Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului

In jos 
+7
Adrian78
ATM
RazvanCFR
membru inactiv
redeme
IonutCFR2009
cristi CFR
11 participanți
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeJoi 24 Mar 2011, 21:05

Baieti avem probleme !!!!!!

Propunere de HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului, aflată în administrarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi dată în concesiune Companiei Naţionale de Căi Ferate "C.F.R." - S.A.şi/sau proprietate privată a Companiei Naţionale de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. însoţită de instrumentul de motivare.



Data publicarii: 24.03.2011
Data limita pentru primirea de propuneri/observatii: 3.04.2011

Documente
Textul proiectului


Coordonate de contact

Propunerile/observaţiile celor interesaţi vor fi transmise pe adresa Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti - Serviciul Relaţii cu Parlamentul, Sindicatele, Patronatele şi Organizaţiile Neguvernamentale, tel/fax 021 - 319.61.29, e-mail dialog.social@mt.ro.


Extras :

1. Buc. Nord-Titu-Calinesti ~ 8.000 km linie curenta (Sectie Interoperabila)
2. Buc. Obor-Titan Sud-Oltenita ~ 3.090 km linie curenta (Sectie Interoperabila)
3. Bucuresti Triaj, PM Giulesti ~ 10.874 km linie curenta (Sectie Interoperabila)
4. Buda-Slanic ~ 10.575 km linie curenta (Sectie Neinteroperabila)
5. Caciulati-Snagov Plaje ~ 14.290 km linie curenta (Sectie Neinteroperabila)
6. Strehaia-Virciorova ~ 0.033 km linie curenta (Sectie Interoperabila)
7. Vilcele - Rm. Vilcea ~ 35.953 km linie curenta (Sectie Interoperabila)
8. Mintia-Brad-Ineu ~ 6.200 km linie curenta (Sectie Neinteroperabila)
9. C.Turzii(exclusiv)-Turda ~ 2.237 km (Sectie Interoperabila)
10. Dobresti - Rogoz ~ 10.231 km linie curenta (Sectie Neinteroperabila)
11. Ulmeni Salaj(exculsiv) - Cehu Silvaniei ~ 19.986 km linie curenta (Sectie Neinteroperabila)
12. Baia Mare Sud (exclusiv) - Baia Sprie ~ 0.840 km linie curenta (Sectie Neinteroperabila)
13. Sebes Alba - Petrestii de Padure ~ 7.368 linie curenta (Sectie Neinteroperabila)
14. Avrig - Marsa ~ 6.404 km linie curenta (Sectie Interoperabila)
15. Gura Putnei - Nisipitu ~ 25.200 km linie curenta (Sectie Neinteroperabila)
16. Dangeni - Saveni ~ 16.000 km linie curenta (Sectie Neinteroperabila)
17. Galati - Faurei ~ 4.740 km linie curenta (Sectie Interoperabila)
18. Focsani - Odobesti ~ 10.221 km linie curenta (Sectie Neinteroperabila)
19. Bucuresti Nord - Ciulnita - Fetesti - Medgidia - Constanta - Mangalia (inclusiv EF Mangalia - Mangalia Port, Agigea Ecluza- Agigea Sud) ~ 10.000 km linie curenta (Sectie Interoperabila)
20. Complexul feroviar Constanta Port, Palas - Port A ( linia tunel ) , Constanta Port A, Constanta Port B, Constanta Port Mol V ~ 7.454 km linie curenta
(Sectie Interoperabila)
21. Feteşti - Făurei - Buzău (Tandarei - Giurgeni ) ~ 21.546 km linie curenta (Sectie Interoperabila)
22. Saligny Vest-Cernavoda Oras ~ 8.097 km linie curenta (Sectie Neinteroperabila)
23. Palas - Constanta Marfuri - Navodari ( 818 fir I Constanţa Mărfuri - Siutghiol ) ~ 15.294 km linie curenta (Sectie Interoperabila)
24. Capu Midia- Sitorman ~ 10.445 linie curenta (Sectie Neinteroperabila)

TOTAL LINII CURENTE : 265.078 Km din care :
LINII NEINTEROPERABILE : 139.453 km
LINII INTEROPERABILE : 125.625 Km

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeJoi 24 Mar 2011, 22:15

Ce sa mai inchida intre Vâlcele si Râmnicu Vâlcea? Mai e ceva de valorificat din ea? La fel si in cazul liniei Tandarei - Giurgeni. HGul asta e dat asa la misto... hai sa inchidem ce nu mai exista demult.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeJoi 24 Mar 2011, 22:25

Pe Valcele - Ramanicu Valcea mai sunt depozitele de sine traverse prin gari.
Tandarei - Giurgeni se pare ca mai exista o parte, erau pe net niste poze cu Gura Ialomitei Parca unde se vedeau inca sine.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6118
Data de inscriere : 06/03/2011

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeVin 25 Mar 2011, 18:05

cristi CFR a scris:
19. Bucuresti Nord - Ciulnita - Fetesti - Medgidia - Constanta - Mangalia (inclusiv EF Mangalia - Mangalia Port, Agigea Ecluza- Agigea Sud) ~ 10.000 km linie curenta (Sectie Interoperabila)
La ce se referă?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeVin 25 Mar 2011, 18:29

Se inchid si se dezafecteaza (sunt date la fier vechi) liniile Mangalia - Mangalia Port si Agigea Ecluza - Agigea Sud ... asta daca nu se gasesc doritori sa opereze trafic cu marfa pe ele. E un termen stipulat in respectiva Hotarare de Guvern
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6551
Data de inscriere : 10/10/2009

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeDum 27 Mar 2011, 15:30

Si Galati ----- Faurei??? Bai frate,....nenorocitul asta de Stat Roman este c r e t i n, i d i o t sau handicapat??? Cum frate sa inchida sectia asta cand se circule destul de intens????
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeDum 27 Mar 2011, 15:39

Nu se inchide sectia Galati - Faurei. Se dezafecteaza (sau le cedeaza unor operatori privati) liniile CF industriale aferente Galatiului si Brailei.
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5327
Data de inscriere : 30/10/2010

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeLun 28 Mar 2011, 09:40

Salut,
http://www.mediafax.ro/economic/cfr-va-inchide-20-din-reteua-feroviara-daca-nu-gaseste-un-investitor-pentru-intretinerea-liniilor-7975830
Tocmai am urmarit la TV o stire referitoare la acest subiect, a unui reporter ce transmitea din gara Constanta afirmand ca, cel putin, magistrala 800 v-a fi salvata (era absurd, asa cum se creeaza aparent confuzia in postul lui @IonutCFR2009) si cu banii scosi din aceste dezafectari, vor fii folositi in modernizarea liniilor C.F. "vitale".
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeLun 28 Mar 2011, 16:45

Citat :
si cu banii scosi din aceste dezafectari, vor fii folositi in modernizarea liniilor C.F. "vitale".

Si marmota invelea ciocolata in staniol :roll:

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeLun 28 Mar 2011, 17:38

Art. 3 din HGul propus spre aprobare, puncteaza trei chestiuni:
1. In urma inchiderii infrastructurii excedentare (propusa in HG), aceasta va fi casata si dezafectata
2. Sumele rezultate din valorificarea infrastructurii excedentare (dezmembrata si vanduta, unde in alta parte decat la fier vechi) se constituie venit propriu al CNCFR SA in cont separat
3. Sumele evidentiate in respectivul cont vor fi utilizate exclusiv pentru intretinerea si repararea infrastructurii feroviare ramase.

Deci nu se face vreo modernizare de cai ferate cu banii respectivi, doar o „cârpire” a infrastructurii ramase.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeMar 29 Mar 2011, 02:21

Ahm, facem precum ursul care iarna isi mananca din grasime...
Ce observ eu:
-iniei Gura Putnei-Nisipitu i se pune cruce si gata. Cand te gandesti ca daca nu erau inundatiile circulau trenurisi acuma pe ea...Desteptii astia n-or intelege si ei ca trebuie sa ai linii de tren aproape de frontiera, in cazul de Doamne-fereste astea devin vitale pentru...etc....etc...
-Tandarei-Giurgeni era de asteptat. Dat fiindca nu o sa construim in curand vreo dublura de pod spre Giurgeni, nu prea mai sunt motive sa mai tina linia (cat mai exista, si certific iarasi ca exista inca pe kilometri buni, se vede de pe sosea)
-Valcele-RM Valcea. Cu asta e cazul sa incheiem topicul aferent liniei 219, noi tragem sperante sa se reinceapa constructia, astia demonteaza si ce a mai ramas intreg (nu mult, oricum). La fel despre Mintia-Brad. Cruce! (si Dumnezei, daca imi este permis sa ma exprim asa...)
-dispare linia Caciulati-Snagov. Pentru ca suntem mult prea p r o s t i sa gestionam o potentiala linie de agrement, mai bine o dam la fier vechi
-sa le spuna cineva celor de la CFR ca Dobresti-Rogoz e lejer demontata si taiata de vreo cativa ani, si ca au proces pe rol cu desteptul care a facut asta.
-dispare si ce-a mai ramas din Dangeni-Saveni. Una din ultimele linii date in folosinta vreodata pe CFR, una din primele care dispar. Valabil si pentru Mintia-Brad.
Si o gramada de linii industriale constantene pier. Dar eu stau si ma-ntreb, ce o sa faca CFR-ul cand (si odata si odata o sa vina si momentul ala) tara va cunoaste un boom, iar traficul naval va creste? chiar vor reconstrui astia liniile dezafectate?
Cat despre celalalte, presupun ca o sa taie din liniile de dublaj ale statiilor. Nu ar fi ceva nou si de bine de rau ne putem descurca cu asta deocamdata - daca va uitati la M600 si pozele statiilor Nisipurile si Jirlau (si altele foarte probabil), observati ca de fapt deja linia 1 lipseste demult. Pe linia 1 erau garate odata (1998 ultima datare a mea) multe multe vagoane de marfa, prin 97 le scosesera macazurile si linia ramasese ciuntita. S-a purces apoi la valorificarea atat a liniei cat si a vagoanelor...deci nimic nou.
-si ultima remarca, ce vor lua de la Varciorova in lungime de 33 de metri? vreun tronson de sina infundata, pentru gararea locomotivei? of of...


Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeVin 01 Apr 2011, 13:12

Asociaţia Industriei Feroviare a trimis o Scrisoare Deschisă Ministrului Transporturilor, Anca Boagiu

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=16841&lang=ro
Sus In jos
Silviu Sintea

Silviu Sintea


Numarul mesajelor : 94
Reputatie : 5129
Data de inscriere : 11/02/2011

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeSam 16 Apr 2011, 10:06

Asociaţia TRANSIRA
Nr. 62 din 7 aprilie 2011

Către,
Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii


Nu suntem de acord cu Nota de fundamentare şi implicit, cu proiectul Hotărârii de Guvern pt. aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura publică a statului aflată în administrarea Ministerului Transporturilor.

-“b) până la această dată, o serie de părţi ale infrastructurii feroviare nu prezintă atractivitate pentru operatorii de transport feroviar şi nu sunt utile nici pentru activităţile proprii ale Companiei
Naţionale de Căi Ferate "C.F.R." - S.A.” (pagina 2 Nota de fundamentare). Cum justificaţi acest lucru? În baza căror studii s-a decis că aceste părţi ale infrastructurii de cale ferată sunt nerentabile din punct de vedere al exploatării? Care sunt cei 1000 km pe care doriţi să-i dezafectaţi? Dorim răspunsuri concise din partea dvs., pt. fiecare tronson din Anexa 1 a proiectului de Hotărâre de Guvern;

-“d) prin reutilizarea elementelor componente ale părţilor de infrastructură feroviară neexploatate şi devenite excedentare se pot realiza economii importante” (pagina 2 Nota de fundamentare). Economie prin desfiinţare este un concept bine înfipt în structura Statului Român. Realizarea de venituri din exploatare este soluţia corectă, prin folosirea judicioasă a infrastructurii feroviare construită din bani publici!

-în Anexa 1 apar tronsoane propuse spre închidere în condiţiile în care sunt pregătite proiecte privind modernizarea acestora cu fonduri europene (de exemplu Vâlcele – Râmnicu Vâlcea). De fapt ce alegeţi? Modernizare sau închidere?

-tot în Anexa 1 apar tronsoane care nu mai există fizic în teren (de exemplu, Mintia – Brad – Ineu, Rogoz – Dobreşti) deşi aţi concesionat aceste tronsoane. Înainte de a le “închide” va trebui să recuperaţi pagubele produse. În acest sens vă rugăm să ne transmiteţi situaţia reală a tronsoanelor de cale ferată publicate în Anexa 1 (existenţa fizică, starea infrastructurii C.F. dar şi a clădirilor gărilor, haltelor).

Ca şi consideraţie generală privind activitatea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, de fapt denunţăm managementul dezastruos (începând cu anul 1990) care a dus sistemul feroviar aproape de colaps. Asta, în timp ce ţări ale Uniunii Europene investesc sume uriaşe pt. reabilitarea şi infrastructurii feroviare.

Adică:
-material rulant învechit şi necorelat cu cererea de transport;
-infrastructură feroviară învechită, ceea ce a condus la o viteză comercială foarte mică;
-preţuri mari ale legitimaţiilor de călătorie, invers proporţionale cu calitatea serviciilor oferite;
-Taxa pt. Utilizarea Infrastructurii mult prea mare, ceea ce a dus la diminuarea drastică a transportului de marfă;
-lipsa de preocupare pt. un dezvoltarea unui transport feroviar durabil, inclusiv în scop turistic;
-absorbţia lentă, puţin consistentă, a fondurilor europene necesare dezvoltării infrastructurii feroviare.

D-na Anca Boagiu, ministrul M.T.I. “Banca Mondială ne-a cerut închiderea a 1000 km cale ferată”. Acesta nu este un argument, doamnă!


Nr. inregistrare la M.T.I.: 16780/8.04.2011
Sus In jos
Silviu Sintea

Silviu Sintea


Numarul mesajelor : 94
Reputatie : 5129
Data de inscriere : 11/02/2011

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeSam 16 Apr 2011, 10:08

Era vorba de FMI si asteptam vesnicele plangaceli si raspunsuri secundare. Bineinteles ca nu am primit raspunsuri la obiect, dar voi reveni. Ce am primit:

Urmare adresei dumneavoastră nr. 62/7.04.2011, înregistrată la nivelul MTI sub nr. 16780/2011, după consultarea direcţiei de specialitate, vă comunicăm următoarele:

-Proiectul de act normativ a fost elaborat în vederea diminuării pierderilor rezultate din menţinerea în exploatare a unor părţi ale infrastructurii feroviare publice nerentabile, părţi ale infrastructurii feroviare care nu mai sunt exploatate, o parte din acestea fiind în prezent închise din punct de vedere tehnic şi care devin astfel ţinte pentru furturi şi devastări şi a căror completare cu elementele sustrase sau distruse conduc la cheltuieli foarte mari, cheltuieli care nu se justifică în condiţiile în care acestea numai sunt utilizate.

-Proiectul de act normativ menţionat mai sus este în curs de reanalizare ca urmare a observaţiilor şi propunerilor primite, urmând ca după finalizarea anexei proiectul de act normativ să fie afişat pe site-ul MTI.

Cu stimă,
Carmen Pop
Şef Serviciu

Serviciul Relaţii cu Parlamentul, Sindicatele, Patronatele şi Organizaţiile Neguvernamentale

Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sect 1, Bucureşti

Tel 0750032675
Fax 021-3196129
e-mail dialog.social@mt.ro
dgt4@mt.ro
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitimeMar 03 Mai 2011, 15:15

S-au publicat noua varianta : http://www.mt.ro/transparenta/2011/proiect%20HG%20inchideri.pdf

Extras :

OBS : termenul "Linie curenta" inseamna linia dintre 2 puncte de sectionare/statii de cale ferata.

1. Ploiesti Triaj,Ghighiu, Ploiesti Crang,Ploiesti Nord => 4.500 Km linii curente,

2 .Buc. Obor-Titan Sud-Oltenita => 3.090 km linii curente (Probabil accesul spre port)

3. Bucuresti Triaj, PM Giulesti => 1.720 km linii curente,

4. Simeria - Hunedoara => 5.029 km linii curente.

5. Mintia - Brad - Ineu => 6.200 km linii curente (Tronsonul Paulis Lunca Hm - Stoeneasa)

6. Dobresti - Rogoz => 10.231 km linii curente (Din care in 2009 s-au taiat de catre o firma 8.475 km)

7. C.Turzii(exclusiv) -Turda => 0.865 km linie curenta.

9. Ulmeni Salaj(exculsiv) - Cehu Silvaniei => 19.986 km linie curenta.

10. Baia Mare Sud (exclusiv) - Baia Sprie => 0.840 km linie curenta.

11. Avrig - Marsa => 6.404 km linie curenta.

12. Fundu Moldovei - Pojorata => 6.165 km linie curenta

13. Vama - Moldovita => 19.708 km linie curenta (Inchisa partial la inundatiile din 2010 , acum vor sa o lichideze)

14. Dornesti - Siret => 16.000 km linie curenta

15. Gura Putnei - Nisipitu => 25.200 km linie curenta

16. Dangeni - Saveni => 16.000 km linie curenta

17. Galati - Faurei => 2.740 km linie curenta

18. Focsani - Odobesti => 10.221 km linie curenta

19. Bucuresti Nord - Ciulnita - Fetesti - Medgidia - Constanta - Mangalia (inclusiv EF Mangalia - Mangalia Port, Agigea Ecluza- Agigea Sud) => 10.000 km linie curenta.

20. Complexul feroviar Constanta Port

Palas - Port A ( linia tunel )
Constanta Port A
Constanta Port B

Constanta Port Mol V => 7.304 km linii curente.

21. Tandarei - Giurgeni => 21.546 km linii curente.

22. Saligny Est-Cernavoda Oras => 7.359 km linii curente.

23. 818 fir I Constanţa Mărfuri - Siutghiol => 14.702 km linie curenta.

24. Capu Midia- Sitorman => 10.445 km linie curenta. (deja dezafectata)

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat





HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Empty
MesajSubiect: Re: HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului   HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului Icon_minitime

Sus In jos
 
HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului
Sus 
Pagina 1 din 2Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» HOTĂRÂRE pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă, precum şi de gestionare a acestora
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Revista presei (partea IV)
» Parti componente
» Compunerea trenurilor din România -2013

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: