Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: IR 1003/1005 „MINSK”: Minsk - Vadu Siret - Buzau - Varna/Constanta Sam 20 Iun 2015, 17:15
Intrebati CNCFR SA pentru ce le traseaza atatea opriri !
@ATM cand circula E41/44 nu era infrastructura atat de proasta ca acum !
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: IR 1003/1005 „MINSK”: Minsk - Vadu Siret - Buzau - Varna/Constanta Sam 20 Iun 2015, 17:28
Nu e vorba de intrebare, e vorba de o constatare ca raspunsul il stim, s-a trasat potrivit prevederilor instructionale si a proceselor tehnologice de prelucrae a trenurilor in parcurs, de nesesitatile tehnice pentru schimbarea locomotivelor si a personalului de drum si adaptarea circulatie la infrastructura existenta.
Cred ca oamenii aia care au trasat un tren Galati -Bucuresti fara oprire au plecat de mult din CFR.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: IR 1003/1005 „MINSK”: Minsk - Vadu Siret - Buzau - Varna/Constanta Sam 20 Iun 2015, 18:51
Dar acel E41/44, deşi nu avea opriri intinerarice, sigur nu avea opriri tehnice pe parcurs? Să mergi fără oprire atâta drum pe o linie simplă e destul de greu, trebuie să laşi marje mari la celelalte trenuri de pe secţie, că altfel, dacă întârzie unul îţi dă peste cap şi trenul fără oprire.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: IR 1003/1005 „MINSK”: Minsk - Vadu Siret - Buzau - Varna/Constanta Sam 20 Iun 2015, 18:58
Dr2005 a scris:
Dar acel E41/44, deşi nu avea opriri intinerarice, sigur nu avea opriri tehnice pe parcurs? Să mergi fără oprire atâta drum pe o linie simplă e destul de greu, trebuie să laşi marje mari la celelalte trenuri de pe secţie, că altfel, dacă întârzie unul îţi dă peste cap şi trenul fără oprire.
Pffff, ala era "MARAMURES" si circula prin Sighisoara-Teius-Ram.Apahida-Dej, mai invata istoria mersului de tren!
Bucuresti-Satu Mare cu grupa de Zalau, multe vagoane de dormit si cuseta, asa era acest tren, ca vantu si ca gandu sa se ajunga cat mai repede din capitala in Baia Mare-Satu Mare ; Zalau.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: IR 1003/1005 „MINSK”: Minsk - Vadu Siret - Buzau - Varna/Constanta Sam 20 Iun 2015, 19:12
Eu trăiesc în prezent, nu acum 30 de ani.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: IR 1003/1005 „MINSK”: Minsk - Vadu Siret - Buzau - Varna/Constanta Sam 20 Iun 2015, 19:30
Nu e vorba de acum 30 de ani ci de anii 2000, nu are rost sa mai vorbesc cu cineva care ..............de la tine chiar nu am pretentii.
MARAMURES Bucuresti-Brasov-Dej-Jibou-(Zalau)-Baia Mare-Satu Mare Via Teius.
UNIREA Iasi-Suceava-Campulung M.-Vatra Dornei-Dej-Teius-Alba-Deva-Arad-Timisoara, in Teius primea grupa de la Galati, tot express Unirea ramura de la Galati-Braila-Ploiesti-Brasov-Teius, circula noaptea cu dormitoare si cusete, pleca seara din Galati.
Astea erau celebrele trenuri express in anii de glorie ai CFR, trenuri adevarate care legau marile orase ale tarii, estul de vest si nordul de sud. Acum a mai ramas caca maca, 2 vagoane pe post de tren IR, vai si amar de capu lui de CFR.
_________________
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Sam 20 Iun 2015, 23:06, editata de 1 ori
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8673 Data de inscriere : 19/04/2009
Subiect: Re: IR 1003/1005 „MINSK”: Minsk - Vadu Siret - Buzau - Varna/Constanta Sam 20 Iun 2015, 19:43
Mai ti minte Karpaty ce putine opriri avea MARAMURES si fara ONI-uri unde era linie simpla? Din Bucuresti Nord oprea doar in Ploiesti Vest, Sinaia, Predeal, Brasov, Teius, Dej Calatori, Jibou, Baia Mare, Satu Mare. Pe distanta Bucuresti Nord - Teius circula combinat cu ISTER.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: IR 1003/1005 „MINSK”: Minsk - Vadu Siret - Buzau - Varna/Constanta Sam 20 Iun 2015, 20:12
Asa a fost in ultimul timp dar initial el circula singur, avea 7-8-9 dormitoare/cusete de Satu Mare si inca cateva de Zalau, asa era "Rapid Maramures" sau Express Maramures" , multi ani asa a fost, zbura pe linie, apoi a inceput sa se strice linia si s-a ales prafu de tot.
_________________
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8673 Data de inscriere : 19/04/2009
Subiect: Re: IR 1003/1005 „MINSK”: Minsk - Vadu Siret - Buzau - Varna/Constanta Sam 20 Iun 2015, 21:22
Ce n-as da sa vad cum a zburat pe Ram. Apahida - Dej Calatori fara oprire cu 120 km/h. Pacat ca acum se circula pe aceasta portiune cu 50/70 km/h.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: IR 1003/1005 „MINSK”: Minsk - Vadu Siret - Buzau - Varna/Constanta Sam 20 Iun 2015, 21:53
Norbi a scris:
Mai ti minte Karpaty ce putine opriri avea MARAMURES si fara ONI-uri unde era linie simpla? Din Bucuresti Nord oprea doar in Ploiesti Vest, Sinaia, Predeal, Brasov, Teius, Dej Calatori, Jibou, Baia Mare, Satu Mare. Pe distanta Bucuresti Nord - Teius circula combinat cu ISTER.
Ultimul an de circulatie
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: IR 1003/1005 „MINSK”: Minsk - Vadu Siret - Buzau - Varna/Constanta Sam 20 Iun 2015, 22:47
Cred ca daca avea linie electrificata de la Dej Calatori mergea fara oprire pina la Jibou, ce vremuri.Am intilnit mecanici care vorbesc cu ,,admiratie" despre macazul de la Apahida pe care zbura trenul asta si celalalt Iasi -Timisoara.
Acuma este posibil ca in livret sa fi avut vre-o oprire tehnica de schimbat mecanicul desi nu cred cu tarie. Ei bine cred ca la Maramures ii dadeau un ordin de circulatie in Brasov pentru intreaga distanta.La fel de convins sint ca daca dupa plecarea trenului aparea un incident la Boju probabil opreau trenul la Cimpia Turzii sau Boju , ii dadea OC si apoi in urmatoarele zile(pina la eliminarea neajunsului) se trecea in OC direct din Brasov. Se numeste eficientizare.
Cred ca celalalt primea grupa de Galati in Teius nu in Dej.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009