|
| 213 : Radna - Timisoara Nord | |
|
+45Adirmvl alliens delly DAS 2011 laurentzu Dionis riciu Motreanu Sorin Vitosa Vale IonutCFR2009 Ionutz Luca tgv mielutu zburator marius664 dan tm Petre_IFTE Andrey_tm lokomo69 MariusM Cont dezactivat gheorghita TVlad Sergiu rmn kristi kkk Adrian78 Vlad cosmin_regiotrans orestte bogdan.perejuc IonutChircu Kriszti219 Radu Dr2005 Luna Nesebar Tomi13leu cristi CFR razvan - trenuri ldh80 srazvi Caravelle_Zg cristi ar alex.alexus.tm myster2008 49 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Lun 17 Oct 2016, 04:25 | |
| dar cit ar costa sa opreasca soferii? |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Lun 17 Oct 2016, 04:30 | |
| Sunt scumpe, cateva sute de mii de euro, din ce imi relata cineva din domeniu, plus lucrarile de infrastructura sapaturi si cablaje, pe distanta corespunzatoare drumului de franare (1200, 1000 sau 700 m in functie de V maxima). S-a montat una la Giarmata. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Lun 17 Oct 2016, 08:45 | |
| Pretul unui SAT este foarte variabil. De obicei la o lucrare de genul asta se incearca trecerea la SAT sau BAT a tuturor trecerilor la nivel de pe o linie curenta, ceea ce implica tragerea unui cablu cu mai multe conexiuni intre statiile adiacente si modificarea instalatiei de la IDM-uri. Conteaza si drumul de franare, posibilitatea amplasarii semnalelor de avarie si densitatea trecerilor la nivel, nu cred ca pot fi 2 SAT-uri pe acelasi sector de bloc. Toata aceasta lucrare poate ajunge la sute de mii de euro, insa cu siguranta merita pentru integritatea participantilor la trafic, atat feroviar cat si auto. Pe una din lucrarile de reabilitare aflata in executie pe C IV, proiectul prevede reducerea numarului de treceri la nivel da la 61 la 22. |
| | | delly
Numarul mesajelor : 15 Reputatie : 4661 Data de inscriere : 04/03/2012
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Mar 18 Oct 2016, 10:40 | |
| Un anunţ chiar astăzi pe SEAP:
„Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferata echipate cu bariere mecanice (proiectare+executie)” Trecerile de nivel vor fi grupate în 4 loturi, functie de distantele fizice din teren ale acestora si statia care telecomanda si telecontroleaza instalatia: LOT 1: Trecerea la nivel de la km 213+631 pe linia 101 in linie curenta intre statiile Piatra Olt – Bals; Trecerea la nivel de la km 217+013 pe linia 101 in linie curenta intre statiile Piatra Olt – Bals; Trecerea la nivel de la km 223+030 pe linia 101 in linie curenta intre statiile Bals – Robanesti. LOT 2: Trecerea la nivel de la km 103+538 pe linia 101 in linie curenta intre statiile Golesti – Pitesti; Trecerea la nivel de la km 122+175 pe linia 101 in linie curenta intre statiile Pirvu – Costesti. LOT 3: Trecerea la nivel de la km 236+158 pe linia 203 in linie curenta intre statiile Zlatarei– Dragasani; Trecerea la nivel de la km 255+025 pe linia 203 in linie curenta intre statiile Zavideni – Fiscalia. LOT 4: Trecerea la nivel de la km 210+316 pe linia 203 in linie curenta intre statiile Piatra Olt – Arcesti; Trecerea la nivel de la km 217+130 pe linia 112 in linie curenta intre statiile Piatra Olt – Vladuleni; Trecerea la nivel de la km 223+270 pe linia 112 in linie curenta intre statiile Vladuleni – Romula, Trecerea la nivel de la km 211+809 pe linia 101 in linie curenta intre statiile Piatra Olt – Bals . Se vor avea in vedere prevederile caietului de sarcini nr. 132/1/34/26.07.2016. Valoarea estimata fara TVA: 11,157,838.72 RON
Deci cam 1.000.000 per unitate incluzînd proiectarea. Nu sunt chiar ieftine! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Vin 31 Mar 2017, 03:27 | |
| In perioada 18-28 Aprilie trenul 1531 va circula ca 12531 prin Radna, pe 213 la Timisoara.(mai putin zilele de weekend) |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Joi 06 Iul 2017, 13:04 | |
| Situaţia din 1995/1996: http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?rok=1996&relace=RO-213 |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Joi 06 Iul 2017, 13:06 | |
| Un mers mai prost ca cel actual nu a mai fost de pe vremea razboiului. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Dum 09 Iul 2017, 04:28 | |
| acum depiinde pentru cine e prost...poate pentru unii e foarte bun |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Sam 09 Sept 2017, 01:40 | |
| Un articol despre mersul trenurilor pe aceasta ruta. In varianta tiparita pe prima pagina este automotorul 783 schema gri-rosu(seria 700)
https://renasterea.ro/trenule-masina-mica-unde-l-duci-pe-ionica-sa-zaca-la-remetea-mica-batjocura-pe-calea-ferata/
Printr-o organizare de excepție, CFR deformează spațiul și timpul, astfel încât acestea capătă noi dimensiuni # O rută din județul Timiș de 49 de kilometri este parcursă în… patru ore și 30 de minute!
Figuranții care joacă într-o nouă adaptare după fabula „Iepurele și broasca țestoasă” a lui Esop, pe cea mai mare scenă în aer liber din lume, care a fost improvizată în județul Timiș, au renunțat la roluri după ce au primit oferte mai bune.
Deși premiera fusese bine primită de public, spectatorii amuzându-se copios, prezentarea a fost percepută ulterior ca o piesă dramatică – oamenii compătimindu-l pe urecheatul care pierde cursa după un start excelent, pentru că și-a permis să se odihnească – , iar audiența a scăzut drastic.
În ciuda acestui fapt, în continuare au loc câte două reprezentații pe zi, ceea ce a dus la exasperarea autorităților locale din comuna Mașloc (pe raza căreia este organizată scena), care, prin natura funcției, sunt obligate să asiste la mascaradă.
După consultări cu experții, aleșii sătenilor s-au adresat mai-marilor județului solicitând ajutorul acestora pentru a-l face pe organizator să înțeleagă să readapteze piesa pentru că – deși suntem în secolul vitezei – un biciclist distribuit în rolul broaștei țestoase recuperează prea repede, prin sudoarea frunții, decalajul mare pe care îl are față de iepurele de câmp, partitură interpretată de SNTFC CFR Călători SA – Sucursala Regională de Transport Feroviar de Călători Timișoara, pentru că aceasta din urmă își bate joc prea tare de talentul natural (la sfârșitul secolului al XIX-lea, un tren parcurgea 64 de kilometri în circa trei ore).
Mai exact, un biciclist ajunge de la Alioș la Timișoara – 40 de kilometri pe șosea – în aproximativ două ore, în timp ce pe linia ferată (49 de kilometri) distanța este parcursă în… patru ore și 30 de minute!
”Mă gândesc la mecanicul care fie vară, fie iarnă, trebuie să stea pe loc până la trei ore… Noi am venit cu propuneri pentru scăderea duratei de timp”, spune Cornel Szigeti, secretarul Primăriei Comunei Mașloc, unul dintre cei doi semnatari ai petiției adresate Consiliului Județean Timiș.
La matineu, lucrurile se mișcă mai repede
”Un cetățean care dorește să călătorească pe ruta Timișoara Nord – Alioș (halta Aliuș), distanța fiind de 49 de kilometri – că face un ocol pe la Charlottenburg – are o singură posibilitate: plecarea dimineața la ora 3,50 și sosirea la 7,05, adică după trei ore și 15 minute!”, susține secretarul primăriei Mașloc, Cornel Szigeti (foto). Dacă acest timp pare prea mare, SNTFC CFR Călători SA – Sucursala Regională de Transport Feroviar de Călători Timișoara poate și mai mult.
La întoarcere, același cetățean pleacă la 14,30 din Alioș și ajunge la Timișoara la ora… 19, adică după patru ore și jumătate, aceiași 49 de kilometri fiind parcurși cu un plus de 75 de minute! Cât staționează trenul, oamenii pot da o fugă până acasă Această performanță negativă nu este înregistrată de cei de la căile ferate din cauza stării liniei de tren, ci pentru că motoarele sunt oprite timp de câteva zeci de minute în Remetea Mică. „Problema a apărut în anul 2015, când am pierdut posibilitatea de a merge cu Regiotrans. Vreo șase luni am stat fără tren, după care ruta a fost preluată de SNTFC CFR Călători.
Aceștia au introdus cinci automotoare care pleacă la 3,45 din Timișoara și ajung la Remetea Mică la ora 4,45. La cinci dimineața, două dintre ele pleacă înapoi spre Timișoara, iar la ora șase, alte două.
Abia la 6,30 – după o oră și 45 de minute de staționare – un automotor pleacă spre Lipova și în jur de ora șapte ajunge la Alioș”, explică Cornel Szigeti. Deci un călător care pleacă din Timișoara la ora 3,45 ajunge la Alioș la ora… 7,05! (după mai bine de trei ore!) Între Remetea Mică și Alioș este o distanță de zece kilometri pe șosea, drum pe care călătorul care vine de la Timișoara și coboară la Remetea Mică îl poate parcurge la pas ajungând la Alioș înaintea trenului!
Un alibi perfect
Celebrul cântec al Mariei Tănase : ”Trenule, mașină mică, / Unde-l duci pe Ionică?/ Tu mi-l duci și-l ocolești…/ Trenule n-ai avea parte/ De șuruburile toate/ Și de șina de sub roate/ C-ai dus pe neica departe…/ Trenule de când l-ai dus/ Eu într-una am tot plâns…/ Eu într-una am oftat…”, poate fi hitul anului în comuna Mașloc.
Pe drumul de la Alioș la Timișoara, localnicul care a plecat cu trenul are zeci de minute la dispoziție. Timpul de staționare în Remetea Mică este de la ora 15,00 la 18,00, adică… trei ore (!), suficient pentru ca un soț gelos să dea fuga înapoi acasă pentru a-și verifica consoarta și pentru a-i ține acesteia o prelegere științifică în cazul în care o prinde cu mâța în sac, dar și pentru a reveni în satul alăturat ca să-și continue călătoria spre Timișoara. Dacă toate decurg fără martori, în cazul unei cercetări, soțul gelos poate dovedi cu biletul de tren că, indubitabil, în acel timp se îndrepta spre capitala Banatului.
”Trenul din Alioș pleacă la 14,30 și ajunge la 15,00 în Remetea Mică, unde se oprește și așteaptă automotoarele care vin din Timișoara spre Remetea Mică. Abia la ora 18,00 se fluieră plecarea spre orașul reședință de județ”, arată secretarul comunei Mașloc.
Pe vremea lu` moșu era mai bine
Oamenii din Alioș, la început amuzați de situație, după ce au trăit experiența pe cont propriu au fost indignați că pierd atâta timp și au renunțat la călătoria cu trenul. ”Și pe vremea lu` moșu era mai bine! Cred că dacă am merge cu căruța am ajunge mai repede!”, spune un tânăr din Alioș care face naveta la Timișoara cu autobuzul, pentru că pierde doar două ore cu naveta dus-întors.
În plus, în cursul unei zile sunt cinci autobuze, care pleacă la ore diferite spre Timișoara – față de o singură posibilitate pe linia ferată – și tot atâtea în sens invers. Potrivit localnicilor, diferența de preț este de doi-trei lei, ceea ce nu justifică o asemenea pierdere de timp, mai ales că garniturile nu oferă condiții deosebite pentru ca vreun amator să aleagă să-și facă somnul de după-masă în tren.
”Nimeni nu mai merge cu trenul spre Timișoara! Linia ferată este folosită doar pentru a se deplasa la Lipova, pentru că spre orașul din județul Arad nu există autobuze”, spune Cornel Szigeti.
”Să se revizuiască, primesc, dar să nu se schimbe nimic!”
Autoritățile locale au făcut două sesizări privind timpii mari de așteptare la călătoria cu trenul. ”Am făcut câteva propuneri în luna aprilie, când am trimis hârtiile și Consiliului Județean Timiș. Am sunat să văd dacă a ajuns cererea noastră și mi s-a confirmat.
În luna mai, nu s-a schimbat nimic. Adică, ei zic că vor să facă ceva, dar nu iau nici o măsură! Au trecut aproape doi ani de când ne confruntăm cu această problemă! Următoarea modificare privind mersul trenurilor va fi în decembrie, dar nu mai avem speranțe că vor face ceva…”, mărturisește Cornel Szigeti. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Sam 09 Sept 2017, 08:21 | |
| pai e clar ca nu vor face, astept sa ne explice doctorul cat de ok este situatia asta si cat de experti sunt expertii din minister si CFR......altfel, e evident ca nu vor schimba nimic din moment ce au obtinut ce voiau, respectiv sa indrepte oamenii spre microbuze care pot face evaziune fiscala si da spagi generoase |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Dum 10 Sept 2017, 00:35 | |
| Si uite asa Autotim face bani... http://www.auto-tim.ro/csp/autogari/site/index.csp _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Dum 10 Sept 2017, 14:19 | |
| Secundarele stau cel mai bine la un privat, acum cu CFR este malaxor si o cursa amarata pe zi care nu te ajuta cu nimic, cand era privatul erau 5 perechi la un confort mult mai ok fata de malaxor, deci e clar ca e mai bine ca secundarele sa fie in ograda privatului. CFR sa ramana pe liniile principale cu trenuri de lung parcurs intre resedintele de judet si capitala tarii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Dum 10 Sept 2017, 15:57 | |
| - alliens a scris:
- pai e clar ca nu vor face, astept sa ne explice doctorul cat de ok este situatia asta si cat de experti sunt expertii din minister si CFR......altfel, e evident ca nu vor schimba nimic din moment ce au obtinut ce voiau, respectiv sa indrepte oamenii spre microbuze care pot face evaziune fiscala si da spagi generoase
Idea CFR Călători a fost să deservească ruta Remetea Mică - Timişoara şi retur, aşa e gândit programul. Nu mai zic că au fost numeroase solicitări de la CJ Timiş. Alioş e, într-adevăr, în Timiş, numai că e haltă, nu haltă de mişcare, chiar dacă nu ar fi greu ca un automotor să rebruseze acolo, existând deja precedentul cu Păuşa h.. Motorul de Radna nu ştiu ce rost mai are, de ce insistă să îl ţină, mai ales că Radna e în alt judeţ. Eu nu îi văd rostul, mai ales că pe cei din Alioş şi Charlottenberg oricum nu îi ajută. _________________ :TTT:
|
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Dum 10 Sept 2017, 16:15 | |
| Pentru elevii si muncitorii care merg la Lipova. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 22/01/2014
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord Dum 10 Sept 2017, 16:25 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Secundarele stau cel mai bine la un privat, acum cu CFR este malaxor si o cursa amarata pe zi care nu te ajuta cu nimic, cand era privatul erau 5 perechi la un confort mult mai ok fata de malaxor, deci e clar ca e mai bine ca secundarele sa fie in ograda privatului. CFR sa ramana pe liniile principale cu trenuri de lung parcurs intre resedintele de judet si capitala tarii.
Pai sa vina privatul si CFR Calatori se va retrage cu VS de pe ele. Dar daca privatul nu le mai vrea , care-i solutia?? Au fost zeci de licitatii si nimic, s-a inchiriat o singura linie si culmea tot CFR Calatori a ramas sa opereze pe ea. Privatul urmareste profit si numai vrea linii infundate vrea sa opereze si el pe linii principale unde are profit. Cati operatori sunt pe Oradea-Cluj de exemplu? Reveninid la subietul topicului initial cand a revenit CFR Calatori trenurile ajungeau pana la Remetea, daca tot au prelungit circulatia lor pana la Radna puteau s-a faca cu cap sau sa n-o faca deloc.Si atunci acelasi articol condamna CFR si spunea ca au lasat populatia fara tren. Oricum o dai tot nu e bine cu CFR Calatori, dar daca sunt asa multi calatori de ce nu trimit o petitie catre mai marii CFR si daca nici atunci nu se rezolva se poate scrie in ziare.Dar daca sunt doar 2 calatori dintre care unul fiind ziaristul... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord | |
| |
| | | | 213 : Radna - Timisoara Nord | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |