Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Rame TE din Romania,seria 26-17

In jos 
+84
Simo1971
dan tm
mielutu zburator
tcm
Katalyn
florin.lifticariu
M.I.C.I.
92Dragos
Cont.dezactivat
Tomi13leu
halmarius
Vitosa
TVlad
KOSTYK
cipi muntean
Sergiu rmn
Hurricane
Dutzu
Katalin4653
Radu.B
lapsanszkitamas
Goanga
rizelgeorgel2004
Adirmvl
marius_catalin84
EuroNight
kuepall
andreiutzu
cardinal
Radu Tudor
cstefan
Andrey_tm
Stere Serban
didinul
mishu_edm
Dr2005
AndiCFR
Teodor
Nk11
AlexD
LanceR
Luna
Marius
Cosmin5
Balto
DUAL
The Legend
Horea36
get.
cont dezactivat .
catalinu'
George
Adrian78
lovekomotive
decward
mureseanu_976
ATM
ldh80
19jimmy84
Gabry Gabriel
VeV
Boracik
AMX 97-0548-4
stegaru
bogdan srl
pisti91
mishu88
MariusM
srazvi
cortexedge
cont inactiv
Nesebar
FeroFan97
didi
Norbi
KQQ
alex.alexus.tm
kristi kkk
COSTACHE MIHAIL
tudor_vl
razwy
Lde 2100
Stratan-Tttggvv
myster2008
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32, 33  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 3:02 am

Daca ar reconditiona TE ar fi bine sa il faca cum a fost primul pe care scria Caile Ferate Romane la vremea respectiva, doar ca noi nu avem bani sa facem revizia la vagoanele ce stau cu anii prin revizii cu revizia expirata dar sa facem si trenuri turistice, (chipurile nu sunt bani ca bani sunt, doar ca nu vor aia de sus sa bage bani in revizia vagoanelor si lasa trenuri cu 2 vagoane si oameni in picioare)

_________________
595423Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_aRame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_aRame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 4:54 am

Ar trebui valorificat excesul de material rulant (sunt vagoane care stau de ani buni, şi nu mă refer la vagoane noi, ci la 20-50-uri, 20-47-uri, TE-uri şi alte asemenea + locomotive), poate aşa ar fi bani. Locomotive s-au tot vândut în ultima vreme, o parte le vedem pe la privaţi, iar altele (de ex. 060-DA-802) au ajuns donatoare de piese pentru cele de la privaţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 12:19 pm

Dacă ar permite Sfântul Imperiu (UE) statului să ofere un ajutor către CFR pentru achiziția a 10 rame electrice (noi, SH, nu contează) de capacitate MICĂ, care să înlocuiască compunerile EA/EC + 1 vagon, iarăși ar putea economisi CFR niște bani (TUI, personal, curent electric). Vagoanele 20-50, din păcate, au fost vandalizate în mare parte și nu prea mai au ce căuta la IR, chit că-s superioare vagonului 20-49.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 2:05 pm

Din caroseria vagoanelor 19/20-50 se poate continua modernizarea pentru 19/20-83, sunt bune pentru IR de zi.

Vechiturile 21-47 si TE trebuie taiate, fier vechi, cu astea nu ai ce sa mai faci, sunt prea vechi. Doar in Romania TE a fost modernizat in Acvila, in Polonia/Germania au fost retrase si taiate bucatele ca fier vechi. In schimb avem multe 20-57 care stau de multi ani, cateva bucati, cele care se prezinta cel mai bine merg modernizate in 20-49 200, sunt prea bune pentru Regio. 19/20-47 la fel trebuie taiate ca sunt multe prea vechi si nu mai au ce sa caute in circulatie in ziua de azi.
De ce trebuie continuat programul de modernizare din 20-57 in 20-49 200? Pentru ca peste 2 ani la multe vagoane 20-54/55 le expira avizul afer, si cum in prezent multe Regio sunt facute cu 20-54/55, trebuie inlocuite cu ceva, cum bani de automotoare si rame electrice nu sunt, trebuie gasita o solutie si cam asta ar fi singura cea mai ieftina.

_________________
595423Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_aRame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_aRame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 4:31 pm

Se va prelungi avizul tehnic la 20-54/55, cum s-a făcut şi la DA-uri şi la Malaxe şi la alte vehicule feroviare.

Nu cred că de vagoane avem nevoie, ci de automotoare şi rame electrice. Cu 100 de rame electrice şi 100 automotoare diesel, vom putea avea vagoane destule pentru trenurile cu vagoane. Să nu mai vorbim de reducerea costurilor şi, de ce nu, de ceva bani obţinuţi din valorificarea pe piaţa liberă a unor DA-uri şi EA-uri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 4:33 pm

Sa mergi tu cu tramvaiu 7 ore, noi nu vrem asa ceva. Pentru un drum lung preferam vagoanele.

_________________
595423Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_aRame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_aRame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 4:48 pm

Da, am văzut cum ,,preferăm vagoanele", când am venit de la Tulcea cu un Desiro plin, în vreme ce în 1688 (deci cu vagoane), între Vâlcea şi Sibiu erau, cu indulgenţă, vreo 20 de oameni.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 4:54 pm

Dr2005 a scris:
Se va prelungi avizul tehnic la 20-54/55, cum s-a făcut şi la DA-uri şi la Malaxe şi la alte vehicule feroviare.

Nu cred că de vagoane avem nevoie, ci de automotoare şi rame electrice. Cu 100 de rame electrice şi 100 automotoare diesel, vom putea avea vagoane destule pentru trenurile cu vagoane. Să nu mai vorbim de reducerea costurilor şi, de ce nu, de ceva bani obţinuţi din valorificarea pe piaţa liberă a unor DA-uri şi EA-uri.
Când încep aceste operațiuni de valorificare de material rulant ? Sau, ce ii mai împiedica sa scape de "mortăciunile" de prin depouri, triaje si revizii de vagoane ?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 4:54 pm

20-31 obtinute din 21-47 pt regio sunt foarte reusite.. Ar putea servi fara probleme Regio pe zonele periferice la marile orase.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 4:59 pm

Sunt prea coapte aceste 21-47, dupa modernizare iese rugina prin vopsea, deci si carcasa este afectata bine.

_________________
595423Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_aRame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_aRame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 5:02 pm

Dr2005 a scris:
Da, am văzut cum ,,preferăm vagoanele", când am venit de la Tulcea cu un Desiro plin, în vreme ce în 1688 (deci cu vagoane), între Vâlcea şi Sibiu erau, cu indulgenţă, vreo 20 de oameni.

De cate ori ai fost cu el in aceste sezon? Eu am fost de 3 ori, daca ai fost doar o singura data si asta la inceput se de sezon este egal cu 0 sau ca ai prins in ziua respectiva trenul gol nu inseamna ca restul zilelor este la fel. Cand am fost eu fiecare vagon avea cam 20 de calatori doar sus, plus jos cati mai erau, ba chiar in August la plecare din Sibiu am ramas uimit cat de plin era jos, daca mai gaseau 5-7 locuri libere, deci nu e adevarat ce zici tu cu doar 20 de calatori in tot trenu.

_________________
595423Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_aRame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_aRame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 5:15 pm

Sunt zile cu trafic mai mare si zile cu trafic mai redus. Dar de la eficienta si nevoia zilnica de tren si pana la a vedea odată câțiva călători si a susține sus si tare ca trenul x e nerentabil e cale lunga !
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 11:21 pm

Nici dacă mă împuști n-am să aleg să merg cu șobolanul mai mult de 3-4 ore sau la tren de noapte. Niciodată!
S-ar putea lua automotoare și rame comode, care să ofere măcar aceleași condiții ca un vagon 21-70 sau 20-83. Adică scaune comode, spațiu pentru picioare, spațiu mare pentru depozitarea bagajului și 2 bude la 90 de oameni.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeLun Sept 14, 2015 12:12 am

Am mers eu cu 20-83. Da, sint mai comode ca Desirourile, da' nu cu mult peste. Mai mult, am mers asa de la Cluj la Tg. Jiu. Din doua vagoane/4 bude, 2 WC-uri nu aveau apa. Si se cunoastea ca nici nu fusesera curatate, desi fusese timp macar o ora pentru a le curata inainte sa fie trase la peron.

Ai putine vagoane in care sa ai mai mult spatiu pentru bagaje mari ca in Desiro. Smile Le poti pune sub scaune. Daca nici acolo nu ai loc le poti pune in dreptul scaunelor pliabile.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitimeLun Sept 14, 2015 4:30 am

Câte trenuri IR de noapte sunt făcute cu Desiro?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Rame TE din Romania,seria 26-17
Sus 
Pagina 30 din 33Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32, 33  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)
» AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE
» Plimbare prin Europa-Romania->Ungaria->Romania
» Întrebări şi răspunsuri
» Rame RIO-RIB Regiotrans

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-
Mergi direct la: