| Infrastructura | |
|
+124AeroX marius664 Peter Fodor sorinucu g.popovici dragosdimitrescu ciprian71 Amiralul cristi ar AndreiSV mielutu zburator AleXxX johnsmoke Feroviar_18 TonyCFR tcm feroviar dan tm Nycolas Gabriel Polpot basil Petre_IFTE baiazid idm Bobby_TM bogdan2011 Katalin4653 Spartan1948 Simply18 Mihay Arsen22 Sabik criss0571 Sergiu rmn marius.andrei ANDU2100HP DAS 2011 AndreiCFRBucuresti AlexD Raduku09 Balto Teodor EuroNight Dr2005 IonutCFR2009 roseanu Cont dezactivat Adirmvl NicuS Rarau Kriszti219 daniel_c cfr500 electrica912 060-EA078 Andrey_tm Silver AndiCFR M.I.C.I. nenuandrei Cobra Mircea Hirjau cnusi Luna rich1974 Vicentiu cristyadaX AndreiCfr Semafor cristi CFR razvan - trenuri Nesebar redeme SULZERUL 0733 Jhonyla popovici IonutChircu Marius DUAL bostanescu gigel Vitosa decward RazvanCFR cont dezactivat . Andrei Adrian78 DPS mihaiuc ldh80 IceShadow marius_catalin84 jionutz iuli.hard mihai_cfr_bacau 19jimmy84 didinul Axwell21 didi Traveller stegaru stinky knd membru inactiv discoid21 ionutz72 Razvan srazvi TVlad dan ciprian COSTACHE MIHAIL husdelaapus vrabieionut AMX 97-0548-4 alex.alexus.tm Codrut1985 zenox4500 DonVILLy Vlad Ionutz Lde 2100 ionut_te mardaryroby myster2008 cortexedge 128 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 09 Noi 2012, 20:58 | |
| Ştiu că e conform Reg. 002 dar sunt şi excepţii, cum e pe 502 staţia Larion are semnalul de intrare Y la aproape 1000m de primul macaz din cauza tunelului Larion de 850m lungime. La fel şi staţia Băniţa de pe 202 are semnalul de intrare, tot Y (şi YF) amplasat tot la cca. 1000m de primul macaz din acelaşi motiv. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 09 Noi 2012, 21:18 | |
| Si statia Tunel din intre Boju si Tunel are semnaul de intrare inainte de tunel .. la intrare in statie ,macazele sunt chiar in gura tunelului. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 09 Noi 2012, 21:24 | |
| Aşa este. Exemple sunt multe. Eu am dat două unde distanţa e destul de mare.
Există şi aici excepţii, cum e staţia Dealul Ştefăniţei pe 409 care are semnalul de intrare (tot Y) la 50m în interiorul tunelul Maramureş (al 3-lea ca lungime din ţară) în capătul dinspre staţie, deoarece, dacă era amplasat înainte de tunel, distanţa ar fi fost de aproape 3km între semnal şi primul macaz. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 09 Noi 2012, 22:33 | |
| Eu am o alta curiozitate, ce modificari se fac la infrastructura cand se desfinteaza o statie intr-o zona circulata ? Evident cu pierderea unui punct de incrucisare. Spre exemplu ce modificari au fost necesare la statia Pestera Bolii pe M202 ? Nu mai retin cate linii avea inainte de desfintare. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 09 Noi 2012, 22:46 | |
| Peştera Bolii a avut 4 linii (2 şi 3 directe). Au fost scoase liniile 1 şi 4, macazurile. Semnalele de ieşire şi intrare au fost înlocuite cu semnale de bloc, 4 într-un capăt al staţiei şi 4 în celălalt. Sunt şi cazuri când se lasă semnalele de ieşire şi intrare (din lipsă de fonduri) şi se modifică doar instalaţia astfel încât acestea să funcţioneze ca semnale de bloc. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 09 Noi 2012, 22:51 | |
| Pai si care e diferenta intre semnale de iesire/intrare si semnale de bloc ? In afara de faptul ca sunt actionate automat de bla ? De ce ar fi necesara schimbarea lor fizica si nu doar a instalatiei pentru a functiona ca si semnale de bloc ? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 09 Noi 2012, 23:11 | |
| Semnalele de intrare şi ieşire sunt semnale principale (au reperul alb cu dunga roşie) şi acoperă macazuri. La un semnal de bloc poţi trece pe roşu pe când la un semnal principal nu poţi decât cu indicaţie de chemare sau ordin de circulaţie. Astfel că se preferă înlocuirea cu semnale de bloc pentru a nu apărea confuzii. Eu aşa cred. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Infrastructura Lun 12 Noi 2012, 10:30 | |
| O intrebare: inainte de 1990 existau linii neelectrificate pe care VS sa fie mai mare de 100 km/h ? Cel putin pe magistralele neelectrificate infrastructura ar fi permis (de exemplul Tecuci- Barlad, Codlea- Fagaras sau Tecuci-Faurei-Urziceni-Mogosoaia), la fel si sistemul BLA si materialul rulant (locomotivele clasa 62 pana la 120 km/h, vagoanele pana la 140 km/h)! |
|
| |
EuroNight V.I.P Member
Numarul mesajelor : 328 Varsta : 33 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4921 Data de inscriere : 04/05/2012
| Subiect: Re: Infrastructura Mar 13 Noi 2012, 19:16 | |
| Semnalele de intrare in gara Campina 13.11.2012 Vedere spre Ploiesti Vest |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Infrastructura Mier 14 Noi 2012, 08:43 | |
| Care este cea mai mare distanta intre doua statii (puncte de oprire) pe reteaua feroviara? Din mersul de calatori am dedus ca Falciu-Murgeni, dar mai aparea acolo si Rinzesti.
Acuma am primit niste livrete si intimplator am dedus ca Falciu-Murgeni 20.4 km si Tirgusor Dobrogea-Cogealac 20.2 km. Exista distante mai mari si nu le-am depistat? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Mier 14 Noi 2012, 09:35 | |
| - EuroNight a scris:
- Semnalele de intrare in gara Campina
In prima poza pe linia din stanga in spate e acea problema de executie(aliniament)? |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Mier 14 Noi 2012, 20:18 | |
| Nu, cea de care se mai discutase e in alta parte, intre Breaza si Nistoresti. E si acum bine mersi. Dar vad ca nici aici nu le-a iesit prea bine. In afara de astea mai avem una intre Sinaia si Poiana Tapului, la fel, neschimbata: Pozele sint din octombrie 2012. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Mier 14 Noi 2012, 21:36 | |
| - dan tm a scris:
- Care este cea mai mare distanta intre doua statii (puncte de oprire) pe reteaua feroviara?
Din mersul de calatori am dedus ca Falciu-Murgeni, dar mai aparea acolo si Rinzesti.
Acuma am primit niste livrete si intimplator am dedus ca Falciu-Murgeni 20.4 km si Tirgusor Dobrogea-Cogealac 20.2 km. Exista distante mai mari si nu le-am depistat? Dacă luăm în considerare doar staţiile (nu şi haltele) avem Luduş - Sărmăşel 44,2 km (vă daţi seama că acolo se circulă la cale liberă şi nu poate fi decăt un singur tren la un moment dat pe toată distnţa aia) Dacă ne referim la toate (şi staţii şi halte şi puncte oprire) atunci cred că cele mai mari sunt cele depistate de tine. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Mier 14 Noi 2012, 23:41 | |
| - TVlad a scris:
Pozele sint din octombrie 2012. Ce porcarie, multam pentru raspuns. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 15 Noi 2012, 00:48 | |
| @Vlad Nu ma gandeam ca exista in Romania asa zone intinse fara puncte de incrucisare. De curiozitate, cam care sunt distantele intre punctele de incrucisare pe M800 ? Dupa mine ar trebui pastrat macar un punct de incrucisare la fiecare 20-25 km pe toate sectiile ce au trafic mai mare de 2-3 trenuri/zi de marfa + calatori. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Infrastructura | |
| |
|
| |
| Infrastructura | |
|