| Infrastructura | |
|
+124AeroX marius664 Peter Fodor sorinucu g.popovici dragosdimitrescu ciprian71 Amiralul cristi ar AndreiSV mielutu zburator AleXxX johnsmoke Feroviar_18 TonyCFR tcm feroviar dan tm Nycolas Gabriel Polpot basil Petre_IFTE baiazid idm Bobby_TM bogdan2011 Katalin4653 Spartan1948 Simply18 Mihay Arsen22 Sabik criss0571 Sergiu rmn marius.andrei ANDU2100HP DAS 2011 AndreiCFRBucuresti AlexD Raduku09 Balto Teodor EuroNight Dr2005 IonutCFR2009 roseanu Cont dezactivat Adirmvl NicuS Rarau Kriszti219 daniel_c cfr500 electrica912 060-EA078 Andrey_tm Silver AndiCFR M.I.C.I. nenuandrei Cobra Mircea Hirjau cnusi Luna rich1974 Vicentiu cristyadaX AndreiCfr Semafor cristi CFR razvan - trenuri Nesebar redeme SULZERUL 0733 Jhonyla popovici IonutChircu Marius DUAL bostanescu gigel Vitosa decward RazvanCFR cont dezactivat . Andrei Adrian78 DPS mihaiuc ldh80 IceShadow marius_catalin84 jionutz iuli.hard mihai_cfr_bacau 19jimmy84 didinul Axwell21 didi Traveller stegaru stinky knd membru inactiv discoid21 ionutz72 Razvan srazvi TVlad dan ciprian COSTACHE MIHAIL husdelaapus vrabieionut AMX 97-0548-4 alex.alexus.tm Codrut1985 zenox4500 DonVILLy Vlad Ionutz Lde 2100 ionut_te mardaryroby myster2008 cortexedge 128 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Infrastructura Vin 06 Sept 2013, 11:55 | |
| O intrebare: care erau "sectiile cu conducere centralizata" in 1994-1995 (inainte sa le faca in masa pe majoritatea sectiilor secundare astfel!) ? Cele care am reusit sa le identific erau in 1990 cu conducere centralizata:
-Podu Iloaei - Harlau; -Roman- Buhaiesti; -Letcani- Dangeni- Dorohoi (dar semnalizare mecanica era la Trusesti, Dangeni si posibil Ungureni) -Dangeni- Saveni; -Galati- Barlad (dar semnalizare mecanica era cu siguranta cel putin la fosta HM Balabanesti) -Ucea- Victoria
Restul ? |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 09 Sept 2013, 23:03 | |
| Joantă în Radna, înaintea unui macaz de intrare dinspre Simeria |
|
| |
Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5252 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Infrastructura Mier 18 Sept 2013, 21:11 | |
| Pe stalpul din stanga se afla un transformator ce se alimenteaza din linia de contact ? Alimenteaza cumva cladirea din zona ? Poza ii apartine lui Ionutz. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Infrastructura Mier 18 Sept 2013, 21:43 | |
| In urma cu citiva ani acolo a fost o organizare de santier pentru reparatii la linie si viaduct, este posibil sa fi ramas de atunci.
Zona este locuita pina la viaduct si electrificata, deci pentru cladirea respectiva se poate asigura curent de la reteaua publica.
Dar nu este exclus sa fie o adaptare de la CFr sau sa fi ramas si cladirea alimentata de pe vremea santierului. |
|
| |
Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5252 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Infrastructura Mier 18 Sept 2013, 22:35 | |
| Asa ceva am mai vazut in mai multe statii, prima care imi vine acum in minte e Aradul Nou...
|
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Mier 18 Sept 2013, 22:38 | |
| - Bobby_TM a scris:
- Asa ceva am mai vazut in mai multe statii, prima care imi vine acum in minte e Aradul Nou...
SI eu am vazut la Gugesti pe M500, si este folosit pentru a asigura tensiune in catenara unor linii abatute separate prin sectionere de retea. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Mier 18 Sept 2013, 23:49 | |
| - Katalin4653 a scris:
- Bobby_TM a scris:
- Asa ceva am mai vazut in mai multe statii, prima care imi vine acum in minte e Aradul Nou...
SI eu am vazut la Gugesti pe M500, si este folosit pentru a asigura tensiune in catenara unor linii abatute separate prin sectionere de retea. Dacă era vorba de alimentat linii, nu era nevoie de transformator, un separator de secţiune era suficient. Transformatorul transformă tensiunea... deşi mi se pare cam forţată transformarea de la 25000V la 230V ... mai ales că variaţiile de tensiune sunt mari (în catenară sunt între 19000 şi 27000 V), ceea ce acţionează şi asupra transformatorului şi a tensiunii pe care o ,,scoate" acesta. _________________ :TTT:
|
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6455 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 19 Sept 2013, 05:53 | |
| Transformatoare sunt,si au rol de a fi a doua sursa de alimentare a statiilor fara grup electrogen, sau/si alimentarea incalzitoarelor de macaz. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 19 Sept 2013, 08:06 | |
| Totuşi e departe de gară (2 km)
Nu e separator pentru întreruperea curentului pe viaduct atunci când se fac lucrări?
|
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 19 Sept 2013, 13:50 | |
| [quote="Vlad" Nu e separator pentru întreruperea curentului pe viaduct atunci când se fac lucrări? [/quote] Nu are sectionere ca sa individualizeze viaductul , daca ar intrerupe curentul l-ar intrerupe intre Ciceu(Siculeni si Faget sau Simbrea acolo unde sunt prezente zone neutre. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 19 Sept 2013, 14:03 | |
| Nu chiar. Fiecare staţie are posibilitatea de a întrerupe curentul pe parcursul ei. În fiecare capăt există câte un separator, dacă e linie dublă există unul pentru fiecare fir. De asemenea poate fi întrerupt curentul numai între 2 staţii.
De aceea m-am gândit că aşa ceva e şi în zona viaductului |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| |
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 28 Sept 2013, 16:06 | |
| Marcă de siguranță Ronaț Triaj, linia 310, septembrie 2013 |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 19 Oct 2013, 20:17 | |
| Dispozitiv de uns buza bandajului: Cum functioneaza? Apasa din cind in cind revizorul pe butonul ala si vaselina e pompata din rezervor pe placuta? Sau e ceva automat, declansat de greutatea convoiului? Cum de nu ajunge unsoarea pe partea superioara, ca sa afecteze aderenta? |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 19 Oct 2013, 20:47 | |
| - TVlad a scris:
- Dispozitiv de uns buza bandajului:
Cum functioneaza? Apasa din cind in cind revizorul pe butonul ala si vaselina e pompata din rezervor pe placuta? Sau e ceva automat, declansat de greutatea convoiului?
Cum de nu ajunge unsoarea pe partea superioara, ca sa afecteze aderenta?
DEci bandajul este mai lat decat cuponul de sina intotdeauna asta se poate exemplifica aici cand bandajul trece peste cei 2 pinteni din marginile acelei eclise de prindere a ungatorului , acela creand o presiune in vasul cu vasilina si astfel iese in lateralui interior al cuponului de sina , uneori datorita surplusului de vasilina mai poate ajunge si pe partea de uzura a sinei si nu afecteaza neaparat aderenta datorita rotilor de pe partea opusa care nu intra in patinaj sa zicem , un alt caz de exemplificare a latimii bandajului sunt inimile acelea de la diagonale unde vin cupoanele in forma de X . |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Infrastructura | |
| |
|
| |
| Infrastructura | |
|