Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Rame TE din Romania,seria 26-17

In jos 
+84
Simo1971
dan tm
mielutu zburator
tcm
Katalyn
florin.lifticariu
M.I.C.I.
92Dragos
Cont.dezactivat
Tomi13leu
halmarius
Vitosa
TVlad
KOSTYK
cipi muntean
Sergiu rmn
Hurricane
Dutzu
Katalin4653
Radu.B
lapsanszkitamas
Goanga
rizelgeorgel2004
Adirmvl
marius_catalin84
EuroNight
kuepall
andreiutzu
cardinal
Radu Tudor
cstefan
Andrey_tm
Stere Serban
didinul
mishu_edm
Dr2005
AndiCFR
Teodor
Nk11
AlexD
LanceR
Luna
Marius
Cosmin5
Balto
DUAL
The Legend
Horea36
get.
cont dezactivat .
catalinu'
George
Adrian78
lovekomotive
decward
mureseanu_976
ATM
ldh80
19jimmy84
Gabry Gabriel
VeV
Boracik
AMX 97-0548-4
stegaru
bogdan srl
pisti91
mishu88
MariusM
srazvi
cortexedge
cont inactiv
Nesebar
FeroFan97
didi
Norbi
KQQ
alex.alexus.tm
kristi kkk
COSTACHE MIHAIL
tudor_vl
razwy
Lde 2100
Stratan-Tttggvv
myster2008
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeLun 14 Sept - 8:39

Primul care imi vine in minte este al nostru, 1744 Baia Mare -Timisoara Nord.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeLun 14 Sept - 9:05

Tot noi mai aveam/vom avea trenul 1811 care pleacă noaptea din Sibiu și ajunge dimineața în Timișoara.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeLun 14 Sept - 9:41

Ee, da am uita de astea ca acuma sint anulate pentru podul Ilia.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeLun 14 Sept - 9:53

Dar câte sunt? Că trenurile de lung parcurs care circulă noaptea sunt toate cu vagoane, inclusiv ,,fomile" Timişoara - Iaşi.

Acele Desiro sunt din lipsă de călători. De principiu, un tren de noapte ar trebui să aibă vagoane... ca să poţi pune cuşete şi VD-uri. Dar sunt multe trenuri de zi, fie trenuri R, fie IR de scurt parcurs care s-ar putea foarte bine face cu Desiro sau cu rame electrice. De exemplu pe linia 502, unde sunt trenuri R cu EA şi un vagon. Cu costurile necesare asigurării acelui EA, o ramă ar putea să facă 3 drumuri dus-întors, nu ar mai fi situaţia actuală cu 6 ore de pauză la trenuri între Suceava şi Vatra Dornei, mai ales că nici autobuze nu prea sunt. Nu mai zic de Vatra Dornei - Câmpulung Moldovenesc, care-s la o aruncătură de băţ una de alta şi nu ai cum să mergi decât cu autostopul. Şi mai sunt şi alte rute care s-ar preta la mers cadenţat cu condiţia existenţei materialului rulant adecvat,, de exemplu Iaşi - Paşcani, Paşcani - Suceava, Medgidia - Tulcea (cele 2 perechi de Malaxe sunt pline, măcar încă 2 perechi ar trebui, pentru elevii de la Tulcea şi Babadag) şi cam orice secţie cu trafic de navetă + unele rute de IR de mediu (100 - 200 km) parcurs (Bucureşti spre Braşov, Buzău, Piteşti şi Craiova; Cluj - Oradea ş.a.).

Există chiar un studiu asupra impactului mersului cadenţat la traficul de călători, publicat în buletinul AGIR, făcut chiar de actualul director al CFR Călători, Iosif Szentes - http://www.agir.ro/buletine/1031.pdf

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeLun 14 Sept - 10:03

Păi trecem toate trenurile de noapte făcute cu Desiro, apoi le numărăm.

Când am călătorit cu 1744 luna trecută a fost motorul plin. Toate scaunele rabatabile au fost ocupate și au mai călătorit câteva persoane în picioare între unele stații. Toată lumea avea bilet, iar cei care nu au avut de unde să își cumpere au primit de la naș. Deci sunt călători. Nu știu dacă așa e tot timpul.

„Fomile” au la clasa a II-a vagon salon, deci un fel de Desiro puțin mai confortabil. Pe treurile de noapte, mai ales pe cele de lung parcurs, ar trebui să fie numai compartimente, să nu îți bată lumina în ochi toată noaptea. Nu-i de mirare că nu mai călătorește lumea cu ele. La ce condiții oferă...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeLun 14 Sept - 11:05

Sibiu - Tg. Jiu pleaca la 02:50, deci tot tren de noapte e. L-am vazut in cateva randuri la manevre in Valcea, unde i se cupleaza AM-ul pentru Valcea - Bucuresti. Daca l-am vazut vreodata cu 30 de calatori e bine. Plus ca pentru Bucuresti trebuie si sa schimbi AM-ul.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeLun 14 Sept - 11:20

Are trasa asta doar ca să aducă automotor de la Depoul Sibiu.
Dacă voiau un tren Sibiu - Târgu-Jiu, puteau să îl facă prin Simeria.... dar, apropo de asta, e interesant că acest Desiro face 7 ore pentru 379 km, iar prin Simeria se fac 6 ore + o oră între trenuri, deşi distanţa e mai mică cu peste 100 km. Nebănuite sunt căile CFR-ului Shocked Chiar atât de praf a ajuns linia pe Valea Jiului, de a ajuns mai rentabil ca timp să ocoleşti pe la Craiova, chiar şi cu schimbare acolo (1720 + 1529 şi 1 oră şi 22 min în Craiova tot durează mai puţin decât cu schimbare în Simeria!)?
Pentru comparaţie, autobuzele fac vreo 5 ore. Poate dacă DN 7A ar arăta a DN, nu a drum comunal, s-ar putea asigura mai rapid legătura rutieră, pe relaţia Sibiu - Sălişte - Obârşia Lotrului - Petroşani - Tg. Jiu, fără gâtuirea de pe Valea Oltului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeLun 14 Sept - 14:41

Pentru 502 ar trebui rame electrice de capacitate mică, n-are rost să plimbi șobolanul diesel pe sub catenară.
În rest, orice tren merge mai mult de 3 ore nu are ce căuta cu șobolan Desiro, ar trebui măcar un ADH... Pur și simplu te termină șobolanul la 3 ore. Eu unul abia așteptam să cobor după un drum Pitești - București, de doar o oră 45.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeLun 14 Sept - 15:05

Ramele ex-CFL cu 2 vagoane erau numai bune. Chiar şi Z6100, la numai 660 kW putere nominală (faţă de 5100 un EA) se descurcau binişor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeVin 11 Dec - 10:24

Ultima rama TE care a circulat la Ploiesti a fost mutata pe linia K.

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Fotografie2550
gif hosting
Sus In jos
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member
19jimmy84


Numarul mesajelor : 3168
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8564
Data de inscriere : 05/06/2010

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeVin 11 Dec - 11:19

Oare o va face Acvila sau o paste autogenul...?! Neutral
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/19Jimmy84
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeVin 11 Dec - 11:39

Nu se mai fac Acvile, s-a terminat proiectul din ce citisem pe aici desi trebuiau mai multe trasnformate in ACvila.

Despre Acvila ce pot sa spun aduce aminte de trenurile care au facut istorie cu TE-uri vechi, chiar am placerea sa merg cu Acvila pe Ploiesti-Buzau sunetul joantelor auzit din Acvila este de vis. Spatiul de la bar, mai bine zis mini-bar se poate folosi pentru bagaje voluminoase sau biciclete dar locurile sunt cele mai inghesuite dintre toate tipurile de vagoane care circula in Romania. Insa acum pe timp de iarna caldura e la ea acasa in aceste rame Acvile, baga caldura nu gluma fata de alte vagoane modernizate unde ai impresia ca baga aer rece.

TE vechi nu mai circula dar Acvila avem 7 din cele 8 facute in circulatie zi de zi pe R si anumite IR de pe ruta Bucuresti-PL.Sud/Buzau/Marasesti. Cica e o pereche de Regio care e facuta ocazional si pe M900 de o Acvila probabil in week-end cand 2 din cele 7 Acvile de pe Bucuresti-Ploiesti nu circula si raman in week-end la Revizia Basarab.

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeVin 11 Dec - 11:46

Nu ai impresia, chiar baga aer rece sistemul din multe vagoane si din Desiro. Si in vagoanele sau AM-urile alea vara, cand chiar mori de cald, nu merge clima, sau nu face fata.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeVin 11 Dec - 12:32

Vara nu fac faţă sistemele pentru că nu mai au agent de răcire (,,freon" în termeni populari - deşi freonul e altceva şi nu se mai foloseşte de mult). Iarna... la Desiro ai încălzirea cu apa de răcire (sau antigel dacă a fost buget pentru aşa ceva, sunt unele automotoare care au afiş cu ,,are antigel") de la motor. Dar ca ăla să se încălzească, trebuie să se încălzească şi motorul la temperatura lui de regim. Asta înseamnă să îi dai drumul din timp, eventual să ai un agregat suplimentar de preîncălzire a motorului (,,siroco")... ambele situaţii presupun un consum mai mare de motorină. Chiar dacă preîncălzirea e obligatorie prin instrucţie...
Dacă pleci cu Desiro-ul pe o trasă lejeră, în care nu ai multe demarări şi nu îi dai blană, poa' să meargă şi 100 km până se încălzeşte. Apropo de încălzire, să vedeţi ce frumos e vara când se supraîncălzeşte motorul şi atunci, pentru a răci lichidul de răcire, se porneşte încălzirea în automotor.

Prin afară există sisteme de menţinut motorul cald, în depou îl cuplezi la un sistem de ,,termoficare" îţi circulă antigel sau apă caldă direct prin circuitul motorului. În felul ăsta îţi porneşte motorul la sfert de cheie dimineaţa (se ştie că motorul diesel porneşte mai greu la temperaturi scăzute... de aia iarna dacă nu poţi să îl porneşti, te bagi cu torţa sub el să îl încălzeşti, că altfel strici demarorul dacă nu reuşeşti să porneşti; desigur, asta se aplică la motoare mai mici - autoturism, camion, nu la 12 LDA 28).
Au existat şi la noi astfel de sisteme în unele autobaze, dar au fost distruse după Revoluţie (se folosea apă, că antigelul era scump).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitimeMar 15 Dec - 10:24

TE 115 retrasa pe linia K la Ploiesti Sud.

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 IMG00053
photo upload sites
Sus In jos
Continut sponsorizat





Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 31 Icon_minitime

Sus In jos
 
Rame TE din Romania,seria 26-17
Sus 
Pagina 31 din 33Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)
» AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE
» Plimbare prin Europa-Romania->Ungaria->Romania
» Întrebări şi răspunsuri
» Rame RIO-RIB Regiotrans

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-
Mergi direct la: