Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

In jos 
+100
EuroNight
andreiutzu
huiu_goe
Norbi
PrisecaruFlorin
Andrey_tm
Kriszti219
ANDU2100HP
Goanga
daniel_c
Rarau
discoid21
bybyutza
Nk11
mureseanu_976
costi_dumitru
bostanesku gigel
Volk
cortexedge
bogdan srl
Teodor
ionutz85
get.
Razvan
Karl
cfr500
kristi kkk
Adisoft1991s
Radu Tudor
raoul
cnusi
rich1974
KQQ
stefan_br
alinx3330
Raduku09
andrei florin
Stratan-Tttggvv
DAS 2011
buldozer2
membru inactiv
laur 133
riciu
Desiro256
Razvan Tudor
cardinal
Silver
060-EA078
bostanescu gigel
George33
The Legend
Cito
tuborgtnp
dany90
TVlad
didinul
Vale
Vlad
Costin.H
AMX 97-0548-4
R936
TonyGFR
vanchorusebulgaria
Hurricane
manuela
halmarius
razvan - trenuri
ionutz72
Amiralul
ldh80
redeme
popovici
Ionutz
IonutCFR2009
rizelgeorgel2004
Luna
ravers75
eu
traian
pannonia express
decward
Marius Iulian
Caravelle_Zg
AndiCFR
Nesebar
DPS
Dr2005
COSTACHE MIHAIL
Balto
nenuandrei
M.I.C.I.
Vitosa
DUAL
AlexD
Adrian78
cont dezactivat .
Cobra
cont inactiv
lovekomotive
ATM
104 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5461
Data de inscriere : 20/02/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMar 19 Iun 2012, 23:25

Stie cineva cine a fost mecanic pe masina 802( delfin)al trenului 1583 Bucuresti Nord-Constanta?Un mecanic ffffoarte de treaba,a oferit un concert de sunet si lumini la goarne si faruri.RESPECT
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMar 19 Iun 2012, 23:32

Intreaba pe la depou daca a relatii, e un baiat mai tinerel pe la 25 de ani singurul de varsta asa frageda titular pe 477. Eu din pacate nu i-am retinut numele Duminica Sad .
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 06:32

adisoft1991s a scris:
Locomotiva G.F.R care a deraiat la Brasov de ce nu a putut fii oprita de indusi?
putea .
@AlexD
Catalin Gheorghe il cheama pe tanarul de pe EA 802.
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5461
Data de inscriere : 20/02/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 07:23

Multumesc mult domnule MariusD
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 07:38

adisoft1991s a scris:
Locomotiva G.F.R care a deraiat la Brasov de ce nu a putut fii oprita de indusi?
DSV si INDUSI functioneaza cu conditia sa ai aer in instalatia de franare.
Daca instalatia e golita prin franare rapida, degeaba actioneaza DSV sau INDUSI, ca efectul de franare nu se produce, neavand aer in instalatie.
Vezi similar.
Sus In jos
andreiutzu




Numarul mesajelor : 168
Reputatie : 5117
Data de inscriere : 05/05/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 20:46

am si eu o intrebare...asta cu restrictiile de viteza cand este canicula este de cand lumea la cfr sau este o gaselnita a clovnului care a nenorocit cfr'u?
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6551
Data de inscriere : 10/10/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 22:21

andreiutzu a scris:
am si eu o intrebare...asta cu restrictiile de viteza cand este canicula este de cand lumea la cfr sau este o gaselnita a clovnului care a nenorocit cfr'u?

Au fost, au fost doar ca acum 15-20 ani erau alte viteze pe CFR. De exemplu daca pe Galati ---Braila---Faurei viteza era de 120km/h restrictia scadea la...100km/k...Deci??? Fata de azi unde ai pe acelasi tronson 100km/h si scazi viteza la ...80km/h...Nu-i totuna!!!
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 22:49

ionutz72 a scris:

DSV si INDUSI functioneaza cu conditia sa ai aer in instalatia de franare.
Daca instalatia e golita prin franare rapida, degeaba actioneaza DSV sau INDUSI, ca efectul de franare nu se produce, neavand aer in instalatie.
Vezi similar.

O alta intrebare derivata din asta, cum poate fi pornita/miscata altfel decat prin patinare o locomotiva odata ce nu exista aer din instalatia de franare ? Lipsa aerului nu ar trebui sa nu permita invartirea rotilor, iar prezenta aerului sa deblocheze sabotii si astfel sa permita invartirea rotilor ?
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 22:52

Nu sunt mecanic. Sunt destui mecanici,aici pe forum, care pot intra in amanunte.
Eu am spus pur teoretic cum ar sta treaba. Si eu as vrea sa stiu mai in amanunt detalii.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 22:54

La asta ma gandeam si eu, eliminarea aerului din instalatia de franare duce automat la blocarea franelor si implicit a agregatului. Asa este la orice mijloc de transport din categoria 'grea' fie el vagon, locomotiva, autobuz, camion etc.
Cine stie ce s-a intamplat acolo de se tot incearca punerea batistei pe tambal...
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 23:10

Instalatia,normal, e alimentata la 5atm. Prin depresiune se creaza franarea. Daca, ideal ar tine toate garniturile, asa ar trebui sa ramana,franat.
Dar prin pierderea depresiunii se defraneaza.
Inchipuie-ti un cilindru de frana alimentat la 5atm,cu pistonul tras de acea presiune,care departeaza sabotii de roata. Prin pierderea rapida a presiunii(franare), pistonul se impinge si actioneaza frana. Asta atat timp cat nu sunt pierderi de aer.
In momentul cand acea depresiune ajunge la 0,frana=0, respectiv vagonul se defraneaza.
Un vagon franat in aer,si mentinut asa din robinetii semiacuplarilor, in cateva ore se defraneaza. Daca doresti defranare mai rapida, exista acele tije in dreptul cilindrului de frana,pe lateralul vagonului.
Deci un vagon cu aer=0, "statut" de cateva zile, nu va fi frant in aer.
Asa se pot manevra vagoane care nu sunt in aer, dar nici frana la ele nu ai.
Sper ca am fost destul de lucid Very Happy
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5461
Data de inscriere : 20/02/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 23:14

Sunt curios daca mecanicul din locomotiva deraiata a actionat KD2 in pozitia 5(franare rapida)si dupa aia la dus in 3(pozitia neutra).Asa se procedeaza cand se schimba postul de conducere,sa ramana locomotiva franata pana cand ajunge in celalat post de conducere unde trece KD2 in pozitia 2(de mers) adica alimenteaza conducata generala si se produce defranarea
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 23:18

Nu poti altfel. Sunt niste chei, care inchid pozitia robinetului KD2, si nu ies de acolo pana nu is in pozitia corecta.
Cu acele chei te duci in celalat post unde deschizi cu cheia.
Dar aici nu a fost cazul asta.
Sunt atatia mecanici( scratch ) pe forumul asta de pot da detalii exacte.
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5461
Data de inscriere : 20/02/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 23:22

Da,se inchide KD2 in pozitia 3(neutra) si pleci cu cheia in celalat post unde il deschizi
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 23:23

Si sa inteleg ca ar fi actionat tijele din dreptul cilindrului de frana de la locomotiva in prealabil ? Hmm, asta presupune sa fi fost facut intentionat accidentul, cea ce e foarte putin probabil.
Sus In jos
Continut sponsorizat





INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 62 Icon_minitime

Sus In jos
 
INTREBARI SI RASPUNSURI
Sus 
Pagina 62 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: