|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
raoul
Numarul mesajelor : 96 Reputatie : 5318 Data de inscriere : 10/08/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 15 Feb 2011, 20:02 | |
| Harta e cam mare are dimensiuni de dimensiuni 85/120 cm. Cam asa arata https://2img.net/h/i193.photobucket.com/albums/z150/tudor_corbul/Gari%20din%20Romania/2.jpg Am cumparat un exemplar la fel. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 16 Feb 2011, 06:01 | |
| - Vlad a scris:
- raoul a scris:
- Ce inseamna regulator de circulatie ?
Am cumparat o harta C.F.R. cu titlul ,,Harta regulatoarelor de circulatie'' si ma uit ca bou la ea fara sa pricep termenu Nu stiu definitia ca in instructie si am sa incerc sa iti explic cu cuvintele mele
Regulatorul de circulatie este locul de unde se stabileste si monitorizeaza circulatia trenurilor pe calea ferata. Fiecare regulator este deservit de un angajat numit operator care stabileste statiile si liniile de incrucisare pentru toate trenurile care trec pe sectia lui. Impegatii nu au voie sa faca nimic fara acordul operatorului. La intrarea unui tren care nu este prevazut in grafic pe o sectie RC, operatorul transmite tuturor impegatilor de pe sectiie numarul trenului si statiile unde va incrucisa, va depasi sau va astepta sa treaca celelalte trenuri sau intre ce statii se va intalni cu celelalte trenuri (in caz de linie dubla). Orice inchidere de linie, ocupare a liniilor din statie (in afara de cele prevazute in Graficul de Ocupare a Liniilor), incrucisare, etc NU se face fara acordul sau instiintarea operatorului RC.
Astept completari si de la ceilalti useri
@raoul ai o poza cu aceasta harta? as fi curios sa vad si regulatoarele de circulatie de pe celelalte regionale (pe regionala Iasi le stiu) Aici ai dat o definitie a unui operator RC. Un regulator de circulatie cuprinde mai multe sectii, respectiv are mai multi operatori RC, candva impartita si pe "arme" ca sa zic asa. Inca exista regulator de circulatie miscare(RCM), exista regulator circulatie tractiune RCT,sau la vagoane RVS. RCM Brasov de exemplu se limiteaza la statiile Predeal, Harman,Razboieni (nu sunt sigur,dar pe acolo pe undeva), Ghimbav. Acestea fiind deservite de cate un operator si impartite pe fire RC astfel : statiile din complexul Bv de la Predeal la Bod si de la Harman la Ghimbav, dela Bod la Mureni, de la Mureni la Campu Libertatii,de la Campu la Razboieni. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 16 Feb 2011, 14:41 | |
| 076 nu a iesit in probe pana la Subcetate deoarece a iesit fum din ea |
| | | Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6286 Data de inscriere : 29/08/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 21 Feb 2011, 16:36 | |
| - CFR SA a scris:
- Compania Natională de Căi Ferate “CFR” SA organizează pe 11 aprilie a.c. licitaţie deschisă în vederea atribuirii contractului Lucrări de reabilitare tuneluri de cale ferată aflate pe raza Sucursalelor Regionale de Cale Ferată Braşov şi Timişoara. Valoarea totală estimată a lucrărilor este de 26.291.430 lei (fără TVA), iar termenul de finalizare va fi de 12 luni de la atribuirea contractului.
Licitaţia pentru atribuirea contractuluiLucrări de reabilitare tuneluri de cale ferată aflate pe raza Sucursaleleor Regionale de Cale Ferată Braşov şi Timişoara, se va desfăşura în data de 11.04.2011, ora 11.30 la sediul Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, ofertele putând fi depuse la sediul autorităţii până în ziua desfăşurării procedurii, la ora 10.00.Perioada de valabilitate a contractului este de 12 luni de la atribuire, iar criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economiccu o proporţie de 80% pentru componenta financiară şi 20% propunerea tehnică. Valoarea totală estimată a achiziţiei este de 26.291.430lei fără TVA, din care 15.457.870 lei fără TVA pentru lotul I – tuneluri SRCF Braşov şi 10.833.560 lei fără TVA pentru lotul II – tuneluri SRCF Timişoara.
Contractul de lucrări vizează reabilitare a 5 tuneluri de cale ferată, împărţite în două loturi: Lotul I, tuneluri CF aflate pe raza SRCF Braşov : 1. tunel km 36+857 - 37+329, linia cf 205 Brasov - Podul Olt, între staţiile Valea Homorod - Bradeţ, judeţul Braşov 2. tunel km 128+365 - 129+582, linia cf 504 Adjud - Siculeni, între staţiile Păltiniş - Livezi Ciuc, judeţul Harghita 3. tunel km 208+744 - 209+138, linia cf 316 Braşov-Deda, între staţiile Lunca Bradului - Răstoliţa, judeţul Mureş Lotul II, tuneluri CF aflate pe raza SRCF Timişoara : 1. tunel Km 446 + 811 - km 447 + 080, linia c.f. 100 Orşova - Timişoara Nord, între staţiile Tergova şi Armeniş, judeţul Caraş – Severin 2. tunel Km 63 + 315 - km 63 + 407, linia c.f. 116 Simeria - Livezeni Directa II, între staţiile Merişor şi Băniţa, judeţul Hunedoara
Sursa de finanţare este asigurată din fonduri nerambursabile (FEN) post-aderare prin FEDR – 69.25% şi contribuţie de la bugetul de stat – 30.75%. Anunţul de participare la procedura licitaţie deschisă, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare a procedurii, precum şi documentaţia de atribuire sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (S.E.A.P.), la adresa www.e-licitatie.ro., cu nr. 115719/19.02.2011. |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6203 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 22 Feb 2011, 10:12 | |
| Castigator va fi SC Tunele SA sau SC Tunele SRL Brasov... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 10:54 | |
| Circulaţia trenurilor pe ruta Lehliu-Ciulniţa este în acest moment întreruptă, din cauza vremii. Vântul foarte puternic a rupt linia de contact. Patru trenuri sunt oprite în staţiile Dor Mărunt, Ciulniţa şi Lehliu.
|
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 11:50 | |
| cum sa rupa linia de contact vantu?nu a fost cine stie ce vant si am impresia ca acolo e linie de contact noua.......in sfarsit,traim in romania si asta ne ocupa tot timpu |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6159 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 12:25 | |
| Comunicat de presă 23 februarie 2011 Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA vă informează că la ora 10.40 au fost finalizate lucrările provizorii de reparaţii la linia de contact, în acest moment fiind asigurat gabaritul pentru circulaţia trenurilor cu locomotive diesel. Menţionăm că din cauza vântului foarte puternic toate trenurile de călători care circulă pe relaţia Bucureşti - Constanţa şi retur vor fi dublate de locomotive diesel între staţiileLehliu – Ciulniţa. Până la înscrierea în grafic cu locomotive diesel, următoarele trenuri sunt oprite în staţii adiacente: - trenul P 8011 staţionează în Dor Mărunt - trenul R 682 staţionează în Ciulniţa - trenul P 8034 staţionează în Ciulniţa - trenul P 8022-1 staţionează în Lehliu
http://www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 13:03 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- cum sa rupa linia de contact vantu?nu a fost cine stie ce vant si am impresia ca acolo e linie de contact noua.......in sfarsit,traim in romania si asta ne ocupa tot timpu
Unii din pasageri au spus ca trenul a plecat cu 40 de mi intarziere si au mers incet si tot se opreau din 20 in 20 de min iar nasii au zis ca e locomotiva defecta..si au stat vreo 2 ore in Dor Marunt ..Nesimtirea si incompetenta continua la Cfr niste capete patrate indiferente de tot ce se intampla in doemniul feroviar..Ca fapt divers acum 2 sapramani s-a rupt 1824 in zona neutra de la Merisor 3 ore a durat ca sa il trage in Petrosani seful de tren nici statie nu avea.. |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6159 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 13:18 | |
| - adrian78hd a scris:
- ..Ca fapt divers acum 2 sapramani s-a rupt 1824 in zona neutra de la Merisor 3 ore a durat ca sa il trage in Petrosani seful de tren nici statie nu avea..
vrei sa zici ca s-a rupt trenul??? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 13:46 | |
| - Costin.H a scris:
- adrian78hd a scris:
- ..Ca fapt divers acum 2 sapramani s-a rupt 1824 in zona neutra de la Merisor 3 ore a durat ca sa il trage in Petrosani seful de tren nici statie nu avea..
vrei sa zici ca s-a rupt trenul??? Da a cedat cupla.. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 16:03 | |
| - adrian78hd a scris:
- bostanescu gigel a scris:
- cum sa rupa linia de contact vantu?nu a fost cine stie ce vant si am impresia ca acolo e linie de contact noua.......in sfarsit,traim in romania si asta ne ocupa tot timpu
Unii din pasageri au spus ca trenul a plecat cu 40 de mi intarziere si au mers incet si tot se opreau din 20 in 20 de min iar nasii au zis ca e locomotiva defecta..si au stat vreo 2 ore in Dor Marunt ..Nesimtirea si incompetenta continua la Cfr niste capete patrate indiferente de tot ce se intampla in doemniul feroviar..Ca fapt divers acum 2 sapramani s-a rupt 1824 in zona neutra de la Merisor 3 ore a durat ca sa il trage in Petrosani seful de tren nici statie nu avea.. Si ce s-ar fi rezolvat mai repede daca fi avut statie?! S-a rupt cupla sau carligul? Ca nu e totuna... S-a remorcat trenul in parti sau cum? Sunt niste amanunte care conteaza inainte de a arunca cu pietre... PS: la vant puternic se rupe firul de contact mai usor ca un fir de ata. Fie nou, fie el vechi... Probabil ca mecanicul ala de se oprea din 20 in 20 min o fi vazut ca balanseaza firul de contact de la vant. Problema asta a pus-o careva? |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 16:09 | |
| cate viscole adevarate am prins eu prin Baragan si nu sa rupt nici un fir.Se mai rupeau dar foarte rar cand viscolul era prea puternic.Inainte la CFR erau oameni destepti,se pleca din statii cu dubla tractiune electric+diesel tocmai ca sa se previna situatiile astea neprevazute......acum vai si amar,au dat afara multi cfr-isti,mecanicii au ramas singur in masina si rezultatele se vad........ |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 16:19 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- cate viscole adevarate am prins eu prin Baragan si nu sa rupt nici un fir.Se mai rupeau dar foarte rar cand viscolul era prea puternic.Inainte la CFR erau oameni destepti,se pleca din statii cu dubla tractiune electric+diesel tocmai ca sa se previna situatiile astea neprevazute......acum vai si amar,au dat afara multi cfr-isti,mecanicii au ramas singur in masina si rezultatele se vad........
Unde, cand, cum?! Cum ar fi mers cu a doua masina la conducere daca gabaritul era inchis de firul rupt? Si daca nu era, cat se se admite conducerea şi frânarea trenului de către mecanicul celei de a doua locomotive din capul trenului?! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 16:28 | |
| - ionutz72 a scris:
- adrian78hd a scris:
- bostanescu gigel a scris:
- cum sa rupa linia de contact vantu?nu a fost cine stie ce vant si am impresia ca acolo e linie de contact noua.......in sfarsit,traim in romania si asta ne ocupa tot timpu
Unii din pasageri au spus ca trenul a plecat cu 40 de mi intarziere si au mers incet si tot se opreau din 20 in 20 de min iar nasii au zis ca e locomotiva defecta..si au stat vreo 2 ore in Dor Marunt ..Nesimtirea si incompetenta continua la Cfr niste capete patrate indiferente de tot ce se intampla in doemniul feroviar..Ca fapt divers acum 2 sapramani s-a rupt 1824 in zona neutra de la Merisor 3 ore a durat ca sa il trage in Petrosani seful de tren nici statie nu avea.. Si ce s-ar fi rezolvat mai repede daca fi avut statie?! S-a rupt cupla sau carligul? Ca nu e totuna... S-a remorcat trenul in parti sau cum? Sunt niste amanunte care conteaza inainte de a arunca cu pietre... PS: la vant puternic se rupe firul de contact mai usor ca un fir de ata. Fie nou, fie el vechi... Probabil ca mecanicul ala de se oprea din 20 in 20 min o fi vazut ca balanseaza firul de contact de la vant. Problema asta a pus-o careva? A fost cupla fisurata mai multe nu stiu si s-a remorcat trenul pe bucati cu a doua masina de ajutor venita de la P2705..Eu tot nu inteleg de ce dureaza atat de mult pana se primesc atatea aprobari si multa birocratie plus ca statie Merisor se afla la 1km de zona neutra si se putea forma din nou trenul acolo pentru ca mai mult ca sigur o cupla de aer din cele 2 ar fi ramas functionala Sa mai precizez ca era duminica dupa vacanta studentiilor si majoritatea s-au dus la dube..Chestia cu statile a zis-o mecanicul si eu zic ca conteaza mai ales pe timp de ceata cum ia legatura mec cu seful de tren de la urma trenului?
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mier 23 Feb 2011, 16:54, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |