|
| Infrastructura | |
|
+124AeroX marius664 Peter Fodor sorinucu g.popovici dragosdimitrescu ciprian71 Amiralul cristi ar AndreiSV mielutu zburator AleXxX johnsmoke Feroviar_18 TonyCFR tcm feroviar dan tm Nycolas Gabriel Polpot basil Petre_IFTE baiazid idm Bobby_TM bogdan2011 Katalin4653 Spartan1948 Simply18 Mihay Arsen22 Sabik criss0571 Sergiu rmn marius.andrei ANDU2100HP DAS 2011 AndreiCFRBucuresti AlexD Raduku09 Balto Teodor EuroNight Dr2005 IonutCFR2009 roseanu Cont dezactivat Adirmvl NicuS Rarau Kriszti219 daniel_c cfr500 electrica912 060-EA078 Andrey_tm Silver AndiCFR M.I.C.I. nenuandrei Cobra Mircea Hirjau cnusi Luna rich1974 Vicentiu cristyadaX AndreiCfr Semafor cristi CFR razvan - trenuri Nesebar redeme SULZERUL 0733 Jhonyla popovici IonutChircu Marius DUAL bostanescu gigel Vitosa decward RazvanCFR cont dezactivat . Andrei Adrian78 DPS mihaiuc ldh80 IceShadow marius_catalin84 jionutz iuli.hard mihai_cfr_bacau 19jimmy84 didinul Axwell21 didi Traveller stegaru stinky knd membru inactiv discoid21 ionutz72 Razvan srazvi TVlad dan ciprian COSTACHE MIHAIL husdelaapus vrabieionut AMX 97-0548-4 alex.alexus.tm Codrut1985 zenox4500 DonVILLy Vlad Ionutz Lde 2100 ionut_te mardaryroby myster2008 cortexedge 128 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8417 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 19 Oct - 20:54 | |
| Aha, ma uitasem la proeminentele astea si le suspectasem si pe ele ca ar declansa ungerea. Iata altceva acum. Pe M300 am remarcat ca s-au mai inlocuit din antenele de la gara. Am vazut la La Valea Larga dar si la Sinaia: Cine imi poate spune de ce sint cite doua? Una e de TX si alta de RX? Sau e configuratie "diversitate spatiala"? Ca in cazul asta le-au montat exact anapoda, peste tot. |
| | | idm
Numarul mesajelor : 25 Varsta : 52 Localizare : Baia Mare Reputatie : 4798 Data de inscriere : 04/11/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 24 Oct - 18:22 | |
| In fiecare statie cf sunt cate doua statii radio, cate una pentru fiecare canal: de circulatie si de manevra! De aceea sunt cate doua antene! |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8417 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 24 Oct - 22:02 | |
| Interesant. Probabil ca vor redundanta totala (presupun ca statiile pot fi folosite la nevoie si pe canalul celalalt - e greu de crezut ca nu). |
| | | idm
Numarul mesajelor : 25 Varsta : 52 Localizare : Baia Mare Reputatie : 4798 Data de inscriere : 04/11/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 26 Oct - 11:13 | |
| Da, bineinteles! Fiecare statie are cel putin cele doua canale! Mai mult, la noi in Baia Mare, una dintre ele este legata si pe sursa de rezerva (grupul electrogen) in caz de intrerupere a energiei de la retea! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 2 Noi - 7:45 | |
| |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 2 Noi - 8:14 | |
| Pandrol cu agrafe elastice = Fastclip! Iar ce era jos E clip,discutam in alte conditii.Ce pot spune despre E clip,e ca e prezenta la toate schimbatoarele de cale ferata,care au aparut acum(dupa 2009) si au traverse din b.a |
| | | Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5253 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 3 Noi - 22:01 | |
| Jimbolia - linia 2 Prindere cu suruburi + sudura ca sa fie siguri ca tine... |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 3 Noi - 23:47 | |
| Nu a fost nici o prindere cu sudura .. A patinat o locomotiva acolo,si s-a degradat ciuperca sinei! Probabil ca asa dicteaza protocolul,ca in zonele de sina slabita de genul,sa fie reasigurate cu eclise! A postat si TVlad astfel de poze pe m300 ,unde au patinat locomotive. |
| | | Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5253 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 4 Noi - 0:37 | |
