|
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+101Mircea Condilescu Ryan Anderson tuborgtnp Gaby005 Silver nenuandrei marius_catalin84 get. Lena iuli.hard rizelgeorgel2004 ionutz85 rich1974 Luna C.F.R. razvan - trenuri bostanesku gigel myster2008 paulrapati 040EC100 dany90 andreiutzu Balto IonutCFR2009 traian eurocristi mariuskl Mihay laur 133 RwO DUAL Ionutz popovici AndiCFR didinul sorinucu Cito lovekomotive TonyGFR PrisecaruFlorin romaniaetc ATM TVlad AMX 97-0548-4 Boracik 060-EA078 brandiburu Karl kristi kkk Andrei Norbi Mircea Hirjau cont inactiv Caravelle_Zg Nk11 DPS Amiralul alinx3330 cristyadaX FeroFan97 stefan_br The Legend AlexD buldozer2 tudor_pavelescu ultras florinrazaila vanchorusebulgaria Cobra Marius ravers75 Razvan Tudor alex03bv redeme mureseanu_976 @ndrey COSTACHE MIHAIL MariusM cont dezactivat . membru inactiv bostanescu gigel billy752-istu Vlad 1nt3rp0l_106 SULZERUL 0733 riciu VeV raoul mihaiuc cristi CFR pannonia express Saruman bogdan srl Costin.H ionutz72 Nesebar Vitosa Adrian78 Jhonyla alexandruh decward 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6640 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 27 Noi 2011, 12:51 | |
| Mhm, hai sa ne clarificam. Marfa nu are nevoie de linii cu 160 acuma. Daca un marfar poate merge pe o linie cu 70-80 constant, fara multe stationari pentru incrucisare, cred ca e suficient de OK pentru privatii romani, fie ei GFR sau Unifertrans. Nu au ei interes sa preseze pentru linii de pe care sa zboare (cu 120 la ora, cum se zicea pentru Campina-Brasov) cand parcul lor rulant e compus mai mult din vagoane cu roti patrate. Asa ca...ei nu au nevoie stringenta de linii de mare viteza, au nevoie de linii pe care sa se circule normal, fara blocaje, indiferent daca linia e noua sau veche. Evident ca si pe ei ii da peste cap refacerea unei linii, dar in mai mica masura - zic eu- decat ii incurca pe cei de la Calatori. Un tren de marfa de lung parcurs il deviezi mai usor pe la Petrosani sau pe la Valcea, daca Predealul e blocat. Cumparatorul final este interesat sa-i ajunga marfa, ruta in sine conteaza si ea dar mai putin. E, sa deviezi un tren de calatori pe acolo e mult mai complicat.
Dpdv al puterii de constrangere, aici vorbim practic de "lobby" pur, in forma lui clasica. Teoretic CFR Calatori ar trebui sa aiba o mai mare putere de convingere , fiind totusi o companie mai mare. Practic, tinand cont ca toti privatii de marfa au diverse conexiuni mai mult sau mai putin ortodoxe cu cei de la Infra, s-ar putea sa aiba un cuvant mai greu de spus decat as zice la prima vedere (vezi marfarele GFR care au prioritate de parca ar fi tren prezidential)...dar chiar si asa, tot nu vad companiile private de marfa murind de grija calatorului. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 27 Noi 2011, 23:38 | |
| Daca stie cineva mersul trenurilor Regiotrans Constanta-Bucuresti Nord-Brasov si retur din vara lui 2012. Am inteles ca sunt doua perechi adica cu una in plus decat asta vara . |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 28 Noi 2011, 10:42 | |
| Dar sectia Petrosani - Lupeni stie cineva de cand o vor prelua ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 28 Noi 2011, 10:55 | |
| Probabil prin februarie vor intra Regio!!! |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 28 Noi 2011, 14:43 | |
| - ATM a scris:
- Mhm, hai sa ne clarificam. Marfa nu are nevoie de linii cu 160 acuma. Daca un marfar poate merge pe o linie cu 70-80 constant, fara multe stationari pentru incrucisare, cred ca e suficient de OK pentru privatii romani, fie ei GFR sau Unifertrans. Nu au ei interes sa preseze pentru linii de pe care sa zboare (cu 120 la ora, cum se zicea pentru Campina-Brasov) cand parcul lor rulant e compus mai mult din vagoane cu roti patrate. Asa ca...ei nu au nevoie stringenta de linii de mare viteza, au nevoie de linii pe care sa se circule normal, fara blocaje, indiferent daca linia e noua sau veche. Evident ca si pe ei ii da peste cap refacerea unei linii, dar in mai mica masura - zic eu- decat ii incurca pe cei de la Calatori. Un tren de marfa de lung parcurs il deviezi mai usor pe la Petrosani sau pe la Valcea, daca Predealul e blocat. Cumparatorul final este interesat sa-i ajunga marfa, ruta in sine conteaza si ea dar mai putin. E, sa deviezi un tren de calatori pe acolo e mult mai complicat.
Dpdv al puterii de constrangere, aici vorbim practic de "lobby" pur, in forma lui clasica. Teoretic CFR Calatori ar trebui sa aiba o mai mare putere de convingere , fiind totusi o companie mai mare. Practic, tinand cont ca toti privatii de marfa au diverse conexiuni mai mult sau mai putin ortodoxe cu cei de la Infra, s-ar putea sa aiba un cuvant mai greu de spus decat as zice la prima vedere (vezi marfarele GFR care au prioritate de parca ar fi tren prezidential)...dar chiar si asa, tot nu vad companiile private de marfa murind de grija calatorului. Viteza maxima la marfa e 80km/h ... 90 daca sunt cu vagone straine ....etc Pai sa presupunem ca e blocat Predealul circulatia se deviaza pe Petrosani cum au fost si acum un an 2 ;pe la Valcea mai putin spre deloc Daca rotile ar fi patrate nu ar mai putea circula e logic Gropile in linie se fac datorita patinarii sau linia e foarte slaba nu din cauza ca AU LOCURI PLANE ( nu zic ca nu s-ar putea dar mai rar) |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7574 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 29 Noi 2011, 13:48 | |
| - MariusD a scris:
- ATM a scris:
- Mhm, hai sa ne clarificam. Marfa nu are nevoie de linii cu 160 acuma. Daca un marfar poate merge pe o linie cu 70-80 constant, fara multe stationari pentru incrucisare, cred ca e suficient de OK pentru privatii romani, fie ei GFR sau Unifertrans. Nu au ei interes sa preseze pentru linii de pe care sa zboare (cu 120 la ora, cum se zicea pentru Campina-Brasov) cand parcul lor rulant e compus mai mult din vagoane cu roti patrate. Asa ca...ei nu au nevoie stringenta de linii de mare viteza, au nevoie de linii pe care sa se circule normal, fara blocaje, indiferent daca linia e noua sau veche. Evident ca si pe ei ii da peste cap refacerea unei linii, dar in mai mica masura - zic eu- decat ii incurca pe cei de la Calatori. Un tren de marfa de lung parcurs il deviezi mai usor pe la Petrosani sau pe la Valcea, daca Predealul e blocat. Cumparatorul final este interesat sa-i ajunga marfa, ruta in sine conteaza si ea dar mai putin. E, sa deviezi un tren de calatori pe acolo e mult mai complicat.
Dpdv al puterii de constrangere, aici vorbim practic de "lobby" pur, in forma lui clasica. Teoretic CFR Calatori ar trebui sa aiba o mai mare putere de convingere , fiind totusi o companie mai mare. Practic, tinand cont ca toti privatii de marfa au diverse conexiuni mai mult sau mai putin ortodoxe cu cei de la Infra, s-ar putea sa aiba un cuvant mai greu de spus decat as zice la prima vedere (vezi marfarele GFR care au prioritate de parca ar fi tren prezidential)...dar chiar si asa, tot nu vad companiile private de marfa murind de grija calatorului. Viteza maxima la marfa e 80km/h ... 90 daca sunt cu vagone straine ....etc Pai sa presupunem ca e blocat Predealul circulatia se deviaza pe Petrosani cum au fost si acum un an 2 ;pe la Valcea mai putin spre deloc Daca rotile ar fi patrate nu ar mai putea circula e logic Gropile in linie se fac datorita patinarii sau linia e foarte slaba nu din cauza ca AU LOCURI PLANE ( nu zic ca nu s-ar putea dar mai rar)
Termenul de "roti patrate" s-a impamantenit ca fiind rotile cu probleme care produc acele "ciocanituri" in linie in timpul mersului, probleme date de locuri plane in bandaje, probleme la fusurile de osii, rulmenti uzati etc si care contribuie, prin vibratiile si socurile produse, la degradarea caii in tot ansamblul ei (supra- si infrastructura), alaturi de alti factori. Nu inseamna ca si forma geometrica a rotii este patrata si ca vehiculul nu poate circula... In cele mai multe cazuri intalnite pe teren, majoritatea trenurilor (calatori sau marfa) au cel putin un vehicul cu astfel de probleme, mecanicul nestiind de cele mai multe ori de existenta lor. Si nu cred ca vreun IDM ii semnaleaza mecanicului astfel de probleme sesizate la trecerea trenului prin statie...oricum n-ar schimba cu nimic situatia... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 29 Noi 2011, 19:46 | |
| Dragos tu ai fost vreodata pe o electrica cu locuri plane? eu am avut ocazia in anii 90 sa merg la Suceava Nord cu EA 465 (cand era de BC) si crede-ma nu ti-ai fi dorit sa mergi sase ore cu troncaneala in cap (plus ca era si in cinci motoare) dar ce sa-i faci cand asta ti se da la drum. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7574 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 29 Noi 2011, 21:16 | |
| - maryus74 a scris:
- Dragos tu ai fost vreodata pe o electrica cu locuri plane? eu am avut ocazia in anii 90 sa merg la Suceava Nord cu EA 465 (cand era de BC) si crede-ma nu ti-ai fi dorit sa mergi sase ore cu troncaneala in cap (plus ca era si in cinci motoare) dar ce sa-i faci cand asta ti se da la drum.
Am vrut doar sa subliniez ceea ce e de fapt evident: defectele rotii (fie ca vorbim de locuri plane, rulmenti sau fusuri de osie cu probleme) distrug calea. Atat. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 29 Noi 2011, 21:33 | |
| - Dragos a scris:
- maryus74 a scris:
- Dragos tu ai fost vreodata pe o electrica cu locuri plane? eu am avut ocazia in anii 90 sa merg la Suceava Nord cu EA 465 (cand era de BC) si crede-ma nu ti-ai fi dorit sa mergi sase ore cu troncaneala in cap (plus ca era si in cinci motoare) dar ce sa-i faci cand asta ti se da la drum.
Am vrut doar sa subliniez ceea ce e de fapt evident: defectele rotii (fie ca vorbim de locuri plane, rulmenti sau fusuri de osie cu probleme) distrug calea. Atat. Problemele rotii,la ce se discuta aici, sunt doar in bandaj. Daca are probleme in zona fusului, e nasol, nu preconizez ca vagonul ala merge mai mult de cateva zeci de km pana se rupe fusul, si atunci intr-adevar distruge calea. Dar altfel... |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 29 Noi 2011, 21:35 | |
| Cred ca exageram putin, sina nu se distruge asa deodata. Putem spune ca datorita materialului rulant de calitate indoielnica sina poate avea mai mult de suferit decat in conditii normale de exploatare. La noi magistralele s-au "distrus" datorita exploatarii necorespunzatoare si datorita faptului ca ne-a durut in pusca de lucrarile de intretinere, sunt sectii in RO unde nu s-a mai strans un surub de 30 de ani nu mai vorbesc de schimbat traverse, sine, macazuri etc. Si asta va fi soarta si pe M800 si M300 daca cei din CFR prefera sa bage restrictie in loc sa semedieze buba atunci va dati si voi seama in ce directie ne indreptam, se va circula cu maxim 120km/h in viitorul cat mai apropiat pe M300. Poate M800 scapa mai bine, daca isi baga picioru si in aia in maxim 5 ani vom avea si acolo viteza maxima 120km/h. Lucrarile de intretinere sunt baza orcarei infrastructuri feroviare. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 29 Noi 2011, 21:49 | |
| Oare noi nu facem parte din UE?
http://www.gandul.info/international/cum-arata-megaproiectul-de-4-miliarde-de-euro-al-germaniei-care-va-scufunda-o-gara-si-va-lega-parisul-de-budapesta-9013147 |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 29 Noi 2011, 22:12 | |
| - adrian78 a scris:
- Oare noi nu facem parte din UE?
http://www.gandul.info/international/cum-arata-megaproiectul-de-4-miliarde-de-euro-al-germaniei-care-va-scufunda-o-gara-si-va-lega-parisul-de-budapesta-9013147 Si noi facem parte din UE insa nu meritam inca o linie de mare viteza . Nici ungurii nu o merita inca dar o vor face primii deoarece au un superoras Budapesta care se poate lega la un alt superoras Viena iar Railjet a inceput sa genereze ceva trafic fiind pus la intervalul normal HSR , adica 2 ore . Noi , in schimb nu avem nici macar IC/IR din Arad spre Budapesta la un astfel de interval ( nu mai avem ) si nu legam doua orase de importanta Budapestei sau Vienei... Daca nu suntem inca pe o harta asta nu inseamna neaparat ca nu vom fi cand ne va veni randul pentru ca , sincer , fata de Ungaria suntem la 10 ani distanta din multe puncte de vedere inclusiv feroviar . Noi nu ar trebui musai sa ne gandim sa ne legam de Budapesta prin HSR ci sa realizam o legatura interna HSR care se preconizeaza a genera venituri peste 10-15 ani , si anume ruta Brasov-Sibiu-Simeria (Deva) . In rest , daca si ungurii isi termina treaba lor , din Timisoara sau Arad drumul cu trenul pana la Budapesta va scadea in mod constant , acelasi lucru se va intampla dinspre Deva , Sighisoara sau Brasov . Nu cred ca ungurii vor sa construiasca inca o HSR spre est , chiar nu ar avea de ce... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 30 Noi 2011, 12:55 | |
| Daca cumpar bilet cu peste 21 de zile anticipatie am reducere 13% si daca iau bilet format din 4 trenuri am reducere 20% , acum stau si ma intreb voi beneficia de ambele reduceri ? |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 30 Noi 2011, 13:09 | |
| Vezi ca in noul mers, am citit acum 5 min in carte dar trebuie cautat si pe site. Daca calatoresti mai mult de 1000km/luna ai reducere 60% la bilete. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5276 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 30 Noi 2011, 14:09 | |
| pai si daca fac naveta cate 1200 km pe luna am vreo facilitate? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
| | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |