| Infrastructura | |
|
+124AeroX marius664 Peter Fodor sorinucu g.popovici dragosdimitrescu ciprian71 Amiralul cristi ar AndreiSV mielutu zburator AleXxX johnsmoke Feroviar_18 TonyCFR tcm feroviar dan tm Nycolas Gabriel Polpot basil Petre_IFTE baiazid idm Bobby_TM bogdan2011 Katalin4653 Spartan1948 Simply18 Mihay Arsen22 Sabik criss0571 Sergiu rmn marius.andrei ANDU2100HP DAS 2011 AndreiCFRBucuresti AlexD Raduku09 Balto Teodor EuroNight Dr2005 IonutCFR2009 roseanu Cont dezactivat Adirmvl NicuS Rarau Kriszti219 daniel_c cfr500 electrica912 060-EA078 Andrey_tm Silver AndiCFR M.I.C.I. nenuandrei Cobra Mircea Hirjau cnusi Luna rich1974 Vicentiu cristyadaX AndreiCfr Semafor cristi CFR razvan - trenuri Nesebar redeme SULZERUL 0733 Jhonyla popovici IonutChircu Marius DUAL bostanescu gigel Vitosa decward RazvanCFR cont dezactivat . Andrei Adrian78 DPS mihaiuc ldh80 IceShadow marius_catalin84 jionutz iuli.hard mihai_cfr_bacau 19jimmy84 didinul Axwell21 didi Traveller stegaru stinky knd membru inactiv discoid21 ionutz72 Razvan srazvi TVlad dan ciprian COSTACHE MIHAIL husdelaapus vrabieionut AMX 97-0548-4 alex.alexus.tm Codrut1985 zenox4500 DonVILLy Vlad Ionutz Lde 2100 ionut_te mardaryroby myster2008 cortexedge 128 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 20 Feb 2022, 13:43 | |
| Dr2005 tu vorbesti de peroane cu rampa de acces si pentru persoanele nevazatoare dar la noi pe teren daca cobori in unele PO risti sa iti rupi picioarele diferenta fiind si de aproape 60-80 cm tren/peron In gara din Tg Jiu peroanele sunt la nivelul ciuperci sinei deci oamenii se chinuie sa urce sau sa coboare din tren.Am vazut ca iara se liciteaza modernizarea treceri la nivel iesirea spre Budieni.E asa greu de gasit si niste fonduri sa inchida 3 linii sa sape 40 cm in jos si sa aduca peronul la nivelul usiilor de acces in vagon? Apropo astia nu is in stare sa mute peronul 50 de metri dupa trecerile la nivel sa nu mai stea masiniile atata in pasaj si mai vorbim de nu stiu ce peroane..
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 20 Feb 2022, 16:42, editata de 1 ori |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 20 Feb 2022, 16:25 | |
| Cum am zis, mare noroc că legea dispune doar pentru viitor, altfel rămâneam de tot fără trenuri de călători în 2014. E în Parlament o propunere legislativă care zice că într-un an trebuie ca toate peroanele să fie adaptate pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi. Dacă trece legea aia aşa... _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 20 Feb 2022, 20:53 | |
| Nici in Italia nu am vazut toate peroanele asa. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 20 Feb 2022, 21:35 | |
| Doar noi românii vrem să părem mai catolici decât Papa de la Roma. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 20 Feb 2022, 22:23 | |
| Ăsta e proiectul de lege: https://senat.ro/legis/lista.aspx?nr_cls=b616&an_cls=2021 _________________ :TTT:
|
|
| |
cristi_tgv
Numarul mesajelor : 210 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4274 Data de inscriere : 07/10/2013
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 21 Feb 2022, 00:56 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 tu vorbesti de peroane cu rampa de acces si pentru persoanele nevazatoare dar la noi pe teren daca cobori in unele PO risti sa iti rupi picioarele diferenta fiind si de aproape 60-80 cm tren/peron
In gara din Tg Jiu peroanele sunt la nivelul ciuperci sinei deci oamenii se chinuie sa urce sau sa coboare din tren.Am vazut ca iara se liciteaza modernizarea treceri la nivel iesirea spre Budieni.E asa greu de gasit si niste fonduri sa inchida 3 linii sa sape 40 cm in jos si sa aduca peronul la nivelul usiilor de acces in vagon? Apropo astia nu is in stare sa mute peronul 50 de metri dupa trecerile la nivel sa nu mai stea masiniile atata in pasaj si mai vorbim de nu stiu ce peroane.. da peroanele de la liniile 3 si 4 din craiova ce zici de ele? ) sa fim seriosi peroanele 3-4 din craiova au de 3-4 ori mai multe plecari pe zi decat toata gara tg jiu |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 23 Sept 2022, 08:46 | |
| La alții de ce se poate?
https://povestibanat.blogspot.com/2022/09/o-lectie-pentru-cfr-venita-din-ungaria.html?m=1 |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 23 Sept 2022, 11:01 | |
| - Citat :
- Aș remarca terenurile agricole cultivate dar și rama modernă.
Rama e un Desiro din cele pe care noi le tragem la gard, cica au 20 de ani si-s prea vechi, nu ca Malaxele... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 16 Dec 2022, 13:45 | |
| https://www.ordinea.ro/foto-35-de-linii-de-cale-ferata-din-portul-constanta-redeschise-circulatiei/ |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 16 Dec 2022, 15:52 | |
| Oare cum mai functiona portul cu atatea linii inchise sau blocate de vagoane? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 16 Dec 2022, 17:37 | |
| Portul funcţiona bine-mersi şi înainte. Numai că a apărut nebunia asta cu Ucraina, care a aglomerat portul. Problema e că operatorii portuari în continuare vor să încarce/descarce navele cât mai rapid şi nu fac operaţiunea asta decât când au la dispoziţie numărul necesar de vagoane şi/sau camioane. Adică pe alea 35 linii redeschise tot or să stea vagoane cu zilele, câtă vreme o navă duce şi 50.000 t de marfă, un vagon duce 60 şi operatorul portuar vrea să nu întrerupă încărcarea/descărcarea. Mai e şi problema că cerealele din Ucraina nu sunt toate conforme cu normele UE, deci nu pot fi amestecate cu cele româneşti sau UE, aşa că operatorii silozurilor din port nu acceptă astfel de cereale la depozitare în vederea încărcării pe nave. _________________ :TTT:
|
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 19 Dec 2022, 10:38 | |
| Bine, la noi stateau vagoanele cu zecile de ani, nu vorbesc de cele care asteapta sa se faca necesarul. E normal ca sa astepte vagoanele pana se face necesarul pentru a umple o nava, de asta a si fost gandit portul cu atatea linii. In logistica transporturilor, exista conceptul de just-in-time, prin care se minimizeaza cat mai mult productia pe stoc si timpul de asteptare al marfii in depozit. Sa tii o nava la cheu pana se umple costa bani si blocheaza acel cheu pentru alte nave; sa tii marfa in depozit costa spatiu in acel depozit. Sa tii vagoane in port costa spatiu in port si indisponibilizeaza vagoanele. DPDV logistic, probabil cel mai ieftin e sa tii vagoanele in port pana ai nava care sa se incarce intr-o zi sau doua, decat sa astepte nava sa vina toate trenurile. Oricum, a trebuit sa vina razboiul ca sa ducem si noi gunoiul si sa facem ordine in batatura, ca altfel stateam cu vagoanele alea pana se transformau in minereu de fier. Nasol e ca nu mai putem da vina pe olandezi ca stateam cu gunoiul acolo, pentru cine mai crede aberatia ca portul Constanta facea concurenta Rotterdam-ului. Ce nu inteleg eu e de ce a trebuit sa le ducem la depozitare la...Fetesti, unde ai trafic mare de marfa in asteptare, cand ai o groaza de sectii cu trafic aproape inexistent si sa le lasi acolo pe abatute. Ma rog, eu le-as fi dus la topit, dar la noi e mai greu cu hartoagele. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 19 Dec 2022, 11:01 | |
| Vagoanele sunt toate sechestrate de ANAF și nu se pot vinde decât conform procedurilor ANAF, adică licitație publică, anunțată într-un cotidian de largă circulație (nici nu prea mai există așa ceva) și afișată nu știu pe unde, apoi valoarea de pornire e calculată de la cea de evaluare cu evaluator ANEVAR... numai că evaluările s-au făcut anul trecut, or între timp s-au mai deteriorat vagoanele. E complicat rău de tot.
Traficul ,,în așteptare” se face pentru că OTF privați au preluat atât salariații pensionați, cât și metehnele de la CFR Marfă. E musai să își facă schimbul de personal la Chitila, Fetești, Palas și prin alte puncte din astea ,,tradiționale”. Plus că toți vor să meargă cu tonajul maxim, deci sunt puncte de pe rețea unde trebuie fracționate trenurile.
Când o să se termine nebunia cu Ucraina, o să crească iar copaci printre liniile din port. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 19 Dec 2022, 21:30 | |
| Vagoanele nu stau cu zilele încărcate cu marfă. Din momentul predării către beneficiar, acesta are la dispoziție 24h să le descarce. Dacă beneficiarul a depășit alea 24h și nu le-a descărcat, OTF facturează penalizări pentru staționare. Și sunt al naibii de mari în funcție de cu cât timp depășești alea 24h. Nu știu cum mai e în Port la Constanța, dar și aici se contabiliza staționarea. Ba cred că și în prezent are loc. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 19 Dec 2022, 23:15 | |
| 24 ore dacă nu se prevede altfel în contractul de transport. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Infrastructura | |
| |
|
| |
| Infrastructura | |
|