| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+101Mircea Condilescu Ryan Anderson tuborgtnp Gaby005 Silver nenuandrei marius_catalin84 get. Lena iuli.hard rizelgeorgel2004 ionutz85 rich1974 Luna C.F.R. razvan - trenuri bostanesku gigel myster2008 paulrapati 040EC100 dany90 andreiutzu Balto IonutCFR2009 traian eurocristi mariuskl Mihay laur 133 RwO DUAL Ionutz popovici AndiCFR didinul sorinucu Cito lovekomotive TonyGFR PrisecaruFlorin romaniaetc ATM TVlad AMX 97-0548-4 Boracik 060-EA078 brandiburu Karl kristi kkk Andrei Norbi Mircea Hirjau cont inactiv Caravelle_Zg Nk11 DPS Amiralul alinx3330 cristyadaX FeroFan97 stefan_br The Legend AlexD buldozer2 tudor_pavelescu ultras florinrazaila vanchorusebulgaria Cobra Marius ravers75 Razvan Tudor alex03bv redeme mureseanu_976 @ndrey COSTACHE MIHAIL MariusM cont dezactivat . membru inactiv bostanescu gigel billy752-istu Vlad 1nt3rp0l_106 SULZERUL 0733 riciu VeV raoul mihaiuc cristi CFR pannonia express Saruman bogdan srl Costin.H ionutz72 Nesebar Vitosa Adrian78 Jhonyla alexandruh decward 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5819 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 23 Iun 2011, 14:08 | |
| Asa se modernizeaza si la noi pe Valea Prahovei, folosind aceasta procedura din filmulet?
https://www.youtube.com/watch?v=mhFd5mJH9AA&feature=player_embedded |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 23 Iun 2011, 14:27 | |
| Stie cineva care e diferenta intre tamponalele dreptunghiulare si cele rotunde ? exista vreo diferenta in tensiunea aplicata intre locomotiva si vagon ? |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6159 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 24 Iun 2011, 11:58 | |
| Se transforma CFR Marfa? ieri (23.06.2011) intre Rosiori si Videle am vazut un tren de marfa tras de o loco CFR Marfa ce a vea in compunere vagoane de la Servtrans, Arcelor Mittal si CFR Marfa?!?!?!? |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6120 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 24 Iun 2011, 12:30 | |
| N-ai mai vazut Marfa cu vagoanele privaților? Iar cele Arcelor Mittal sunt tot RO-STI. |
|
| |
RwO
Numarul mesajelor : 17 Localizare : Constanta Reputatie : 4919 Data de inscriere : 24/06/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 24 Iun 2011, 12:35 | |
| Ce vagoane mai sunt in compozitia trenurilor care circula pe M800? In principal ma intereseaza R982 ,R688 si A1631. Am avut parte de o experienta destul de placuta in martie cu vagoanele de pe un A pe Busteni-Brasov (cred ca erau 20-51, Blee-uri modernizate la Brasov, semi-compartimentate). Nu sunt sigur dar parca pe accelerat-ele care circula pe M800 sunt etajate modernizate la Pascani. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 24 Iun 2011, 13:25 | |
| - RwO a scris:
- Ce vagoane mai sunt in compozitia trenurilor care circula pe M800? In principal ma intereseaza R982 ,R688 si A1631. Am avut parte de o experienta destul de placuta in martie cu vagoanele de pe un A pe Busteni-Brasov (cred ca erau 20-51, Blee-uri modernizate la Brasov, semi-compartimentate). Nu sunt sigur dar parca pe accelerat-ele care circula pe M800 sunt etajate modernizate la Pascani.
20-51? .. poate 20-31 ,pe M800 circula in general 20-83 la rapide 21-90 din cand in cand ,iar la acceleratele care vin din tara si au fost prelungite se intalnesc 21-49 epoca 2 si/sau 20-76 |
|
| |
RwO
Numarul mesajelor : 17 Localizare : Constanta Reputatie : 4919 Data de inscriere : 24/06/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 24 Iun 2011, 14:25 | |
| Nu stiu exact. Eu am banuit ca vagoanele modernizate la Brasov sunt fostele 20-54 si 20-55 Blee, cele modernizate acum vreo 10 ani, folosite pe R, modernizate inca o data. In sfarsit... Deci pe M800 la rapid gasim AVA200 (ala rosii "originale" compartimentate, mandria CFR-ului acum 10-12 ani si suratele albastre necompartimentate) si vechiturile luate de la DB. Iar la A sunt vagoanele folosite initial la IC acum 7-8 ani, cele inalte semi-compartimentate. 21-49 nu le stiu... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 24 Iun 2011, 18:08 | |
| - RwO a scris:
- Nu stiu exact. Eu am banuit ca vagoanele modernizate la Brasov sunt fostele 20-54 si 20-55 Blee, cele modernizate acum vreo 10 ani, folosite pe R, modernizate inca o data. In sfarsit...
Deci pe M800 la rapid gasim AVA200 (ala rosii "originale" compartimentate, mandria CFR-ului acum 10-12 ani si suratele albastre necompartimentate) si vechiturile luate de la DB. Iar la A sunt vagoanele folosite initial la IC acum 7-8 ani, cele inalte semi-compartimentate. 21-49 nu le stiu... In prezent vagoanele de care pomenesti AVA 200 ,adica seria 21-90 sunt folosite pe trenul rapid 346 Dacia(Bucuresti-Viena),iar restul in principal cele care s au deteriorat sunt folosite pe acceleratul 1575 Bucurest-Galati,ocazional si pe alte accelerate. 21-90 Vagoanele de IC la care te referi sunt probabil 19/20-76,care in ziua de astazi sunt folosite pe o multitudine de accelerate,si mai rar cele de cls 1'a ajung pe rapide .. sau 21-70 (cele cu usi autoamte si modernizate ) 20-76 Si in sfarsit vagon 20-31 care are provenienta din vagonul de tip 21-47 sau "cotetz" cum ii mai zic eu , intradevar modernizate la Brasov care fac personalele Brasov-Sighisoara si se folosesc la suplimentarea acc Brasov-Bucuresti. 20-31 Vagonul 20-49 provine din modernizarea vagonului de tip 20-47 , au 8 locuri /compartiment si la jumatatea vagonului este un mic salon pseudo-compartiemntat la fel cu 4 si 4 scaune puse fata in fata.Foarte intalnite in Romania pe accelerate,chiar 1,2 vagoane din seria 200 "ratatcite" pe unele rapide. 20-49 epoca 1(2 e pseudocomp) |
|
| |
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5819 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 24 Iun 2011, 19:00 | |
| 2. Asa se modernizeaza si la noi pe Valea Prahovei, folosind aceasta procedura din filmulet?
https://www.youtube.com/watch?v=mhFd5mJH9AA&feature=player_embedded |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 24 Iun 2011, 20:53 | |
| N-ai sa vezi asa ceva, nu am vazut niciodata in RO utilaje pentru asa ceva, la noi mai intai se pun traversele una cate una dupa care baga sina dupa care o aseaza cu drezina, metoda antica, veche si de foarte mult timp. Realizezi ca daca era si la noi asta procedura in 5 ani de zile terminau tot coridorul 4... |
|
| |
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5819 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 24 Iun 2011, 22:09 | |
| Mersi de raspuns Alex D. Pacat ca nu avem si noi metoda asta, daca U.E. tot tine asa de mult sa ne modernizam infrastructura, ar trebui sa aloce fonduri pentru asemenea utilaje! |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 24 Iun 2011, 22:32 | |
| Cum sa nu avem asa ceva in tara? Ii zice tren specializat în transportul şinelor lungi – LRT tip ROBEL Ca s-a folosit sau nu pe coridorul 4 nu pot spune insa. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 24 Iun 2011, 22:35 | |
| E o problema veche tipic romaneasca...De ce sa fac treaba calumea in 2 ani cu 50 de muncitori cand pot s-o lungesc 5 ani cu 500 muncitori. Eu unul nu am inteles de ce tronsnul Fundulea-Fetesti care ar trebui sa fie de maxima viteza (160 km/h) e facut de o firma care nu a construit in viata ei cale ferata...alta treaba tipic romaneasca. Ionut, om avea asa ceva dar eu nu l-am vazut la lucru nicaieri pe M800 Sau M300 ... |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5703 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 24 Iun 2011, 22:47 | |
| Cum sa nu avem? Am vazut zeci de trenuri cu vagoane platforma pt transportul sinelor,incarcate cu sine montate pe traverse, totusi nu stiu daca erau pt noi .Utilaje ,CFR are destule, de milioane de euro ( plaser, profilator, masina burat linii si aparate de cale etc). Aceste utilaje ar trebui folosite la randament maxim ,si noaptea ,fiecare ora de stationare costa,insa se vad foarte putin la lucru . CFR are utilaje de ultima ora si totusi da in folosinta linii cu aceleasi viteze de acum 30 de ani ,cand se lucra manual. |
|
| |
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5819 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 25 Iun 2011, 08:49 | |
| Sa nu exageram si sa spunem de ultima ora.... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
|
| |
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|