Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+105
Laur
kristi kkk
Dr2005
nenuandrei
040EC100
tuborgtnp
alex03bv
DAS 2011
romaniaetc
rich1974
FeroFan97
RwO
traian
razvan - trenuri
vanchorusebulgaria
TonyGFR
user dezactivat...
AndiCFR
rizelgeorgel2004
halmarius
Luna
cristyadaX
biokosmy
George33
Nk11
popovici
Marius
redeme
brandiburu
DPS
Cobra
ravers75
AlexD
alexandruh
DUAL
mi.tudor
Vitosa
bostanescu gigel
raoul
riciu
mihaiuc
Jhonyla
decward
sorinucu
The Legend
IonutChircu
RazvanCFR
VeV
SULZERUL 0733
Adrian78
pannonia express
iuli.hard
Scoop
alinx3330
jionutz
cont dezactivat .
razwy
Bobses
cont inactiv
bogdan srl
didi
didinul
Norbi
Axwell21
Marius Iulian
Ioni
ionutz72
ionutzzz
eu
Costin.H
CIM
Razvan
mureseanu_976
radu_nb1
marius_catalin84
Caravelle_Zg
stinky
silviubad
srazvi
gica38
mtk
Nesebar
Codrut1985
arianul
PrisecaruFlorin
AMX 97-0548-4
MariusM
lovekomotive
cortexedge
membru inactiv
stegaru
IonutCFR2009
avram
Ionutz
Vlad
Hurricane
cristi CFR
Horea
alex.alexus.tm
cristi ar
mardaryroby
orestte
COSTACHE MIHAIL
Lde 2100
myster2008
109 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
raoul

raoul


Numarul mesajelor : 96
Reputatie : 5318
Data de inscriere : 10/08/2010

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeMar 15 Feb 2011, 20:02

Harta e cam mare are dimensiuni de dimensiuni 85/120 cm.
Cam asa arata
https://2img.net/h/i193.photobucket.com/albums/z150/tudor_corbul/Gari%20din%20Romania/2.jpg
Am cumparat un exemplar la fel.
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 30/03/2010

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeMier 16 Feb 2011, 06:01

Vlad a scris:
raoul a scris:
Ce inseamna regulator de circulatie ?
Am cumparat o harta C.F.R. cu titlul ,,Harta regulatoarelor de circulatie'' si ma uit ca bou la ea fara sa pricep termenu

Nu stiu definitia ca in instructie si am sa incerc sa iti explic cu cuvintele mele

Regulatorul de circulatie este locul de unde se stabileste si monitorizeaza circulatia trenurilor pe calea ferata.
Fiecare regulator este deservit de un angajat numit operator care stabileste statiile si liniile de incrucisare pentru toate trenurile care trec pe sectia lui. Impegatii nu au voie sa faca nimic fara acordul operatorului.
La intrarea unui tren care nu este prevazut in grafic pe o sectie RC, operatorul transmite tuturor impegatilor de pe sectiie numarul trenului si statiile unde va incrucisa, va depasi sau va astepta sa treaca celelalte trenuri sau intre ce statii se va intalni cu celelalte trenuri (in caz de linie dubla).
Orice inchidere de linie, ocupare a liniilor din statie (in afara de cele prevazute in Graficul de Ocupare a Liniilor), incrucisare, etc NU se face fara acordul sau instiintarea operatorului RC.

Astept completari si de la ceilalti useri

@raoul ai o poza cu aceasta harta? as fi curios sa vad si regulatoarele de circulatie de pe celelalte regionale (pe regionala Iasi le stiu)
Aici ai dat o definitie a unui operator RC. Un regulator de circulatie cuprinde mai multe sectii, respectiv are mai multi operatori RC, candva impartita si pe "arme" ca sa zic asa. Inca exista regulator de circulatie miscare(RCM), exista regulator circulatie tractiune RCT,sau la vagoane RVS. RCM Brasov de exemplu se limiteaza la statiile Predeal, Harman,Razboieni (nu sunt sigur,dar pe acolo pe undeva), Ghimbav. Acestea fiind deservite de cate un operator si impartite pe fire RC astfel : statiile din complexul Bv de la Predeal la Bod si de la Harman la Ghimbav, dela Bod la Mureni, de la Mureni la Campu Libertatii,de la Campu la Razboieni.
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8388
Data de inscriere : 03/09/2010

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeMier 16 Feb 2011, 14:41

076 nu a iesit in probe pana la Subcetate deoarece a iesit fum din ea
Sus In jos
Marius Iulian

Marius Iulian


Numarul mesajelor : 323
Varsta : 35
Localizare : Brasov / Galati
Reputatie : 6286
Data de inscriere : 29/08/2008

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeLun 21 Feb 2011, 16:36

CFR SA a scris:
Compania Natională de Căi Ferate “CFR” SA organizează pe 11 aprilie a.c. licitaţie deschisă în vederea atribuirii contractului Lucrări de reabilitare tuneluri de cale ferată aflate pe raza Sucursalelor Regionale de Cale Ferată Braşov şi Timişoara. Valoarea totală estimată a lucrărilor este de 26.291.430 lei (fără TVA), iar termenul de finalizare va fi de 12 luni de la atribuirea contractului.

Licitaţia pentru atribuirea contractuluiLucrări de reabilitare tuneluri de cale ferată aflate pe raza Sucursaleleor Regionale de Cale Ferată Braşov şi Timişoara, se va desfăşura în data de 11.04.2011, ora 11.30 la sediul Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, ofertele putând fi depuse la sediul autorităţii până în ziua desfăşurării procedurii, la ora 10.00.Perioada de valabilitate a contractului este de 12 luni de la atribuire, iar criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economiccu o proporţie de 80% pentru componenta financiară şi 20% propunerea tehnică. Valoarea totală estimată a achiziţiei este de 26.291.430lei fără TVA, din care 15.457.870 lei fără TVA pentru lotul I – tuneluri SRCF Braşov şi 10.833.560 lei fără TVA pentru lotul II – tuneluri SRCF Timişoara.

Contractul de lucrări vizează reabilitare a 5 tuneluri de cale ferată, împărţite în două loturi:
Lotul I, tuneluri CF aflate pe raza SRCF Braşov :
1. tunel km 36+857 - 37+329, linia cf 205 Brasov - Podul Olt, între staţiile Valea Homorod - Bradeţ, judeţul Braşov
2. tunel km 128+365 - 129+582, linia cf 504 Adjud - Siculeni, între staţiile Păltiniş - Livezi Ciuc, judeţul Harghita
3. tunel km 208+744 - 209+138, linia cf 316 Braşov-Deda, între staţiile Lunca Bradului - Răstoliţa, judeţul Mureş

Lotul II, tuneluri CF aflate pe raza SRCF Timişoara :
1. tunel Km 446 + 811 - km 447 + 080, linia c.f. 100 Orşova - Timişoara Nord, între staţiile Tergova şi Armeniş, judeţul Caraş – Severin
2. tunel Km 63 + 315 - km 63 + 407, linia c.f. 116 Simeria - Livezeni Directa II, între staţiile Merişor şi Băniţa, judeţul Hunedoara

Sursa de finanţare este asigurată din fonduri nerambursabile (FEN) post-aderare prin FEDR – 69.25% şi contribuţie de la bugetul de stat – 30.75%.
Anunţul de participare la procedura licitaţie deschisă, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare a procedurii, precum şi documentaţia de atribuire sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (S.E.A.P.), la adresa www.e-licitatie.ro., cu nr. 115719/19.02.2011.
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6203
Data de inscriere : 16/11/2009

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeMar 22 Feb 2011, 10:12

Castigator va fi SC Tunele SA sau SC Tunele SRL Brasov... Laughing
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 10:54

Circulaţia trenurilor pe ruta Lehliu-Ciulniţa este în acest moment întreruptă, din cauza vremii. Vântul foarte puternic a rupt linia de contact. Patru trenuri sunt oprite în staţiile Dor Mărunt, Ciulniţa şi Lehliu.
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5463
Data de inscriere : 20/02/2011

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 11:50

cum sa rupa linia de contact vantu?nu a fost cine stie ce vant si am impresia ca acolo e linie de contact noua.......in sfarsit,traim in romania si asta ne ocupa tot timpu
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6159
Data de inscriere : 15/12/2009

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 12:25

Comunicat de presă
23 februarie 2011

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA vă informează că la ora 10.40 au fost finalizate lucrările provizorii de reparaţii la linia de contact, în acest moment fiind asigurat gabaritul pentru circulaţia trenurilor cu locomotive diesel.

Menţionăm că din cauza vântului foarte puternic toate trenurile de călători care circulă pe relaţia Bucureşti - Constanţa şi retur vor fi dublate de locomotive diesel între staţiileLehliu – Ciulniţa.
Până la înscrierea în grafic cu locomotive diesel, următoarele trenuri sunt oprite în staţii adiacente:
- trenul P 8011 staţionează în Dor Mărunt
- trenul R 682 staţionează în Ciulniţa
- trenul P 8034 staţionează în Ciulniţa
- trenul P 8022-1 staţionează în Lehliu


http://www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 13:03

bostanescu gigel a scris:
cum sa rupa linia de contact vantu?nu a fost cine stie ce vant si am impresia ca acolo e linie de contact noua.......in sfarsit,traim in romania si asta ne ocupa tot timpu

Unii din pasageri au spus ca trenul a plecat cu 40 de mi intarziere si au mers incet si tot se opreau din 20 in 20 de min iar nasii au zis ca e locomotiva defecta..si au stat vreo 2 ore in Dor Marunt ..Nesimtirea si incompetenta continua la Cfr niste capete patrate indiferente de tot ce se intampla in doemniul feroviar..Ca fapt divers acum 2 sapramani s-a rupt 1824 in zona neutra de la Merisor 3 ore a durat ca sa il trage in Petrosani seful de tren nici statie nu avea..
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6159
Data de inscriere : 15/12/2009

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 13:18

adrian78hd a scris:
..Ca fapt divers acum 2 sapramani s-a rupt 1824 in zona neutra de la Merisor 3 ore a durat ca sa il trage in Petrosani seful de tren nici statie nu avea..

vrei sa zici ca s-a rupt trenul???
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 13:46

Costin.H a scris:
adrian78hd a scris:
..Ca fapt divers acum 2 sapramani s-a rupt 1824 in zona neutra de la Merisor 3 ore a durat ca sa il trage in Petrosani seful de tren nici statie nu avea..

vrei sa zici ca s-a rupt trenul???

Da a cedat cupla..
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 30/03/2010

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 16:03

adrian78hd a scris:
bostanescu gigel a scris:
cum sa rupa linia de contact vantu?nu a fost cine stie ce vant si am impresia ca acolo e linie de contact noua.......in sfarsit,traim in romania si asta ne ocupa tot timpu

Unii din pasageri au spus ca trenul a plecat cu 40 de mi intarziere si au mers incet si tot se opreau din 20 in 20 de min iar nasii au zis ca e locomotiva defecta..si au stat vreo 2 ore in Dor Marunt ..Nesimtirea si incompetenta continua la Cfr niste capete patrate indiferente de tot ce se intampla in doemniul feroviar..Ca fapt divers acum 2 sapramani s-a rupt 1824 in zona neutra de la Merisor 3 ore a durat ca sa il trage in Petrosani seful de tren nici statie nu avea..
Si ce s-ar fi rezolvat mai repede daca fi avut statie?! S-a rupt cupla sau carligul? Ca nu e totuna...
S-a remorcat trenul in parti sau cum? Sunt niste amanunte care conteaza inainte de a arunca cu pietre...
PS: la vant puternic se rupe firul de contact mai usor ca un fir de ata. Fie nou, fie el vechi...
Probabil ca mecanicul ala de se oprea din 20 in 20 min o fi vazut ca balanseaza firul de contact de la vant. Problema asta a pus-o careva?
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5463
Data de inscriere : 20/02/2011

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 16:09

cate viscole adevarate am prins eu prin Baragan si nu sa rupt nici un fir.Se mai rupeau dar foarte rar cand viscolul era prea puternic.Inainte la CFR erau oameni destepti,se pleca din statii cu dubla tractiune electric+diesel tocmai ca sa se previna situatiile astea neprevazute......acum vai si amar,au dat afara multi cfr-isti,mecanicii au ramas singur in masina si rezultatele se vad........
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 30/03/2010

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 16:19

bostanescu gigel a scris:
cate viscole adevarate am prins eu prin Baragan si nu sa rupt nici un fir.Se mai rupeau dar foarte rar cand viscolul era prea puternic.Inainte la CFR erau oameni destepti,se pleca din statii cu dubla tractiune electric+diesel tocmai ca sa se previna situatiile astea neprevazute......acum vai si amar,au dat afara multi cfr-isti,mecanicii au ramas singur in masina si rezultatele se vad........
Unde, cand, cum?! Cum ar fi mers cu a doua masina la conducere daca gabaritul era inchis de firul rupt? Si daca nu era, cat se se admite conducerea şi frânarea trenului de către mecanicul celei de a doua locomotive din capul trenului?!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 16:28

ionutz72 a scris:
adrian78hd a scris:
bostanescu gigel a scris:
cum sa rupa linia de contact vantu?nu a fost cine stie ce vant si am impresia ca acolo e linie de contact noua.......in sfarsit,traim in romania si asta ne ocupa tot timpu

Unii din pasageri au spus ca trenul a plecat cu 40 de mi intarziere si au mers incet si tot se opreau din 20 in 20 de min iar nasii au zis ca e locomotiva defecta..si au stat vreo 2 ore in Dor Marunt ..Nesimtirea si incompetenta continua la Cfr niste capete patrate indiferente de tot ce se intampla in doemniul feroviar..Ca fapt divers acum 2 sapramani s-a rupt 1824 in zona neutra de la Merisor 3 ore a durat ca sa il trage in Petrosani seful de tren nici statie nu avea..
Si ce s-ar fi rezolvat mai repede daca fi avut statie?! S-a rupt cupla sau carligul? Ca nu e totuna...
S-a remorcat trenul in parti sau cum? Sunt niste amanunte care conteaza inainte de a arunca cu pietre...
PS: la vant puternic se rupe firul de contact mai usor ca un fir de ata. Fie nou, fie el vechi...
Probabil ca mecanicul ala de se oprea din 20 in 20 min o fi vazut ca balanseaza firul de contact de la vant. Problema asta a pus-o careva?

A fost cupla fisurata mai multe nu stiu si s-a remorcat trenul pe bucati cu a doua masina de ajutor venita de la P2705..Eu tot nu inteleg de ce dureaza atat de mult pana se primesc atatea aprobari si multa birocratie plus ca statie Merisor se afla la 1km de zona neutra si se putea forma din nou trenul acolo pentru ca mai mult ca sigur o cupla de aer din cele 2 ar fi ramas functionala Sa mai precizez ca era duminica dupa vacanta studentiilor si majoritatea s-au dus la dube..Chestia cu statile a zis-o mecanicul si eu zic ca conteaza mai ales pe timp de ceata cum ia legatura mec cu seful de tren de la urma trenului?


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mier 23 Feb 2011, 16:54, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informaţii generale - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 34 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: