Ca fapt divers, in acest moment pe toata reteaua nationala de cai ferate mai sunt operate trenuri de calatori pe numai 9173,9 km, cu urmatoarele caracteristici de viteza: - segmente ce permit viteza maxima de 20 km/h - 24,0 km, reprezentand 0,26%; - segmente ce permit viteza maxima de 30 km/h - 276,1 km, reprezentand 3,01%; - segmente ce permit viteza maxima de 40 km/h - 219,8 km, reprezentand 2,40%; - segmente ce permit viteza maxima de 45 km/h - 13,6 km, reprezentand 0,15%; - segmente ce permit viteza maxima de 50 km/h - 1227,5 km, reprezentand 13,38%; - segmente ce permit viteza maxima de 55 km/h - 27,7 km, reprezentand 0,30%; - segmente ce permit viteza maxima de 60 km/h - 498,9 km, reprezentand 5,44%; - segmente ce permit viteza maxima de 65 km/h - 453,4 km, reprezentand 4,94%; - segmente ce permit viteza maxima de 70 km/h - 1270,0 km, reprezentand 13,84%; - segmente ce permit viteza maxima de 75 km/h - 110,7 km, reprezentand 1,21%; - segmente ce permit viteza maxima de 80 km/h - 1993,0 km, reprezentand 21,72%; - segmente ce permit viteza maxima de 85 km/h - 137,6 km, reprezentand 1,50%; - segmente ce permit viteza maxima de 90 km/h - 131,8 km, reprezentand 1,44%; - segmente ce permit viteza maxima de 95 km/h - 87,7 km, reprezentand 0,96%; - segmente ce permit viteza maxima de 100 km/h - 1831,1 km, reprezentand 19,96%; - segmente ce permit viteza maxima de 110 km/h - 14,2 km, reprezentand 0,15%; - segmente ce permit viteza maxima de 120 km/h - 615,6 km, reprezentand 6,71%; - segmente ce permit viteza maxima de 140 km/h - 241,2 km, reprezentand 2,63%.
Salut, De unde sunt informatiile? Sunt foarte interesante si parca nu-mi vine sa cred ca cei de la CFR pot face asa ceva?!? Multumim foarte mult pentru ele, in felul aceste stim si noi cat de depart suntem fata de acele linii pe care le tot visam. Era interesant daca s-ar putea gasi o astfel de repartizare pe linii magistrale, principale si secundare.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Si circula cu viteza, acolo ar trebui o limitare de maxim 30 km/h. Traversele par putrede si lipseste sistemul de prindere, sina sta mai mult pe traverse deoarece forta actioneaza de sus in jos, daca era in curba atunci era periculos.
Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5680 Data de inscriere : 25/06/2012
Si noi ne plangem de infrastructura de la noi , la secunda 36 incepe spectacolul :shock:
Raduku09
Numarul mesajelor : 169 Varsta : 33 Localizare : Brasov Reputatie : 5273 Data de inscriere : 08/12/2010
Subiect: Re: Infrastructura Vin Iun 14, 2013 12:23 am
O situatie asemanatoare cu cea din videoul lui Jhonyla este si in Buc Nord,dar nu mai stiu la care linie este,cand am fost acum 1 luna juma in Bucuresti nu mi-a venit sa cred ca se poate asa ceva tocmai in acea gara si nimeni sa nu o repare.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Infrastructura Vin Iun 14, 2013 7:12 am
La noi, decât să se repare, mai bine se bagă restricţie.