|
| Calea Ferata romaneasca - incotro ? | |
|
+26Florin C redeme stefan_br M.I.C.I. ravers75 cortexedge Vlad vanchorusebulgaria Teodor cristi CFR Nesebar tuborgtnp manuela Adrian78 cont dezactivat . Ionutz AlexD 060-EA078 Dr2005 Nk11 cnusi rich1974 eu Razvan razvan - trenuri iDorin 30 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 09:20 | |
| Veti vedea cum a spus si Marius ca tot ce tine de R(personal) va trece la privat, sunt cele mai paguboase trenuri ale CFR si vor sa scape de ele. |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5655 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 09:41 | |
| Interesante parerile voastre ! Eu cred ca trenurile regio ar putea fi foarte buna insa se pare ca CFR nu are in plan nicio strategie de rentabilizare. Ar fi interesant in continuare sa veniti si cu alte aspecte care ar putea face materia unor viitoare sondaje ! Am regasit niste raspunsuri mai mult decat interesante in raspunsurile voastre ! |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 09:47 | |
| Vine Regiotransul incet incet Asta spun cei de la CFR Calatori bine ar fi dar ma indoiesc ca in urmatorii ani sa mai existe Regio la CFR |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 09:48 | |
| Acelasi lucru l-am auzit si eu ca CFR va renunta la trenurile Regio dar e impropiu spus ma gandesc ca va renunta la trenurile Rego de pe sectiile secundare cred ca vor ramane numai cele pe magistralele importante |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 10:01 | |
| Nomal. V-a ramane pe magistrale principale |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 10:39 | |
| Dar daca CFR ramane doar pe magistralele principale macar baga osu' la treaba si le reabiliteaza sa sustina o viteza comerciala de 120km/h pentru calatori? In afara de M800 si o portiune din M300 pe majoritatea magistralelor abia se circula cu 80-100km/h... Sau asteapta sa le pice din cer cum asteapta de 22 de ani incoace? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 10:51 | |
| Poate prin 2018 sa se circule cu 160km/h pe M300 M900 M800
http://www.mt.ro/nou/_img/documente/pp/proiecte_prioritare_MTI_FEROVIAR.pdf |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 10:58 | |
| Adi, eu nu vreu 160km/h vreau macar 120km/h dar constant sa nu se mai faca de la SM la CT 18ore ci 7 maxim 8 ore...Degeaba circuli cu 160 daca ai zeci de statii unde trebuie sa opresti si restrictie de 50km/h la fiecare joanta/macaz. Risipa de resurse, uzura mare a materialului rulant, timpi asemanatori sau mai slabi decat daca circula cu 120km/h constant, si asa mai departe. Dar eu imi mentin parerea si spun ca mai mult de 140km/h nu o sa vedem, probabil 1-2 IC sa mearga cu 160km/h restul raman la 140km/h. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 11:03 | |
| 8 ore jumate de la timisoara la bucuresti mi se pare exagerat in prezent,in conditiile in care toaata magistrala este electrificata si nu au loc rebrusari. |
| | | tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5262 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 11:20 | |
| - manuela a scris:
- 8 ore jumate de la timisoara la bucuresti mi se pare exagerat in prezent,in conditiile in care toaata magistrala este electrificata si nu au loc rebrusari.
dar au loc cruci, in fostul mers, undeva pe langa Rosiori, 1691 il astepta la cruce pe 592. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 11:50 | |
| Dar nu noi trebuie sa venim cu ideei, cine le ia in seama? cine de la CFR sau MT a intrat in dialog cu noi de cind s-au infiintat forumurile?
Ce raspunsuri s-au dat la petitii in afara de cele tip, intr-un limbaj de lemn? ,,va asiguram ca depunem eforturi" va multumim" ,,normele europene"
CFR Infrastructura, CFR Calatori CFR Marfa, CFR care o mai fi, Patrimoniu, Voiaj, Electrificare, Turism, reparatii, frunza la ciini etc ar trebui sa apara cu un plan, astia sintem asta vrem. Pe baza lui sa venim noi calatorii sa comentam si sa aducem propuneri de imbunatatiri.
|
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 11:55 | |
| parerea mea este ca ar trebui reunite toate bucatelile astea sub o singura sigla ,,regionala cfr x,, cum era inainte.ar disparea multa sefarime. |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5655 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 12:28 | |
| - dan tm a scris:
- Dar nu noi trebuie sa venim cu ideei, cine le ia in seama? cine de la CFR sau MT a intrat in dialog cu noi de cind s-au infiintat forumurile?
Ce raspunsuri s-au dat la petitii in afara de cele tip, intr-un limbaj de lemn? ,,va asiguram ca depunem eforturi" va multumim" ,,normele europene"
CFR Infrastructura, CFR Calatori CFR Marfa, CFR care o mai fi, Patrimoniu, Voiaj, Electrificare, Turism, reparatii, frunza la ciini etc ar trebui sa apara cu un plan, astia sintem asta vrem. Pe baza lui sa venim noi calatorii sa comentam si sa aducem propuneri de imbunatatiri.
Asa e, insa intentia n-a fost pana acum de nicio parte. Prin cateva petitii nu se poate realiza un dialog cu partea oficiala. Cand am luat initiativa de a crea o asociatie pentru a fi reprezentati la nivel oficial ca pasionati am fost luat la misto, insa haideti sa ne uitam la altii. Credeti ca prin alte parti au putut fi posibile fel si fel de actiuni, restaurari, trenuri de agrement si multe altele, altfel decat la cererea si cu sprijinul unor mase de oameni , fie ei pasionati sau pur si simplu oameni simpli ? In Ungaria de exemplu, infiintarea MAV Nosztalgia a fost posibila la cererea directa a unei mase de pasionati feroviari. Iar acest lucru este posibil oriunde. Nu exista cerere a unei mase de oameni care sa nu fie luata in seama, deoarece tot ce se intampla - bun sau rau tine cont de psihologia si conduita maselor de oameni. Daca oamenii nu vin cu o cerinta clara - de unde vin, cine sunt si ce vor, categoric nimic nu va fi facut decat la voia intamplarii sau pur si simplu dupa bunul plac al fiecaruia, functie de interese,bataia vantului si altele de genul. Trebuie sa intelegem ca daca vrem sa se schimbe ceva, noi oamenii, trebuie sa ne mobilizam si sa venim cu cerinte clare la nivel oficial. Poate unii -si sunt convins ca asta se va intampla-vor lua in deradere ceea ce scriu, insa este singura modalitate pentru a face ceva. Este bine ca exista forumuri, grupuri, oameni care se intalnesc.Insa trebuie sa existe o uniune la nivel oficial ! Iar cand un grup de oameni la nivel oficial incepe sa colaboreze cu partea insitiutionala, tot la nivel oficial, nu exista sa nu fie luate in calcul cerintele lor. Nu azi, nu maine, dar poimaine sigur ! Nu sustin ideea desfiintarii regionalelor si nici a centrelor comerciale. Organizarea CFR a fost foarte bine facuta si este absurd sa desfiintezi regionale precum Timisoara care sa le alipesti la Bucuresti, Galati la Iasi sau Brasov la Cluj ! Nu are logica ! Asta sfideaza inclusiv organizarea fizica din teren ! Daca exista ideea rentabilizarii ea trebuie pusa in practica. Daca se rentabilizeaza, organizarea actuala cu actualele regionale, nu mai este atat de absurda pe cat pare ! Mai ales ca sa nu uitam, este un sistem care a functionat bine de ani buni,deci nu vad de ce n-ar putea functiona la fel de bine si in continuare ! Este un punct de vedere, nu ?
Ultima editare efectuata de catre 060-EA078 in Mar 24 Ian 2012, 12:32, editata de 2 ori |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 12:30 | |
| ai perfecta dreptate in tot ceea ce spui. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? Mar 24 Ian 2012, 17:45 | |
| Bun si daca trenurile Regio dispar de la CFR si trec la privati un lucru foarte bun zic eu poate asa dispare fenomenul "nasu" dar cu ce material rulant vor fi facute ? CFR sa dea si vagoanele etajate Acvilele si alte vagoane 20-54/55 ori 21-80 care acum circula pe Regio plus motoarele ADH pentru ca daca nu va mai opera cu Regio nici nu vor mai avea ce face cu aceste vehicule , vandute sau inchiriate operatorilor privati . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Calea Ferata romaneasca - incotro ? | |
| |
| | | | Calea Ferata romaneasca - incotro ? | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |