| Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
|
+75bubu yeu1 cardinal marius664 alex.alexus.tm ets2oltromânia florrinel ciprian71 Vitosa Daniel Trifu DAS 2011 lifetec sp59 Vice30 Dionis ravers75 StefanD_ mircea.predoni Katalyn ldh.ro tzifrea Goanga lapsanszkitamas mielutu zburator TonyCFR vatmanul alinutz23 Sabik strainu dan tm impuls NicuS Silviu Sintea riciu Desiro256 Sorinus Razvan Tudor Vlad kristi kkk sorinucu Petre_IFTE cortexedge Balto cristi CFR laur 133 cristi ar AlexD Dr2005 alliens alex.barac.5 huiu_goe baiazid marcelbanu cont dezactivat . Andrey_tm rizelgeorgel2004 Katalin4653 Ionutz fugera Nesebar athosga Vale TVlad cfr500 Adirmvl roseanu alex1987 DUAL AlexandruC Cont dezactivat didinul popovici razvan - trenuri Adrian78 AndiCFR 79 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| |
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 01 Oct 2013, 14:45 | |
| Si pe acela il vor fura _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 01 Oct 2013, 15:10 | |
| Pe DN14B Teius - Copsa Mica nu prea exista transport rutier in comun, si ma indoiesc ca merita sa fure cate un surub, doua sau 10kg de cablu fara a fi sponsorizati, cum se zice ca e pe M800 De la Copsa in schimb, pana la Sighisoara, treaba e alta, e aceeasi natie de microbuzuri si maxi-taxi-uri cum e pe M800, pe acolo se merge spre Bistrita/Tg. Mures din Sibiu. Pe acolo m-as astepta la hotie mare ) |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 01 Oct 2013, 15:24 | |
| - DUAL a scris:
- Toate cele cu bot alb au cupla respectiva .. Foarte interesant.. Parcul CFR e iar ca un Zoo .. 2 Delfini au acea cupla , dar GM urile au toate cupla aia .. Eu am zis ca acea cupla e cea pentru DT.
Sunt 3 delfine 888 671 si 763 iar de siemensele cu bot alb nu stiam , iar GMurile o sa va arat si cupla pentru DT imediat printr-o fotografie editata , si dap loco apte de 160 cu frama EM avem , si vagoane destule (pacat ca 20-83urile nu au frana EM si nici 20-87urilesi alte vagoane noi ale AVA livrate catre CFR Calatori). |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 01 Oct 2013, 15:57 | |
| Ok .. acum vine intrebarea logica .. de ce nu se foloseste frana asta pe magistrale ca m900 m800 si m1000 ? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 01 Oct 2013, 16:01 | |
| - DUAL a scris:
- Ok .. acum vine intrebarea logica .. de ce nu se foloseste frana asta pe magistrale ca m900 m800 si m1000 ?
Cand in Romania lumea a zis da "noului" , majoritatea romanilor zic ca daca pana acum a mers intr-un fel de ce sa ne modernizam cand putem continua ca si pana acum |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 01 Oct 2013, 16:01 | |
| - DUAL a scris:
- Ok .. acum vine intrebarea logica .. de ce nu se foloseste frana asta pe magistrale ca m900 m800 si m1000 ?
Nu avem garnituri intregi de vagoane ce au franare EM , daca ar fi garnituri numai de 22-96+30-76 ori 21-86uri ori 10 70/10-90/10-91 , si garnituri ce au printre cele cu EM si vagoane fara nu au cupla dinaceasta pentru a asigura continuitatea retelei! |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 01 Oct 2013, 16:48 | |
| 21-76/86 nu au saboti EM .. Avem garnitura lui 1621/1622 anul trecut facuta integral din 22-76/96.. Daca GM urile au control asupra patinelor .. de ce nu sunt folosite :roll: ? |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 01 Oct 2013, 16:52 | |
| - DUAL a scris:
- 21-76/86 nu au saboti EM ..
Avem garnitura lui 1621/1622 anul trecut facuta integral din 22-76/96.. Daca GM urile au control asupra patinelor .. de ce nu sunt folosite :roll:? Se numesc PATINE nu saboti si nu se folosesc pentru ca instructajul nu prevede asta obligatoriu , daca trenul intra in patinaj i se fac flecuri(roti patrate ) si cam atata , unii mecanici nici macar nu au habar de unde se actioneaza!O sa ma documentez despre vagoane si am sa va expun clar ce vagoane au patine si care nu! Si la modernizarile 20-50urilor in 2083 si a 20-59urilor in 20 49 2xx nu s-a implementat noul sistem din cauza ca sunt prosti , si AVA putea implementa asta la toate vagoanele sale dar nu stiu de ce nu au facuto , probabil nu era obligatoriu pe atunci franarea pe patine a trenului in traficul curent. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 01 Oct 2013, 18:51 | |
| - DUAL a scris:
- 21-76/86 nu au saboti EM ..
Avem garnitura lui 1621/1622 anul trecut facuta integral din 22-76/96.. Daca GM urile au control asupra patinelor .. de ce nu sunt folosite :roll:? www.dexonline.ro SABÓT, saboți, s. m. 1. (Mai ales la pl.) Încălțăminte făcută dintr-o bucată de lemn scobit sau dintr-o talpă de lemn cu fețe de piele groasă. 2. Îmbrăcăminte metalică de protecție fixată la capătul unui pilon care trebuie înfipt în pământ; papuc. 3.Organ al frânei care servește la micșorarea vitezei sau la oprirea unei mașini ♦ Dispozitiv care se montează pe o șină de cale ferată pentru a frâna sau a opri vagoanele. – Din fr. sabot. Sabot este si dispozitivul care preseaza pe discul de franare .. noi in romaneste ii spune placuta de frana (ca la auto,tren,tir ,s.a), dar in engleza/franceza tot shoe/sabot / sabotSabotul nu trebuie neaparat sa aiba contact direct (mecanic).[/b] |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 01 Oct 2013, 20:33 | |
| Locomotiva Softronic EA 2003 e apta de 200 km/h. Katalin de ce zici ca la folosirea franarii EM pot patina si osiile ? forţa de frânare nu depinde de contactul dintre roată şi şină, deci de aderenţă. |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 01 Oct 2013, 21:27 | |
| - laur 133 a scris:
- Locomotiva Softronic EA 2003 e apta de 200 km/h.
Katalin de ce zici ca la folosirea franarii EM pot patina si osiile ? forţa de frânare nu depinde de contactul dintre roată şi şină, deci de aderenţă. Si daca roata se blocheaza nu intra in patinaj si trenul se opreste cu patina, ca al tramvai e un principiu simplu numai ca acolo nu lasi rotile sa se blocheze si nici la tren nu ar trebui sa le alsi pentru a nu face roti patrate.(in caz de linie semiuda, frunze pe linie prin gari, vaselina). Si 473-003 si 473 004 sunt apte de 200km/h! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mar 01 Oct 2013, 23:22 | |
| - Katalin4653 a scris:
- Si daca roata se blocheaza nu intra in patinaj si trenul se opreste cu patina,
Patina de frână cu suspendare înaltă de la vagoanele de tren NU funcţionează ca cea de la tramvai, în niciun caz nu se foloseşte pentru oprirea la punct fix! - Katalin4653 a scris:
- nu se folosesc pentru ca instructajul nu prevede asta obligatoriu , daca trenul intra in patinaj i se fac flecuri(roti patrate )
La patinaj e cam greu să faci locuri plane... mai repede faci gropi în şine. Iar osiile nemotoare oricum nu pot patina, pentru că patinajul apare la demaraj, când ai forţă de tracţiune mai mare decât cea de aderenţă şi roata se învârte în gol. Tu probabil te referi la blocarea osiilor... pentru asta ai dispozitive antiblocare pe fiecare osie, chiar şi la 20-47. - Katalin4653 a scris:
- Si la modernizarile 20-50urilor in 2083 si a 20-59urilor in 20 49 2xx nu s-a implementat noul sistem din cauza ca sunt prosti , si AVA putea implementa asta la toate vagoanele sale dar nu stiu de ce nu au facuto , probabil nu era obligatoriu pe atunci franarea pe patine a trenului in traficul curent.
Nu s-a implementat noul sistem din cauza faptului că... nu e necesar. De la o viteză de 160 km/h poţi frâna doar cu frâna pneumatică în 1200m. Ce nevoie să ai de patine? De aia nici nu se folosesc, pentru că nu sunt necesare. Vagoanele 21-80, de exemplu, s-au livrat cu patine de frână... care au fost demontate din prim azi, pentru că nu era nevoie de ele. Pe boghiurile Y32R se pot monta patine de frână. Pe Y32RS nu (vag. 19/20-83, 19/20-76), acesta nefiind conceput pentru viteze mai mari de 160 km/h, fiind realizat pentru echiparea vagoanelor cu cutii vechi (tip Y, adică 19/20/39-50), la care oricum nu există loc pentru montarea amortizorului anti-şerpuire, obligatoriu pentru vitezele mai mari de 160 km/h. Mai e o ,,bubă"... patinele astea, dacă le foloseşti des, se cam uzează, la vreo 150 - 200 de aplicări trebuie să le înlocuieşti. Patinele sunt concepute pentru a fi utilizate la viteze mari, la 50 km/h trebuind să iasă automat din funcţiune. În caz contrar, apar şocuri mari în tren, care produc disconfort călătorilor. Concluzii: 1) La viteze sub 160 km/h putem frâna eficient cu frâna pneumatică (cu disc la viteze de peste 140 km/h), nu are rost să ne complicăm. 2) Ca urmare a celor de la punctul 1) nu avem nevoie de patine de frână, pentru că nu vom circula până în 2050 cu peste 160 km/h (iar până atunci vor mai veni câteva generaţii de vagoane), n-are rost să băgăm bani în lucruri care nu ne folosesc. _________________ :TTT:
|
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Mier 02 Oct 2013, 21:44 | |
| în perioada 16-24 septembrie a.c, reprezentanţii direcţiei de specialitate care gestionează proiectele cu finanţare din fonduri europene s-au deplasat în teritoriu pentru a verifica stadiul de execuţie a lucrărilor de reabilitare pe Coridorul IV pan-european.
Secţiunea Coşlariu – Sighişoara, tronsonul Coşlariu - Micăsasa, constructor Aktor SA – SC Arcada Company SA (stadiul fizic – 33,36%, termen de finalizare 2015), tronsoanele Micăsasa - Aţel (stadiul fizic – 12,72%, termen de finalizare 2015) şi Aţel – Sighişoara (stadiul fizic – 17,15%, termen de finalizare 2015), constructor FCC Construccion SA – Alpine Bau GmbH – SC Azvi Straco SA. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Joi 03 Oct 2013, 13:50 | |
| Deci le-am aproximat binisor volumul total de munca ^^ .. Dupa cum ziceam la anu o sa avem ceva Km buni de cale cu VS 70!..Anul asta doar pana la Dumbraveni daca dau drumul.. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
| |
|
| |
| Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
|