| Informaţii generale | |
|
+101costi_dumitru rizelgeorgel2004 allred lapsanszkitamas mariuskl riciu George33 mihai71 Norbi NicuS AlexandruC Adirmvl Radu Tudor Goanga membru exclus AMX 97-0548-4 alex1987 Vale andreiutzu Raduku09 Costin.H EuroNight Andrey_tm The Legend mihai_cfr_bacau COSTACHE MIHAIL 19jimmy84 cristyadaX Kriszti219 bostanesku gigel laur 133 eu cristi ar Teodor Karl mureseanu_976 xeonchv srazvi DAS 2011 IonutChircu dan ciprian Polpot Gabry Gabriel rich1974 Gaby005 Marius Iulian redeme stefan_br Ciprian Vlad Silver Rarau ravers75 Luna Florin C Laur Alex Avram Caravelle_Zg 1nt3rp0l_106 orestte Cito membru inactiv cardinal kristi kkk IonutCFR2009 seby1998 pannonia express bostanescu gigel DPS traian user dezactivat... DUAL alinx3330 cnusi Nesebar TonyGFR popovici manuela decward cortexedge Adrian78 Balto halmarius tuborgtnp cont dezactivat . ionutz72 cont inactiv nenuandrei razvan - trenuri Marius didinul Vitosa AndiCFR Razvan AlexD mtk Scoop cristi CFR ionutz85 Razvan Tudor Dr2005 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 16 Mar 2012, 19:56 | |
| Din 23 Martie se reia circulatia trenurilor regio Buc Nord-Balotesti si retur |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 16 Mar 2012, 20:28 | |
| - maryus74 a scris:
- Din 23 Martie se reia circulatia trenurilor regio Buc Nord-Balotesti si retur
Proasta alegere ! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 16 Mar 2012, 21:47 | |
| Se reia că se închide Aeroportul Băneasa.... şi se mută toţi pe Otopeni. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 16 Mar 2012, 22:13 | |
| N-am vazut prin paginile acestui forum informatia asta deci o spun eu :
La remiza Basarab s-a construit o rampa platforma ptr automobile, se afla in capatul liniei lungi electrificate (unde este si dormitorul personalului CF) ce da inspre drumul dintre IDM si bombele (carciumile) ce dau spre capatul tramvaiului.
Pentru ce oare? |
|
| |
Polpot
Numarul mesajelor : 67 Varsta : 48 Localizare : Arad Reputatie : 5041 Data de inscriere : 16/04/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 17 Mar 2012, 07:26 | |
| Si la Arad a aparut o rampa de acelasi gen, pe o linie a remizei de vagoane.
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 17 Mar 2012, 09:57 | |
| Numai ca la Basarab s-a construit aceasta rampa (vara trecuta nu era) unde sunt remizate locomotivele, grupa tehnica de vagoane e departe |
|
| |
dan ciprian
Numarul mesajelor : 169 Varsta : 45 Localizare : Rm Valcea Reputatie : 5610 Data de inscriere : 22/01/2010
| Subiect: Pod Proieni Sam 17 Mar 2012, 15:16 | |
| Buna ziua! Se pare ca ISU Valcea, face adrese catre CFR si Ministreul Culturii, pt dezfectarea podului vechi de la Proieni, deoarece reprezinta un pericol potential in cazul cresterii debitului Oltului peste nu stiu ce limita. Sunt curios daca acea limita are sanse reale sa se atinga... http://www.adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/valcea-ramnicu_valcea-pod-pod_cfr_proieni-pod_cfr_monument_istoric-pod_lotru_0_664133675.html |
|
| |
Polpot
Numarul mesajelor : 67 Varsta : 48 Localizare : Arad Reputatie : 5041 Data de inscriere : 16/04/2011
| |
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 13:45 | |
| Probabil se vor introduce acele vagoane pentru automobile in trenurile de calatori pe distante mari gen Buc-Arad/Oradea/Satu Mare |
|
| |
Polpot
Numarul mesajelor : 67 Varsta : 48 Localizare : Arad Reputatie : 5041 Data de inscriere : 16/04/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 13:54 | |
| Atelierele Grivita s-au ocupat de aceste rampe :
http://www.grivita.ro/noutati/3051.html |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 16:22 | |
| - karpaty a scris:
- Probabil se vor introduce acele vagoane pentru automobile in trenurile de calatori pe distante mari gen Buc-Arad/Oradea/Satu Mare
Si in infinita 'inteliganta' a CFRului nu e exclus ca un bilet pentru asa ceva sa fie mai scump decat benzina pe relatia respectiva |
|
| |
pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5784 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 16:40 | |
| Nu numai benzina intra in calcula la un astfel de drum, ci si siguranta, castigul de timp/oboseala (poti sa lucrezi sau sa dormi in timpul calatoriei) si uzura masinii. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 16:45 | |
| Asta parca era o ideee mai veche de cand sau introdus trenurile sezoniere 991-999 era vorba sa bage si vagoane auto pentru Oradea-Constanta |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 17:02 | |
| 1. Benzina se poate impartii intre cei din masina. 2. Siguranta e relativa, poti sa mori si stand pe WC in cabina trenului. 3. In urmatorii 20 de ani pe distante lungi nicioada trenul nu va bate masina mai ales daca or sa mai faca si astia din autostrazi. 4. La capitolul uzura masinii, nu mi-am cumparat masina sa ma uit la ea si sa fac cati mai multi km cu ea. 5. De la Bucuresti la Baia Mare am facut putin peste 9 ore cu masina mers lejer fata de 13 sau mai mult cu trenul...
Daca acea rampa va fi pana la urma functionala ea mai mult ca sigur va fi folosita pentru tiruri si camioane, nu va transporta nimeni masini mici cu trenul in RO, singurul loc unde se intampla asta e distanta intre Londra si Paris prin tunelul Canalul Manecii, doar acolo se transporta masini mici cu trenul ca alternativa la feribot. Ar fi ca in filmele cu pro**i transportul pe distante lungi in RO a masinilor mici si sa-ti spun si de ce. Ca sa scoti bilet cat de cat decent sa atragi lumea tre sa pui multe vagoane lucru care nu se poate. Sa pui 2 vagoane de calatori (sa nu stai cuc in masina 15 ore mai ca tre sa pornesti motorul daca vrei muzica, AC si nu ai facut nimic) cate unul din fiecare clasa plus inca 30-35 de vagoane incarcate cu masini nu ai cum. Cand vi de la Oradea la Brasov ce faci, imparti trenul in 2 ca nu poate urca Predealul si depaseste si tonajul pe sectia respectiva? Sa pui 2 vagoane de calatori si 20 vagoane cu masini ca sa poti duca trenul cu impingatoare ar merge dar el fi enorm de scumpe biletele. Ca sa nu mai pui timpi pierduti aiurea cu schimbat de locomotive, revizii in tranzit, viteza maxima 100km/h si asa mai departe. Nu vad decat transport de masini grele pe calea ferata cu astfel de vagoane/trenuri.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Mar 2012, 17:16 | |
| Oricum nemtii sunt singurii care au trenuri cu pasageri-masini care merg pana in Italia si ceva trenuri turistice pretul biletelor sare de 1000 de euro!! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
|
| |
| Informaţii generale | |
|