|
| HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora | |
| | Autor | Mesaj |
---|
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora Joi Mar 24, 2011 9:12 pm | |
| Propunere de HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora
Data publicarii: 23.03.2011 Data limita pentru primirea de propuneri/observatii: 2.04.2011
Documente
Textul proiectului
Coordonate de contact
Propunerile/observaţiile celor interesaţi vor fi transmise pe adresa Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti - Serviciul Relaţii cu Parlamentul, Sindicatele, Patronatele şi Organizaţiile Neguvernamentale, tel/fax 021 - 319.61.29, e-mail dialog.social@mt.ro.
OBS Lipseste Anexa 2, 3 si 4, cu listele sectiilor _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora Vin Apr 01, 2011 1:53 am | |
| Textul proiectului- varianta 30.03.2011 Contine listele noi ale sectiilor Interoperabile si Neinteroperabile _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora Vin Apr 01, 2011 9:38 am | |
| - cristi CFR a scris:
- Textul proiectului- varianta 30.03.2011
Contine listele noi ale sectiilor Interoperabile si Neinteroperabile Vestile sunt din ce in ce mai triste..Poate de la noul mers sa faca un lucru bun sa devieze acceleratele de pe Buzias pe M9000..Daca Regiotransul preia sectia o sa ridice viteza la 80.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora Vin Apr 01, 2011 11:36 am | |
| Din cate vad sunt linii care au fost clasificate neinteroperabile din cele ce fac legatura cu resedintele de judet si anume Caransebes-Resita ; Bacau-Piatra Neamt-Bicaz ; Veresti-Botosani , daca vor fi luate de privat ce se intampla cu legatura directa intre Bucuresti si aceste resedinte ? vor ramane legaturile astea si trenurile Regionale vor fi facute de privati ? Ma gandesc ca ar fi aiurea ca aceste resedinte sa nu mai aibe legatura directa cu Bucurestiul . |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora Vin Apr 01, 2011 1:24 pm | |
| Art. 15 - (1) C.F.R.Călători va putea opera trenuri de călători pe secţiile de circulaţie închiriate conform prevederilor legale privind accesul pe infrastructura feroviară. (2) Operarea de către C.F.R.Călători a trenurilor de călători care sunt cuprinse în pachetul minim social aferent secţiilor de circulaţie aparţinând infrastructurii neinteroperabile se face în conformitate cu prevederile legale privind accesul pe infrastructura feroviară.
Art. 19 - (1) Operatorii economici care au închiriat secţii de circulaţie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile au dreptul de preluare exclusivă a întregului trafic feroviar de interes local ce reprezintă pachetul minim social (2) Operatorii economici care au închiriat secţii de circulaţie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile pot efectua pe acestea servicii de transport feroviar cu trenuri mixte de marfă şi călători, cu respectarea reglementărilor în vigoare. (3) CFR Călători are dreptul de a opera în continuare trenuri de călători prevăzute în pachetul minim social de interes interregional pe secţiile respective, în condiţiile legii, cu achitarea tarifului de utilizare a infrastructurii feroviare.
Art. 20 - (1) Operatorii economici care au închiriat secţii/grup de secţii de circulaţie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile sunt obligaţi să acorde drept de acces pe secţiile respective operatorilor feroviari licenţiaţi de AFER , în următoarele cazuri:
a) tren complet, aflat în tranzit peste secţia închiriată; b) tren complet, format în afara secţiei închiriate şi având ca destinaţie cel puţin una din staţiile de pe secţia închiriată; c) tren complet, format în una dintre staţiile de pe secţia închiriată şi având ca staţie de destinaţie orice staţie în afara secţiei închiriate; d) locomotivele izolate folosite pentru remorcarea trenurilor. e) tren de călători care nu deserveşte traficul feroviar local de pe secţia închiriată şi face parte din pachetul minim social al operatorului feroviar licenţiat; f) orice trenuri suplimentare solicitate de alţi operatori de transport feroviar, în limita capacităţii secţiei de circulaţie ; (2) Tariful de utilizare a infrastructurii feroviare, încasat pentru cazurile stabilite la alin. (1), nu va putea depăşi nivelul maxim al tarifului de utilizare a infrastructurii stabilit prin metodologia de calcul al tarifului de utilizare a infrastructurii feroviare aprobată prin Contactul de activitate al C.F.R. încheiat cu Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii pentru porţiuni de infrastructură similară şi tonaje pe tren similare. (3) OTF care operează de la staţia de racord pe infrastructura neinteroperabilă va plăti TUI către C.F.R. pentru trenurile care au acces în staţia C.F.R. de racord pe porţiunea de linie de la semnalul de intrare până la axa staţiei de racord. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora Vin Apr 01, 2011 2:26 pm | |
| Interesant de citit Art. 24 al acestei HG.
„Art. 24 - Operatorii economici care inchiriaza una sau mai multe sectii de circulatie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile, in scopul realizarii, in conditiile legii, a transportului feroviar de marfa si/sau a transportului feroviar public de calatori, au dreptul sa aplice politici tarifare pentru serviciile oferite, cu respectarea urmatoarelor principii: a) serviciul de transport de marfa se va organiza exclusiv pe principii comerciale de piata, fara nici o interventie din partea statului, operatorii de transport feroviar având libertatea stabilirii tarifelor de transport; b) tarifele de transport feroviar public de calatori, vor fi în limita tarifelor legale prevazute pentru transportul feroviar public de calatori.
Asta inseamna ca dispare obligativitatea tarifarii in regim de tren personal, accelerat, rapid sau intercity, fiecare operator stabileste pretul pe care il doreste fara a depasi tarifele legale... daca nu este depasit pretul maximal stabilit de CFR la tren IC atunci este OK, nu? Deci un tren privat poate avea tarif de Intercity desi el opreste ca un tren personal (Regional dupa 11 dec 2011). Cred ca aici este o situatie destul de confuza... parerea mea, pentru ca nu sunt explicitate tarifele legale (sau poate urmeaza a fi stabilite ulterior, având in vedere ca inca se lucreaza la noile tarife ce vor fi aplicate de la 11 dec 2011). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora Vin Apr 01, 2011 3:57 pm | |
| De ce sectia Ploiesti Sud -Armasesti a trecuta ca sectie interoperabila cand acolo mai e un tren de calatori pe zi?Asa de importanta este pentru marfa? Atuncea de ce nu investeste in ea si sa devieze traficul de marfa de pe M1000 si M800 pana la Fetesti? Stau si ma intreb ce se se intampla daca va fi afectat iara podul de la Cosmesti pe M704 se va devia circulatia prin Tecuci-Barbosi-Galati daca Tecuci-Faurei va fi interoperabila? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora Vin Apr 01, 2011 4:37 pm | |
| - adrian78hd a scris:
- De ce sectia Ploiesti Sud -Armasesti a trecuta ca sectie interoperabila cand acolo mai e un tren de calatori pe zi?Asa de importanta este pentru marfa?
Atuncea de ce nu investeste in ea si sa devieze traficul de marfa de pe M1000 si M800 pana la Fetesti? Stau si ma intreb ce se se intampla daca va fi afectat iara podul de la Cosmesti pe M704 se va devia circulatia prin Tecuci-Barbosi-Galati daca Tecuci-Faurei va fi interoperabila? Ploiesti Sud-Armasesti circula 5 trenuri de calatori pe sens zilnic , unde ai vazut ca este doar un tren pe zi ? Iar aceasta linie (701) nu a fost Neinteroperabila , a fost si este Interoperabila deocamdata . |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora Vin Apr 01, 2011 4:44 pm | |
| Una peste alta inchirierea sectiilor este benifica pentru acele sectii , numarul de trenuri va creste odata ce sectia este preluata de un operator privat , sa luam exemplu linia 804 Medgidia-Tulcea unde momentan avem 2 personale pe sens/zi , recent a fost clasificata neinteroperabila deci o va lua un privat , numarul de trenuri va creste plus ca CFR va putea mentine cele 2 Acc pe zi legatura cu Bucurestiul . Deci un lucru bun pot spune pentru acea zona si acei calatori . Daca operatorul privat mai face si ceva investitii in infrastructura si creste viteza de circulatie e si mai bine , ma refer la toate liniile nu numai la 804 . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora Vin Apr 01, 2011 5:15 pm | |
| - karpaty a scris:
- Ploiesti Sud-Armasesti circula 5 trenuri de calatori pe sens zilnic , unde ai vazut ca este doar un tren pe zi ? Iar aceasta linie (701) nu a fost Neinteroperabila , a fost si este Interoperabila deocamdata .
] Da sunt 5 pana la Urziceni si unu pana la Slobozia am omis faptul ca mai exista si Urziceniu pe M701 - karpaty a scris:
- Una peste alta inchirierea sectiilor este benifica pentru acele sectii , numarul de trenuri va creste odata ce sectia este preluata de un operator privat , sa luam exemplu linia 804 Medgidia-Tulcea unde momentan avem 2 personale pe sens/zi , recent a fost clasificata neinteroperabila deci o va lua un privat , numarul de trenuri va creste plus ca CFR va putea mentine cele 2 Acc pe zi legatura cu Bucurestiul . Deci un lucru bun pot spune pentru acea zona si acei calatori . Daca operatorul privat mai face si ceva investitii in infrastructura si creste viteza de circulatie e si mai bine , ma refer la toate liniile nu numai la 804 .
Sa mai asteptam un pic sa vedem cate sectii vor fi preluate si inchiriate si sa nu isi bata joc de ele sa le exploateze si cand sa fie sa le repare sa le taie la fier vechi..TFG nu au miscat nimic pe Subcetate-Hateg |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora Mar Mai 03, 2011 3:22 pm | |
| A fost publicata noua varianta a proiectului : http://www.mt.ro/transparenta/2011/Pr.%20HG%20CONDITII%20INCHIRIERE%2026.04.pdf _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora Mier Mai 04, 2011 8:57 pm | |
| Varianta 03.05.2011
http://www.mt.ro/transparenta/2011/Proiect%20HG%20%20neinteroperabile%20_1_.doc%2003.05.2011%20forma%20pe%20circuitul%20extern.pdf _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora Sam Aug 12, 2023 11:16 pm | |
| Proiectul de Hotărâre de Guvern privind modificarea anexelor nr. 2 şi 3 la Hotărârea Guvernului nr. 643/2011 pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi ale infrastructurii feroviare neinteroperabile, precum şi gestionarea acestora
Astăzi, 20 iulie 2023, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:
Hotărâre de Guvern privind modificarea anexelor nr. 2 şi 3 la Hotărârea Guvernului nr. 643/2011 pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi ale infrastructurii feroviare neinteroperabile, precum şi gestionarea acestora
Scurtă descriere
Având în vedere:
clasificarea infrastructurii feroviare din România după magistrale conform Contractului de activitate și performanță al Companiei
Naționale de Căi Ferate „C.F.R.” — S.A. pentru perioada 2021—2025 aprobat prin H.G. nr. 920/2021;
descrierea rețelei CFR conform Registrului de Infrastructură Feroviară; necesitatea comasării sau împărțirii și redenumirii după caz, a unor secții de circulație sau a actualizării lungimilor și denumirilor acestora, în concordanță cu necesitățile concrete de exploatare și de asigurare a unei funcționări eficiente a traficului feroviar, în concordanță cu dotările tehnice existente; necesitatea tratării unitare a infrastructurii feroviare, prin trecerea din categoria infrastructurii feroviare neinteroperabile la categoria infrastructurii feroviare interoperabile a unor secții de circulație sau porțiuni de infrastructură care fac parte din:
- magistrale feroviare, respectiv: secțiile Făurei – Tecuci și Făurei – Urziceni; - linii de legătură a infrastructurii interoperabile cu zonele de frontieră, respectiv: secțiile Timișoara Nord – Jimbolia, Zorleni – Fălciu Nord și Medgidia – Negru Vodă;
- grupe și complexe feroviare, respectiv: Turnu Măgurele Port, Caracal Gr.Tehnică, Timișoara Nord – Timișoara Vest și de tipul liniei Dorobanțu – Medgidia PC2 [denumită anterior Dorobanţu - Romcim (PC 2 Medgidia)];
punerea în aplicare a hotărârilor de guvern H.G. nr. 793/04.11.2019 și H.G. nr.191/10.02.2022 prin care au fost reintroduse în categoria infrastructurii feroviare neinteroperabile secțiile de circulație Avrig – Mârșa și Dornești – Siret; introducerea în categoria infrastructurii feroviare interoperabile a secției Aeroport T1- Aeroport H. Coandă, investiție realizată în temeiul Legii nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare și a H.G. nr. 394/2016; necesitatea redefinirii unor secții de circulație sau porțiuni din acestea, care nu îndeplinesc condițiile tehnice minime de exploatare și nu pot fi închiriate, respectiv a secțiilor închise ca urmare a scoaterilor din funcție și casărilor, determinate de furturi și sustrageri de materiale de cale ferată, pentru care costurile de completare, reparare și repunere în funcție nu pot fi recuperate ulterior din lipsa traficului feroviar, și care pot constitui obiectul unor parteneriate încheiate de CFR-SA cu UAT/ADI în condițiile stabilite de O.U.G. nr. 12/1998, republicată, cu modificările și completările ulterioare; necesitatea stabilirii lungimilor de linii CF după criterii obiective și algoritmi care să asigure reflectarea exactă a situației din teren (calculul lungimilor exprimate în km din ax punct de secționare în ax punct de secționare) rezultând ca necesară:
-redefinirea listei secțiilor de circulație aparținând infrastructurii feroviare neinteroperabile, care se pretează atragerii de capital privat pentru întreținere și exploatare și care, prin închiriere degrevează C.N.C.F. “C.F.R”-S.A. de
orice fel de cheltuieli,
-actualizarea listei secțiilor de circulație aparținând infrastructurii feroviare interoperabile, prin punerea în concordanță cu noua listă a secțiilor de circulație aparținând infrastructurii feroviare neinteroperabile.
Prin proiectul de act normativ se vor modifica anexele nr. 2 şi 3 la Hotărârea Guvernului nr. 643/2011 pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi ale infrastructurii feroviare neinteroperabile, precum şi gestionarea acestora.
Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:
Instrument motivare
textul complet al proiectului actului respectiv Anexa
Documentaţia poate fi consultată:
pe pagina de internet a Ministerului Transporturilor și Infrastructurii în cadrul anunțului referitor la inițierea procedurii de consultare publică cu privire la prezentul proiect de act normativ în cadrul Punctului de Informare de la Ministerul Transporturilor și Infrastructurii - Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucureşti, Poarta G. proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Registratura Ministerului Transporturilor – Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucureşti, Poarta G.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune, prin una din următoarele modalități, până la data de 31.07.2023:
□ prin formularul online E-consultare disponibil mai jos
□ ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: consultare.publica@mt.ro
□ prin poştă, pe adresa Ministerul Transporturilor și Infrastructurii– Direcţia Comunicare și Dialog Social – Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucureşti;
□ prin fax la numărul de telefon 021-319.61.29
□ la sediul Ministerului Transporturilor și infrastructurii, la Registratura - Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucureşti, Poarta G, în cadrul programului de lucru Luni-Joi - 08.00 - 16.30; Vineri - 08.00-14.00
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri privind . . . . . . . . . . (denumirea proiectului de act normativ)"
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul Registru propuneri (mt.ro)
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
ÎN SITUAȚIA ÎN CARE DORIȚI CA NUMELE ȘI PRENUMELE DUMNEAVOASTRĂ (SAU DENUMIREA PERSOANEI JURIDICE) SĂ NU APARĂ ÎN TABELUL CU PROPUNERI PRIMITE DIN PARTEA SOCIETĂȚII CIVILE AVEM RUGĂMINTEA SĂ SPECIFICAȚI ACEST LUCRU LA SFÂRȘITUL DOCUMENTULUI TRANSMIS DE CĂTRE DUMNEAVOASTRĂ
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 03.08.2023
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0751.192.431, e-mail: consultare.publica@mt.ro persoană de contact: Adrian Olteanu _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora | |
| |
| | | | HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |