|
| Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
|
+75bubu yeu1 cardinal marius664 alex.alexus.tm ets2oltromânia florrinel ciprian71 Vitosa Daniel Trifu DAS 2011 lifetec sp59 Vice30 Dionis ravers75 StefanD_ mircea.predoni Katalyn ldh.ro tzifrea Goanga lapsanszkitamas mielutu zburator TonyCFR vatmanul alinutz23 Sabik strainu dan tm impuls NicuS Silviu Sintea riciu Desiro256 Sorinus Razvan Tudor Vlad kristi kkk sorinucu Petre_IFTE cortexedge Balto cristi CFR laur 133 cristi ar AlexD Dr2005 alliens alex.barac.5 huiu_goe baiazid marcelbanu cont dezactivat . Andrey_tm rizelgeorgel2004 Katalin4653 Ionutz fugera Nesebar athosga Vale TVlad cfr500 Adirmvl roseanu alex1987 DUAL AlexandruC Cont dezactivat didinul popovici razvan - trenuri Adrian78 AndiCFR 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 06 Iun 2017, 10:50 | |
| - ciprian71 a scris:
E bine ca s-a facut si asa, altfel IR. erau toate la 3h - 3h20 min.Sa vedem coridorul gata si sa avem odata si odata IR Bucuresti - Arad in 8h. Cum naiba vine asta.Pai nici inainte de reabilitare nu erau timpii astia.Iar pe Bucuresti-Arad ajungem in aceeasi situatie, cu timpii de dinainte de reabilitare.Reabilitare care ca si pe M800 tinde sa se prelungeasca inca cel putin 5 ani.In timpul asta , cu banii astia oare cati km de cale ferata beneficiau de RK? |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 06 Iun 2017, 10:53 | |
| - marius664 a scris:
- ciprian71 a scris:
E bine ca s-a facut si asa, altfel IR. erau toate la 3h - 3h20 min.Sa vedem coridorul gata si sa avem odata si odata IR Bucuresti - Arad in 8h. Cum naiba vine asta.Pai nici inainte de reabilitare nu erau timpii astia.Iar pe Bucuresti-Arad ajungem in aceeasi situatie, cu timpii de dinainte de reabilitare.Reabilitare care ca si pe M800 tinde sa se prelungeasca inca cel putin 5 ani.In timpul asta , cu banii astia oare cati km de cale ferata beneficiau de RK? Nu era, dar acolo se ajungea cu degradarea M.800 pana in prezent. |
| | | Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 06 Iun 2017, 11:48 | |
| - mielutu zburator a scris:
Fix Coradia ne trebuie nouă. Dacă pune CFR mâna pe așa ceva ai să vezi iar tren de navetiști la distanțe de 500 de km, nu ne trebuie cai verzi pe pereți. Iar vorbiți așa degeaba.
Coradia tren de navetisti ? Cred ca tu nu stii despre ce vorbesti. Eu macar le vad des si am si mers cu ele. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 06 Iun 2017, 12:05 | |
| Păi şi francezii tot la navetă îl folosesc ) https://fr.wikipedia.org/wiki/R%C3%A9giolis#Le_porteur-polyvalent Văd că au şi câteva pentru IC, dar majoritatea merge pe TER şi regionale. Bine, IC din occident nu e ca IC de la noi, acolo e perfect normal să faci naveta 100 km cu IC, ba chiar se face naveta Lyon - Paris cu TGV, care costă mai puţin decât chiria în Paris. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 06 Iun 2017, 13:21 | |
| Limitările de viteză în jurul orașelor sunt de bun simț, din două motive: 1) siguranța cetățenilor care locuiesc sau au drum în preajma CF 2) reduc drastic zgomotul de rulare. Am stat câteva nopți vara undeva în Băneasa, după stația Aurel Vlaicu, și când trecea un marfar trezea jumătate din cartier cu zgomotul, la fel și trenurile de pasageri. În vitezoman, la 160 e asurzitor între vagoane, pur și simplu nu poți să stai acolo, dar la 100-120 abia se aude un fâșâit ușor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 06 Iun 2017, 14:00 | |
| Intercomunicaţia vagonului nu se antifonează... de fapt nici nu au cum. Normele existente se referă la salonul călătorilor, la bude şi la peroanele de acces. La fel şi cu temperatura. _________________ :TTT:
|
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 06 Iun 2017, 20:58 | |
| - ciprian71 a scris:
- riciu a scris:
- Eu am o problema cu reabilitarea asta... Pai daca ar merge cap coada cu 120km la ora ar trebui sa scoata sub 2 ore. Evident ca nu poate circula cap coada cu 120km la ora, dar teoretic ar trebui sa aiba o singura accelerare de la 0 si o singura decelerare la 0, dar sa vezi ca de la Bucuresti la Herestrau circula cu cat da Dumnezeu, apoi pana la Pantelimon nu circula cu 160 ca vezi Doamne mai circula lume pe acolo, apoi mai sunt ceva restrictii pe traseu, gara Fetesti nu e gata (si nici nu va fi prea curand), la podurile de la Dunare - Dumnezeu cu mila, la podul in curba ii da cu 50 la ora daca nu si mai putin, apoi pana la Palas sa zicem cu 140 desi nu e chiar asa, apoi pana la Constanta, iarasi cum o fi... Iaca asta e reabilitarea de 160 la ora.
E bine ca s-a facut si asa, altfel IR. erau toate la 3h - 3h20 min.Sa vedem coridorul gata si sa avem odata si odata IR Bucuresti - Arad in 8h. ciudat mod de privi lucrurile.. pai ca sa ajungem la performantele astea nu era nevoie de peste 1 miliard de euro, puteam reabilita cu 1 milion pe km cum fac sarbii,aducand linia la parametrii initiali...si astfel reabilitam de 4 ori mai multi kilometrii la parametrii initiali (spre exemplu M500), si per total avantajele ar fi fost mult mai mari....nu s-a facu asa insa, s-a promis modernizare pentru 160 km/h si e absolut normal sa avem pretentii, cei care si-au batut joc de lucrare ar trebui sa plateasca....decat 1 miliard de euro sa facem tot ca inainte d e marea reabilitare, mai bine cu banii astia readuceam 1000 km la paremetrii initiali (120-140 km/h) ...astfel de oamnei care sunt fericit ca s-a mai facut si ceva desi mult mai putin decat s-a promis, i timpul asta policienii furand fara jena sunt electorii ideali.... |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 06 Iun 2017, 22:38 | |
| Suna ciudat intr-adevar, dar nu mai astept la minuni cand vad ca primeaza castigul imediat.Coridorul va fi odata si odata gata insa fara KM.614 -Deva si Predeal - Brasov fiind tronsoane dificile si greu de realizat.Si atunci ne vom limita la 8h Bucuresti - Arad.Daca mai vrem si restul tronsoanelor, mai avem de asteptat cine stie cat. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 06 Iun 2017, 23:03 | |
| Cand am zis ca atunci cand ies la pensie o sa merg Bucuresti-Arad pe toata linia modernizata a zis cineva ca nu e adevarat ca e gata in maxim 5 ani si a trecut unu de atunci, nici acum nu se lucreaza pe Brasov-Sighisoara sau pe Simeria-Km614 si cine stie cati ani mai dureaza, dar cu sigurata 10 tot mai sunt iar eu pana la pensie mai am ceva, nici mult dar nici putin, asa ca toate sansele sa se intample cum zic. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 06 Iun 2017, 23:28 | |
| La un moment dat, presimt eu asta, vom avea câteva magistrale de viteza in schimb nu vom mai avea locomotive apte sa prindă 160. Poate nu chiar toate din cele existente, ca altele noi ma cam îndoiesc sa cumpere. Sa speram ca nu mananc rahatul asta degeaba. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 07 Iun 2017, 00:07 | |
| - Dr2005 a scris:
- Intercomunicaţia vagonului nu se antifonează... de fapt nici nu au cum. Normele existente se referă la salonul călătorilor, la bude şi la peroanele de acces. La fel şi cu temperatura.
N-am zis nimic de asta, ci doar atrăgeam atenția asupra faptului că între 100-120 km/h și 160 km/h diferența la zgomotul de rulare e uriașă. Se aude cu ușurință și pe lângă calea ferată. În străinătate, acolo unde este posibil, se ridică ziduri pentru antifonare. Unde nu, se introduc restricții de viteză. Pe autostrăzile din Germania mare parte din tronsoanele de lângă așezări umane au limitare de 130 între orele 22 și 08, pentru a reduce poluarea fonică. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 07 Iun 2017, 00:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- , ba chiar se face naveta Lyon - Paris cu TGV, care costă mai puţin decât chiria în Paris.
Mai trebuie platita si chiria din Lyon, iese pe plus ? |
| | | Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 07 Iun 2017, 12:23 | |
| - Dr2005 a scris:
- Păi şi francezii tot la navetă îl folosesc )
https://fr.wikipedia.org/wiki/R%C3%A9giolis#Le_porteur-polyvalent
Văd că au şi câteva pentru IC, dar majoritatea merge pe TER şi regionale. Bine, IC din occident nu e ca IC de la noi, acolo e perfect normal să faci naveta 100 km cu IC, ba chiar se face naveta Lyon - Paris cu TGV, care costă mai puţin decât chiria în Paris. Ma oameni buni, treziti-va din buimaceala comunista. Vremea compunerii locomotiva + vagoane s-a dus peste tot prin Occident. Acum se lucreaza cu Rame Electrice si Automotoare. Da, exista Coradia si pe IC si pe TER (tren express regional adica RE sau R), dar 500 km se fac in 5 ore in mod normal, si la conditiile din versiunea IC e chiar mai ok decat in vagoanele salon modernizate la noi. Coradia este o alternativa la Hyperion. Ce, Hyperion e tren de navetisti? Deci chiar va rog sa rezervati din timp loc la cimitir pentru visele feroviare cu compuneri "loco + vagoane", ca nu mai tine. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 07 Iun 2017, 12:40 | |
| Cum adica? pai e plin netul de locomotive si vagoane prin Franta, ba chiar am fost in Italia si numai cu locomotive si vagoane am circulat. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 07 Iun 2017, 14:39 | |
| - Dionis a scris:
- Dr2005 a scris:
- Păi şi francezii tot la navetă îl folosesc )
https://fr.wikipedia.org/wiki/R%C3%A9giolis#Le_porteur-polyvalent
Văd că au şi câteva pentru IC, dar majoritatea merge pe TER şi regionale. Bine, IC din occident nu e ca IC de la noi, acolo e perfect normal să faci naveta 100 km cu IC, ba chiar se face naveta Lyon - Paris cu TGV, care costă mai puţin decât chiria în Paris. Ma oameni buni, treziti-va din buimaceala comunista. Vremea compunerii locomotiva + vagoane s-a dus peste tot prin Occident. Acum se lucreaza cu Rame Electrice si Automotoare. Da, exista Coradia si pe IC si pe TER (tren express regional adica RE sau R), dar 500 km se fac in 5 ore in mod normal, si la conditiile din versiunea IC e chiar mai ok decat in vagoanele salon modernizate la noi. Coradia este o alternativa la Hyperion. Ce, Hyperion e tren de navetisti?
Deci chiar va rog sa rezervati din timp loc la cimitir pentru visele feroviare cu compuneri "loco + vagoane", ca nu mai tine. DB inca insista pe modelul vagoane cu locomotive dupa ce au renuntat la o comanda de rame ICX ICE4 pentru vagoane standard probabil vor folosi etajate Twindexx si locomotive AC3 cum sunt pe trenurile IC2 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
| |
| | | | Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |