Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Infrastructura

In jos 
+124
AeroX
marius664
Peter Fodor
sorinucu
g.popovici
dragosdimitrescu
ciprian71
Amiralul
cristi ar
AndreiSV
mielutu zburator
AleXxX
johnsmoke
Feroviar_18
TonyCFR
tcm
feroviar
dan tm
Nycolas Gabriel
Polpot
basil
Petre_IFTE
baiazid
idm
Bobby_TM
bogdan2011
Katalin4653
Spartan1948
Simply18
Mihay
Arsen22
Sabik
criss0571
Sergiu rmn
marius.andrei
ANDU2100HP
DAS 2011
AndreiCFRBucuresti
AlexD
Raduku09
Balto
Teodor
EuroNight
Dr2005
IonutCFR2009
roseanu
Cont dezactivat
Adirmvl
NicuS
Rarau
Kriszti219
daniel_c
cfr500
electrica912
060-EA078
Andrey_tm
Silver
AndiCFR
M.I.C.I.
nenuandrei
Cobra
Mircea Hirjau
cnusi
Luna
rich1974
Vicentiu
cristyadaX
AndreiCfr
Semafor
cristi CFR
razvan - trenuri
Nesebar
redeme
SULZERUL 0733
Jhonyla
popovici
IonutChircu
Marius
DUAL
bostanescu gigel
Vitosa
decward
RazvanCFR
cont dezactivat .
Andrei
Adrian78
DPS
mihaiuc
ldh80
IceShadow
marius_catalin84
jionutz
iuli.hard
mihai_cfr_bacau
19jimmy84
didinul
Axwell21
didi
Traveller
stegaru
stinky
knd
membru inactiv
discoid21
ionutz72
Razvan
srazvi
TVlad
dan ciprian
COSTACHE MIHAIL
husdelaapus
vrabieionut
AMX 97-0548-4
alex.alexus.tm
Codrut1985
zenox4500
DonVILLy
Vlad
Ionutz
Lde 2100
ionut_te
mardaryroby
myster2008
cortexedge
128 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 51 ... 57  Urmatorul
AutorMesaj
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8417
Data de inscriere : 16/01/2010

Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeSam 19 Oct - 20:54

Aha, ma uitasem la proeminentele astea si le suspectasem si pe ele ca ar declansa ungerea.

Iata altceva acum. Pe M300 am remarcat ca s-au mai inlocuit din antenele de la gara. Am vazut la La Valea Larga dar si la Sinaia:

Infrastructura - Pagina 45 Img_0576

Cine imi poate spune de ce sint cite doua? Una e de TX si alta de RX? Sau e configuratie "diversitate spatiala"? Ca in cazul asta le-au montat exact anapoda, peste tot.
Sus In jos
idm




Numarul mesajelor : 25
Varsta : 52
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4798
Data de inscriere : 04/11/2011

Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeJoi 24 Oct - 18:22

In fiecare statie cf sunt cate doua statii radio, cate una pentru fiecare canal: de circulatie si de manevra! De aceea sunt cate doua antene! Very Happy
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8417
Data de inscriere : 16/01/2010

Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeJoi 24 Oct - 22:02

Interesant. Probabil ca vor redundanta totala (presupun ca statiile pot fi folosite la nevoie si pe canalul celalalt - e greu de crezut ca nu).
Sus In jos
idm




Numarul mesajelor : 25
Varsta : 52
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4798
Data de inscriere : 04/11/2011

Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeSam 26 Oct - 11:13

Da, bineinteles! Fiecare statie are cel putin cele doua canale! Mai mult, la noi in Baia Mare, una dintre ele este legata si pe sursa de rezerva (grupul electrogen) in caz de intrerupere a energiei de la retea!
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeSam 2 Noi - 7:45

De la colegii CFDP'isti! Unele aspecte ma depasesc si pe mine,chiar daca le inteleg,exista anumite intrebari.
Sunt raspunsuri la anumite intrbari pentru colegul DRAGOS(care sper ca le va studia cat de cat) ,dar si anumite aspecte prezentate pe larg(Supraintaltarea,etc) ,in care eu am discutat sumar cu baiazid!
De asemenea am fost acuzat de domnul baiazid,ca nu cunosc tipurile de sine si traverse .. Cu aceasta ocazie eu sper ca le invata si el...
O atentia speciala sper sa dati pozei 312! ULTIMA LINIE SPUNE TOTUL!Lecturare placuta.Multumesc colegului pentru sumarizarea facuta si timpul acordat forumului!

Infrastructura - Pagina 45 296
Infrastructura - Pagina 45 297
Infrastructura - Pagina 45 298
Infrastructura - Pagina 45 299
Infrastructura - Pagina 45 300
Infrastructura - Pagina 45 301
Infrastructura - Pagina 45 302
Infrastructura - Pagina 45 303
Infrastructura - Pagina 45 304
Infrastructura - Pagina 45 305
Infrastructura - Pagina 45 306
Infrastructura - Pagina 45 307
Infrastructura - Pagina 45 308
Infrastructura - Pagina 45 309
Infrastructura - Pagina 45 310
Infrastructura - Pagina 45 311
Infrastructura - Pagina 45 312
Infrastructura - Pagina 45 313
Infrastructura - Pagina 45 314
Infrastructura - Pagina 45 315
Infrastructura - Pagina 45 316
Infrastructura - Pagina 45 317
Infrastructura - Pagina 45 318
Infrastructura - Pagina 45 319
Infrastructura - Pagina 45 320
Infrastructura - Pagina 45 321
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeSam 2 Noi - 8:14

Pandrol cu agrafe elastice = Fastclip!
Iar ce era jos E clip,discutam in alte conditii.Ce pot spune despre E clip,e ca e prezenta la toate schimbatoarele de cale ferata,care au aparut acum(dupa 2009) si au traverse din b.a
Sus In jos
Bobby_TM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 679
Varsta : 41
Localizare : Timisoara
Reputatie : 5253
Data de inscriere : 05/10/2012

Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeDum 3 Noi - 22:01

Jimbolia - linia 2

Prindere cu suruburi + sudura ca sa fie siguri ca tine... Laughing 

Infrastructura - Pagina 45 IMG_2353_zps9a2d58ad
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeDum 3 Noi - 23:47

Nu a fost nici o prindere cu sudura Smile .. A patinat o locomotiva acolo,si s-a degradat ciuperca sinei! Probabil ca asa dicteaza protocolul,ca in zonele de sina slabita de genul,sa fie reasigurate cu eclise! A postat si TVlad astfel de poze pe m300 ,unde au patinat locomotive.
Sus In jos
Bobby_TM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 679
Varsta : 41
Localizare : Timisoara
Reputatie : 5253
Data de inscriere : 05/10/2012

Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeLun 4 Noi - 0:37

E sudata toata ziua, ca altfel eclisa aia nu ar fi avut "burta" ca sa treaca peste sudura...Laughing si cred ca e pusa sa compenseze lipsa traversei de langa cum se pune la 2 capete de linie ca fiecare sa se sprijine pe ceva...

Un crop din poza originala

Infrastructura - Pagina 45 IMG_2353M_zpsb3b13812


De pe 218 intre Sanicolaul Mare si Sanicolau Nord. (VS = 20 km/h)
Jale e putin spuns
Aproape toata linia e cu traverse de lemn, multe putrezite, lipsa elemente de prindere, suruburi care pe jumatate sunt desfacute.
Aici cred ca nu s-a mai reparat nimic de foarte mult timp.

Din ce am auzit se va renunta la bucata Sanicolaul Mare - Cenad


Infrastructura - Pagina 45 IMG_2465_zpsc2fb634a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeLun 4 Noi - 2:23

Eu cred ca a fost meshterita ulterior Razz.. Ca eclisa aia indoita acum are doar un rost de flambaj.. Intindere clar nu mai poate prelua .. Si la prinderea existenta nu se suda linia Very Happy .. Acolo e alta buba.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeLun 4 Noi - 10:57

DUAL a scris:
De asemenea am fost acuzat de domnul baiazid,ca nu cunosc tipurile de sine si traverse .. Cu aceasta ocazie eu sper ca le invata si el...
Foarte urat din partea ta sa ma trimiti la varsta mea la scoala Crying or Very sad Eu nu te-am acuzat de nimic dar din moment ce sustii in continuare ca sinele folosite la constructia liniile clasice si care permit viteze maxime in regim comercial de pana la 160km/h-200km/h sunt EXACT aceleasi folosite pentru constructia liniilor HSR dedicat (minim 250km/h), invocand sistemul de prindere :shock:, tind sa am mari dubii in ceeea ce priveste pregatirea ta in acest domeniu. Nici macar nu trebuie sa fii inginer ca sa intelegi ca vorbim despre doua tehnologii diferite avand ca scop de atins performante diferite, tu vrei sa faci practic dintr-un Logan o masina germana de top bagand doar benzina.

Pentru constructia diferitele tipuri de cai ferate exista metodologii si reguli stricte pentru operarii in SIGURANTA la vitezele specificate in proiect, aici NU VORBIM despre TESTE DE VITEZA realizate pe linii clasice, ci despre operarea constanta la viteze superioare in conditii de siguranta maxima.

Pentru lamuriri suplimentare te rog sa consulti proiectul austriac HSR partial finalizat si care consta in constructie de linie noua de mare viteza 250km/h, poate cateva poze gasite pe net si te edifici definitiv, sinele sunt diferite, sistemul de catenara este diferit, terasamentul este diferit, ce sa mai vorbim de curbe, noi tuneluri, poduri si alte treburi.

Ori tu ai pornit discutia de la ideea ca se poate upgrada dintr-o linie de tip clasic intr-una de mare viteza dedicat fara sa reconstruiesti practic 80% din linie. Ca se poate pastra cca 20% din actualul amplasament (vorbim doar de amplasament, nu de sine s.a.m.d. !!!) pentru ridicarea vitezei la 250km/ este una, iar sa pastrezi toata linia clasica pe acelasi amplasament si doar sa ridici viteza la 250km/h, adica cum zici tu, este alta.

Iti spun eu, singura chestie compatibila pe care o vom vedea pe ambele linii, clasica respectiv HSR dedicat este sistemul ETCS respectiv nivel 2. Deci uita de upgrade pe M800 la 250km/h fara modificari dese si esentiale de traseu si fara elemente de cale diferite, pentru ca practic si tehnic este imposibil, un upgrade de la 160km/h la 200km/h este cu totul altceva.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeLun 4 Noi - 12:56

Citeste ce scriu aia Razz .. in realitate prisma caii da batai mai mari de cap .. Nu ai probleme cu ce zici tu.Prisma curenta tine pana la 250 fara probleme.Cand vorbim de peste 270(lucru ce e un SF ) pentru Romania,atunci iti trebuie refacut terasamentul etc.Si uita-te la filmul cu TGV'ul o sa vezi ca prinderea e identica.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeLun 4 Noi - 13:03

S-au mutat discutiile de la 800 aici sau s-a deschis alt front?

No, fain.
Sus In jos
marius.andrei

marius.andrei


Numarul mesajelor : 10
Localizare : Iasi
Reputatie : 4283
Data de inscriere : 16/03/2013

Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeMier 27 Noi - 1:10

baiazid a scris:
DUAL a scris:
De asemenea am fost acuzat de domnul baiazid,ca nu cunosc tipurile de sine si traverse .. Cu aceasta ocazie eu sper ca le invata si el...
Foarte urat din partea ta sa ma trimiti la varsta mea la scoala Crying or Very sad Eu nu te-am acuzat de nimic dar din moment ce sustii in continuare ca sinele folosite la constructia liniile clasice si care permit viteze maxime in regim comercial de pana la 160km/h-200km/h sunt EXACT aceleasi folosite pentru constructia liniilor HSR dedicat (minim 250km/h), invocand sistemul de prindere :shock:, tind sa am mari dubii in ceeea ce priveste pregatirea ta in acest domeniu. Nici macar nu trebuie sa fii inginer ca sa intelegi ca vorbim despre doua tehnologii diferite avand ca scop de atins performante diferite, tu vrei sa faci practic dintr-un Logan o masina germana de top bagand doar benzina.

Pentru constructia diferitele tipuri de cai ferate exista metodologii si reguli stricte pentru operarii in SIGURANTA la vitezele specificate in proiect, aici NU VORBIM despre TESTE DE VITEZA realizate pe linii clasice, ci despre operarea constanta la viteze superioare in conditii de siguranta maxima.

Pentru lamuriri suplimentare te rog sa consulti proiectul austriac HSR partial finalizat si care consta in constructie de linie noua de mare viteza 250km/h, poate cateva poze gasite pe net si te edifici definitiv, sinele sunt diferite, sistemul de catenara este diferit, terasamentul este diferit, ce sa mai vorbim de curbe, noi tuneluri, poduri si alte treburi.

Ori tu ai pornit discutia de la ideea ca se poate upgrada dintr-o linie de tip clasic intr-una de mare viteza dedicat fara sa reconstruiesti practic 80% din linie. Ca se poate pastra cca 20% din actualul amplasament (vorbim doar de amplasament, nu de sine s.a.m.d. !!!) pentru ridicarea vitezei la 250km/ este una, iar sa pastrezi toata linia clasica pe acelasi amplasament si doar sa ridici viteza la 250km/h, adica cum zici tu, este alta.

Iti spun eu, singura chestie compatibila pe care o vom vedea pe ambele linii, clasica respectiv HSR dedicat este sistemul ETCS respectiv nivel 2. Deci uita de upgrade pe M800 la 250km/h fara modificari dese si esentiale de traseu si fara elemente de cale diferite, pentru ca practic si tehnic este imposibil, un upgrade de la 160km/h la 200km/h este cu totul altceva.
Ai dar nu ai dreptate in totalitate!
sinele, prinderile traversele, piatra sparta identice ca cele de pe M800 M300 sau alta linie pentru 160 km/h
in schimb un rol important in joaca
infrastructura caii - substratul caii (cel de sub prisma caii), terasamentele
geometria caii de rulare (razele curbele si suprainaltari aferente)
tehnologia si geometria liniei de contact
si cel mai important este efectul rularii la viteze mari asupra caii de rulare!!

Referitor la sine... dimensiunile sunt acelasi, difera doar compozitia daca beneficiar doreste alt tip. Very Happy
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11659
Data de inscriere : 08/09/2011

Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitimeDum 22 Dec - 15:00

Bornă în Vinga, linia 310:

Infrastructura - Pagina 45 8re1

Sus In jos
Continut sponsorizat





Infrastructura - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 45 Icon_minitime

Sus In jos
 
Infrastructura
Sus 
Pagina 45 din 57Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 51 ... 57  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Utilaje CFR
» Infrastructura
» Parti componente
» Discutii generale despre infrastructura feroviara ..

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-
Mergi direct la: