Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

In jos 
+75
bubu
yeu1
cardinal
marius664
alex.alexus.tm
ets2oltromânia
florrinel
ciprian71
Vitosa
Daniel Trifu
DAS 2011
lifetec
sp59
Vice30
Dionis
ravers75
StefanD_
mircea.predoni
Katalyn
ldh.ro
tzifrea
Goanga
lapsanszkitamas
mielutu zburator
TonyCFR
vatmanul
alinutz23
Sabik
strainu
dan tm
impuls
NicuS
Silviu Sintea
riciu
Desiro256
Sorinus
Razvan Tudor
Vlad
kristi kkk
sorinucu
Petre_IFTE
cortexedge
Balto
cristi CFR
laur 133
cristi ar
AlexD
Dr2005
alliens
alex.barac.5
huiu_goe
baiazid
marcelbanu
cont dezactivat .
Andrey_tm
rizelgeorgel2004
Katalin4653
Ionutz
fugera
Nesebar
athosga
Vale
TVlad
cfr500
Adirmvl
roseanu
alex1987
DUAL
AlexandruC
Cont dezactivat
didinul
popovici
razvan - trenuri
Adrian78
AndiCFR
79 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Urmatorul
AutorMesaj
Dionis




Numarul mesajelor : 211
Varsta : 41
Localizare : Paris
Reputatie : 3703
Data de inscriere : 12/05/2015

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeMier 07 Iun 2017, 17:22

Dati exemple exceptii. Doar acolo unde mai sunt trenuri intercity sunt locomotive si vagoane Corail. TGV-ul e rama electrica. ICE-ul la fel. Voi vorbiti de trenurile trecutului eu va zic de acelea ale viitorului. La consum de energie nimic nu bate o rama electrica. Iar cum totul e bazat pe rentabilitate.... Numai in Romania mai circula LE5100 cu 2 vagoane. Ah sa nu dam exemplu sârbii please.
Sus In jos
https://train-sim.ro
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeMier 07 Iun 2017, 17:41

Kapпaтй a scris:
Cand am zis ca atunci cand ies la pensie o sa merg Bucuresti-Arad pe toata linia modernizata a zis cineva ca nu e adevarat ca e gata in maxim 5 ani si a trecut unu de atunci, nici acum nu se lucreaza pe Brasov-Sighisoara sau pe Simeria-Km614 si cine stie cati ani mai dureaza, dar cu sigurata 10 tot mai sunt iar eu pana la pensie mai am ceva, nici mult dar nici putin, asa ca toate sansele sa se intample cum zic.
Sa speram ca pana la iesi la pensie se va termina macar M800 o linie mult mai scurta si mai usoara si care se tot modernizeaza de vreo 11 ani,nu???
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeMier 07 Iun 2017, 18:48

În Austria am văzut Diesel + 2 etajate goale. Ramele sunt criminale la comfort pe distanțe mari, sunt zgomotoase, boghiul Jacobs amortizează f prost și nu antifonează aproape deloc. În plus dacă deja ai nevoie de 3 rame nu mai merge șmecheria, mai bine bagi loc + vagoane pentru trenul respectiv. Da, EA cu 2 vagoane e o catastrofă, nu încape urmă de dubiu, dar nu e normal să pui ramă pe Cluj - București (mă refer aici la tren 1836, care circulă cu 2 vagoane până la Târgu Jiu). Omori călătorii ăia de tot. A, da, dacă ramele ar avea cel puțin comfortul unui Corail aș zice, dar nu-l au. Nici Hyperion nu-l are, ba chiar Hyperion mi se pare relativ zgomotoasă în zonele articulațiilor.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeMier 07 Iun 2017, 19:12

mielutu zburator a scris:
În Austria am văzut Diesel + 2 etajate goale. Ramele sunt criminale la comfort pe distanțe mari, sunt zgomotoase, boghiul Jacobs amortizează f prost și nu antifonează aproape deloc. În plus dacă deja ai nevoie de 3 rame nu mai merge șmecheria, mai bine bagi loc + vagoane pentru trenul respectiv.

TGV-urile sunt tot rame şi nu se plânge nimeni.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dionis




Numarul mesajelor : 211
Varsta : 41
Localizare : Paris
Reputatie : 3703
Data de inscriere : 12/05/2015

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeMier 07 Iun 2017, 19:17

Da, nu se plange, insa unde are Mielutu dreptate e ca nu poti pune rama pe traseu de 8 ore. Eu spun ca ramele si-ar avea rostul pe rutele modernizate la 160 km/h, ca trenuri IR, si aici ma refer la acele rame Coradia. Ca pentru Regio mergeau chiar si cutiile de conserve.
Sa stii ca ramele noi nu sunt asa zgomotoase. Depinde pentru ce sunt facute.
Sus In jos
https://train-sim.ro
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeMier 07 Iun 2017, 19:46

Dr2005 a scris:
mielutu zburator a scris:
În Austria am văzut Diesel + 2 etajate goale. Ramele sunt criminale la comfort pe distanțe mari, sunt zgomotoase, boghiul Jacobs amortizează f prost și nu antifonează aproape deloc. În plus dacă deja ai nevoie de 3 rame nu mai merge șmecheria, mai bine bagi loc + vagoane pentru trenul respectiv.

TGV-urile sunt tot rame şi nu se plânge nimeni.

Cu TGV nu mergi 13 ore. De obicei cu TGV mergi 2-3 ore și vorbim de complet altceva oricum, dar, ca idee, cu excepția Spaniei unde oamenii mai merg și câte 5-6 ore cu așa ceva, în genere durata e cam pe-acolo. 2h. Sunt de acord ca vitezomanele de ex. să fie făcute cu rame, dar cu o dotare corespunzătoare, să nu ne dăm cu stângu-n dreptul cum au făcut sârbii, care au comandat FLIRT cu interior de PT (personal) dar le folosesc și ca B (tren rapid).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 15/12/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeMier 07 Iun 2017, 21:40

Stie cineva care e stadiul lucrarilor la tunelul Danes? Din ce stiu ar fi trebuit sa fie fie finalizat..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeMier 07 Iun 2017, 23:25

ravers75 a scris:
Stie cineva care e stadiul lucrarilor la tunelul Danes? Din ce stiu ar fi trebuit sa fie fie finalizat..

ucureşti, 10 mai 2017
Dezvoltarea infrastructurii feroviare - construcţii noi
TUNELUL DANEŞ
TUNELUL DANEŞ în lungime de 969 m este construit pe o variantă nouă de traseu între Sighişoara şi Aţel şi realizat printr-o tehnologie modernă implemetantă în trei parți distincte, particularizate prin metodele de execuție:
● tunel artificial (20 m) la intrarea dinspre Sighișoara
● tunel natural (862 m)
● tunel artificial (87 m) la ieșirea dinspre Daneș
Tunelurile artificiale sunt realizate la adăpostul unei incinte de piloți de diametru mare, care asigură conditiile necesare realizării portalelor de acces şi a structurii până la racordarea cu tunelul natural.
Tunelul natural este realizat prin excavare etapizată, în secţiuni parţiale (h max. 6 m) prin folosirea umbrelelor de micropiloti pe toata lungimea tunelului, care asigură protejarea provizorie a excavatiei la intrados.
Stadiul execuţiei lucrărilor – 83%
Trenurile de călători vor putea circula cu o viteză maximă de 160 km/h prin tunelul Daneş, ceea ce înseamnă că între Sighişoara şi Aţel infrastructura feroviară va permite atingerea aceste viteze maxime de circulaţie pe o distanţă mai mare.
Evoluţie lucrări de reabilitare pe tronsonul Aţel – Sighişoara (28,22 Km):
►Constructor: Asocierea FCC Construccion SA (lider) - Azvi SA
►Progres fizic al execuţiei proiectului: 75,5 %
●progresul fizic al lucrărilor la Tunelul Sighişoara - 97 %
●progresul fizic al lucrărilor la Tunel Daneş - 83 %
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7105
Data de inscriere : 28/03/2009

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeSam 10 Iun 2017, 18:12

mielutu zburator a scris:
Cu TGV nu mergi 13 ore. De obicei cu TGV mergi 2-3 ore și vorbim de complet altceva oricum, dar, ca idee, cu excepția Spaniei unde oamenii mai merg și câte 5-6 ore cu așa ceva, în genere durata e cam pe-acolo. 2h.

Ei ... 2-3 ore. Vise

Mai jos, cateva exemple din tari diferite, trenuri directe. Toate sunt cu locuri la comun/salon si toate caracteristicile unei rame legate de spatiu, confort etc.

FRANTA:
TGV Lille-Marseille : 5h, 5h 30 min
TGV Lille-Bordeaux: 5h 20 min
TGV Lille-Montpellier: 5h 30 min
TGV Paris-Barcelona: 6h 20-30 min
TGV Madrid-Marseille: 7h 40min
TGV Paris-Zurich: 4h 30 min
TGV/ICE Paris-Frankfurt: 4h 15 min

Daca si ceea ce a bagat DB pe ICE, OBB pe RailJet sau TrenItalia pe Freccia sunt considerate tot rame (si cred ca da), avem urmatoarele exemple:

GERMANIA:
ICE Hamburg-Vienna: 9h (din care mai mult de 7h pe parcurs intern-Germania)
ICE Dortmund-Vienna: 9h 15 min (din care vreo 8h pe parcurs intern-Germania)
ICE Hamburg-Munchen: 6h 15-30 min
ICE Berlin-Stuttgart: 5h 45 min
ICE Berlin-Munchen: 6-8h, depinde de ruta
ICE Hamburg-Copenhaga: 5h

AUSTRIA:
RJ Budapesta-Zurich
RJ Graz-Praga: 6h 45 min
RJ Budapesta-Munchen: 7h

ITALIA:
FrecciaRossa Torino-Salerno: 6h 20min
FrecciaRosa Venetia-Salerno: 6h
FrecciaRosa Trieste-Torino: 5h
FrecciaRosa Milano-Salerno: 5h 20-40 min
Frecciargento Roma-Trieste: 5h 10 min
Frecciargento Roma-Bolzano: 4h 30min
Frecciargento Roma-Reggio di Calabria: 5h
Frecciargento Roma-Lecce: 5h 30 min
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeMar 13 Iun 2017, 13:52

Intreb si eu ca prostul de ce au scos firul 2 intre Danes si Sighisoara cand acolo vine traseu nou?Nu puteau sa il lase pana terminau traseul nou si atunci sa il scoata?
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeMar 13 Iun 2017, 15:22

Probabil din acelasi motiv pentru care-s facute abatutele fara viteza sporita in Sinaia, Busteni, etc.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeMar 13 Iun 2017, 16:59

Pai l-au scos ca sa puna linia noua in capete, chiar daca abia avansau la tuneluri pe vremea aia..
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeMar 13 Iun 2017, 22:41

Oare daca au scos firul nu declara un anumit procent de lucrare executat? Adica ei trebuiau oricum sa il scoata, dar scotindu-l deja au si facturat.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeMier 14 Iun 2017, 14:03

Eu nu cred că ăștia merg în nr mare cap-coadă cu TGV-ul, la bani ajunge la fel ca un lowcost (cel puțin în Italia că acolo m-am uitat).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitimeMier 14 Iun 2017, 14:18

TGVul te duce în centrul oraşului, low-cost-ul te lasă la mama cucului, de unde mai faci o oră până în oraş şi mai decartezi la taxi 50 - 60 euro lejer.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 46 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
Sus 
Pagina 46 din 50Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: