| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+101Mircea Condilescu Ryan Anderson tuborgtnp Gaby005 Silver nenuandrei marius_catalin84 get. Lena iuli.hard rizelgeorgel2004 ionutz85 rich1974 Luna C.F.R. razvan - trenuri bostanesku gigel myster2008 paulrapati 040EC100 dany90 andreiutzu Balto IonutCFR2009 traian eurocristi mariuskl Mihay laur 133 RwO DUAL Ionutz popovici AndiCFR didinul sorinucu Cito lovekomotive TonyGFR PrisecaruFlorin romaniaetc ATM TVlad AMX 97-0548-4 Boracik 060-EA078 brandiburu Karl kristi kkk Andrei Norbi Mircea Hirjau cont inactiv Caravelle_Zg Nk11 DPS Amiralul alinx3330 cristyadaX FeroFan97 stefan_br The Legend AlexD buldozer2 tudor_pavelescu ultras florinrazaila vanchorusebulgaria Cobra Marius ravers75 Razvan Tudor alex03bv redeme mureseanu_976 @ndrey COSTACHE MIHAIL MariusM cont dezactivat . membru inactiv bostanescu gigel billy752-istu Vlad 1nt3rp0l_106 SULZERUL 0733 riciu VeV raoul mihaiuc cristi CFR pannonia express Saruman bogdan srl Costin.H ionutz72 Nesebar Vitosa Adrian78 Jhonyla alexandruh decward 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi Apr 07, 2011 6:46 am | |
| - maryus74 a scris:
- @ndrey a scris:
- @ndrey a scris:
- maryus74 a scris:
- Ce face mecanicul unei locomotive electrice atunci cand constata pornirea defectuoasa a compresorului ?
Pentru prima intrebare, sa mai pus ,dar( in loc de dra) mai raspundem o data , 3 grupe mari Gr. I -ventilatia fortata la boghiul I,compusa din cele trei blocuri,specifice fiecarui EMT( cate unul); Gr.II-ventilatia fortata la boghiul II,idem gr.I; GrIII- este formata din ventilatorul recitorului de ulei al grupului Trafo, pompa de recirculare a uleiului intre racitor si cuva tranformatorului Daca se constata pornirea defectuoasa a uni compresor( din doua,la V. clasica), se mai incearca repornirea, dupa oprirea lor, si efectuarea unei revizii vizuale a unor posibile defecte mecanice( daca este posibil),daca nu acesta se izoleaza,si se continua mersul cu un singur compresor, daca tonajul,lungimea,si sectia permite remorcarea trenului in conditii de SC cu un signur compresor in functie. In remorcare trenului, in momentul in care se constata ca sursa de aer comprimat nu mai functioneaza corespunzator,indiferent de natura, se declara locomotiva defecta si se cere locomotiva de ajutor. Revin asupra acestui subiect si reformulez: Mecanicul L.E. ce introduce in actiune inainte de REpornirea compresoarelor ? atunci cand constata pornirea defectuoasa a unuia dintre compresoare (la varianta clasica) @ exclud raspuns MariusD dar ce ai cu mine? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi Apr 07, 2011 7:00 am | |
| Personal cu dvs nu am nimic din contra va respect si va stimez, dar meseria pe care o aveti...
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Joi Apr 07, 2011 7:03 pm, editata de 1 ori |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi Apr 07, 2011 7:03 am | |
| stai linistit ca nu o sa raspund |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam Apr 09, 2011 9:02 pm | |
| INTREBARE: Cum sa pune in functiune o locomotiva electrica? |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam Apr 09, 2011 9:15 pm | |
| -bateriile -curent comanda-aer cu compresorul auxiliar-ridicare pantograf-conectare disjunctor-pornire compresor -ventilatie -treapta 1 ,2,3,M A Am prezentat pe scurt daca doresti mai pe larg spune-mi |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam Apr 09, 2011 9:25 pm | |
| |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam Apr 09, 2011 9:27 pm | |
| Eu cred ca voi confundati topicul asta cu topicul Verificati-va cunostintele Aici se pun intrebari pentru a afla raspunsul nu pentru a testa userii |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam Apr 09, 2011 9:32 pm | |
| pai nu stiam procedura.Cum sa verific daca nu stiu cum sa pornesc o locomotiva? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam Apr 09, 2011 10:04 pm | |
| Am si eu o intrebare, motorul diesel al unui Sulzer cum se porneste? Are electromotor sau pleaca pe baza de aer comprimat? Poate parea penibil dar am cautat si nu am gasit cilindrea acestui motor diesel. Ma poate ajuta cineva? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam Apr 09, 2011 10:19 pm | |
| - AlexD a scris:
- Am si eu o intrebare, motorul diesel al unui Sulzer sum se porneste? Are electromotor sau pleaca pe baza de aer comprimat? Poate parea penibil dar am cautat si nu am gasit cilindrea acestui motor diesel.
Ma poate ajuta cineva? Pneumatic cu ajutorul aerului comprimat inmagazinat intr-o butelie de unde este introdus in cilindru care deplaseaza pistoanele si arborele cotit Electrica cu demaror consta dintr-un motor electric care printr-un cuplaj cu o roata dintata roteste coroana dintanta a volantului situat pe arborele cotit Turatia minima pentru autoaprindere este de 100-200 rot/min |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam Apr 09, 2011 10:22 pm | |
| Ok, multumesc pentru raspuns. Cilindreea si consumul de carburant il stie cineva? |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam Apr 09, 2011 10:25 pm | |
| intai actionezi pompa de preungere presiune ulei motor vreo 40 secunde pana ajunge la o anumita presiune si dupa aia intra in functiune demarorul |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam Apr 09, 2011 10:28 pm | |
| https://www.youtube.com/watch?v=rkuKbvGOf2E |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam Apr 09, 2011 10:31 pm | |
| - bostanescu gigel a scris:
- pai nu stiam procedura.Cum sa verific daca nu stiu cum sa pornesc o locomotiva?
Atunci imi cer scuze. Asa mi s-a parut ca ai vrut sa verifici daca cei de pe forum stiu sa raspunda (tu stiind deja raspunsul) |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam Apr 09, 2011 10:39 pm | |
| - AlexD a scris:
- Ok, multumesc pentru raspuns.
Cilindreea si consumul de carburant il stie cineva? combustibil cu puterea calorica inferioara Pci 10.000 kcal/kg 235 g/kWh cilindreea nu stiu poate 28000cmc |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
|
| |
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|