|
| Rame TE din Romania,seria 26-17 | |
|
+84Simo1971 dan tm mielutu zburator tcm Katalyn florin.lifticariu M.I.C.I. 92Dragos Cont.dezactivat Tomi13leu halmarius Vitosa TVlad KOSTYK cipi muntean Sergiu rmn Hurricane Dutzu Katalin4653 Radu.B lapsanszkitamas Goanga rizelgeorgel2004 Adirmvl marius_catalin84 EuroNight kuepall andreiutzu cardinal Radu Tudor cstefan Andrey_tm Stere Serban didinul mishu_edm Dr2005 AndiCFR Teodor Nk11 AlexD LanceR Luna Marius Cosmin5 Balto DUAL The Legend Horea36 get. cont dezactivat . catalinu' George Adrian78 lovekomotive decward mureseanu_976 ATM ldh80 19jimmy84 Gabry Gabriel VeV Boracik AMX 97-0548-4 stegaru bogdan srl pisti91 mishu88 MariusM srazvi cortexedge cont inactiv Nesebar FeroFan97 didi Norbi KQQ alex.alexus.tm kristi kkk COSTACHE MIHAIL tudor_vl razwy Lde 2100 Stratan-Tttggvv myster2008 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum Sept 13, 2015 3:02 am | |
| Daca ar reconditiona TE ar fi bine sa il faca cum a fost primul pe care scria Caile Ferate Romane la vremea respectiva, doar ca noi nu avem bani sa facem revizia la vagoanele ce stau cu anii prin revizii cu revizia expirata dar sa facem si trenuri turistice, (chipurile nu sunt bani ca bani sunt, doar ca nu vor aia de sus sa bage bani in revizia vagoanelor si lasa trenuri cu 2 vagoane si oameni in picioare) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum Sept 13, 2015 4:54 am | |
| Ar trebui valorificat excesul de material rulant (sunt vagoane care stau de ani buni, şi nu mă refer la vagoane noi, ci la 20-50-uri, 20-47-uri, TE-uri şi alte asemenea + locomotive), poate aşa ar fi bani. Locomotive s-au tot vândut în ultima vreme, o parte le vedem pe la privaţi, iar altele (de ex. 060-DA-802) au ajuns donatoare de piese pentru cele de la privaţi. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum Sept 13, 2015 12:19 pm | |
| Dacă ar permite Sfântul Imperiu (UE) statului să ofere un ajutor către CFR pentru achiziția a 10 rame electrice (noi, SH, nu contează) de capacitate MICĂ, care să înlocuiască compunerile EA/EC + 1 vagon, iarăși ar putea economisi CFR niște bani (TUI, personal, curent electric). Vagoanele 20-50, din păcate, au fost vandalizate în mare parte și nu prea mai au ce căuta la IR, chit că-s superioare vagonului 20-49. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum Sept 13, 2015 2:05 pm | |
| Din caroseria vagoanelor 19/20-50 se poate continua modernizarea pentru 19/20-83, sunt bune pentru IR de zi.
Vechiturile 21-47 si TE trebuie taiate, fier vechi, cu astea nu ai ce sa mai faci, sunt prea vechi. Doar in Romania TE a fost modernizat in Acvila, in Polonia/Germania au fost retrase si taiate bucatele ca fier vechi. In schimb avem multe 20-57 care stau de multi ani, cateva bucati, cele care se prezinta cel mai bine merg modernizate in 20-49 200, sunt prea bune pentru Regio. 19/20-47 la fel trebuie taiate ca sunt multe prea vechi si nu mai au ce sa caute in circulatie in ziua de azi. De ce trebuie continuat programul de modernizare din 20-57 in 20-49 200? Pentru ca peste 2 ani la multe vagoane 20-54/55 le expira avizul afer, si cum in prezent multe Regio sunt facute cu 20-54/55, trebuie inlocuite cu ceva, cum bani de automotoare si rame electrice nu sunt, trebuie gasita o solutie si cam asta ar fi singura cea mai ieftina. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum Sept 13, 2015 4:31 pm | |
| Se va prelungi avizul tehnic la 20-54/55, cum s-a făcut şi la DA-uri şi la Malaxe şi la alte vehicule feroviare.
Nu cred că de vagoane avem nevoie, ci de automotoare şi rame electrice. Cu 100 de rame electrice şi 100 automotoare diesel, vom putea avea vagoane destule pentru trenurile cu vagoane. Să nu mai vorbim de reducerea costurilor şi, de ce nu, de ceva bani obţinuţi din valorificarea pe piaţa liberă a unor DA-uri şi EA-uri. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum Sept 13, 2015 4:33 pm | |
| Sa mergi tu cu tramvaiu 7 ore, noi nu vrem asa ceva. Pentru un drum lung preferam vagoanele. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum Sept 13, 2015 4:48 pm | |
| Da, am văzut cum ,,preferăm vagoanele", când am venit de la Tulcea cu un Desiro plin, în vreme ce în 1688 (deci cu vagoane), între Vâlcea şi Sibiu erau, cu indulgenţă, vreo 20 de oameni. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum Sept 13, 2015 4:54 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Se va prelungi avizul tehnic la 20-54/55, cum s-a făcut şi la DA-uri şi la Malaxe şi la alte vehicule feroviare.
Nu cred că de vagoane avem nevoie, ci de automotoare şi rame electrice. Cu 100 de rame electrice şi 100 automotoare diesel, vom putea avea vagoane destule pentru trenurile cu vagoane. Să nu mai vorbim de reducerea costurilor şi, de ce nu, de ceva bani obţinuţi din valorificarea pe piaţa liberă a unor DA-uri şi EA-uri. Când încep aceste operațiuni de valorificare de material rulant ? Sau, ce ii mai împiedica sa scape de "mortăciunile" de prin depouri, triaje si revizii de vagoane ? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum Sept 13, 2015 4:54 pm | |
| 20-31 obtinute din 21-47 pt regio sunt foarte reusite.. Ar putea servi fara probleme Regio pe zonele periferice la marile orase. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum Sept 13, 2015 4:59 pm | |
| Sunt prea coapte aceste 21-47, dupa modernizare iese rugina prin vopsea, deci si carcasa este afectata bine. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum Sept 13, 2015 5:02 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Da, am văzut cum ,,preferăm vagoanele", când am venit de la Tulcea cu un Desiro plin, în vreme ce în 1688 (deci cu vagoane), între Vâlcea şi Sibiu erau, cu indulgenţă, vreo 20 de oameni.
De cate ori ai fost cu el in aceste sezon? Eu am fost de 3 ori, daca ai fost doar o singura data si asta la inceput se de sezon este egal cu 0 sau ca ai prins in ziua respectiva trenul gol nu inseamna ca restul zilelor este la fel. Cand am fost eu fiecare vagon avea cam 20 de calatori doar sus, plus jos cati mai erau, ba chiar in August la plecare din Sibiu am ramas uimit cat de plin era jos, daca mai gaseau 5-7 locuri libere, deci nu e adevarat ce zici tu cu doar 20 de calatori in tot trenu. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum Sept 13, 2015 5:15 pm | |
| Sunt zile cu trafic mai mare si zile cu trafic mai redus. Dar de la eficienta si nevoia zilnica de tren si pana la a vedea odată câțiva călători si a susține sus si tare ca trenul x e nerentabil e cale lunga ! |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum Sept 13, 2015 11:21 pm | |
| Nici dacă mă împuști n-am să aleg să merg cu șobolanul mai mult de 3-4 ore sau la tren de noapte. Niciodată! S-ar putea lua automotoare și rame comode, care să ofere măcar aceleași condiții ca un vagon 21-70 sau 20-83. Adică scaune comode, spațiu pentru picioare, spațiu mare pentru depozitarea bagajului și 2 bude la 90 de oameni. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Lun Sept 14, 2015 12:12 am | |
| Am mers eu cu 20-83. Da, sint mai comode ca Desirourile, da' nu cu mult peste. Mai mult, am mers asa de la Cluj la Tg. Jiu. Din doua vagoane/4 bude, 2 WC-uri nu aveau apa. Si se cunoastea ca nici nu fusesera curatate, desi fusese timp macar o ora pentru a le curata inainte sa fie trase la peron. Ai putine vagoane in care sa ai mai mult spatiu pentru bagaje mari ca in Desiro. Le poti pune sub scaune. Daca nici acolo nu ai loc le poti pune in dreptul scaunelor pliabile. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Lun Sept 14, 2015 4:30 am | |
| Câte trenuri IR de noapte sunt făcute cu Desiro? _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 | |
| |
| | | | Rame TE din Romania,seria 26-17 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |