Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Infrastructura Sam 18 Noi 2017, 19:06
La noi doi ani pentru un podet la altii
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Infrastructura Lun 20 Noi 2017, 12:31
Noi nu suntem altii! Cand o sa te obisnuiesti cu ideea asta?
_________________
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
Subiect: Re: Infrastructura Lun 20 Noi 2017, 21:58
Voi nu intelegeti ca societatea romaneasca este falimentata din interior de corupti si neprofesionisti numiti politic. La fel si la CFR, toate lucrarile de infrastructura care se "potrivesc" anumitor firme romanesti agreate, sunt scoase la licitatie secvential, pe valori mici, neatractive firmelor straine. Daca s-ar licita lucrari cu valori serioase si preturi reale, s-ar prezenta austriecii, nemtii, francezii care au organizarea si utilajele necesare sa lucreze repede si de calitate. Sub pretextul pretului mai mic, castiga licitatiile tot felul de firmulite de partid, care apoi asteapta ajutor din interiorul CFR, lucrarea se lungeste fara sa reactioneze cineva, de multe ori nu se finalizeaza si amplasamentul este predat la beneficiar ( CFR ) care cu forte proprii pune in siguranta acea lucrare. In general la orice lucrare de infrastructura din Romania care este lansata de un minister, se cunoaste din start numele firmei care poate castiga lucrarea. Iar secretarii, subsecretarii si directorii sunt principalii beneficiari a acestor aranjamente.Iar "firmele de o legislatura" nu au nici un interes sa-si cumpere utilaje, sa se dezvolte si sa performeze.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Infrastructura Lun 20 Noi 2017, 23:10
Plus ca la noi nu se vrea sa ne dezvoltam prea mult.
_________________
g.popovici
Numarul mesajelor : 50 Reputatie : 5401 Data de inscriere : 05/04/2010
Subiect: Re: Infrastructura Dum 24 Dec 2017, 23:28
Stie vreunul dintre voi cat este un pret corect penteu un kilometru de cale ferata, facut ca la carte? Cat e comparativ cu un 1 km de sosea? Cat sunt diferentele de cheltuiele privind intretinerea unui km de autostrada cu un km de cale ferata?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Infrastructura Lun 25 Dec 2017, 18:29
Macaz nou Lunca Budieni s-a ridicat restrictia cu 15km/h
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Infrastructura Sam 10 Aug 2019, 16:12
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5817 Data de inscriere : 26/01/2010
Subiect: Re: Infrastructura Mier 21 Aug 2019, 13:34
Salut! Ar putea sa imi spuna cineva care este motivul ca pe multe magistrale/linii din țară ce au traverse de beton, in zona de imbinare a șinelor traversele sunt de lemn? Mumtumesc!
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Infrastructura Mier 21 Aug 2019, 17:14
Lemnul e mai elastic si suporta mai bine vibratiile generate de trecerea rotilor peste imbinari (joante, cum se spune in limbaj CFR).
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5817 Data de inscriere : 26/01/2010
Subiect: Re: Infrastructura Mier 21 Aug 2019, 17:19
TVlad a scris:
Lemnul e mai elastic si suporta mai bine vibratiile generate de trecerea rotilor peste imbinari (joante, cum se spune in limbaj CFR).
Mersi de raspuns! Intrebarea asta ma framanta demult. De aici s-ar desprinde si partea: cum de la reabilitarile de pe M200 sau alte tronsoane, nu se foloseste lemnul la traversele din zona joantelor?
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Infrastructura Mier 21 Aug 2019, 18:16
E posibil ca in zonele acelea gama de variatie a temperaturii anuale sa fie mai mica asa incit spatiul sa fie mai mic; poate si convoaiele or fi mai rare si viteza mai mica sau poate pur si simplu se asuma o inlocuire mai frecventa a traverselor. Nu stiu sigur, presupun. Poate ne lamureste cineva "din sistem".
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Infrastructura Mar 10 Dec 2019, 22:21
Au deschis o linie dupa 15 ani\
Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3376 Data de inscriere : 22/03/2016
Subiect: Re: Infrastructura Mier 11 Dec 2019, 09:35
Pare ceva incredibil, cu atat mai mult cu cât linia fusese scoasă din teren. Si se întâmplă in Estonia, nu in Austria sau Germania.