|
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+101Mircea Condilescu Ryan Anderson tuborgtnp Gaby005 Silver nenuandrei marius_catalin84 get. Lena iuli.hard rizelgeorgel2004 ionutz85 rich1974 Luna C.F.R. razvan - trenuri bostanesku gigel myster2008 paulrapati 040EC100 dany90 andreiutzu Balto IonutCFR2009 traian eurocristi mariuskl Mihay laur 133 RwO DUAL Ionutz popovici AndiCFR didinul sorinucu Cito lovekomotive TonyGFR PrisecaruFlorin romaniaetc ATM TVlad AMX 97-0548-4 Boracik 060-EA078 brandiburu Karl kristi kkk Andrei Norbi Mircea Hirjau cont inactiv Caravelle_Zg Nk11 DPS Amiralul alinx3330 cristyadaX FeroFan97 stefan_br The Legend AlexD buldozer2 tudor_pavelescu ultras florinrazaila vanchorusebulgaria Cobra Marius ravers75 Razvan Tudor alex03bv redeme mureseanu_976 @ndrey COSTACHE MIHAIL MariusM cont dezactivat . membru inactiv bostanescu gigel billy752-istu Vlad 1nt3rp0l_106 SULZERUL 0733 riciu VeV raoul mihaiuc cristi CFR pannonia express Saruman bogdan srl Costin.H ionutz72 Nesebar Vitosa Adrian78 Jhonyla alexandruh decward 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 17 Iul 2011, 11:59 | |
| - decward a scris:
- Intrebare :
Pe relația Constanta-Mangalia respectiv Mangalia-Constanta încă se mai taxeaza orice tren la tarif de Personal ? Adică , dacă iau biletul din Constanta sau Eforie Nord , va scrie , spre exemplu P688 , tarif 1,55 lei ? (preț elev) . Mulțumesc ! Da, se taxeaza tot ca personal. Pe bilet va scrie insa, cel mai probabil, R688. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 17 Iul 2011, 13:54 | |
| - mihaiuc a scris:
- decward a scris:
- Intrebare :
Pe relația Constanta-Mangalia respectiv Mangalia-Constanta încă se mai taxeaza orice tren la tarif de Personal ? Adică , dacă iau biletul din Constanta sau Eforie Nord , va scrie , spre exemplu P688 , tarif 1,55 lei ? (preț elev) . Mulțumesc ! Da, se taxeaza tot ca personal. Pe bilet va scrie insa, cel mai probabil, R688. Sigur scrie R 688 nu poate fi declasificat in P, numai tariful sufera modificare |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 17 Iul 2011, 13:56 | |
| - maryus74 a scris:
- mihaiuc a scris:
- decward a scris:
- Intrebare :
Pe relația Constanta-Mangalia respectiv Mangalia-Constanta încă se mai taxeaza orice tren la tarif de Personal ? Adică , dacă iau biletul din Constanta sau Eforie Nord , va scrie , spre exemplu P688 , tarif 1,55 lei ? (preț elev) . Mulțumesc ! Da, se taxeaza tot ca personal. Pe bilet va scrie insa, cel mai probabil, R688. Sigur scrie R 688 nu poate fi declasificat in P, numai tariful sufera modificare Ba da pe bilet apare P 688 eu am luat bilet pe ruta Mnagalia-Constanta la trenul 1861 si pe bilet scria P 1861 |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7999 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 17 Iul 2011, 15:09 | |
| - mihaiuc a scris:
- decward a scris:
- Intrebare :
Pe relația Constanta-Mangalia respectiv Mangalia-Constanta încă se mai taxeaza orice tren la tarif de Personal ? Adică , dacă iau biletul din Constanta sau Eforie Nord , va scrie , spre exemplu P688 , tarif 1,55 lei ? (preț elev) . Mulțumesc ! Da, se taxeaza tot ca personal. Pe bilet va scrie insa, cel mai probabil, R688. Pe bilet va fi P688 ! Nu stiam daca se mai taxeaza ca rang de personal ! |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6773 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 17 Iul 2011, 19:22 | |
| Intrebare: Care este cel mai rapid tren din Romania in momentul de fata, dar cel mai "incet"? (Precizati va rog, rangul si ruta pe care circula) |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 17 Iul 2011, 19:42 | |
| - Paul CFR a scris:
- Intrebare: Care este cel mai rapid tren din Romania in momentul de fata, dar cel mai "incet"? (Precizati va rog, rangul si ruta pe care circula)
Cele mai incete: P9695 si P9697 : Oravita - Anina, 1h57 pe 31 km, v. comerciala= 17 km/h P9751 si P9755 : Carpinis - Ionel, 1h31 pe 33 km, v. comerciala= 22 km/h Cele mai rapide: R982, R983, R984, R985: Bucuresti - Constanta respectiv perechile lor v.v. : 2h30 pe 225 km , v. comerciala = 90 km/h. Astea sunt exclusiv trase intregi. Exista segmente mai incete si mai rapide de-atat - de exemplu A1821 are, pe sectiunea Craiova - Filiasi, o viteza comerciala de 98 km/h, dar per total A1821 are o viteza comerciala de 53.44 km/h. Cel mai incet segment apartine P9751 pe segmentul Pustinis H. - Otelec H (de pe linia Carpinis - Ionel)., 2 km in 12 minute, adica 10 km/h (de altfel, asta e si viteza maxima pe linia respectiva - sine din 1928, traverse de lemn putrezite, terasament inundat...). La egalitate este segmentul Lisava - Ciudanovita (de pe Oravita - Anina), 1 km in 6 minute, adica 10 km/h. |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6773 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 17 Iul 2011, 20:22 | |
| - mihaiuc a scris:
- Paul CFR a scris:
- Intrebare: Care este cel mai rapid tren din Romania in momentul de fata, dar cel mai "incet"? (Precizati va rog, rangul si ruta pe care circula)
Cele mai incete: P9695 si P9697 : Oravita - Anina, 1h57 pe 31 km, v. comerciala= 17 km/h P9751 si P9755 : Carpinis - Ionel, 1h31 pe 33 km, v. comerciala= 22 km/h Cele mai rapide: R982, R983, R984, R985: Bucuresti - Constanta respectiv perechile lor v.v. : 2h30 pe 225 km , v. comerciala = 90 km/h.
Astea sunt exclusiv trase intregi. Exista segmente mai incete si mai rapide de-atat - de exemplu A1821 are, pe sectiunea Craiova - Filiasi, o viteza comerciala de 98 km/h, dar per total A1821 are o viteza comerciala de 53.44 km/h.
Cel mai incet segment apartine P9751 pe segmentul Pustinis H. - Otelec H (de pe linia Carpinis - Ionel)., 2 km in 12 minute, adica 10 km/h (de altfel, asta e si viteza maxima pe linia respectiva - sine din 1928, traverse de lemn putrezite, terasament inundat...). La egalitate este segmentul Lisava - Ciudanovita (de pe Oravita - Anina), 1 km in 6 minute, adica 10 km/h. Mersi mult de informatii, dar pe Bucuresti-Constanta nu se merge cu 120 km/h sau 140 km/h? |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 17 Iul 2011, 20:59 | |
| - Paul CFR a scris:
Mersi mult de informatii, dar pe Bucuresti-Constanta nu se merge cu 120 km/h sau 140 km/h? Ba da (140 km/h), dar asta e viteza maxima. Vitezele de mai sus sunt vitezele comerciale, adica timpii efectivi dintr-un punct A intr-un punct B, incluzand opririle intermediare, accelerarile si decelerarile, etc. De exemplu, trenul Bucuresti - Constanta pleaca din Gara de Nord (0 km/h), trece peste macaze cu 10-30 km/h (in functie de macaz), accelereza prin Complexul Bucuresti Nord (70 km/h), trece prin Gara Baneasa si peste Podul Baneasa (120 km/h) apoi accelereaza spre Constanta (140 km/h), dupa care ajunge la Sarulesti, decelereaza la 70 km/h peste podul nou (inca in lucru pe firul II, si in rodaj cu 70, ridicabili la 160 dupa terminarea lucrarilor), accelereaza spre Fetesti (140 km/h), incetineste pe portiunea inca in lucrari (intre Dragos Voda si Dor Marunt, daca nu ma insel), apoi accelereaza spre Fetesti, incetineste la 30 peste poduri, accelereaza la 140 din nou, scade la 80 peste podul peste canal, accelereaza din nou spre Constanta, si opreste la Constanta. Chiar si fara nicio lucrare si restrictie (cum o sa fie peste cateva luni), in viteza comerciala or sa intre si cei 6-7 minute peste macazuri intre Bucuresti si Baneasa, apoi accelerarile si incetinirea inspre Palas si apoi in Constanta. La fel, cel mai rapid tren pe care-l am eu in sistemul de la munca, trenul X2000 421 Stockholm - Göteborg face 2h55 pentru 454 km si 720 m, la o viteza medie comerciala de 156 km/h, desi linia permite pe 79% din distanta viteza de 200 km/h si pe inca 5% 160 km/h. O viteza medie de 100 km/h cu v.max de 140 km/h este absolut rezonabila. 90 km/h cand inca sunt bucati mari in lucru este, la fel, absolut rezonabil. |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6773 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 17 Iul 2011, 21:35 | |
| - mihaiuc a scris:
- Paul CFR a scris:
Mersi mult de informatii, dar pe Bucuresti-Constanta nu se merge cu 120 km/h sau 140 km/h? Ba da (140 km/h), dar asta e viteza maxima. Vitezele de mai sus sunt vitezele comerciale, adica timpii efectivi dintr-un punct A intr-un punct B, incluzand opririle intermediare, accelerarile si decelerarile, etc.
De exemplu, trenul Bucuresti - Constanta pleaca din Gara de Nord (0 km/h), trece peste macaze cu 10-30 km/h (in functie de macaz), accelereza prin Complexul Bucuresti Nord (70 km/h), trece prin Gara Baneasa si peste Podul Baneasa (120 km/h) apoi accelereaza spre Constanta (140 km/h), dupa care ajunge la Sarulesti, decelereaza la 70 km/h peste podul nou (inca in lucru pe firul II, si in rodaj cu 70, ridicabili la 160 dupa terminarea lucrarilor), accelereaza spre Fetesti (140 km/h), incetineste pe portiunea inca in lucrari (intre Dragos Voda si Dor Marunt, daca nu ma insel), apoi accelereaza spre Fetesti, incetineste la 30 peste poduri, accelereaza la 140 din nou, scade la 80 peste podul peste canal, accelereaza din nou spre Constanta, si opreste la Constanta. Chiar si fara nicio lucrare si restrictie (cum o sa fie peste cateva luni), in viteza comerciala or sa intre si cei 6-7 minute peste macazuri intre Bucuresti si Baneasa, apoi accelerarile si incetinirea inspre Palas si apoi in Constanta.
La fel, cel mai rapid tren pe care-l am eu in sistemul de la munca, trenul X2000 421 Stockholm - Göteborg face 2h55 pentru 454 km si 720 m, la o viteza medie comerciala de 156 km/h, desi linia permite pe 79% din distanta viteza de 200 km/h si pe inca 5% 160 km/h.
O viteza medie de 100 km/h cu v.max de 140 km/h este absolut rezonabila. 90 km/h cand inca sunt bucati mari in lucru este, la fel, absolut rezonabil. Acum am inteles perfect. Iti multumesc pentru explicatia detaliata, si rabdarea cu care ai facut-o. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 17 Iul 2011, 21:39 | |
| La km 201+400 (M800) podul peste canal e cu 80 km/h ? Intr-un filmulet pe you tube podul este traversat cu 30 km/h |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 17 Iul 2011, 21:41 | |
| @mihaiuc : peste noul pod de la sarulesti viteza maxima nu va depasi 120 km/h ptr atat a fost proiectat, in alta ordine de idei iesirea dinspre gara spre pod (in sensul spre constanta) este intr-o curba mai stransa, asa ca uite de unde vine si limitarea de viteza. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7574 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 17 Iul 2011, 21:55 | |
| - mihaiuc a scris:
- Paul CFR a scris:
Mersi mult de informatii, dar pe Bucuresti-Constanta nu se merge cu 120 km/h sau 140 km/h? La fel, cel mai rapid tren pe care-l am eu in sistemul de la munca, trenul X2000 421 Stockholm - Göteborg face 2h55 pentru 454 km si 720 m, la o viteza medie comerciala de 156 km/h, desi linia permite pe 79% din distanta viteza de 200 km/h si pe inca 5% 160 km/h.
Salut, poti verifica Paris - Bruxelles un mers de TGV ? Eu stiam de 500 si ceva de km in 1h50m sau ceva de genul. Mersi ! |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 17 Iul 2011, 22:02 | |
| la podul peste canalul dunare marea neagra unde se efectuaza reparatie capitala la cel rutier care este deasupra restrictia este de 50km/h |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 17 Iul 2011, 22:43 | |
| - Dragos a scris:
- mihaiuc a scris:
- Paul CFR a scris:
Mersi mult de informatii, dar pe Bucuresti-Constanta nu se merge cu 120 km/h sau 140 km/h? La fel, cel mai rapid tren pe care-l am eu in sistemul de la munca, trenul X2000 421 Stockholm - Göteborg face 2h55 pentru 454 km si 720 m, la o viteza medie comerciala de 156 km/h, desi linia permite pe 79% din distanta viteza de 200 km/h si pe inca 5% 160 km/h.
Salut, poti verifica Paris - Bruxelles un mers de TGV ? Eu stiam de 500 si ceva de km in 1h50m sau ceva de genul. Mersi ! Paris Nord - Bruxelles Midi cu Thalys, distanta este de 314 km, tren direct, fara opriri, timp 1h20. Viteza comerciala 235.5 km/h, viteza maxima 300 km/h. Biletele sunt socant de ieftine - 66 euro pe net pentru maine, 88 in gara maine, 45 peste 2 saptamani. |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5781 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 18 Iul 2011, 00:37 | |
| Si mai rapid ar fi TGVul Paris-Lyon care parcurge cei 512 km in in 1 ora si 57 minute, adica o viteza medie de 263 km/h. Viteza maxima atinsa pe acest tronson este de 300 km/h . O viteza si mai mare se atinge pe linia Paris-Strasbourg (320 km/h), iar cei 503 km sunt parcursi in 2 ore si 17 minute (221 km/h in medie, pentru ca nu este linie de mare viteza pe toata distanta) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
| | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |