| IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna | |
|
+10electrica912 IonutCFR2009 Codrut1985 alexandruh redeme razvan - trenuri cristi CFR sorinucu DUAL Nesebar 14 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| |
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna Mar 05 Iul 2011, 09:33 | |
| De ce scrie pe vagoane si numele altor administratii? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna Mar 05 Iul 2011, 09:54 | |
| Foarte intresante aceste vagoane .. perdelele acelea mie personal imi dau fiori :-ss ... desi cred ca in interior sunt ok.Nu am fost niciodata intr un vagon de acest tip |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna Mar 05 Iul 2011, 12:15 | |
| - dan tm a scris:
- De ce scrie pe vagoane si numele altor administratii?
Deoarece au drept de circulatie pe aceste companii feroviare , aceste vagoane nu au RIC si circula pe baza de conventie in aceste tarii . |
|
| |
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5817 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna Mar 05 Iul 2011, 12:22 | |
| Acestea mi se par trenuri fantoma. Nimeni nu stie cand circula, cand sosesc, ce destinatie au. Nu inteleg de ce C.F.R.-ul nu arata pe Infofer si pe tabelul cu mersul trenurilor din gara aceste trenuri internationale ??????? |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna Mar 05 Iul 2011, 13:12 | |
| Pentru ca sunt trenuri INCHISE, adica CFR Calatori nu emite bilete la aceste trenuri pe parcursul din Romania.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna Mar 05 Iul 2011, 15:53 | |
| Adica tranzit pe CFR. Unde sta seful de tren in locomotiva?
De ce trenuri fantoma din moment ce mersul lor e trecut prin unele statii? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna Mar 05 Iul 2011, 21:33 | |
| Seful de tren are un compartiment intr-un vagon , bilete se pot emite in trafic international dar fara rezervare , cu biletul in mana te duci la tren si intrebi la vagon daca are sau nu locuri dar acolo un loc doua tot se gaseste iar suplimentul de pat se plateste direct la insotitorul vagonului . |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna Mier 06 Iul 2011, 09:35 | |
| Seful de tren are primul compartiment dupa locomotiva cumva?
Platesti la insotitorul vagonului in euro banuiesc, el fiind rus. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna Mier 06 Iul 2011, 12:16 | |
| - dan tm a scris:
- Seful de tren are primul compartiment dupa locomotiva cumva?
Platesti la insotitorul vagonului in euro banuiesc, el fiind rus. Eu am vazut ca avea compartiment la ultimul vagon , nu stiu care e regula . Suplimentul da se plateste in euro la insotitorul vagonului . |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: un lucru cert! Vin 08 Iul 2011, 20:55 | |
| Un lucru cert este ca trenurile care vin din Rusia si Ucraina au mai multi calatori decat trenurile internationale ale Romaniei (CFR). IN CSI se circula mult cu trenurile internationale, rusii au rabdare si autocare, low-costuri intre tari nu prea sunt. Si ca sa va dati seama aproximativ 25-35 % dintre moldoveni, ucrainieni, rusi merg intre tarile lor cu trenul ceea ce la noi putem doar visa (bine la noi acest lucru a fost inainte de 1990). Oricum eu nu as merge cu ele decat la Chisinau si asta pentru ca nu este o linie de tip european cu Republica Moldova. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna Lun 11 Iul 2011, 08:26 | |
| Ce intelegi tu prin linie de tip european? ecartamentul?
in aceste tari se foloseste foarte mult trenul pentru ca nu prea exista sosele sau autostrazi pe intreg teritoriul.Avionul a fost si este scump pentru marea majoritate a populatiei.
Alt lucru care face ca trenul sa fie folosit este faptul ca circula constant, adica te urci in tren si atit, zi, noapte trenul circula spre destinatie.
Putin off topic, vagoanele astea rusesti tot frina nemoderabila la defrinare au? |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna Lun 11 Iul 2011, 15:13 | |
| - Citat :
- vagoanele astea rusesti tot frina nemoderabila la defrinare au?
Da, au frina nemoderabila la defrinare. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna Lun 11 Iul 2011, 16:10 | |
| Avand in vedere ca toata Europa(si tot N Africii) exceptand Spania,Irlanda si Finlanda foloseste 1435 .. putem consindera acela ca fiind "ecartamentul european" .. oricum rusii trimit vagoane mai "civilizate" inspre Venetia de exemplu. |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna Lun 11 Iul 2011, 16:37 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Oricum eu nu as merge cu ele decat la Chisinau si asta pentru ca nu este o linie de tip european cu Republica Moldova.
Și ce are a face? Stai două ore în Ungheni Moldova și gata... Acum pentru construcția unei linii de cale normala între Ungheni si Chisinau ar exista mai multe variante, cea mai ieftina fiind „încălecarea” liniei actuale, astfel evitându-se transbordarea la Cristești pentru marfa moldoveană spre Europa, dar păstrându-se în cazul mărfii din/spre alte state CSI (Kazakhstan, Kirghizstan, etc., Rusia). Și bineînțeles nu s-ar mai sta în cazul trenului 401/402 „Prietenia”, ceea ce ar putea duce la pierderea unor clienți ai autocarelor. Apropo, nu știu ce aveți cu vagoanele astea, mie mi se par OK. Ce vreți, dacă așa e „stilul” rusesc... Foarte interesant e că trenul „Prietenia” vine de la moldoveni mereu la timp (îmi închipui că eventualele întârzieri sunt recuperate dându-i drumul mai devreme din Ungheni Moldova sau Ungheni Prut), în timp ce 1015/1014 Saratov - Varna - Saratov vine mereu întârziat. Să vedem azi... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna | |
| |
|
| |
| IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna | |
|