2009

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeMar 20 Mar 2012, 19:42

Marea problema e pretul, in mod normal iti trebuie bilet plus inca unul pentru masina, la preturile de azi nu vad sa fie rentabil daca in 1996 nu a fost, dar mai fac un comision cei de la Grivita Laughing . Parca erau cele mai lente trenuri, limitate la 100km/h din cauza vagoanelor pentru masini, numa bine le-ar putea baga vagoane rusesti fara frana nemoderabila Laughing
Sus In jos
xeonchv




Numarul mesajelor : 22
Reputatie : 5219
Data de inscriere : 05/09/2010

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeMar 20 Mar 2012, 20:58

Ce inseamna mai exact aceasta " frana nemoderabila " ?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeMar 20 Mar 2012, 21:08

Frână nemoderabilă la defrânare înseamnă că nu o poţi slăbi treptat... practic, când dai comandă de slăbire, se defrânează complet.
Copyright DR2005.


Ultima editare efectuata de catre AlexD in Mar 20 Mar 2012, 21:11, editata de 1 ori
Sus In jos
xeonchv




Numarul mesajelor : 22
Reputatie : 5219
Data de inscriere : 05/09/2010

Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitimeMar 20 Mar 2012, 21:10

Cfr-ul detine astfel de vagoane, cu frana nemoderabilă la defrânare ?
Care sunt acestea ?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informaţii generale - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 25 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 25 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Informaţii generale
» INFORMATII GENERALE
»  Informaţii generale
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: