| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+100EuroNight andreiutzu huiu_goe Norbi PrisecaruFlorin Andrey_tm Kriszti219 ANDU2100HP Goanga daniel_c Rarau discoid21 bybyutza Nk11 mureseanu_976 costi_dumitru bostanesku gigel Volk cortexedge bogdan srl Teodor ionutz85 get. Razvan Karl cfr500 kristi kkk Adisoft1991s Radu Tudor raoul cnusi rich1974 KQQ stefan_br alinx3330 Raduku09 andrei florin Stratan-Tttggvv DAS 2011 buldozer2 membru inactiv laur 133 riciu Desiro256 Razvan Tudor cardinal Silver 060-EA078 bostanescu gigel George33 The Legend Cito tuborgtnp dany90 TVlad didinul Vale Vlad Costin.H AMX 97-0548-4 R936 TonyGFR vanchorusebulgaria Hurricane manuela halmarius razvan - trenuri ionutz72 Amiralul ldh80 redeme popovici Ionutz IonutCFR2009 rizelgeorgel2004 Luna ravers75 eu traian pannonia express decward Marius Iulian Caravelle_Zg AndiCFR Nesebar DPS Dr2005 COSTACHE MIHAIL Balto nenuandrei M.I.C.I. Vitosa DUAL AlexD Adrian78 cont dezactivat . Cobra cont inactiv lovekomotive ATM 104 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 19 Iun 2012, 23:25 | |
| Stie cineva cine a fost mecanic pe masina 802( delfin)al trenului 1583 Bucuresti Nord-Constanta?Un mecanic ffffoarte de treaba,a oferit un concert de sunet si lumini la goarne si faruri.RESPECT |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 19 Iun 2012, 23:32 | |
| Intreaba pe la depou daca a relatii, e un baiat mai tinerel pe la 25 de ani singurul de varsta asa frageda titular pe 477. Eu din pacate nu i-am retinut numele Duminica . |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 20 Iun 2012, 06:32 | |
| - adisoft1991s a scris:
- Locomotiva G.F.R care a deraiat la Brasov de ce nu a putut fii oprita de indusi?
putea . @AlexD Catalin Gheorghe il cheama pe tanarul de pe EA 802. |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 20 Iun 2012, 07:23 | |
| Multumesc mult domnule MariusD |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 20 Iun 2012, 07:38 | |
| - adisoft1991s a scris:
- Locomotiva G.F.R care a deraiat la Brasov de ce nu a putut fii oprita de indusi?
DSV si INDUSI functioneaza cu conditia sa ai aer in instalatia de franare. Daca instalatia e golita prin franare rapida, degeaba actioneaza DSV sau INDUSI, ca efectul de franare nu se produce, neavand aer in instalatie. Vezi similar. |
|
| |
andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5117 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 20 Iun 2012, 20:46 | |
| am si eu o intrebare...asta cu restrictiile de viteza cand este canicula este de cand lumea la cfr sau este o gaselnita a clovnului care a nenorocit cfr'u? |
|
| |
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 20 Iun 2012, 22:21 | |
| - andreiutzu a scris:
- am si eu o intrebare...asta cu restrictiile de viteza cand este canicula este de cand lumea la cfr sau este o gaselnita a clovnului care a nenorocit cfr'u?
Au fost, au fost doar ca acum 15-20 ani erau alte viteze pe CFR. De exemplu daca pe Galati ---Braila---Faurei viteza era de 120km/h restrictia scadea la...100km/k...Deci??? Fata de azi unde ai pe acelasi tronson 100km/h si scazi viteza la ...80km/h...Nu-i totuna!!! |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 20 Iun 2012, 22:49 | |
| - ionutz72 a scris:
DSV si INDUSI functioneaza cu conditia sa ai aer in instalatia de franare. Daca instalatia e golita prin franare rapida, degeaba actioneaza DSV sau INDUSI, ca efectul de franare nu se produce, neavand aer in instalatie. Vezi similar. O alta intrebare derivata din asta, cum poate fi pornita/miscata altfel decat prin patinare o locomotiva odata ce nu exista aer din instalatia de franare ? Lipsa aerului nu ar trebui sa nu permita invartirea rotilor, iar prezenta aerului sa deblocheze sabotii si astfel sa permita invartirea rotilor ? |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 20 Iun 2012, 22:52 | |
| Nu sunt mecanic. Sunt destui mecanici,aici pe forum, care pot intra in amanunte. Eu am spus pur teoretic cum ar sta treaba. Si eu as vrea sa stiu mai in amanunt detalii. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 20 Iun 2012, 22:54 | |
| La asta ma gandeam si eu, eliminarea aerului din instalatia de franare duce automat la blocarea franelor si implicit a agregatului. Asa este la orice mijloc de transport din categoria 'grea' fie el vagon, locomotiva, autobuz, camion etc. Cine stie ce s-a intamplat acolo de se tot incearca punerea batistei pe tambal... |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 20 Iun 2012, 23:10 | |
| Instalatia,normal, e alimentata la 5atm. Prin depresiune se creaza franarea. Daca, ideal ar tine toate garniturile, asa ar trebui sa ramana,franat. Dar prin pierderea depresiunii se defraneaza. Inchipuie-ti un cilindru de frana alimentat la 5atm,cu pistonul tras de acea presiune,care departeaza sabotii de roata. Prin pierderea rapida a presiunii(franare), pistonul se impinge si actioneaza frana. Asta atat timp cat nu sunt pierderi de aer. In momentul cand acea depresiune ajunge la 0,frana=0, respectiv vagonul se defraneaza. Un vagon franat in aer,si mentinut asa din robinetii semiacuplarilor, in cateva ore se defraneaza. Daca doresti defranare mai rapida, exista acele tije in dreptul cilindrului de frana,pe lateralul vagonului. Deci un vagon cu aer=0, "statut" de cateva zile, nu va fi frant in aer. Asa se pot manevra vagoane care nu sunt in aer, dar nici frana la ele nu ai. Sper ca am fost destul de lucid |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 20 Iun 2012, 23:14 | |
| Sunt curios daca mecanicul din locomotiva deraiata a actionat KD2 in pozitia 5(franare rapida)si dupa aia la dus in 3(pozitia neutra).Asa se procedeaza cand se schimba postul de conducere,sa ramana locomotiva franata pana cand ajunge in celalat post de conducere unde trece KD2 in pozitia 2(de mers) adica alimenteaza conducata generala si se produce defranarea |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 20 Iun 2012, 23:18 | |
| Nu poti altfel. Sunt niste chei, care inchid pozitia robinetului KD2, si nu ies de acolo pana nu is in pozitia corecta. Cu acele chei te duci in celalat post unde deschizi cu cheia. Dar aici nu a fost cazul asta. Sunt atatia mecanici( ) pe forumul asta de pot da detalii exacte. |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 20 Iun 2012, 23:22 | |
| Da,se inchide KD2 in pozitia 3(neutra) si pleci cu cheia in celalat post unde il deschizi |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 20 Iun 2012, 23:23 | |
| Si sa inteleg ca ar fi actionat tijele din dreptul cilindrului de frana de la locomotiva in prealabil ? Hmm, asta presupune sa fi fost facut intentionat accidentul, cea ce e foarte putin probabil. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
|
| |
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|