|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 12 Oct 2011, 23:26 | |
| Nasol daca dispare 1831/1832 era un tren bun . |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6448 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 12 Oct 2011, 23:39 | |
| - cristyadaX a scris:
- Poti sa explici mai detaliat traseul lui 1621 te rog?
Timisoara-Buzias-Lugoj-Deva-Vintu de Jos(cu schimb de mecanici)-Sibiu-Brasov-Bucuresti. |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6181 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: RE Joi 13 Oct 2011, 00:00 | |
| Intrebare: exista vreun site sau document text sau pdf in care sa pot vedea noul mers de tren? Ma intereseaza in special Bucuresti - Cluj - Oradea, Bucuresti - Bv si Bucuresti - Targoviste. In plus, ocolirea trenului Timisoara - Sibiu - Bucuresti N prin Buzias intarzie trenul Timisoara - Bucuresti cu aproape 1 ora. Ce peisaj au in cap cei care fac mersul, nu puteau sa puna alt tren prin Buzias care nu avea un parcurs atat de lung? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 13 Oct 2011, 00:06 | |
| - rizelgeorgel2004 a scris:
- Intrebare: exista vreun site sau document text sau pdf in care sa pot vedea noul mers de tren? Ma intereseaza in special Bucuresti - Cluj - Oradea, Bucuresti - Bv si Bucuresti - Targoviste.
In plus, ocolirea trenului Timisoara - Sibiu - Bucuresti N prin Buzias intarzie trenul Timisoara - Bucuresti cu aproape 1 ora. Ce peisaj au in cap cei care fac mersul, nu puteau sa puna alt tren prin Buzias care nu avea un parcurs atat de lung? Trenul Timisoara-Buzias-Sibiu-Bucuresti este un tren cu anii grei in urma , este un tren ce a mers anii la rand , el a fost rupt cand podul de pe 200 la Carta a cazut dar se pare ca de la noul mers reintra in viguare acest tren si este un lucru foarte bun , el merge prin Buzias la Lugoj pentru a nu mai fi nevoie sa schimbe sensul in Lugoj daca ar fi mers prin Recas astfel trece prin Lugoj doar cu oprire de 1 sau 2 minute , daca te uiti pe tabela 212 vei vedea ca toate trenurile ce merg spre Timisoara si vin de la Timisoara circula prin Buzias tocmai din acest motiv sa nu mai schimbe sensul in Lugoj . |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6181 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re Joi 13 Oct 2011, 00:09 | |
| Hm...deci merge prin Buzias pentru a evita rebrusarea. In orice caz este un tren foarte bun, practic Brasovul va fi legat iar de Timisoara, cu un tren mai rapid decat regiotransul personal. Totusi....ceva informatii despre mersul trenurilor nou de unde as putea obtine? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 13 Oct 2011, 00:11 | |
| Cat de curand vor aparea si ceva informatii despre noul mers . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 13 Oct 2011, 00:21 | |
| - cristyadaX a scris:
- Poti sa explici mai detaliat traseul lui 1621 te rog?
Vechiul traseu .. merge Diesel Timisoara-Buzias-Ilia-Simeria-Vintul de Jos-SIbiu-Fagaras-Brasov .. de acolo trece pe electric pana la Bucuresti .. acum sincer asta daca va avea vagoane bune ... ca daca baga Desiro sau ciururi de 20-49 ca din alea au dat la Sibiu va fi grav Asta seara m am intors cu 346 de la Bucuresti si ,surpriza surpriza pe 207 marfa de Fals uri cu un EA , iar in colo am mers cu 1823 si culmea culmilor compunerea nu are vagoane gen 20-83 - 001/10 are chiar pe 20-83-30/26/22 deci varfuri )... 22 are usile la salon defecte deja.. una se inchide/deschide incontinuu si ailalta lipsa butoane.. dar daca ti bagi degetu in gaura si apesi ceva pe acolo merge .. si lumea mai zice ca e "civilizatie" pe M800. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6557 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 13 Oct 2011, 14:31 | |
| Informatii 1 Urmare petiţiei dumneavoastră, adresată CNCF”CFR”SA, avem onoarea de a vă informa:
Infrastructura feroviară cuprinde infrastructura feroviară interoperabilă și infrastructura feroviară neinteroperabilă, în conformitate cu prevederile OUG 12/1998 republicată, unde sunt definite cele două tipuri de infrastructură, iar în H.G. 643/2011 sunt nominalizate secțiile de circulație care alcătuiesc infrastructura feroviară interoperabilă (Anexa nr. 2 la H.G.), respectiv secțiile de circulație care alcătuiesc infrastructura feroviară neinteroperabilă (Anexa nr. 3 la H.G.).
Din cauza lipsei solicitărilor pentru transport feroviar de călători şi de marfă, cât și în scopul eficientizării activității feroviare, au fost desființate punctele de secționare care nu-și justificau menținerea în funcțiune. În același spirit, a fost emisă H.G. 632/2011 prin care se aprobă închiderea unor părți din infrastructura ferovară publică a statului, aflată în administrarea M.T.I. și în concesiunea C.N.C.F. „CFR” S.A.
Ref. pct. 1:
- stația CF Țăndărei se află pe secția de circulație interoperabilă Fetești - Țăndărei (poziția 90 din Anexa nr. 2 la H.G. 643/2011);
- punctele de secționare Chirana și Gura Ialomiței se află pe secția Chirana – Giurgeni, secție inclusă în H.G. 632/2011, urmând să fie scoasă din funcțiune;
- h.m. Lunca Dunării a fost desființată anterior.
Ref. pct. 2
- stația CF Barboși se află pe secția de circulație interoperabilă Barboși – Mărășești (poziția 84 din Anexa nr. 2 la H.G. 643/2011);
- Barboși Cartier h și Smîrdan au fost desființate anterior.
Ref. pct. 3:
- linia Constanța - Palas se află pe secția de circulație interoperabilă Lehliu – Fetești - Constanța – Mangalia (poziția 89 din Anexa nr. 2 la H.G. 643/2011);
- celelalte puncte de secționare fac parte din secțiile de circulație neinteroperabile: Palas – Navodari, Dorobantu – Navodari, Navodari - P1 Capul Midia, P1 Capul Midia – Sitorman, Dorobantu - Romcim (pozițiile 87, 88, 90-92 din Anexa nr. 3 la H.G. 643/2011), care sunt închiriate către S.C. “Grup Feroviar Român” S.A., și P1 Capul Midia - Capul Midia care este adjudecată în vederea închirierii de aceiași societate.
Ref. pct. 4:
- secția Focșani – Odobești este secție inclusă în H.G. 632/2011, urmând să fie scoasă din funcțiune;
- linia îngustă Odobești – Burca și punctele de secționare intermediare au fost desființate anterior.
Ref. pct. 5, 6 și 7:
- secțiile Dobrești – Rogoz, Ulmeni Sălaj – Cehul Silvaniei și Baia Mare Sud – Baia Sprie sunt cuprinse în H.G. 632/2011, urmând să fie scoase din funcțiune.
|
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6557 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 13 Oct 2011, 14:34 | |
| Informatii 2 Urmare petiţiei dumneavoastră adresată CNCF Ť CFR ť SA, avem onoarea de a vă informa: Nr.
crt. Linia, distanţa Lungimea km
constructivi
(km)
Statutul liniei Statutul liniei în prezent 1. Câmpina -Câmpiniţa-Telega 5,00 Linie neinteroperabilă Distanţa Câmpina- Câmpiniţa este în circulaţie şi este închiriată către GFR, iar linia Câmpiniţa - Telega este închisă. 2. CâmpiaTurzii-Turda 9,00 Linie neinteroperabilă Linie este neînchiriată. În prezent, circulă numai trenuri de marfă. 3. Baia Mare-Baia Mare h- Tăuţii de Sus-Firiza 7,00 Linie neinteroperabilă Tronsonul de linie Baia Mare Sud-Tăuţii de Sus-Baia Sprie este desfiinţat, iar tronsonul Baia Mare-Baia Mare Sud- Firiza-Baia Mare Nord este în circulaţie pentru trenurile de marfă. 4. Sighetul Marmaţiei - Sarăsău hc- Câmpulung pe Tisa 12,00 Linie interoperabilă Linia este în circulaţie.
5. Vişeul de Jos-Vişeul de Sus Hc
Vişeul de Sus-Moisei Hm - Borşa 23,00 Linie neinteroperabilă
Neinteroperabila Tronsonul Vişeul de Jos- Vişeul de Sus Hc este interoperabil, în circulaţie.
Tronsonul Vişeul de Sus-Moisei Hm –Borşa este linie neinteroperabilă, predată SC Hoit Company. 6. Comăneşti-Văsieşti hc-Moineşti 8,00 Linie neinteroperabilă Linia este neînchiriată şi este în circulaţie pentru trenurile de marfă. 7. Pojorâta-Handal hc- Fundul Moldovei 7,00 Linie neinteroperabilă Linia este închisă circulaţiei trenurilor. 8. Argeşel-Pravăţ h-UMM Paj Miscare- Oga Bancic h- Câmpulug 14,00 Linie interoperabilă Linia este în circulaţie pentru trenurile de marfă. Punctele de oprire Pravăţ, Paj Mişcare sunt desfiinţate, iar Olga Bancic a devenit Parcul Kretulescu. 9. Vâlcele-Tutana- Ciofringeni-Sâmnic- RM Vâlcea Est- Bujoreni Vâlcea 41,00 Linie interoperabilă Linia este desfiinţată
|
| | | cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5393 Data de inscriere : 20/03/2011
| | | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| | | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 13 Oct 2011, 18:05 | |
| Pai tocmai asta e .. ca nu e Timisoara-Bucuresti ... trenul este creat pt a avea doar 2 garnituri astfel incat trenul face legatura intre principalele orase (Timisoara-[Deva-Simeria-Orastie-Vintu-Sebes-Saliste-Sibiu-Fagaras-Brasov)-Campina-Ploiesti-Bucuresti].Deci practic prelungirea traseului ofera mai multe optiuni ... si daca te gandesti tu ca vezi doamne lumea merge pe M900 .. da, dar trenul asta e mereu plin pentru simplul motiv ca se misca studentii/elevii des cu el fiind tren IR,singura alternativa fiind partial 1823 sau 522/826...A avut succes enorm si inainte sa fie rupt podul,va avea si acum .. PS mai sus ti am pus parantezele pentru eventualii calatori. Foarte inspirata grupa de Bisitrita la acc Timisorean .. insa cred ca va lua o vreme pt a acapara calatori... pentru ca proasta mediatizare in Romania face ca lumea(cea care nu e ca noi "pasionata" ) sa afle greu despre optiunile pe care le are(si asta nu doar in domeniul transportului) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 13 Oct 2011, 18:19 | |
| La A1622 era buna o grupa de vagoane Timisoara-Galati!!Iar 1831-1832 Cluj-Iasi putea fu prelungit pana la Galati |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 13 Oct 2011, 19:40 | |
| - adrian78hd a scris:
- La A1622 era buna o grupa de vagoane Timisoara-Galati!!Iar 1831-1832 Cluj-Iasi putea fu prelungit pana la Galati
Pai asta insemna sa scoata Desiroul ,de Cluj Galati prin Iasi .. nu stiu ce sa zic .. poate prin Tg Mures e mai rentabil |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |