| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 10 Noi 2011, 20:22 | |
| Ma gandeam ca se ocupa cei de la Euroconstrcut de lucrari de arta
Mihaiuc in Maroc nu au sanse ONCF au comandat deja 20 de locomotive Alstom Prima 2 seria 1400 vitezam maxima 160km/h la fel si Kazakstanul au comandat si ei la Alstom(FR) and Transmashholding 96 de locomotive Prima 2 200 de km/h si 200 de bucati KZ8A BoBo-BoBo 8800cp 830KN viteza maxima 120km/h
Razvan a fost ceva problema cu piatra sparta nu stiu daca si din cauza transportului stiu ca s-a adus din import pe Dunare u barjele |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 13 Noi 2011, 17:36 | |
| Domnule Mihaiuc as vrea sa ma lamuriti in privinta unor lucruri. De exemplu la o locomotiva ce e mai important, sarcina pe osie, sau greutatea ei per total? Si ce e mai importanta puterea dezvoltata de motoarele de tractiune, sau forta de tractiune? Pt ca sunt multe discutii pe temele astea si am vazut ca unii apreciaza mai mult locomotivele cu sarcina pe osie mai mica, altii greutatea lor totala. De exemplu un Eurosprinter are sarcina pe osie cam 22 de tone, iar un EA clasic are 20 de tone pe osie, ar rezulta ca e mai ok EA-ul dar dumneavoastra daca lucrati in domeniu poate reusiti sa-mi explicati cum stau lucrurile si care sunt criteriile dupa care trebuie judecata o locomotiva. |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6120 Data de inscriere : 06/03/2011
| |
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 15 Noi 2011, 15:22 | |
| |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 15 Noi 2011, 19:12 | |
| A aparatu ceva in gara la noi de la RegioFâs?Pe site la ei tot nimic.Poate ne trezim cu un Personal Hunedoara-Alba Iulia =)),acum iau subventia pe km si tren deci eu inspre asa ceva ma gandesc ca o sa bage .. adica inainte cand mergea 2311 pana la Teius era pe minus .. acum ca merge Regiozero nu mai e - |
|
| |
traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5137 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 15 Noi 2011, 19:52 | |
| Cica si operatorii privati ar fi de fapt un fel de gauri negre, acoperite tot de stat: http://stirileprotv.ro/stiri/social/mii-de-kilometri-de-cale-ferata-inchiriati-operatorilor-privati-statul-le-acorda-subventii-de-90.html Carevasazica statul ii subventioneaza in proportie de 90%, castiga din inchirierea liniilor doar 6 milioane de lei, insa tot statul plateste 27 de milioane de lei pentru ca operatorii privati s anu iasa in pierdere, cheltuielile acestora ridicandu-se la 33 milioane euro. Halal "afacere"! Sincer, vi se pare normal asa ceva? De ce ar trebui statul sa subventioneze si pe operatorii privati, din moment ce le-a concesionat linia, ei n-ar trebui sa se descurce singuri mai departe? De ce ar fi problema statului daca aceste companii au pierderi sau datorii? E absurd, cum numai la noi se putea intampla! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 15 Noi 2011, 20:53 | |
| Statul subventioneaza pachetul minim social si in unele cazuri chiar sunt sate comune legate de orase mai mici doar de calea ferata ..Daca s-ar calcula subventia dupa calatori/km nu pe tren/km altfel ar sta lucrurile |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 15 Noi 2011, 22:01 | |
| Si tu zici ca is asa economice automotoarele astea de consuma mai putin decat un EC sau o rama de la CFR ? E clar eu nu mi iau alta masina imi iau automotor din ala de la Regiotrans,mai ales ca e 7 lei litru de titei imediat. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 15 Noi 2011, 22:23 | |
| Un automotor de Regiotrans consumă vreo 65 l la 100 km. La un Sulzer, fiind cu transmisie electrică, vorbim de consum pe oră. Având în vedere că are consumul specific de 170 g/CP*h, dacă merge la putere maximă consumă 357 l pe oră. Dacă avem o medie de 50 km/h (deşi e cam mult chiar şi pentru magistrale) sărim de 700 l la 100 km. Dacă e vorba de un tren cu 10 vagoane care merge cu 80 km/h s-ar putea să fie mai rentabil decât 5 automotoare. Dar să târâi un vagon cu 30 la oră clar nu e rentabil.
Cu EC nu putem să-l comparăm, EC-ul îl compari cu BB25500 dacă vrei. EC are 3400 kW, BB are vreo 2900 (?). Cum niciunul nu are reglare continuă a forţei de tracţiune, tot cu BB-ul ieşim mai ieftim la consum. Nu ştiu la piese care e situaţia. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 16 Noi 2011, 19:06 | |
| Am facut calculele cateva pagini mai incolo .. pentru sulzer si portcola eu .era intrebare retorica si daca e sa o luam poti sa compari si locomotivele pe curent cu cele diesel pt ca se poate calcula puterea necesara si consumul aferent si este echivalenta.Intrebarea mea retorica era ceva de genul un BB ca mai mult ca sigur trimit asa ceva pe M207 cu cat e mai productiv decat un EC + 3 vagoane .. Eu zic ca tot dra-cu ala e , e alta palarie aceeasi Marie. Sulzerul este un concept depasit pentru tractiunea trenurilor de calatori.Iar GM urile sunt prea puternice eventual GM pt litoral unde intradevar sunt mastodonti,si ar mai fi cateva accelerate in tara pentru care ar renta . |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 16 Noi 2011, 19:16 | |
| Ramele RIO au avantajul ca nu mai rebruseaza in Hunedoara locomotiva dar nu cred ca vor fi introduse doar daca le lungeste de la Simeria pana la Alba Iulia sau Cluj vor fi introduse automotoare pacat ca CFR nu au cumparat rame Z9300 compuse din 2 unitati erau excelente pentru sectii scurte!!
Eu ma gandesc cine va plati sau se vor deconta transportul la Ceferisti pe sectile Regio? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 16 Noi 2011, 19:52 | |
| - adrian78 a scris:
- Eu ma gandesc cine va plati sau se vor deconta transportul la Ceferisti pe sectile Regio?
La Timişoara am înţeles că li se decontează (adică fac abonamente şi după aia merg primesc banii), pe alte secţii şi le plătesc din buzunar. _________________ :TTT:
|
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 16 Noi 2011, 20:03 | |
| La Timisoara nu se mai deconteaza. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 16 Noi 2011, 20:59 | |
| Oricum, puţini angajatori decontează transportul angajaţilor (nici măcar RATB nu mai face asta... adică... le dă abonament gratuit angajaţilor, dar la 1 noaptea şi la 3:30 dimineaţa n-ai autobuz). Apropo de angajaţi, există o lege pentru a deconta transportul profesorilor din şcoli. Evident, nu se aplică, că nicio primărie nu are buget pentru aşa ceva. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 16 Noi 2011, 23:01 | |
| Da adi ,poate poate .. sunt curios sincer , dar pe site la Regio e pustiu,pe forum si mai pustiu ... ce sa mai zicem de ce merge in Triaj .. ca pana cum era mai mult Marfa si CTV .. acum o sa vedem Geferistii ) |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
|
| |
| Informaţii generale | |
|