| E sudata toata ziua, ca altfel eclisa aia nu ar fi avut "burta" ca sa treaca peste sudura... si cred ca e pusa sa compenseze lipsa traversei de langa cum se pune la 2 capete de linie ca fiecare sa se sprijine pe ceva... Un crop din poza originala De pe 218 intre Sanicolaul Mare si Sanicolau Nord. (VS = 20 km/h) Jale e putin spuns Aproape toata linia e cu traverse de lemn, multe putrezite, lipsa elemente de prindere, suruburi care pe jumatate sunt desfacute. Aici cred ca nu s-a mai reparat nimic de foarte mult timp. Din ce am auzit se va renunta la bucata Sanicolaul Mare - Cenad |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 4 Noi - 2:23 | |
| Eu cred ca a fost meshterita ulterior .. Ca eclisa aia indoita acum are doar un rost de flambaj.. Intindere clar nu mai poate prelua .. Si la prinderea existenta nu se suda linia .. Acolo e alta buba. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 4 Noi - 10:57 | |
| - DUAL a scris:
- De asemenea am fost acuzat de domnul baiazid,ca nu cunosc tipurile de sine si traverse .. Cu aceasta ocazie eu sper ca le invata si el...
Foarte urat din partea ta sa ma trimiti la varsta mea la scoala Eu nu te-am acuzat de nimic dar din moment ce sustii in continuare ca sinele folosite la constructia liniile clasice si care permit viteze maxime in regim comercial de pana la 160km/h-200km/h sunt EXACT aceleasi folosite pentru constructia liniilor HSR dedicat (minim 250km/h), invocand sistemul de prindere :shock:, tind sa am mari dubii in ceeea ce priveste pregatirea ta in acest domeniu. Nici macar nu trebuie sa fii inginer ca sa intelegi ca vorbim despre doua tehnologii diferite avand ca scop de atins performante diferite, tu vrei sa faci practic dintr-un Logan o masina germana de top bagand doar benzina. Pentru constructia diferitele tipuri de cai ferate exista metodologii si reguli stricte pentru operarii in SIGURANTA la vitezele specificate in proiect, aici NU VORBIM despre TESTE DE VITEZA realizate pe linii clasice, ci despre operarea constanta la viteze superioare in conditii de siguranta maxima. Pentru lamuriri suplimentare te rog sa consulti proiectul austriac HSR partial finalizat si care consta in constructie de linie noua de mare viteza 250km/h, poate cateva poze gasite pe net si te edifici definitiv, sinele sunt diferite, sistemul de catenara este diferit, terasamentul este diferit, ce sa mai vorbim de curbe, noi tuneluri, poduri si alte treburi. Ori tu ai pornit discutia de la ideea ca se poate upgrada dintr-o linie de tip clasic intr-una de mare viteza dedicat fara sa reconstruiesti practic 80% din linie. Ca se poate pastra cca 20% din actualul amplasament (vorbim doar de amplasament, nu de sine s.a.m.d. !!!) pentru ridicarea vitezei la 250km/ este una, iar sa pastrezi toata linia clasica pe acelasi amplasament si doar sa ridici viteza la 250km/h, adica cum zici tu, este alta. Iti spun eu, singura chestie compatibila pe care o vom vedea pe ambele linii, clasica respectiv HSR dedicat este sistemul ETCS respectiv nivel 2. Deci uita de upgrade pe M800 la 250km/h fara modificari dese si esentiale de traseu si fara elemente de cale diferite, pentru ca practic si tehnic este imposibil, un upgrade de la 160km/h la 200km/h este cu totul altceva. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 4 Noi - 12:56 | |
| Citeste ce scriu aia .. in realitate prisma caii da batai mai mari de cap .. Nu ai probleme cu ce zici tu.Prisma curenta tine pana la 250 fara probleme.Cand vorbim de peste 270(lucru ce e un SF ) pentru Romania,atunci iti trebuie refacut terasamentul etc.Si uita-te la filmul cu TGV'ul o sa vezi ca prinderea e identica. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 4 Noi - 13:03 | |
| S-au mutat discutiile de la 800 aici sau s-a deschis alt front?
No, fain. |
| | | marius.andrei
Numarul mesajelor : 10 Localizare : Iasi Reputatie : 4283 Data de inscriere : 16/03/2013
| Subiect: Re: Infrastructura Mier 27 Noi - 1:10 | |
| - baiazid a scris:
- DUAL a scris:
- De asemenea am fost acuzat de domnul baiazid,ca nu cunosc tipurile de sine si traverse .. Cu aceasta ocazie eu sper ca le invata si el...
Foarte urat din partea ta sa ma trimiti la varsta mea la scoala Eu nu te-am acuzat de nimic dar din moment ce sustii in continuare ca sinele folosite la constructia liniile clasice si care permit viteze maxime in regim comercial de pana la 160km/h-200km/h sunt EXACT aceleasi folosite pentru constructia liniilor HSR dedicat (minim 250km/h), invocand sistemul de prindere :shock:, tind sa am mari dubii in ceeea ce priveste pregatirea ta in acest domeniu. Nici macar nu trebuie sa fii inginer ca sa intelegi ca vorbim despre doua tehnologii diferite avand ca scop de atins performante diferite, tu vrei sa faci practic dintr-un Logan o masina germana de top bagand doar benzina.
Pentru constructia diferitele tipuri de cai ferate exista metodologii si reguli stricte pentru operarii in SIGURANTA la vitezele specificate in proiect, aici NU VORBIM despre TESTE DE VITEZA realizate pe linii clasice, ci despre operarea constanta la viteze superioare in conditii de siguranta maxima.
Pentru lamuriri suplimentare te rog sa consulti proiectul austriac HSR partial finalizat si care consta in constructie de linie noua de mare viteza 250km/h, poate cateva poze gasite pe net si te edifici definitiv, sinele sunt diferite, sistemul de catenara este diferit, terasamentul este diferit, ce sa mai vorbim de curbe, noi tuneluri, poduri si alte treburi.
Ori tu ai pornit discutia de la ideea ca se poate upgrada dintr-o linie de tip clasic intr-una de mare viteza dedicat fara sa reconstruiesti practic 80% din linie. Ca se poate pastra cca 20% din actualul amplasament (vorbim doar de amplasament, nu de sine s.a.m.d. !!!) pentru ridicarea vitezei la 250km/ este una, iar sa pastrezi toata linia clasica pe acelasi amplasament si doar sa ridici viteza la 250km/h, adica cum zici tu, este alta.
Iti spun eu, singura chestie compatibila pe care o vom vedea pe ambele linii, clasica respectiv HSR dedicat este sistemul ETCS respectiv nivel 2. Deci uita de upgrade pe M800 la 250km/h fara modificari dese si esentiale de traseu si fara elemente de cale diferite, pentru ca practic si tehnic este imposibil, un upgrade de la 160km/h la 200km/h este cu totul altceva. Ai dar nu ai dreptate in totalitate! sinele, prinderile traversele, piatra sparta identice ca cele de pe M800 M300 sau alta linie pentru 160 km/h in schimb un rol important in joaca infrastructura caii - substratul caii (cel de sub prisma caii), terasamentele geometria caii de rulare (razele curbele si suprainaltari aferente) tehnologia si geometria liniei de contact si cel mai important este efectul rularii la viteze mari asupra caii de rulare!! Referitor la sine... dimensiunile sunt acelasi, difera doar compozitia daca beneficiar doreste alt tip. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 22 Dec - 15:00 | |
| Bornă în Vinga, linia 310: |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Infrastructura | |
| |
| | | | Infrastructura | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |