| Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
|
+75bubu yeu1 cardinal marius664 alex.alexus.tm ets2oltromânia florrinel ciprian71 Vitosa Daniel Trifu DAS 2011 lifetec sp59 Vice30 Dionis ravers75 StefanD_ mircea.predoni Katalyn ldh.ro tzifrea Goanga lapsanszkitamas mielutu zburator TonyCFR vatmanul alinutz23 Sabik strainu dan tm impuls NicuS Silviu Sintea riciu Desiro256 Sorinus Razvan Tudor Vlad kristi kkk sorinucu Petre_IFTE cortexedge Balto cristi CFR laur 133 cristi ar AlexD Dr2005 alliens alex.barac.5 huiu_goe baiazid marcelbanu cont dezactivat . Andrey_tm rizelgeorgel2004 Katalin4653 Ionutz fugera Nesebar athosga Vale TVlad cfr500 Adirmvl roseanu alex1987 DUAL AlexandruC Cont dezactivat didinul popovici razvan - trenuri Adrian78 AndiCFR 79 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 07 Iun 2017, 17:22 | |
| Dati exemple exceptii. Doar acolo unde mai sunt trenuri intercity sunt locomotive si vagoane Corail. TGV-ul e rama electrica. ICE-ul la fel. Voi vorbiti de trenurile trecutului eu va zic de acelea ale viitorului. La consum de energie nimic nu bate o rama electrica. Iar cum totul e bazat pe rentabilitate.... Numai in Romania mai circula LE5100 cu 2 vagoane. Ah sa nu dam exemplu sârbii please. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 07 Iun 2017, 17:41 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Cand am zis ca atunci cand ies la pensie o sa merg Bucuresti-Arad pe toata linia modernizata a zis cineva ca nu e adevarat ca e gata in maxim 5 ani si a trecut unu de atunci, nici acum nu se lucreaza pe Brasov-Sighisoara sau pe Simeria-Km614 si cine stie cati ani mai dureaza, dar cu sigurata 10 tot mai sunt iar eu pana la pensie mai am ceva, nici mult dar nici putin, asa ca toate sansele sa se intample cum zic.
Sa speram ca pana la iesi la pensie se va termina macar M800 o linie mult mai scurta si mai usoara si care se tot modernizeaza de vreo 11 ani,nu??? |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 07 Iun 2017, 18:48 | |
| În Austria am văzut Diesel + 2 etajate goale. Ramele sunt criminale la comfort pe distanțe mari, sunt zgomotoase, boghiul Jacobs amortizează f prost și nu antifonează aproape deloc. În plus dacă deja ai nevoie de 3 rame nu mai merge șmecheria, mai bine bagi loc + vagoane pentru trenul respectiv. Da, EA cu 2 vagoane e o catastrofă, nu încape urmă de dubiu, dar nu e normal să pui ramă pe Cluj - București (mă refer aici la tren 1836, care circulă cu 2 vagoane până la Târgu Jiu). Omori călătorii ăia de tot. A, da, dacă ramele ar avea cel puțin comfortul unui Corail aș zice, dar nu-l au. Nici Hyperion nu-l are, ba chiar Hyperion mi se pare relativ zgomotoasă în zonele articulațiilor.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 07 Iun 2017, 19:12 | |
| - mielutu zburator a scris:
- În Austria am văzut Diesel + 2 etajate goale. Ramele sunt criminale la comfort pe distanțe mari, sunt zgomotoase, boghiul Jacobs amortizează f prost și nu antifonează aproape deloc. În plus dacă deja ai nevoie de 3 rame nu mai merge șmecheria, mai bine bagi loc + vagoane pentru trenul respectiv.
TGV-urile sunt tot rame şi nu se plânge nimeni. _________________ :TTT:
|
|
| |
Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 07 Iun 2017, 19:17 | |
| Da, nu se plange, insa unde are Mielutu dreptate e ca nu poti pune rama pe traseu de 8 ore. Eu spun ca ramele si-ar avea rostul pe rutele modernizate la 160 km/h, ca trenuri IR, si aici ma refer la acele rame Coradia. Ca pentru Regio mergeau chiar si cutiile de conserve. Sa stii ca ramele noi nu sunt asa zgomotoase. Depinde pentru ce sunt facute. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 07 Iun 2017, 19:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- mielutu zburator a scris:
- În Austria am văzut Diesel + 2 etajate goale. Ramele sunt criminale la comfort pe distanțe mari, sunt zgomotoase, boghiul Jacobs amortizează f prost și nu antifonează aproape deloc. În plus dacă deja ai nevoie de 3 rame nu mai merge șmecheria, mai bine bagi loc + vagoane pentru trenul respectiv.
TGV-urile sunt tot rame şi nu se plânge nimeni. Cu TGV nu mergi 13 ore. De obicei cu TGV mergi 2-3 ore și vorbim de complet altceva oricum, dar, ca idee, cu excepția Spaniei unde oamenii mai merg și câte 5-6 ore cu așa ceva, în genere durata e cam pe-acolo. 2h. Sunt de acord ca vitezomanele de ex. să fie făcute cu rame, dar cu o dotare corespunzătoare, să nu ne dăm cu stângu-n dreptul cum au făcut sârbii, care au comandat FLIRT cu interior de PT (personal) dar le folosesc și ca B (tren rapid). |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 07 Iun 2017, 21:40 | |
| Stie cineva care e stadiul lucrarilor la tunelul Danes? Din ce stiu ar fi trebuit sa fie fie finalizat.. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 07 Iun 2017, 23:25 | |
| - ravers75 a scris:
- Stie cineva care e stadiul lucrarilor la tunelul Danes? Din ce stiu ar fi trebuit sa fie fie finalizat..
ucureşti, 10 mai 2017 Dezvoltarea infrastructurii feroviare - construcţii noi TUNELUL DANEŞ TUNELUL DANEŞ în lungime de 969 m este construit pe o variantă nouă de traseu între Sighişoara şi Aţel şi realizat printr-o tehnologie modernă implemetantă în trei parți distincte, particularizate prin metodele de execuție: ● tunel artificial (20 m) la intrarea dinspre Sighișoara ● tunel natural (862 m) ● tunel artificial (87 m) la ieșirea dinspre Daneș Tunelurile artificiale sunt realizate la adăpostul unei incinte de piloți de diametru mare, care asigură conditiile necesare realizării portalelor de acces şi a structurii până la racordarea cu tunelul natural. Tunelul natural este realizat prin excavare etapizată, în secţiuni parţiale (h max. 6 m) prin folosirea umbrelelor de micropiloti pe toata lungimea tunelului, care asigură protejarea provizorie a excavatiei la intrados. Stadiul execuţiei lucrărilor – 83% Trenurile de călători vor putea circula cu o viteză maximă de 160 km/h prin tunelul Daneş, ceea ce înseamnă că între Sighişoara şi Aţel infrastructura feroviară va permite atingerea aceste viteze maxime de circulaţie pe o distanţă mai mare. Evoluţie lucrări de reabilitare pe tronsonul Aţel – Sighişoara (28,22 Km): ►Constructor: Asocierea FCC Construccion SA (lider) - Azvi SA ►Progres fizic al execuţiei proiectului: 75,5 % ●progresul fizic al lucrărilor la Tunelul Sighişoara - 97 % ●progresul fizic al lucrărilor la Tunel Daneş - 83 % |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 10 Iun 2017, 18:12 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Cu TGV nu mergi 13 ore. De obicei cu TGV mergi 2-3 ore și vorbim de complet altceva oricum, dar, ca idee, cu excepția Spaniei unde oamenii mai merg și câte 5-6 ore cu așa ceva, în genere durata e cam pe-acolo. 2h.
Ei ... 2-3 ore. Vise Mai jos, cateva exemple din tari diferite, trenuri directe. Toate sunt cu locuri la comun/salon si toate caracteristicile unei rame legate de spatiu, confort etc. FRANTA: TGV Lille-Marseille : 5h, 5h 30 min TGV Lille-Bordeaux: 5h 20 min TGV Lille-Montpellier: 5h 30 min TGV Paris-Barcelona: 6h 20-30 min TGV Madrid-Marseille: 7h 40min TGV Paris-Zurich: 4h 30 min TGV/ICE Paris-Frankfurt: 4h 15 min Daca si ceea ce a bagat DB pe ICE, OBB pe RailJet sau TrenItalia pe Freccia sunt considerate tot rame (si cred ca da), avem urmatoarele exemple: GERMANIA: ICE Hamburg-Vienna: 9h (din care mai mult de 7h pe parcurs intern-Germania) ICE Dortmund-Vienna: 9h 15 min (din care vreo 8h pe parcurs intern-Germania) ICE Hamburg-Munchen: 6h 15-30 min ICE Berlin-Stuttgart: 5h 45 min ICE Berlin-Munchen: 6-8h, depinde de ruta ICE Hamburg-Copenhaga: 5h AUSTRIA: RJ Budapesta-Zurich RJ Graz-Praga: 6h 45 min RJ Budapesta-Munchen: 7h ITALIA: FrecciaRossa Torino-Salerno: 6h 20min FrecciaRosa Venetia-Salerno: 6h FrecciaRosa Trieste-Torino: 5h FrecciaRosa Milano-Salerno: 5h 20-40 min Frecciargento Roma-Trieste: 5h 10 min Frecciargento Roma-Bolzano: 4h 30min Frecciargento Roma-Reggio di Calabria: 5h Frecciargento Roma-Lecce: 5h 30 min |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 13 Iun 2017, 13:52 | |
| Intreb si eu ca prostul de ce au scos firul 2 intre Danes si Sighisoara cand acolo vine traseu nou?Nu puteau sa il lase pana terminau traseul nou si atunci sa il scoata? |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 13 Iun 2017, 15:22 | |
| Probabil din acelasi motiv pentru care-s facute abatutele fara viteza sporita in Sinaia, Busteni, etc. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 13 Iun 2017, 16:59 | |
| Pai l-au scos ca sa puna linia noua in capete, chiar daca abia avansau la tuneluri pe vremea aia.. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 13 Iun 2017, 22:41 | |
| Oare daca au scos firul nu declara un anumit procent de lucrare executat? Adica ei trebuiau oricum sa il scoata, dar scotindu-l deja au si facturat. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 14 Iun 2017, 14:03 | |
| Eu nu cred că ăștia merg în nr mare cap-coadă cu TGV-ul, la bani ajunge la fel ca un lowcost (cel puțin în Italia că acolo m-am uitat). |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 14 Iun 2017, 14:18 | |
| TGVul te duce în centrul oraşului, low-cost-ul te lasă la mama cucului, de unde mai faci o oră până în oraş şi mai decartezi la taxi 50 - 60 euro lejer. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
| |
|
| |
| Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
|