| Infrastructura | |
|
+124AeroX marius664 Peter Fodor sorinucu g.popovici dragosdimitrescu ciprian71 Amiralul cristi ar AndreiSV mielutu zburator AleXxX johnsmoke Feroviar_18 TonyCFR tcm feroviar dan tm Nycolas Gabriel Polpot basil Petre_IFTE baiazid idm Bobby_TM bogdan2011 Katalin4653 Spartan1948 Simply18 Mihay Arsen22 Sabik criss0571 Sergiu rmn marius.andrei ANDU2100HP DAS 2011 AndreiCFRBucuresti AlexD Raduku09 Balto Teodor EuroNight Dr2005 IonutCFR2009 roseanu Cont dezactivat Adirmvl NicuS Rarau Kriszti219 daniel_c cfr500 electrica912 060-EA078 Andrey_tm Silver AndiCFR M.I.C.I. nenuandrei Cobra Mircea Hirjau cnusi Luna rich1974 Vicentiu cristyadaX AndreiCfr Semafor cristi CFR razvan - trenuri Nesebar redeme SULZERUL 0733 Jhonyla popovici IonutChircu Marius DUAL bostanescu gigel Vitosa decward RazvanCFR cont dezactivat . Andrei Adrian78 DPS mihaiuc ldh80 IceShadow marius_catalin84 jionutz iuli.hard mihai_cfr_bacau 19jimmy84 didinul Axwell21 didi Traveller stegaru stinky knd membru inactiv discoid21 ionutz72 Razvan srazvi TVlad dan ciprian COSTACHE MIHAIL husdelaapus vrabieionut AMX 97-0548-4 alex.alexus.tm Codrut1985 zenox4500 DonVILLy Vlad Ionutz Lde 2100 ionut_te mardaryroby myster2008 cortexedge 128 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Dum Aug 28, 2011 3:53 am | |
| - Luna a scris:
- Si mai e un aspect: Pe timp de iarna sau pe timp de vara cand e necesara functionarea aerului conditionat si a sistemelor auxiliare in vagoane in stationare, fie la statia de start a trenului, fie la diferite opriri mai lungi, locomotiva electrica consuma putin curent, doar alimenteaza vagoanele. Dieselul trebuie sa tina motorul/generatorul pornit, care fara indoiala e mult mai scump decat curentul de la retea necesar vagoanelor.
Gresit .. grupul electrogen are propiul motor diesel... Dar overall curentul bate la randament motoarele cu ardere interna.Un alt aspect e faptul ca cuplul e maxim si constant la motorul electric. |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Dum Aug 28, 2011 7:50 am | |
| dar daca motorina ar fi neaccizata, adica la pretul real asa cum este curentul....cum ar fi?
cam cat costa electrificarea unui km de cale ferata? |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Dum Aug 28, 2011 12:54 pm | |
| Probabil ar fi ușor în avantajul curentului. Dar chestia e că, în viitor, trebuie să reducem consumul de produse petroliere, care vor deveni mai scumpe.
Din simplul motiv că producția de petrol „ieftin”(ușor de obținut), în cel mai bun caz, stagnează la momentul actual (conf. IEA, Peak Oil a fost undeva prin 2006-2007) și va începe în scurt timp declinul (asta în condițiile în care cererea crește, mai ales din domeniul transporturilor!). Unele dintre „câmpurile petroliere” importante deja sunt în declin, iar faptul că giganții petrolieri deja se îndreaptă spre petrolul „scump”(mai greu de obținut, prin procedee mai costisitoare) nu este un lucru de neluat în seamă. Dar vom trăi și vom vedea...
Cât despre costul electrificării, sunt și eu curios... |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Dum Aug 28, 2011 1:53 pm | |
| "Joanta glisanta" (nu stiu cum se numeste corect) instalata in '77 la Podul Carol I: |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Dum Aug 28, 2011 6:04 pm | |
| O poza apartinand d-lui LanceR,
urmariti liniile !!! Bucuresti/Romania capitala europeana in anul 2011 !!! no comment !!! |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Dum Aug 28, 2011 6:31 pm | |
| - DUAL a scris:
- Gresit .. grupul electrogen are propiul motor diesel... Dar overall curentul bate la randament motoarele cu ardere interna.Un alt aspect e faptul ca cuplul e maxim si constant la motorul electric.
Inclusiv la locomotivele diesel-electrice ? Si atunci de ce nu pot furniza curent vagoanelor cand au nevoie de toata forta pentru tractiune ? Oricum ideea mea era alta: poate sa aibe grup electrogen aparte, poate sa aibe orice, ca sa zicem 10 kw/ora produsi din diesel sunt in cel mai fericit caz doar dublu la pret fata de 10 kw de la retea. Nu cred ca nu consuma cel putin un litru pe ora daca nu 3-5 litrii pe ora pentru a da curent vagoanelor in stationare, fie si numai doua vagoane pe timp de iarna. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Dum Aug 28, 2011 7:18 pm | |
| - Luna a scris:
- DUAL a scris:
- Gresit .. grupul electrogen are propiul motor diesel... Dar overall curentul bate la randament motoarele cu ardere interna.Un alt aspect e faptul ca cuplul e maxim si constant la motorul electric.
Inclusiv la locomotivele diesel-electrice ? Si atunci de ce nu pot furniza curent vagoanelor cand au nevoie de toata forta pentru tractiune ? Oricum ideea mea era alta: poate sa aibe grup electrogen aparte, poate sa aibe orice, ca sa zicem 10 kw/ora produsi din diesel sunt in cel mai fericit caz doar dublu la pret fata de 10 kw de la retea. Nu cred ca nu consuma cel putin un litru pe ora daca nu 3-5 litrii pe ora pentru a da curent vagoanelor in stationare, fie si numai doua vagoane pe timp de iarna. Nu stiu cat e la DA puterea produsa de grupul electrogen,dar la H'urile din seria 82 puterea produsa este de 300 kVA(kW).Grupul electrogen are propriul motor pentru ca daca ar fi angrenat de motorul de tractiune ar produce curent cu tensiune variabila in functie de numarul rot/min ale motorului .Oricum el are o excitatie de sine statatoare data de acel motor diesel.Am vazut pe 21-76 tens de alimentare a AC este de 400 Vc,cum e transformat de la 1100 ,poate iti explica cortexedge ca el e electrician PS ca sa suga 10kW/h din retea ar insemna ca intensitatea curentului la 25kV sa fie 0.4 amperi .. si iti pot spune ca intensitatea e mult mai mari de atat,deci vorbim de mai multi kW/h |
|
| |
iuli.hard
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 30 Localizare : Onesti Reputatie : 5532 Data de inscriere : 31/08/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Sam Oct 29, 2011 10:40 pm | |
| |
|
| |
cnusi
Numarul mesajelor : 80 Reputatie : 4846 Data de inscriere : 07/11/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Lun Noi 07, 2011 7:16 pm | |
| - tozlovanuvlad a scris:
- "Joanta glisanta" (nu stiu cum se numeste corect) instalata in '77 la Podul Carol I:
se numeste aparat de compensare ,se monteaza la podurile metalice cu deschidere mare,de ce compensare ?,pentru a compensa eforturile in sina si in podul cu infrastructura metalica la temperaturi ridicate/scazute |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam Noi 26, 2011 12:37 pm | |
| Semnale pe racordul Pajura M700 / Chitila M1000 - Ramif Pajura M800 (X-ul la R Pajura) dar si o linie industriala desfiintata (semnalul de manevra din apropiere) , asa cum arata in iulie 2011, trist dar adevarat
Tot aici avem si un canton desfiintat |
|
| |
Mircea Hirjau
Numarul mesajelor : 198 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5621 Data de inscriere : 03/02/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Dum Noi 27, 2011 9:20 pm | |
| |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Dum Noi 27, 2011 9:32 pm | |
| Numai balizute si paletule |
|
| |
Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5441 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Dum Noi 27, 2011 10:27 pm | |
| |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Dum Noi 27, 2011 10:45 pm | |
| Tablita aia cu ,,Punct Oprire Prahova'' imi aduce aminte de ultima vizita in ...Congo. Chiar nu s-a gasit o solutie care sa zgariie ochii mai putin ? Sincer , poza in cauza trebuie trimisa si oficialilor de la UE ca sa vada ce saracie este in tara asta de nu se gasesc cateva zeci de Euro pentru o placa de bun simt ... Cat despre restrictii , din ce am inteles, cam toate se ridica pana in vara lui 2012... |
|
| |
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Infrastructura Dum Noi 27, 2011 10:51 pm | |
| Tablita ca tablita, dar eu ma mir ca au rezistat corpurile de iluminat... ma rog, aproape toate. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Infrastructura | |
| |
|
| |
| Infrastructura | |
|