|
| Infrastructura | |
|
+124AeroX marius664 Peter Fodor sorinucu g.popovici dragosdimitrescu ciprian71 Amiralul cristi ar AndreiSV mielutu zburator AleXxX johnsmoke Feroviar_18 TonyCFR tcm feroviar dan tm Nycolas Gabriel Polpot basil Petre_IFTE baiazid idm Bobby_TM bogdan2011 Katalin4653 Spartan1948 Simply18 Mihay Arsen22 Sabik criss0571 Sergiu rmn marius.andrei ANDU2100HP DAS 2011 AndreiCFRBucuresti AlexD Raduku09 Balto Teodor EuroNight Dr2005 IonutCFR2009 roseanu Cont dezactivat Adirmvl NicuS Rarau Kriszti219 daniel_c cfr500 electrica912 060-EA078 Andrey_tm Silver AndiCFR M.I.C.I. nenuandrei Cobra Mircea Hirjau cnusi Luna rich1974 Vicentiu cristyadaX AndreiCfr Semafor cristi CFR razvan - trenuri Nesebar redeme SULZERUL 0733 Jhonyla popovici IonutChircu Marius DUAL bostanescu gigel Vitosa decward RazvanCFR cont dezactivat . Andrei Adrian78 DPS mihaiuc ldh80 IceShadow marius_catalin84 jionutz iuli.hard mihai_cfr_bacau 19jimmy84 didinul Axwell21 didi Traveller stegaru stinky knd membru inactiv discoid21 ionutz72 Razvan srazvi TVlad dan ciprian COSTACHE MIHAIL husdelaapus vrabieionut AMX 97-0548-4 alex.alexus.tm Codrut1985 zenox4500 DonVILLy Vlad Ionutz Lde 2100 ionut_te mardaryroby myster2008 cortexedge 128 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 18 Feb 2022, 17:26 | |
| - dan tm a scris:
- DAr cum o fi mers de la Jilava la Titan Sud prin balariile alea?
Foarte frumos şi elegant, dar s-ar putea să îi trebuiască o revopsire - riciu a scris:
- Doctore, poate postezi un filmulet, ceva
Intenţia mea a fost să filmez tot traseul... intenţia cardului micro-SD a fost diferită, aşa că s-a ales praful, din 2h de circulaţie, s-au salvat doar vreo 20 minute (Progresu - Berceni) ( _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 18 Feb 2022, 19:36 | |
| Adica linia e buna doar balariile intra in gabarit?
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 19 Feb 2022, 00:07 | |
| Din măsurători practice: - Bucureşti Basarab - Bucureşti Progresu: 1h, cu oprire la Bucureşti Vest pentru OC (BLA scos din funcţie Buc. Vest - Vârteju), VS = 80 km/h (?) Chiajna - Vârteju, 15 km/h ieşire în abatere Vârteju (fir I închis), 30 km/h mai departe, abaterile în Jilava şi Progresu cu 5 - 10 km/h - Bucureşti Progresu - Bucureşti Sud: 1h, cu oprire la Jilava pentru OC, toate intrările şi ieşirile în abatere cu 10 km/h (,,da' dă-i cu 5 să fim siguri"), TN cu Şos. Berceni cu 5 km/h din motive de siguranţă (şi cu trenul pe TN tot s-a găsit un cretin să depăşească coloana şi să treacă prin faţa trenului, iar poliţistul se uita ca [completaţi voi]), TN cu Şos. Olteniţei, Leordeni şi Splaiul Independenţei cu 15 km/h, restul liniei probabil VS = 30 km/h - Bucureşti Sud - Bucureşti Sud Gr. Căl: 15 minute, toate abaterile cu 5 km/h, viteza pe racord 10 km/h, Bucureşti Sud Gr. Călători 5 km/h în abatere (cf. BAR ar fi 15, dar...), 10 km/h la linia 4 (linia 3 e scoasă din uz, liniile 1 şi 2 nu au acces la racordul spre Bucureşti Sud) - Bucureşti Sud Gr. Căl. - Titan Sud: 12 minute, plecare de la linia 4, 10 km/h toată linia + aparatele de cale până la ieşirea din staţie, VS = 40 km/h, dar s-a mers cu 30 km/h - Titan Sud - Bucureşti Sud Gr. Căl: 9 minute (intrare la linia I directă, trecere fără oprire) - Bucureşti Sud Gr. Căl - Bucureşti Obor: 51 minute, abaterea şi racordul spre Centură cu 15 km/h, intrarea pe Centură în abatere cu 10 km/h, apoi probabil vreo 40 km/h. - Bucureşti Obor - Pantelimon: 15 minute - Pantelimon - Bucureşti Nord: 18 minute, 120 km/h
Practic, Bucureşti Nord - Bucureşti Progresu ar putea avea ceva succes, cu condiţia amenajării de PO la toate ieşirile din Bucureşti pe care le intersectează (rămâne o singură TN importantă, cea din Chiajna, că la Prel. Ghencea se lucrează la pasajul suprateran) şi alte zone cu potenţial - A1, Bucureşti Vest, PO Bariera Domneşti (Prel. Ghencea), Bragadiru, Vârteju, Măgurele, LASER Măgurele, Centură Jilava, Jilava, Progresu. E şi linie dublă pe tot parcursul, BLA Chiajna - Vârteju (mă rog, trebuie repus în funcţiune Vest - Vârteju), iar la ce trafic rutier e în V Centurii, să faci sub 30 min de la centură Bragadiru sau 20 min de la Bucureşti Vest (ipotetic P+R pentru Domneşti, Clinceni, Ciorogârla) la Gara Basarab e parfum. Restul rutei nu pare fezabil la acest moment, din cauza stării infrastructurii, a trecerilor la nivel şi a Primăriei Voluntari, care nu doreşte trenuri în plus pe M800. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 19 Feb 2022, 00:24 | |
| - TVlad a scris:
- Ce tare! La Domnesti stai blocat in coloana, vezi gonind in dreapta ta un automotor si cind te uiti mai bine, cine iti face cu mina dinauntru? Nicusor!
Mucusor mai bine spus sau muc cel mic! In alta ordine de idei, de atatea probe si vorbe e lumea satula, s-au mai facut probe si acum 10 ani, si tot degeaba, fapte dar fapte nu face nimeni, bine ca mergem sa ne plimbam, sa facem poze, sa dam din gura mult, sa iasa bine pozele si articolele in ziar, dar sa faca cineva ceva...........nimic! Basarab-Progresu in prima faza s-ar putea da drumu dar sa se si vrea, daca doar vorbim si gasim scuze nu se face nimic. Asta era bine inainte, domne cand se spunea aici faceti asa si pe dincolo, daca in scurt timp nu era cums e spunea pai il lua draq pe ala ca nu a facut cum i s-a spus, acum timpul trece leafa vine, ne mai plimbam cu trenu sa facem poze si gasim scuze, nu se poate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 19 Feb 2022, 00:36 | |
| Basarab - Progresu se poate face şi de la mâine. Sau, na, de la noul mers, ca să intre pe noul CSP. Şi iniţiativa şi determinarea ipoteticelor trasee şi a materialului rulant necesar aparţine ARF şi MTI, primarul a fost doar invitat la eveniment. Ideea era să vadă şi el cum stau lucrurile şi, eventual, să susţină nişte proiecte (nu neapărat mega-proiecte) gen să aibă autobuzele staţie unde intersectează calea ferată, să ai trotuar după ce cobori de la peron, treceri de pietoni ş.a., că acum n-ai nimic, dacă vine CFR şi îţi face mâine peroane peste tot, când ai coborât de pe ele dai fie direct în DNCB, fie în câmp. Bine, bugetul PMB încă e supt de contractele semnate de Firea (mai ales cu ,,holdingul metropolitan"), lichidarea unei firme e treabă de minim 2 ani (cu tot cu Registrul Comerţului, cu lichidarea efectivă, cu salarii compensatorii pentru angajaţi ş.a.), o să mai dureze porcăria asta o vreme. Dar, na, e de apreciat că PMB susţine chiar şi declarativ un astfel de proiect. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 19 Feb 2022, 00:51 | |
| Domnul Szentes in ce calitate a participat? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 19 Feb 2022, 00:55 | |
| Firea a fost o doamna! Ceea ce muc cel mic nu va fi in viata lui(domn), va fi si el pe acolo ceea ce e si acum, nimic! - Dr2005 a scris:
- o să mai dureze porcăria asta o vreme.
Esti efectiv degeaba pe acolo, scuzele imediat curg, lumea vrea fapte nu scuze, dai drumu la ce se poate si peroane, etc faci pe parcurs, dar te apuci de treaba, nu astepti anu viitor ca poate, si in concluzie nu se face nimic ca s-au gasit scuzele. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 19 Feb 2022, 17:30 | |
| - Nesebar a scris:
- Firea a fost o doamna! Ceea ce muc cel mic nu va fi in viata lui(domn), va fi si el pe acolo ceea ce e si acum, nimic!
Firea a fost orice, numai doamnă nu. Poate duduie, ca să o zic frumos... a ciuruit bugetul Bucureştiului, l-a spart pe baluri şi festivaluri, pe 22 (parcă 22) de societăţi comerciale cu CA-uri şi directori şi cam atât. Investiţii în termoficare = zero, în transport doar nişte autobuze şi un pod fără autorizaţie de construire la Doamna Ghica şi restul pe vouchere pentru diverse chestii, date pe criterii doar de ea ştiute (gen cu înscriere doar online... păi unul care n-are bani nici de pâine, de unde naibii are bani de internet?). Deocamdată se lucrează la închiderea contractelor păguboase încheiate de administraţia Firea, în aşa fel încât să nu se ajungă la procese şi executarea silită a PMB pentru ele. Echipa de publicitate a Firei probabil trecea de suta de oameni. Nicuşor are 3 (un fotograf şi doi care se ocupă de comunicate şi de pagina de Facebook). Evident că o anumită categorie de populaţie, obişnuită cu primarul care dă din mâini şi apare non-stop la TV nu o să înţeleagă cum funcţionează, de fapt, o primărie (sau orice altă instituţie). Chestia e că Nicuşor Dan chiar e un domn, nu l-am văzut să umble ca Piedone sau ca Firea şi să dea ordine în stânga şi în dreapta, cu alaiul de 100 de oameni după el care să-l pupe non-stop în dos. Şi nici nu se duce la primărie cu escorta de la poliţia locală (da, Firea aşa făcea, mergea cu nino-nino peste tot). Dacă ar fi avut o echipă de PR bună şi nu era la mâna PNL-ului pentru sprijinul politic în CGMB şi ar fi avut mână liberă să facă tot ce şi-a propus, probabil ar fi fost cel mai bun primar de la Pache Protopopescu încoace. - Citat :
- Esti efectiv degeaba pe acolo, scuzele imediat curg, lumea vrea fapte nu scuze, dai drumu la ce se poate si peroane, etc faci pe parcurs, dar te apuci de treaba, nu astepti anu viitor ca poate, si in concluzie nu se face nimic ca s-au gasit scuzele.
Pentru cultura ta generală, peroanele sunt în Ilfov, nu în Bucureşti (cu o mică excepţie, la Bariera Domneşti). Dar... pentru a construi peroanele, ai nevoie de următoarele: - finanţare bugetară - studiu de fezabilitate (ăsta e în curs) - autorizaţie de construire, condiţionată de: aviz MApN (da, că unele sunt aproape de UM-uri), aviz CNAIR (eşti în zona de protecţie a DNCB), avize sub/supratraversare Distrigaz, Electrica, Telekom, RDS, ApaNova - după caz, autorizaţie de mediu - posibil să nu fie necesară, dar asta trebuie să îţi dea Garda de mediu în scris, PUZ de la fiecare primărie de pe traseu - licitaţie proiectare şi execuţie (probabil o să urmeze o licitaţie mică doar pentru amenajarea punctelor de oprire, asta ar însemna o lună proiectare şi 3 - 4 execuţie) - certificare STI PMR de la un organism notificat - recepţie finală cu reprezentanţi ISU (în general, ăştia te programează după 3 - 4 luni de la finalizarea lucrării) - autorizare la punerea în funcţiune cu ASFR Ăsta e circuitul, n-ai ce să-o faci. Dacă proiectul a demarat săptămâna asta, ca să-l faci ca la carte şi 100% legal, ai nevoie de 6 - 12 luni. Sau se înţeleg politicienii între ei şi iese o improvizaţie ca aia de la PO Aeroport. Sau varianta B, le dai drumul fără recepţia finală, caz în care ai putea să ai noile PO-uri şi peroanele aferente până la noul mers şi să faci recepţia şi să iei certificarea mai târziu, că poate nici Comisia Europeană n-are chef să-ţi deschidă procedura de infringement imediat. Observaţie: am presupus că toate terenurile necesare sunt ale CFR S.A. şi sunt intabulate deja. Că dacă trebuie măsurători cadastrale şi exproprieri... se mai pierde un an. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 19 Feb 2022, 17:31 | |
| - Adrian78 a scris:
- Domnul Szentes in ce calitate a participat?
Am impresia că lucrează la TPBI acum. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 19 Feb 2022, 19:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Din măsurători practice:
- Bucureşti Basarab - Bucureşti Progresu: 1h, cu oprire la Bucureşti Vest pentru OC (BLA scos din funcţie Buc. Vest - Vârteju), VS = 80 km/h (?) Chiajna - Vârteju, 15 km/h ieşire în abatere Vârteju (fir I închis), 30 km/h mai departe, abaterile în Jilava şi Progresu cu 5 - 10 km/h - Bucureşti Progresu - Bucureşti Sud: 1h, cu oprire la Jilava pentru OC, toate intrările şi ieşirile în abatere cu 10 km/h (,,da' dă-i cu 5 să fim siguri"), TN cu Şos. Berceni cu 5 km/h din motive de siguranţă (şi cu trenul pe TN tot s-a găsit un cretin să depăşească coloana şi să treacă prin faţa trenului, iar poliţistul se uita ca [completaţi voi]), TN cu Şos. Olteniţei, Leordeni şi Splaiul Independenţei cu 15 km/h, restul liniei probabil VS = 30 km/h - Bucureşti Sud - Bucureşti Sud Gr. Căl: 15 minute, toate abaterile cu 5 km/h, viteza pe racord 10 km/h, Bucureşti Sud Gr. Călători 5 km/h în abatere (cf. BAR ar fi 15, dar...), 10 km/h la linia 4 (linia 3 e scoasă din uz, liniile 1 şi 2 nu au acces la racordul spre Bucureşti Sud) - Bucureşti Sud Gr. Căl. - Titan Sud: 12 minute, plecare de la linia 4, 10 km/h toată linia + aparatele de cale până la ieşirea din staţie, VS = 40 km/h, dar s-a mers cu 30 km/h - Titan Sud - Bucureşti Sud Gr. Căl: 9 minute (intrare la linia I directă, trecere fără oprire) - Bucureşti Sud Gr. Căl - Bucureşti Obor: 51 minute, abaterea şi racordul spre Centură cu 15 km/h, intrarea pe Centură în abatere cu 10 km/h, apoi probabil vreo 40 km/h. - Bucureşti Obor - Pantelimon: 15 minute - Pantelimon - Bucureşti Nord: 18 minute, 120 km/h
Practic, Bucureşti Nord - Bucureşti Progresu ar putea avea ceva succes, cu condiţia amenajării de PO la toate ieşirile din Bucureşti pe care le intersectează (rămâne o singură TN importantă, cea din Chiajna, că la Prel. Ghencea se lucrează la pasajul suprateran) şi alte zone cu potenţial - A1, Bucureşti Vest, PO Bariera Domneşti (Prel. Ghencea), Bragadiru, Vârteju, Măgurele, LASER Măgurele, Centură Jilava, Jilava, Progresu. E şi linie dublă pe tot parcursul, BLA Chiajna - Vârteju (mă rog, trebuie repus în funcţiune Vest - Vârteju), iar la ce trafic rutier e în V Centurii, să faci sub 30 min de la centură Bragadiru sau 20 min de la Bucureşti Vest (ipotetic P+R pentru Domneşti, Clinceni, Ciorogârla) la Gara Basarab e parfum. Restul rutei nu pare fezabil la acest moment, din cauza stării infrastructurii, a trecerilor la nivel şi a Primăriei Voluntari, care nu doreşte trenuri în plus pe M800. Au testat timpii cu opriri sau de ce l-au oprit in toate garile pina la Bucuresti Progresul? Eu am trecut anul trecut cu masina de la Otopeni spre urcarea pe A2 si am cazut linia de tren cu semnalizare mecanica si plina de tufe. Nici nu mi-am dat seama daca e circulata si acuma tu zici ca s-a mers foarte bine. interesant. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 19 Feb 2022, 22:17 | |
| A oprit la Bucureşti Vest, Jilava, Bucureşti Sud, Bucureşti Sud Gr. Căl. pentru ordin de circulaţie. Evident, a mai oprit şi la Bucureşti Progresu, Titan Sud, Bucureşti Obor că sunt capete de secţie (mă rog, Progresu nu e oficial capăt, dar practic e) şi a mai oprit la Pantelimon 30 sec să rebruseze. A, da, a mai oprit o dată în linie curentă, că era un escavator parcat în gabaritul căii S-a mers ,,foarte bine" date fiind condiţiile actuale, adică nu a deraiat trenul şi nu a lovit pe nimeni. Evident că pentru călători nu ar fi atractiv un tren care merge mai încet decât o bicicletă (da, chiar am testat asta, a fost unul cu bicicleta care făcea poze). Nu am văzut livretul ca să constat dacă a fost respectat sau nu. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 20 Feb 2022, 01:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nesebar a scris:
- Firea a fost o doamna! Ceea ce muc cel mic nu va fi in viata lui(domn), va fi si el pe acolo ceea ce e si acum, nimic!
Firea a fost orice, numai doamnă nu. Poate duduie, ca să o zic frumos... a ciuruit bugetul Bucureştiului, l-a spart pe baluri şi festivaluri, pe 22 (parcă 22) de societăţi comerciale cu CA-uri şi directori şi cam atât. Investiţii în termoficare = zero, în transport doar nişte autobuze şi un pod fără autorizaţie de construire la Doamna Ghica şi restul pe vouchere pentru diverse chestii, date pe criterii doar de ea ştiute (gen cu înscriere doar online... păi unul care n-are bani nici de pâine, de unde naibii are bani de internet?). Deocamdată se lucrează la închiderea contractelor păguboase încheiate de administraţia Firea, în aşa fel încât să nu se ajungă la procese şi executarea silită a PMB pentru ele. Echipa de publicitate a Firei probabil trecea de suta de oameni. Nicuşor are 3 (un fotograf şi doi care se ocupă de comunicate şi de pagina de Facebook). Evident că o anumită categorie de populaţie, obişnuită cu primarul care dă din mâini şi apare non-stop la TV nu o să înţeleagă cum funcţionează, de fapt, o primărie (sau orice altă instituţie). Chestia e că Nicuşor Dan chiar e un domn, nu l-am văzut să umble ca Piedone sau ca Firea şi să dea ordine în stânga şi în dreapta, cu alaiul de 100 de oameni după el care să-l pupe non-stop în dos. Şi nici nu se duce la primărie cu escorta de la poliţia locală (da, Firea aşa făcea, mergea cu nino-nino peste tot). Dacă ar fi avut o echipă de PR bună şi nu era la mâna PNL-ului pentru sprijinul politic în CGMB şi ar fi avut mână liberă să facă tot ce şi-a propus, probabil ar fi fost cel mai bun primar de la Pache Protopopescu încoace.
- Citat :
- Esti efectiv degeaba pe acolo, scuzele imediat curg, lumea vrea fapte nu scuze, dai drumu la ce se poate si peroane, etc faci pe parcurs, dar te apuci de treaba, nu astepti anu viitor ca poate, si in concluzie nu se face nimic ca s-au gasit scuzele.
Pentru cultura ta generală, peroanele sunt în Ilfov, nu în Bucureşti (cu o mică excepţie, la Bariera Domneşti). Dar... pentru a construi peroanele, ai nevoie de următoarele: - finanţare bugetară - studiu de fezabilitate (ăsta e în curs) - autorizaţie de construire, condiţionată de: aviz MApN (da, că unele sunt aproape de UM-uri), aviz CNAIR (eşti în zona de protecţie a DNCB), avize sub/supratraversare Distrigaz, Electrica, Telekom, RDS, ApaNova - după caz, autorizaţie de mediu - posibil să nu fie necesară, dar asta trebuie să îţi dea Garda de mediu în scris, PUZ de la fiecare primărie de pe traseu - licitaţie proiectare şi execuţie (probabil o să urmeze o licitaţie mică doar pentru amenajarea punctelor de oprire, asta ar însemna o lună proiectare şi 3 - 4 execuţie) - certificare STI PMR de la un organism notificat - recepţie finală cu reprezentanţi ISU (în general, ăştia te programează după 3 - 4 luni de la finalizarea lucrării) - autorizare la punerea în funcţiune cu ASFR Ăsta e circuitul, n-ai ce să-o faci. Dacă proiectul a demarat săptămâna asta, ca să-l faci ca la carte şi 100% legal, ai nevoie de 6 - 12 luni. Sau se înţeleg politicienii între ei şi iese o improvizaţie ca aia de la PO Aeroport. Sau varianta B, le dai drumul fără recepţia finală, caz în care ai putea să ai noile PO-uri şi peroanele aferente până la noul mers şi să faci recepţia şi să iei certificarea mai târziu, că poate nici Comisia Europeană n-are chef să-ţi deschidă procedura de infringement imediat.
Observaţie: am presupus că toate terenurile necesare sunt ale CFR S.A. şi sunt intabulate deja. Că dacă trebuie măsurători cadastrale şi exproprieri... se mai pierde un an. Auzi aici mai Gigel, chiar nu am nevoie de scuzele tale, ca la scuze sunteti toti buni din 89 pana in prezent, pentru orice aveti scuze, aia nu se poate, aia nu stiu ce are si tot asa. Daca vrei sa faci ceva dai ordin, peste 5 zile vreau sa vad aia si aia e, nu a executat afara! Asa se face treaba, Eu iti deschid circulatia din Basrab la Progresu daca as fi avut puterea din 1 martie erau trenurile pe traseu, la trecerile de nivel aduci 15-20 de dale cum se pun in halte si ai facut pereoanele, totul e provizoriu pana faci altceva mai modern dar daca vrei sa faci ceva dai drumu asa cum e si cum se poate, pe parcurs modernizezi, dar nu, voi cautati scuze si mai trece timpul, mai oragnizati 5000 de licitatii, de studii, mai cheltuiti niste bani aiurea, omu mai asteapta si imbatraneste pana faceti voi ceva!!!! trimiti o drezina cu remorca si amplaseaza dalele unde faci un PO provizoriu sa poti da drumu la circulatie, o teava mai groasa pe care afisezi mersul sa vada lumea la cat vine trenu si aia e, pentru inceput e ok, dar da drumu la circulatie nu astepta 100 de ani pana face Ion un peron cu toate aprobarile de la Moise pana in prezent! Piedone e super om, cand intra undeva toata lumea e drepti dar cand vine prostu scoli mucusor, nu da nimeni nici un scuipat pe el, ii curg si mucii. Dar tie astia iti plac, mai prostanaci asa sa ii duci de nas tu cu balariile tale. Si chiar nu am nevoie de scuzele si teoriile tale de 2 lei, pastreaza pentru tine si abureste pe oricine iti permite. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 20 Feb 2022, 03:01 | |
| Ce propui tu este ILEGAL. Crezi că vrea cineva să îşi rişte libertatea de dragul câtorva peroane?
Auzi la el, PO provizoriu din dale... tu ştii că începând cu 2014 încoace, orice peron nou trebuie să aibă acces pentru scaun rulant şi marcaj tactic pentru orbi? Norocul nostru că legea dispune doar pentru viitor, că altfel închideam de tot calea ferată, la câte peroane conforme avem. Ştii că un peron nou e considerat lucrare de construcţie? Nu ştii... aşa că mai bine vezi-ţi de fişa postului şi lasă-i să facă organizarea pe cei care se pricep.
P.S.: tot un peron d'ăsta ,,provizoriu" a costat CFR S.A. 400.000 euro, sub forma de despăgubiri acordate unei persoane agăţate de tren când se afla pe el: https://www.economica.net/cfr-va-plati-despagubiri-de-400-000-de-euro-unei-femei-care-i-a-pierdut-mana-intr-un-accident-de-tren_176521.html _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 20 Feb 2022, 10:06 | |
| Vezi că la Subcetate sa întâmplat altceva și nu e vorba de peron provizoriu ci de niste hăbăuci care au coborât între fire .. Dar asta e si vina CFR pentru ca nu au montat 100m de grad acuma sa plateasca 400000 de euro desi si aici mi se pare ca justitia e cam de rahat cu un avocat bun poti sa obti orice in tara asta bineinteles cu onorariu aferent..
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 20 Feb 2022, 13:09, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: gfgfggf Dum 20 Feb 2022, 13:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- lasă-i să facă organizarea pe cei care se pricep.
P.S.: tot un peron d'ăsta ,,provizoriu" a costat CFR S.A. 400.000 euro, sub forma de despăgubiri acordate unei persoane agăţate de tren când se afla pe el: https://www.economica.net/cfr-va-plati-despagubiri-de-400-000-de-euro-unei-femei-care-i-a-pierdut-mana-intr-un-accident-de-tren_176521.html Vedem cat de bine se pricep toti de dupa 89, fac unii adica aia care "se pricep" de nu se poate. Rahatul praf, aia se face!!! Nici sa intretinem ce am mostenit nu suntem in stare, mai rau am distrus! Normal trebuie sa te asiguri cand esti in apropierea unui tren, cand ai coborat din tren te indepartezi, nu astepti sa te fereasca trenu ca tu esti un handicapat si habar nu ai sa treci strada si e de vina trenu ca nu te-a ocolit!!! Asta se poate intampla doar in lumea prostilor si mai prost sunt si aia care dau castig la astfel de tampenii, e de inteles daca toti prostii au ajuns sa ia decizii si sa spuna ei ca trenul e de vina in anumite situatii cand tu ca individ trebuie sa fi invatat de min ca trenul nu iarta, trebuie sa te feresti tu de el nu el de tine, dar bine, pe vremuri se invata ce trebuie, erai invatat in familie sa nu te joci in zona caii ferate, sa nu treci calea ferata de bezmetic, acum nu mai se invata asa ceva, erai invatat ca trenul nu opreste, acum incetineste trenu la pasaj sa se asigure sa nu treaca un idiot, in ce tara ai mai pomenit sa opreasca trenu la pasaje? Doar in RO, in tara cacatului bine imprastiat, asa conducatori, asa rezultat, prostie de la baza la varf! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Infrastructura | |
| |
| | | | Infrastructura | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |