|
| Rame TE din Romania,seria 26-17 | |
|
+84Simo1971 dan tm mielutu zburator tcm Katalyn florin.lifticariu M.I.C.I. 92Dragos Cont.dezactivat Tomi13leu halmarius Vitosa TVlad KOSTYK cipi muntean Sergiu rmn Hurricane Dutzu Katalin4653 Radu.B lapsanszkitamas Goanga rizelgeorgel2004 Adirmvl marius_catalin84 EuroNight kuepall andreiutzu cardinal Radu Tudor cstefan Andrey_tm Stere Serban didinul mishu_edm Dr2005 AndiCFR Teodor Nk11 AlexD LanceR Luna Marius Cosmin5 Balto DUAL The Legend Horea36 get. cont dezactivat . catalinu' George Adrian78 lovekomotive decward mureseanu_976 ATM ldh80 19jimmy84 Gabry Gabriel VeV Boracik AMX 97-0548-4 stegaru bogdan srl pisti91 mishu88 MariusM srazvi cortexedge cont inactiv Nesebar FeroFan97 didi Norbi KQQ alex.alexus.tm kristi kkk COSTACHE MIHAIL tudor_vl razwy Lde 2100 Stratan-Tttggvv myster2008 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Lun 14 Sept - 8:39 | |
| Primul care imi vine in minte este al nostru, 1744 Baia Mare -Timisoara Nord. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Lun 14 Sept - 9:05 | |
| Tot noi mai aveam/vom avea trenul 1811 care pleacă noaptea din Sibiu și ajunge dimineața în Timișoara. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Lun 14 Sept - 9:41 | |
| Ee, da am uita de astea ca acuma sint anulate pentru podul Ilia. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Lun 14 Sept - 9:53 | |
| Dar câte sunt? Că trenurile de lung parcurs care circulă noaptea sunt toate cu vagoane, inclusiv ,,fomile" Timişoara - Iaşi.
Acele Desiro sunt din lipsă de călători. De principiu, un tren de noapte ar trebui să aibă vagoane... ca să poţi pune cuşete şi VD-uri. Dar sunt multe trenuri de zi, fie trenuri R, fie IR de scurt parcurs care s-ar putea foarte bine face cu Desiro sau cu rame electrice. De exemplu pe linia 502, unde sunt trenuri R cu EA şi un vagon. Cu costurile necesare asigurării acelui EA, o ramă ar putea să facă 3 drumuri dus-întors, nu ar mai fi situaţia actuală cu 6 ore de pauză la trenuri între Suceava şi Vatra Dornei, mai ales că nici autobuze nu prea sunt. Nu mai zic de Vatra Dornei - Câmpulung Moldovenesc, care-s la o aruncătură de băţ una de alta şi nu ai cum să mergi decât cu autostopul. Şi mai sunt şi alte rute care s-ar preta la mers cadenţat cu condiţia existenţei materialului rulant adecvat,, de exemplu Iaşi - Paşcani, Paşcani - Suceava, Medgidia - Tulcea (cele 2 perechi de Malaxe sunt pline, măcar încă 2 perechi ar trebui, pentru elevii de la Tulcea şi Babadag) şi cam orice secţie cu trafic de navetă + unele rute de IR de mediu (100 - 200 km) parcurs (Bucureşti spre Braşov, Buzău, Piteşti şi Craiova; Cluj - Oradea ş.a.).
Există chiar un studiu asupra impactului mersului cadenţat la traficul de călători, publicat în buletinul AGIR, făcut chiar de actualul director al CFR Călători, Iosif Szentes - http://www.agir.ro/buletine/1031.pdf _________________ :TTT:
|
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Lun 14 Sept - 10:03 | |
| Păi trecem toate trenurile de noapte făcute cu Desiro, apoi le numărăm.
Când am călătorit cu 1744 luna trecută a fost motorul plin. Toate scaunele rabatabile au fost ocupate și au mai călătorit câteva persoane în picioare între unele stații. Toată lumea avea bilet, iar cei care nu au avut de unde să își cumpere au primit de la naș. Deci sunt călători. Nu știu dacă așa e tot timpul.
„Fomile” au la clasa a II-a vagon salon, deci un fel de Desiro puțin mai confortabil. Pe treurile de noapte, mai ales pe cele de lung parcurs, ar trebui să fie numai compartimente, să nu îți bată lumina în ochi toată noaptea. Nu-i de mirare că nu mai călătorește lumea cu ele. La ce condiții oferă... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Lun 14 Sept - 11:05 | |
| Sibiu - Tg. Jiu pleaca la 02:50, deci tot tren de noapte e. L-am vazut in cateva randuri la manevre in Valcea, unde i se cupleaza AM-ul pentru Valcea - Bucuresti. Daca l-am vazut vreodata cu 30 de calatori e bine. Plus ca pentru Bucuresti trebuie si sa schimbi AM-ul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Lun 14 Sept - 11:20 | |
| Are trasa asta doar ca să aducă automotor de la Depoul Sibiu. Dacă voiau un tren Sibiu - Târgu-Jiu, puteau să îl facă prin Simeria.... dar, apropo de asta, e interesant că acest Desiro face 7 ore pentru 379 km, iar prin Simeria se fac 6 ore + o oră între trenuri, deşi distanţa e mai mică cu peste 100 km. Nebănuite sunt căile CFR-ului Chiar atât de praf a ajuns linia pe Valea Jiului, de a ajuns mai rentabil ca timp să ocoleşti pe la Craiova, chiar şi cu schimbare acolo (1720 + 1529 şi 1 oră şi 22 min în Craiova tot durează mai puţin decât cu schimbare în Simeria!)? Pentru comparaţie, autobuzele fac vreo 5 ore. Poate dacă DN 7A ar arăta a DN, nu a drum comunal, s-ar putea asigura mai rapid legătura rutieră, pe relaţia Sibiu - Sălişte - Obârşia Lotrului - Petroşani - Tg. Jiu, fără gâtuirea de pe Valea Oltului. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Lun 14 Sept - 14:41 | |
| Pentru 502 ar trebui rame electrice de capacitate mică, n-are rost să plimbi șobolanul diesel pe sub catenară. În rest, orice tren merge mai mult de 3 ore nu are ce căuta cu șobolan Desiro, ar trebui măcar un ADH... Pur și simplu te termină șobolanul la 3 ore. Eu unul abia așteptam să cobor după un drum Pitești - București, de doar o oră 45. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Lun 14 Sept - 15:05 | |
| Ramele ex-CFL cu 2 vagoane erau numai bune. Chiar şi Z6100, la numai 660 kW putere nominală (faţă de 5100 un EA) se descurcau binişor. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Vin 11 Dec - 10:24 | |
| Ultima rama TE care a circulat la Ploiesti a fost mutata pe linia K. gif hosting |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8564 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Vin 11 Dec - 11:19 | |
| Oare o va face Acvila sau o paste autogenul...?! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Vin 11 Dec - 11:39 | |
| Nu se mai fac Acvile, s-a terminat proiectul din ce citisem pe aici desi trebuiau mai multe trasnformate in ACvila.
Despre Acvila ce pot sa spun aduce aminte de trenurile care au facut istorie cu TE-uri vechi, chiar am placerea sa merg cu Acvila pe Ploiesti-Buzau sunetul joantelor auzit din Acvila este de vis. Spatiul de la bar, mai bine zis mini-bar se poate folosi pentru bagaje voluminoase sau biciclete dar locurile sunt cele mai inghesuite dintre toate tipurile de vagoane care circula in Romania. Insa acum pe timp de iarna caldura e la ea acasa in aceste rame Acvile, baga caldura nu gluma fata de alte vagoane modernizate unde ai impresia ca baga aer rece.
TE vechi nu mai circula dar Acvila avem 7 din cele 8 facute in circulatie zi de zi pe R si anumite IR de pe ruta Bucuresti-PL.Sud/Buzau/Marasesti. Cica e o pereche de Regio care e facuta ocazional si pe M900 de o Acvila probabil in week-end cand 2 din cele 7 Acvile de pe Bucuresti-Ploiesti nu circula si raman in week-end la Revizia Basarab.
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Vin 11 Dec - 11:46 | |
| Nu ai impresia, chiar baga aer rece sistemul din multe vagoane si din Desiro. Si in vagoanele sau AM-urile alea vara, cand chiar mori de cald, nu merge clima, sau nu face fata. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Vin 11 Dec - 12:32 | |
| Vara nu fac faţă sistemele pentru că nu mai au agent de răcire (,,freon" în termeni populari - deşi freonul e altceva şi nu se mai foloseşte de mult). Iarna... la Desiro ai încălzirea cu apa de răcire (sau antigel dacă a fost buget pentru aşa ceva, sunt unele automotoare care au afiş cu ,,are antigel") de la motor. Dar ca ăla să se încălzească, trebuie să se încălzească şi motorul la temperatura lui de regim. Asta înseamnă să îi dai drumul din timp, eventual să ai un agregat suplimentar de preîncălzire a motorului (,,siroco")... ambele situaţii presupun un consum mai mare de motorină. Chiar dacă preîncălzirea e obligatorie prin instrucţie... Dacă pleci cu Desiro-ul pe o trasă lejeră, în care nu ai multe demarări şi nu îi dai blană, poa' să meargă şi 100 km până se încălzeşte. Apropo de încălzire, să vedeţi ce frumos e vara când se supraîncălzeşte motorul şi atunci, pentru a răci lichidul de răcire, se porneşte încălzirea în automotor.
Prin afară există sisteme de menţinut motorul cald, în depou îl cuplezi la un sistem de ,,termoficare" îţi circulă antigel sau apă caldă direct prin circuitul motorului. În felul ăsta îţi porneşte motorul la sfert de cheie dimineaţa (se ştie că motorul diesel porneşte mai greu la temperaturi scăzute... de aia iarna dacă nu poţi să îl porneşti, te bagi cu torţa sub el să îl încălzeşti, că altfel strici demarorul dacă nu reuşeşti să porneşti; desigur, asta se aplică la motoare mai mici - autoturism, camion, nu la 12 LDA 28). Au existat şi la noi astfel de sisteme în unele autobaze, dar au fost distruse după Revoluţie (se folosea apă, că antigelul era scump). _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mar 15 Dec - 10:24 | |
| TE 115 retrasa pe linia K la Ploiesti Sud. photo upload sites |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 | |
| |
| | | | Rame TE din Romania,seria 26-17 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |