| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+101Mircea Condilescu Ryan Anderson tuborgtnp Gaby005 Silver nenuandrei marius_catalin84 get. Lena iuli.hard rizelgeorgel2004 ionutz85 rich1974 Luna C.F.R. razvan - trenuri bostanesku gigel myster2008 paulrapati 040EC100 dany90 andreiutzu Balto IonutCFR2009 traian eurocristi mariuskl Mihay laur 133 RwO DUAL Ionutz popovici AndiCFR didinul sorinucu Cito lovekomotive TonyGFR PrisecaruFlorin romaniaetc ATM TVlad AMX 97-0548-4 Boracik 060-EA078 brandiburu Karl kristi kkk Andrei Norbi Mircea Hirjau cont inactiv Caravelle_Zg Nk11 DPS Amiralul alinx3330 cristyadaX FeroFan97 stefan_br The Legend AlexD buldozer2 tudor_pavelescu ultras florinrazaila vanchorusebulgaria Cobra Marius ravers75 Razvan Tudor alex03bv redeme mureseanu_976 @ndrey COSTACHE MIHAIL MariusM cont dezactivat . membru inactiv bostanescu gigel billy752-istu Vlad 1nt3rp0l_106 SULZERUL 0733 riciu VeV raoul mihaiuc cristi CFR pannonia express Saruman bogdan srl Costin.H ionutz72 Nesebar Vitosa Adrian78 Jhonyla alexandruh decward 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 10 Apr 2011, 14:30 | |
| - MariusD a scris:
- -bateriile -curent comanda-aer cu compresorul auxiliar-ridicare pantograf-conectare disjunctor-pornire compresor -ventilatie -treapta 1 ,2,3,M A
Am prezentat pe scurt daca doresti mai pe larg spune-mi Inainte de conectare baterii, primul lucru care-l executa mecanicul inainte sa se urce pe locomotiva este sa deschida robinetul de la rezervorul de aer , asta a fost o completare ptr bostanescu gigel |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 10 Apr 2011, 17:35 | |
| nu este obligatoriu sa inchizi aerul de la acel robinet inchiderea aerului de la acel robinet se face cand se fac interventi la instalatia pneumatica,compresorul auxiliar nu debiteaza corespunzator Aia se facea acu' 30 de ani |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 10 Apr 2011, 17:39 | |
| Si la clasicele vechi nemodernizate tot asta e procedura mai nou |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 10 Apr 2011, 17:41 | |
| aia se facea atunci cand erau titularizate pt protectie |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 10 Apr 2011, 17:47 | |
| compresorul auxiliar trebuie sa faca 5 atm ca sa ridice pantograful si sa cupleze disjunctorul? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 10 Apr 2011, 17:49 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- compresorul auxiliar trebuie sa faca 5 atm ca sa ridice pantograful si sa cupleze disjunctorul?
minim 7-8 atm |
|
| |
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6448 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 10 Apr 2011, 18:00 | |
| - adrian78hd a scris:
- bostanescu gigel a scris:
- compresorul auxiliar trebuie sa faca 5 atm ca sa ridice pantograful si sa cupleze disjunctorul?
minim 7-8 atm La EC stiam ca ai nevoie de 6atm acuma poate am stiut gresit |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 10 Apr 2011, 18:06 | |
| la disjunctor DBTF =4,5 atm, la IAC =7,5 atm |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 10 Apr 2011, 18:15 | |
| daca nu ai baterie buna e grav inseamna.Nu poti sa faci aer.Nu mai tin minte exact dar parca era de 110-120V |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 10 Apr 2011, 18:16 | |
| |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 12 Apr 2011, 21:42 | |
| Stie cineva cate elodii (Clasa 47) apartin de depoul Bucuresti Calatori? |
|
| |
Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5443 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 12 Apr 2011, 21:46 | |
| 598, 613, 784, 802, 871 si 880, deci 6...sper ca n-am omis vreuna. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 12 Apr 2011, 21:50 | |
| Multumesc pentru raspuns |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7999 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 12 Apr 2011, 21:51 | |
| - Cobra a scris:
- 598, 613, 784, 802, 871 si 880, deci 6...sper ca n-am omis vreuna.
Si de 538 ce zici ? Deci , Sunt 7 ! |
|
| |
Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5443 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 12 Apr 2011, 21:53 | |
| Asta e, de aia uitasem pe moment. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
|
| |
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|