Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

In jos 
+75
bubu
yeu1
cardinal
marius664
alex.alexus.tm
ets2oltromânia
florrinel
ciprian71
Vitosa
Daniel Trifu
DAS 2011
lifetec
sp59
Vice30
Dionis
ravers75
StefanD_
mircea.predoni
Katalyn
ldh.ro
tzifrea
Goanga
lapsanszkitamas
mielutu zburator
TonyCFR
vatmanul
alinutz23
Sabik
strainu
dan tm
impuls
NicuS
Silviu Sintea
riciu
Desiro256
Sorinus
Razvan Tudor
Vlad
kristi kkk
sorinucu
Petre_IFTE
cortexedge
Balto
cristi CFR
laur 133
cristi ar
AlexD
Dr2005
alliens
alex.barac.5
huiu_goe
baiazid
marcelbanu
cont dezactivat .
Andrey_tm
rizelgeorgel2004
Katalin4653
Ionutz
fugera
Nesebar
athosga
Vale
TVlad
cfr500
Adirmvl
roseanu
alex1987
DUAL
AlexandruC
Cont dezactivat
didinul
popovici
razvan - trenuri
Adrian78
AndiCFR
79 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Urmatorul
AutorMesaj
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 14:14

alex.barac.5 a scris:
Sa speram ca discriminatii vor fi cuminti Laughing
Trebuie pus gard electric. Indienii nu vor fi cuminți.Evil or Very Mad 
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 14:45

Si pe acela il vor fura Laughing 

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
alex.barac.5




Numarul mesajelor : 324
Varsta : 36
Localizare : Sibiu
Reputatie : 4527
Data de inscriere : 21/05/2013

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 15:10

Pe DN14B Teius - Copsa Mica nu prea exista transport rutier in comun, si ma indoiesc ca merita sa fure cate un surub, doua sau 10kg de cablu fara a fi sponsorizati, cum se zice ca e pe M800 Smile De la Copsa in schimb, pana la Sighisoara, treaba e alta, e aceeasi natie de microbuzuri si maxi-taxi-uri cum e pe M800, pe acolo se merge spre Bistrita/Tg. Mures din Sibiu. Pe acolo m-as astepta la hotie mare Smile)
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6319
Data de inscriere : 30/12/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 15:24

DUAL a scris:
Toate cele cu bot alb au cupla respectiva .. Foarte interesant.. Parcul CFR e iar ca un Zoo .. 2 Delfini au acea cupla , dar GM urile au toate cupla aia .. Eu am zis ca acea cupla e cea pentru DT.
Sunt 3 delfine 888 671 si 763 iar de siemensele cu bot alb nu stiam , iar GMurile o sa va arat si cupla pentru DT imediat printr-o fotografie editata , si dap loco apte de 160 cu frama EM avem , si vagoane destule (pacat ca 20-83urile nu au frana EM si nici 20-87urilesi alte vagoane noi ale AVA livrate catre CFR Calatori).

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 PC250029_zps4406a5c2
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 15:57

Ok .. acum vine intrebarea logica .. de ce nu se foloseste frana asta pe magistrale ca m900 m800 si m1000 ?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 16:01

DUAL a scris:
Ok .. acum vine intrebarea logica .. de ce nu se foloseste frana asta pe magistrale ca m900 m800 si m1000 ?
Cand in Romania lumea a zis da "noului" , majoritatea romanilor zic ca daca pana acum a mers intr-un fel de ce sa ne modernizam cand putem continua ca si pana acum Laughing 

_________________
595423Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Bdeem_8496_aLucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Bdeem_8496_aLucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6319
Data de inscriere : 30/12/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 16:01

DUAL a scris:
Ok .. acum vine intrebarea logica .. de ce nu se foloseste frana asta pe magistrale ca m900 m800 si m1000 ?
Nu avem garnituri intregi de vagoane ce au franare EM , daca ar fi garnituri numai de 22-96+30-76 ori 21-86uri ori 10 70/10-90/10-91 , si garnituri ce au printre cele cu EM si vagoane fara nu au cupla dinaceasta pentru a asigura continuitatea retelei!
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 16:48

21-76/86 nu au saboti EM ..
Avem garnitura lui 1621/1622 anul trecut facuta integral din 22-76/96.. Daca GM urile au control asupra patinelor .. de ce nu sunt folosite :roll: ?
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6319
Data de inscriere : 30/12/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 16:52

DUAL a scris:
21-76/86 nu au saboti EM ..
Avem garnitura lui 1621/1622 anul trecut facuta integral din 22-76/96.. Daca GM urile au control asupra patinelor .. de ce nu sunt folosite :roll:?
Se numesc PATINE nu saboti si nu se folosesc pentru ca instructajul nu prevede asta obligatoriu , daca trenul intra in patinaj i se fac flecuri(roti patrate ) si cam atata , unii mecanici nici macar nu au habar de unde se actioneaza!O sa ma documentez despre vagoane si am sa va expun clar ce vagoane au patine si care nu!Wink Si la modernizarile 20-50urilor in 2083 si a 20-59urilor in 20 49 2xx nu s-a implementat noul sistem din cauza ca sunt prosti , si AVA putea implementa asta la toate vagoanele sale dar nu stiu de ce nu au facuto , probabil nu era obligatoriu pe atunci franarea pe patine a trenului in traficul curent.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 18:51

DUAL a scris:
21-76/86 nu au saboti EM ..
Avem garnitura lui 1621/1622 anul trecut facuta integral din 22-76/96.. Daca GM urile au control asupra patinelor .. de ce nu sunt folosite :roll:?
www.dexonline.ro
SABÓT, saboți, s. m. 1. (Mai ales la pl.) Încălțăminte făcută dintr-o bucată de lemn scobit sau dintr-o talpă de lemn cu fețe de piele groasă. 2. Îmbrăcăminte metalică de protecție fixată la capătul unui pilon care trebuie înfipt în pământ; papuc. 3.Organ al frânei care servește la micșorarea vitezei sau la oprirea unei mașini Dispozitiv care se montează pe o șină de cale ferată pentru a frâna sau a opri vagoanele. – Din fr. sabot.
Sabot este si dispozitivul care preseaza pe discul de franare .. noi in romaneste ii spune placuta de frana (ca la auto,tren,tir ,s.a), dar in engleza/franceza tot shoe/sabot / sabot
Sabotul nu trebuie neaparat sa aiba contact direct (mecanic).[/b]
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5701
Data de inscriere : 01/06/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 20:33

Locomotiva Softronic EA 2003 e apta de 200 km/h.
Katalin de ce zici ca la folosirea franarii EM pot patina si osiile ? forţa de frânare nu depinde de contactul dintre roată şi şină, deci de aderenţă.
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6319
Data de inscriere : 30/12/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 21:27

laur 133 a scris:
Locomotiva Softronic EA 2003 e apta de 200 km/h.
Katalin de ce zici ca la folosirea franarii EM pot patina si osiile ? forţa de frânare nu depinde de contactul dintre roată şi şină, deci de aderenţă.
Si daca roata se blocheaza nu intra in patinaj si trenul se opreste cu patina, ca al tramvai e un principiu simplu numai ca acolo nu lasi rotile sa se blocheze si nici la tren nu ar trebui sa le alsi pentru a nu face roti patrate.(in caz de linie semiuda, frunze pe linie prin gari, vaselina).
Si 473-003 si 473 004 sunt apte de 200km/h!
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 23:22

Katalin4653 a scris:
Si daca roata se blocheaza nu intra in patinaj si trenul se opreste cu patina,
Patina de frână cu suspendare înaltă de la vagoanele de tren NU funcţionează ca cea de la tramvai, în niciun caz nu se foloseşte pentru oprirea la punct fix!

Katalin4653 a scris:
nu se folosesc pentru ca instructajul nu prevede asta obligatoriu , daca trenul intra in patinaj i se fac flecuri(roti patrate )
La patinaj e cam greu să faci locuri plane... mai repede faci gropi în şine. Iar osiile nemotoare oricum nu pot patina, pentru că patinajul apare la demaraj, când ai forţă de tracţiune mai mare decât cea de aderenţă şi roata se învârte în gol. Tu probabil te referi la blocarea osiilor... pentru asta ai dispozitive antiblocare pe fiecare osie, chiar şi la 20-47.

Katalin4653 a scris:
Si la modernizarile 20-50urilor in 2083 si a 20-59urilor in 20 49 2xx nu s-a implementat noul sistem din cauza ca sunt prosti , si AVA putea implementa asta la toate vagoanele sale dar nu stiu de ce nu au facuto , probabil nu era obligatoriu pe atunci franarea pe patine a trenului in traficul curent.
Nu s-a implementat noul sistem din cauza faptului că... nu e necesar. De la o viteză de 160 km/h poţi frâna doar cu frâna pneumatică în 1200m. Ce nevoie să ai de patine? De aia nici nu se folosesc, pentru că nu sunt necesare. Vagoanele 21-80, de exemplu, s-au livrat cu patine de frână... care au fost demontate din prim azi, pentru că nu era nevoie de ele. Pe boghiurile Y32R se pot monta patine de frână. Pe Y32RS nu (vag. 19/20-83, 19/20-76), acesta nefiind conceput pentru viteze mai mari de 160 km/h, fiind realizat pentru echiparea vagoanelor cu cutii vechi (tip Y, adică 19/20/39-50), la care oricum nu există loc pentru montarea amortizorului anti-şerpuire, obligatoriu pentru vitezele mai mari de 160 km/h.
Mai e o ,,bubă"... patinele astea, dacă le foloseşti des, se cam uzează, la vreo 150 - 200 de aplicări trebuie să le înlocuieşti.
Patinele sunt concepute pentru a fi utilizate la viteze mari, la 50 km/h trebuind să iasă automat din funcţiune. În caz contrar, apar şocuri mari în tren, care produc disconfort călătorilor.

Concluzii:
1) La viteze sub 160 km/h putem frâna eficient cu frâna pneumatică (cu disc la viteze de peste 140 km/h), nu are rost să ne complicăm.
2) Ca urmare a celor de la punctul 1) nu avem nevoie de patine de frână, pentru că nu vom circula până în 2050 cu peste 160 km/h (iar până atunci vor mai veni câteva generaţii de vagoane), n-are rost să băgăm bani în lucruri care nu ne folosesc.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6771
Data de inscriere : 05/12/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeMier 02 Oct 2013, 21:44

în perioada 16-24 septembrie a.c, reprezentanţii direcţiei de specialitate care gestionează proiectele cu finanţare din fonduri europene s-au deplasat în teritoriu pentru a verifica stadiul de execuţie a lucrărilor de reabilitare pe Coridorul IV pan-european.

Secţiunea Coşlariu – Sighişoara, tronsonul Coşlariu - Micăsasa, constructor Aktor SA – SC Arcada Company SA (stadiul fizic – 33,36%, termen de finalizare 2015), tronsoanele Micăsasa - Aţel (stadiul fizic – 12,72%, termen de finalizare 2015) şi Aţel – Sighişoara (stadiul fizic – 17,15%, termen de finalizare 2015), constructor FCC Construccion SA – Alpine Bau GmbH – SC Azvi Straco SA.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2013, 13:50

Deci le-am aproximat binisor volumul total de munca ^^ .. Dupa cum ziceam la anu o sa avem ceva Km buni de cale cu VS 70!..Anul asta doar pana la Dumbraveni daca dau drumul..
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
Sus 
Pagina 10 din 50Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: