|
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+101Mircea Condilescu Ryan Anderson tuborgtnp Gaby005 Silver nenuandrei marius_catalin84 get. Lena iuli.hard rizelgeorgel2004 ionutz85 rich1974 Luna C.F.R. razvan - trenuri bostanesku gigel myster2008 paulrapati 040EC100 dany90 andreiutzu Balto IonutCFR2009 traian eurocristi mariuskl Mihay laur 133 RwO DUAL Ionutz popovici AndiCFR didinul sorinucu Cito lovekomotive TonyGFR PrisecaruFlorin romaniaetc ATM TVlad AMX 97-0548-4 Boracik 060-EA078 brandiburu Karl kristi kkk Andrei Norbi Mircea Hirjau cont inactiv Caravelle_Zg Nk11 DPS Amiralul alinx3330 cristyadaX FeroFan97 stefan_br The Legend AlexD buldozer2 tudor_pavelescu ultras florinrazaila vanchorusebulgaria Cobra Marius ravers75 Razvan Tudor alex03bv redeme mureseanu_976 @ndrey COSTACHE MIHAIL MariusM cont dezactivat . membru inactiv bostanescu gigel billy752-istu Vlad 1nt3rp0l_106 SULZERUL 0733 riciu VeV raoul mihaiuc cristi CFR pannonia express Saruman bogdan srl Costin.H ionutz72 Nesebar Vitosa Adrian78 Jhonyla alexandruh decward 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 23 Noi 2011, 22:48 | |
| - DUAL a scris:
- karpaty a scris:
- Exista trenuri IR in noul mers cu circulatie facultativa ? sau Regio ? in livret nu apre nimic cu aceasta specificatie .
Cum nu ?trenurile sezoniere sunt IR facultative. Alea sunt sezoniere , ma refer la trenurile care erau trecute si in mers cu acea steluta * circulau cand si cand mai mult deloc . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 23 Noi 2011, 23:01 | |
| Mda, m-am uitat in livret si nici vechiu 2311 care nu circula S,D nu apar mentiuni speciale.. si din ce-am vazut se specifica EC , nu rama.. Eu am inteles la ce te referi cand spui de trenuri cu * ,dar tot facultativ e cand circula 5 zile pe an sau 3 luni ... teoretic vorbind. |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6181 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 23 Noi 2011, 23:06 | |
| Stie cineva regionalele Bucuresti - Targoviste retur, Targoviste - ploiesti si retur? |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 24 Noi 2011, 00:57 | |
| Eu am speranta ca in maxim un an sa nu mai fie vagoane supraetajate pe IR avand in vedere ca tarifele sunt si vor fii ridicate. Consider ca asa este normal, sa nu fie discriminari intre diferite regiuni ale tarii si destinatii. |
| | | M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5320 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Noi 2011, 14:07 | |
| Pun o intrebare: Ce inseamna patrunderea fara drept in zona de siguranta feroviara? Nu avem voie sa mergem pe calea ferata? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Noi 2011, 15:24 | |
| - M.I.C.I. a scris:
- Pun o intrebare: Ce inseamna patrunderea fara drept in zona de siguranta feroviara? Nu avem voie sa mergem pe calea ferata?
... şi la 20m de la axul ei, cu excepţia zonelor deschise publicului (drumuri de acces, peroane, străzi etc.) şi a prorpietzăţilor private aflate la mai puţin de 20m de cale. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 26 Noi 2011, 11:49 | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 26 Noi 2011, 15:37 | |
| Undeva nu mai stiu unde (pe forumul asta sau pe metrou usor?) cineva intreba de EA 904 (de Ploiesti) daca mai circula? Ei bine Bostanescu Gigi ami confirma ca EA 904 a venit dimineata cu 3012 de la Campina la Buc Nord (linia 3), el asteptand R 696 ce a venit cu EA-1 106, an timp ce 1644 e cu brasoveanca 231.
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam 26 Noi 2011, 22:16, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 26 Noi 2011, 22:06 | |
| Ptr ca e week-eend si suntem majoritatea prezenti pe forum dau un raspuns si pun o antrebare. Cu ceva timp an urma am pus o antrebare referitoare la reperele mecanicului de locomotiva la statia zorile h M900 pe timp de noapte si/sau ceata, deoarece nimeni nu a raspuns dau eu raspunsul :pe stalpi an dreapta catenarei sunt (sau ma rog erau = nu am mai fost de circa 10 ani) sudati niste triunghiuri din fier beton ca degetul de groase.
Ptr ca tot vorbim de viteza viitoare din Romania 160-200 km/h desi parerea mea 140 era suficient hai treaca de la mine 160 an viitor, cu toate ca nu suntem suficienti de pregatiti ptr astfel de viteze mari, pun antrebarea stie cineva : caracteristicile definitiei vitezei la calea ferata ?
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam 26 Noi 2011, 22:17, editata de 1 ori |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 26 Noi 2011, 22:17 | |
| - maryus74 a scris:
- Ptr ca e week-eend si suntem majoritatea prezenti pe forum dau un raspuns si pun o intrebare
Cu ceva timp in urma am pus o intrebare referitoare la reperele mecanicului de locomotiva la statia zorile h M900 pe timp de noapte si/sau ceata, deoarece nimeni nu a raspuns dau eu raspunsul :pe stalpi in dreapta catenarei sunt (sau ma rog erau = nu am mai fost de circa 10 ani) sudati niste triunghiuri din fier beton ca degetul de groase.
Ptr ca tot vorbim de viteza viitoare din Romania 160-200 km/h desi parerea mea 140 era suficient hai treaca de la mine 160 in viitor, cu toate ca nu suntem suficienti de pregatiti ptr astfel de viteze mari, pun intrebarea stie cineva : caracteristicile definitiei vitezei la calea ferata ? Art.3. (1) Viteza maximă de circulaţie este viteza pe care trenul nu trebuie să o depăşească şi depinde de: a) felul trenului, tipul frânei şi caracteristicile locomotivelor, automotoarelor, vagoanelor sau ale vehiculelor speciale care intră în compunerea trenurilor, conform Anexelor 1, 2, 3, 4, 5 şi 6; b) numărul şi modul de aşezare, legarea sau nelegarea la tren şi frână a locomotivelor în acţiune, conform Anexei 7; c) procentul de masă frânată ce se realizează pe diferite pante caracteristice; d) starea liniilor, raza curbelor şi lucrările de artă existente pe secţia de circulaţie. (2) După ce s-au determinat vitezele maxime în funcţie de elementele enumerate la alin. (1), viteza maximă de circulaţie a unui tren pe o secţie de circulaţie se stabileşte ca fiind cea mai mică dintre aceste viteze; vitezele maxime astfel stabilite se trec în livretele de mers. (3) Când în compunerea trenurilor se introduc vehicule feroviare care necesită restricţii speciale sau transporturi excepţionale, condiţiile de circulaţie a acestor trenuri se stabilesc prin dispoziţia de punere a lor în circulaţie. (4) Vitezele maxime ale trenurilor formate din utilaje pentru construcţia, întreţinerea şi repararea căii şi a liniei de contact, din vagoane basculante, transpuse, din vagoane şi boghiuri speciale, se stabilesc prin reglementări specifice. (5) Vitezele maxime ale mijloacelor mecanice pentru deszăpezire în timpul lucrului sunt reglementate prin instrucţiunile pentru exploatarea mijloacelor mecanizate pentru deszăpezire şi sunt prevăzute în Anexa 3. (6) Vitezele maxime ale trenurilor experimentale sau de probă se stabilesc prin mersul de tren întocmit. (7) Vitezele maxime ale trenurilor care au în compunere locomotive care circulă pe roţi proprii şi nu sunt în acţiune, se limitează în funcţie de viteza maximă constructivă a acestora, după cum urmează: a) când în compunerea trenului se află o singură locomotivă a cărei viteză maximă constructivă este mai mare de 35 km/h, viteza trenului se limitează la viteza maximă constructivă a acestei locomotive; b) când în compunerea trenului se află două sau mai multe locomotive având viteze maxime constructive mai mari de 35 km/h, viteza trenului se limitează la cea mai mică dintre aceste viteze maxime constructive. ( 8 ) Locomotivele cu viteza maximă din construcţie de până la 35 km/h inclusiv, se transportă încărcate pe vagoane, cu respectarea gabaritului de încărcare. (9) Vitezele maxime ale locomotivelor care circulă izolat şi utilizează frânarea automată sunt cele prevăzute în Anexa 8. Locomotivele care nu sunt prevăzute în Anexa 8, pot circula cu o viteză maximă care să nu depăşească viteza maximă constructivă a lor. (10) Schimbătorul de regim „G – P – R” al locomotivelor care circulă izolat va fi trecut în poziţia „R”, iar dacă schimbătorul de regim nu are această poziţie se trece în poziţia „P”. (11) Vitezele maxime ale trenurilor se reduc conform Anexei 9, în cazul apariţiei unor defecte la locomotive şi automotoare. (12) Vitezele maxime de circulaţie ale trenurilor nu se reduc pe porţiunile de linie unde puterea locomotivelor diesel sau electrice folosite ca împingătoare sau intercalate devine disponibilă în remorcarea trenului. (13) În cazurile de la alin.(12), masele locomotivelor respective nu se vor lua în calculul tonajului trenului. (14) Vitezele maxime de circulaţie ale trenurilor admise de linie sunt cuprinse în caietul cu datele caracteristice ale liniilor şi podurilor.
§.2. Limitarea vitezei de circulaţie a trenului
Art. 4. (1) Vitezele maxime de circulaţie ale trenurilor se limitează în cazurile prevăzute în Anexa 10. (2) Vitezele maxime admise în curbe pentru locomotivele seria 50100 şi seria 060-DG sunt prevăzute în Anexa 11, fiind obligatorii şi în cazul când aceste locomotive se transportă neactive în tren sau în convoi. (3) Când în compunerea trenului sunt vehicule feroviare de tipul celor menţionate la alin. (2), operatorul de transport feroviar – denumit în continuare OTF – informează impiegatul de mişcare – denumit în continuare IDM – din staţia de compunere a trenului despre aceasta. Mecanicul va fi avizat prin ordin de circulaţie, menţionându-se seria şi poziţia locomotivei în tren, porţiunea de linie şi viteza de circulaţie restricţionată. (4) Administratorul infrastructurii feroviare va stabili şi va comunica atât subunităţilor din subordine cât şi operatorilor de transport feroviar interesaţi porţiunile de linie pe care vehiculele feroviare menţionate la alin.(2) au limitări de viteză din cauza curbelor, precum şi vitezele de circulaţie restricţionate.
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 26 Noi 2011, 22:21 | |
| @ ionutz72 : din pacate nu asta e raspunsul, am sa-l postez maine seara pozand din carte. Eu nu am intrebat cum se stabileste viteza in functie de ce parametri, ci caracteristicile definitiei vitezei la calea ferata si sunt doua. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 27 Noi 2011, 01:42 | |
| Eu va dau o sugestie pe care am aplicat-o deja. Am trimis la companiile de transport feroviar de marfa particulare - GFR, UNIFERTRANS, SERVTRANS, TRANSFEROVIAR emailuri pentru ca sa faca presiuni asupra ministerului transporturilor sa termine mai repede anumite caii ferate. Si tot aceste firme mari particulare sa fie atente si sa "certe" ministerul de resort si firmele de transport rutier de persoane daca dau spaga sa fie intarziate anumite lucrari de reparatie si constructie de caii ferate. Numai aceste companii mari cu capacitate pot tine frau la firmele de transport rutier de persoane care stim noi ce fac. Daca am baza in CFR CALATORI se vor intarzia mult lucrarile la linii. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6640 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 27 Noi 2011, 09:33 | |
| Nu prea are legatura directa una cu alta. Mai mult indirect sau presiuni de imagine cel mult. Unifertrans, GFR sunt axati pe marfa, razboiul lor e cu firmele de transport marfa, ii doare la basca de calatori. TFG are intr-adevar interese pe calatori, Servtrans foarte putin -doar garnitura aia veche de cand hau si balalau pe Costesti-Rosiori, adica mai nimic...nu vad ce pot face mare lucru pentru calatori. Cat despre reparatiile sinelor in sine, de tras la raspundere e CFR Infrastructura din cate stiam eu, doar e batatura lor. Juridic, CFR Calatori are cam acelasi regim pe linii ca si orice privat, un fel de chiriasi. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 27 Noi 2011, 11:08 | |
| @ATM-ule Dar la marfa nu e concurenta cu rutieru ? Intreb si eu, insa cred ca da. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 27 Noi 2011, 12:32 | |
| Deci cred ca aceste companii feroviare de marfa cu profit si potential ridicat pot face presiuni pe care CFR CALATORI nu are putinta de-a le face in legatura cu modernizarea liniilor. Mai ales ca este si interesul lor direct. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
| | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |