|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alex03bv
Numarul mesajelor : 20 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5030 Data de inscriere : 14/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Noi 2011, 13:45 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- karpaty a scris:
- Astazi am calatorit din Basarab h. la Campina cu 3009 , cand vine nasul i intind 20 de lei sa imi dea bilet el ia 10 si imi taie un bilet de 6 lei din Prahova pana la Campina restul au ramas la el in buzunar iar ceilalti calatori au cotizat cate 1 leu , si mai zicem ca CFR e in pierdere .
DE CE SA FII TU CORECT CAND ALTI SUNT INCORECTI? DE CE SA FII TU MAI CATOLIC CA PAPA?
Nu!
Pana nu vor fii dati afara controlorii corupti nu se va intampla mare lucru. Ieri dimineata am plecat pana in Bv. La intoarcere am venit cu R832. In Campina s-au urcat sase tineri fara bilet. Seful de tren le-au luat cate 15 lei pana in Buc, fara sa le taie bilet. Asta in conditiile in care un bilet pe rapid de la Campina la Bucuresti costa 37 de lei. Prin urmare cei doi controlori au facut 90 de lei dintr-o lovitura. Am vazut cu ochii mei, deoarece tinerii aia s-au asezat langa mine. Si eu am unele gratuitati la tren in perioada anului universitar, dar atunci cand acestea imi expira, platesc ca tot omul bilet intreg. Nu stiu cat va tine bucuria controlorilor, deoarece primul lucru pe care l-am facut azi dimineata a fost sa reclam treaba asta la CFR Calatori. Mi-am notat aseara seriile de pe ecusoanele lor, nr. trenului, al vagonului in speranta ca acele camere de supraveghere au functionat si au inregistrat tot. Nu mi se pare normal ca din cauza lor, trenurile sa nu mai circule sau biletele sa se scumpeasca iarasi din lipsa incasarilor. Asta este numai unul din sutele de cazuri ce se petrec zilnic pe caile ferate romane, ce au consecinte directe, asupra noastra, a celor ce calatorim legal.
Ultima editare efectuata de catre alex03bv in Sam 05 Noi 2011, 17:11, editata de 1 ori |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5735 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: nasii Sam 05 Noi 2011, 14:07 | |
| In primul rand trebuie sa-i filmezi si cu filmul sa mergi la regionala.1000% ACEI NASI DE A DOUA ZI VOR FI CONCEDIATI. Pe 306, ii filmam, si vom contribui la disponibilizari voluntare. Si asa sunt prea multi.
|
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8762 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Noi 2011, 14:31 | |
| - alex03bv a scris:
Ieri dimineata am plecat pana in Bv. La intoarcere am venit cu R832. In Campina s-au unrcat sase tineri fara bilet. Seful de tren le-au luat cate 15 lei pana in Buc, fara sa le taie bilet. Asta in conditiile in care un bilet pe rapid de la Campina la Bucuresti costa 37 de lei. Prin urmare cei doi controlori au facut 90 de lei dintr-o lovitura. Am vazut cu ochii mei, deoarece tinerii aia s-au asezat langa mine. Si eu am unele gratuitati la tren in perioada anului universitar, dar atunci cand acestea imi expira, platesc ca tot omul bilet intreg. Nu stiu cat va tine bucuria controlorilor, deoarece primul lucru pe care l-am facut azi dimineata a fost sa reclam treaba asta la CFR Calatori. Mi-am notat aseara seriile de pe ecusoanele lor, nr. trenului, al vagonului in speranta ca acele camere de supraveghere au functionat si au inregistrat tot. Nu mi se pare normal ca din cauza lor, trenurile sa nu mai circule sau biletele sa se scumpeasca iarasi din lipsa incasarilor. Asta este numai unul din sutele de cazuri ce se petrec zilnic pe caile ferate romane, ce au consecinte directe, asupra noastra, a celor ce calatorim legal. In 2010 inainte de revelion am mers cu A1751 de la Brasov la Bacau si,in Brasov,un grup de rromi a umplut ultimul vagon de nu mai puteai sa intri.Stateau pana si la toalete ..aveau tobe si alte instrumente dupa ei deci cred ca erau lautari.Pana la Comanesti(unde au coborat) evident toti au mers ''cu nasul''.De la Miercurea Ciuc si pana la Comanesti s-a extins grupul in toate vagoanele,stateau pe coridoare..vorbeau tare si deschideau usile la compartimente intr-una.Cineva la intrebat pe ''nas'' de ce nu-i dau jos din tren iar nasul i-a spus ca nu e treaba lui.Asa ceva e inadmisibil! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14508 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Noi 2011, 14:41 | |
| Ce putea nasul sa faca singur contra atatia colorati? vroiai sa ajunga trenul la destinatie fara nas? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Noi 2011, 14:55 | |
| Incercati-l pe 3007 Buc.Nord - Campina de luni pana vineri sa vedeti 450-480 de calatori inghesuiti in 3 etajate cu 360 locuri, sa vedeti conditi de calatorie in picioare si cum merg gratis cei care coboara pana in Peris. Controlorii incep sa faca controlul dupa ce trenul pleaca din Chitila dar de multe ori nu-l termina pana la Peris.
La Chitila la primul vagon se va urca un nene la peste 40 ani cu o bicicleta, iar de la DIRZA.h 2 inspectori care nu vor controla trenul ci se vor duce la nasi, plus calatori cu 1-2 lei in mana de la Bucuresti pana la Peris.
am fost cu acest tren cel putin odata pe saptamana in ultima perioada si m-am saturat sa vad cum calatori cu bilete pana la Ploiesti stau in picioare pentru ca locurile sunt ocupate de cei care coboara la Chitila ori Buftea. |
| | | tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5268 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Noi 2011, 14:59 | |
| - paall a scris:
- Incercati-l pe 3007 Buc.Nord - Campina de luni pana vineri sa vedeti 450-480 de calatori inghesuiti in 3 etajate cu 360 locuri, sa vedeti conditi de calatorie in picioare si cum merg gratis cei care coboara pana in Peris. Controlorii incep sa faca controlul dupa ce trenul pleaca din Chitila dar de multe ori nu-l termina pana la Peris.
La Chitila la primul vagon se va urca un nene la peste 40 ani cu o bicicleta, iar de la DIRZA.h 2 inspectori care nu vor controla trenul ci se vor duce la nasi, plus calatori cu 1-2 lei in mana de la Bucuresti pana la Peris.
am fost cu acest tren cel putin odata pe saptamana in ultima perioada si m-am saturat sa vad cum calatori cu bilete pana la Ploiesti stau in picioare pentru ca locurile sunt ocupate de cei care coboara la Chitila ori Buftea. mergeam si eu des cu el...mai bine m-as fi lipsit, aglomerat, multi multi melteni, si pt a apuca un loc, trebuia sa fii pe peron cand se gara. |
| | | 040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5065 Data de inscriere : 14/07/2011
| | | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Noi 2011, 15:17 | |
| ce e bine ca vinerea se suplimenteaza 3003 cu un etajat, iar duminica am vazut 3016 si 3006 ca au cate 4 etajate in loc de 3 cate au in timpul saptamanii. |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5735 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: 3006 Sam 05 Noi 2011, 15:27 | |
| 3006 are 4 etajate dar nu te poti urca in el de full ce este. Cand am solicitat inca un vagon, au spus ca nu au de unde, ca trebuie sa caseze o gramada si nu mai au cu ce sa efectueze cursele. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Noi 2011, 15:40 | |
| am uitat sa revin ca 5012 duminica trecuta avea garnitura clasica de 21-80 cu 19-55 plus la urma 2 etajate arhi-pline cu elevii si studentii care veneau de la tara sau mergeau ptr a doua zi la facultate. |
| | | alex03bv
Numarul mesajelor : 20 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5030 Data de inscriere : 14/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Noi 2011, 17:22 | |
| - eu a scris:
-
In primul rand trebuie sa-i filmezi si cu filmul sa mergi la regionala.1000% ACEI NASI DE A DOUA ZI VOR FI CONCEDIATI. Pe 306, ii filmam, si vom contribui la disponibilizari voluntare. Si asa sunt prea multi.
Nu aveam cum sa ii filmez. Nu vroiam scandal. Mai ales ca din cei 6 trei s-au asezat langa mine si 3 alaturi. Dar vagonul (21/76) avea camere supraveghere in plafon. Sunt curios care va fi raspunsul celor de la CFR. Apropo, cunosc o doamna de la AFER ce face naveta aproape zilnic intre Bv si Buc, din cauza careia multi controlori si-au pierdut job-ul. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24353 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 05 Noi 2011, 21:57 | |
| |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6381 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 07 Noi 2011, 18:11 | |
| Daca am avea si noi masinarii ca cele produse de Vossloh pt intretinerea infrastructurii, probabil in cativa ani, tot sistemul nostru feroviar ar fi pus la punct. Aruncati un ochi pe lista de produse si servicii sa vedeti de ce tehnologii de ultima ora se bucura unii http://www.vossloh-rail-services.com/en/products_services/semi-stationary_welding/semi-stationary_welding.html |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5525 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 07 Noi 2011, 18:51 | |
| - lovekomotive a scris:
- Daca am avea si noi masinarii ca cele produse de Vossloh pt intretinerea infrastructurii, probabil in cativa ani, tot sistemul nostru feroviar ar fi pus la punct. Aruncati un ochi pe lista de produse si servicii sa vedeti de ce tehnologii de ultima ora se bucura unii
http://www.vossloh-rail-services.com/en/products_services/semi-stationary_welding/semi-stationary_welding.html Masinaria aia e incredibil de scumpa, nici gestionarii nostri de infrastructura (Infranord si Euromaint pentru Trafikverket) nu au asa ceva. Si totusi, reteaua suedeza feroviara are multi mai multi bani decat multe altele. Astea le poseda doar firmele mari care se ocupa de construirea de cai ferate, gen Vossloh, Hochtief, Swietelsky etc. Habar n-am daca n-au fost folosite si prin ro pe M800, M1000 sau M300, desi nu cred - tot timpul a existat posibilitatea sudarii off-site si aducerii sinelor gata sudate. |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6396 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 07 Noi 2011, 19:49 | |
| La noi Romani trebuie sa se lucreze cu viteza melcului ca sa ai ceva gata la timp si mi s-a parut ingenioasa ideea sa aduci linii si sa le sudezi pe loc.Am ramas surprins cum la uni se poate face in timp record si la noi nu |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |