Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+105
Laur
kristi kkk
Dr2005
nenuandrei
040EC100
tuborgtnp
alex03bv
DAS 2011
romaniaetc
rich1974
FeroFan97
RwO
traian
razvan - trenuri
vanchorusebulgaria
TonyGFR
user dezactivat...
AndiCFR
rizelgeorgel2004
halmarius
Luna
cristyadaX
biokosmy
George33
Nk11
popovici
Marius
redeme
brandiburu
DPS
Cobra
ravers75
AlexD
alexandruh
DUAL
mi.tudor
Vitosa
bostanescu gigel
raoul
riciu
mihaiuc
Jhonyla
decward
sorinucu
The Legend
IonutChircu
RazvanCFR
VeV
SULZERUL 0733
Adrian78
pannonia express
iuli.hard
Scoop
alinx3330
jionutz
cont dezactivat .
razwy
Bobses
cont inactiv
bogdan srl
didi
didinul
Norbi
Axwell21
Marius Iulian
Ioni
ionutz72
ionutzzz
eu
Costin.H
CIM
Razvan
mureseanu_976
radu_nb1
marius_catalin84
Caravelle_Zg
stinky
silviubad
srazvi
gica38
mtk
Nesebar
Codrut1985
arianul
PrisecaruFlorin
AMX 97-0548-4
MariusM
lovekomotive
cortexedge
membru inactiv
stegaru
IonutCFR2009
avram
Ionutz
Vlad
Hurricane
cristi CFR
Horea
alex.alexus.tm
cristi ar
mardaryroby
orestte
COSTACHE MIHAIL
Lde 2100
myster2008
109 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeMier 12 Oct 2011, 23:26

Nasol daca dispare 1831/1832 Sad era un tren bun .

_________________
595423Informaţii generale - Pagina 56 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 56 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 56 Bdeem_8496_a
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6448
Data de inscriere : 03/08/2010

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeMier 12 Oct 2011, 23:39

cristyadaX a scris:
Poti sa explici mai detaliat traseul lui 1621 te rog?

Timisoara-Buzias-Lugoj-Deva-Vintu de Jos(cu schimb de mecanici)-Sibiu-Brasov-Bucuresti.
Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 608
Reputatie : 6181
Data de inscriere : 23/10/2009

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: RE   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2011, 00:00

Intrebare: exista vreun site sau document text sau pdf in care sa pot vedea noul mers de tren? Ma intereseaza in special Bucuresti - Cluj - Oradea, Bucuresti - Bv si Bucuresti - Targoviste.
In plus, ocolirea trenului Timisoara - Sibiu - Bucuresti N prin Buzias intarzie trenul Timisoara - Bucuresti cu aproape 1 ora. Ce peisaj au in cap cei care fac mersul, nu puteau sa puna alt tren prin Buzias care nu avea un parcurs atat de lung?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2011, 00:06

rizelgeorgel2004 a scris:
Intrebare: exista vreun site sau document text sau pdf in care sa pot vedea noul mers de tren? Ma intereseaza in special Bucuresti - Cluj - Oradea, Bucuresti - Bv si Bucuresti - Targoviste.
In plus, ocolirea trenului Timisoara - Sibiu - Bucuresti N prin Buzias intarzie trenul Timisoara - Bucuresti cu aproape 1 ora. Ce peisaj au in cap cei care fac mersul, nu puteau sa puna alt tren prin Buzias care nu avea un parcurs atat de lung?

Trenul Timisoara-Buzias-Sibiu-Bucuresti este un tren cu anii grei in urma , este un tren ce a mers anii la rand , el a fost rupt cand podul de pe 200 la Carta a cazut dar se pare ca de la noul mers reintra in viguare acest tren si este un lucru foarte bun , el merge prin Buzias la Lugoj pentru a nu mai fi nevoie sa schimbe sensul in Lugoj daca ar fi mers prin Recas astfel trece prin Lugoj doar cu oprire de 1 sau 2 minute , daca te uiti pe tabela 212 vei vedea ca toate trenurile ce merg spre Timisoara si vin de la Timisoara circula prin Buzias tocmai din acest motiv sa nu mai schimbe sensul in Lugoj .

_________________
595423Informaţii generale - Pagina 56 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 56 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 56 Bdeem_8496_a
Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 608
Reputatie : 6181
Data de inscriere : 23/10/2009

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2011, 00:09

Hm...deci merge prin Buzias pentru a evita rebrusarea. In orice caz este un tren foarte bun, practic Brasovul va fi legat iar de Timisoara, cu un tren mai rapid decat regiotransul personal. Totusi....ceva informatii despre mersul trenurilor nou de unde as putea obtine?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2011, 00:11

Cat de curand vor aparea si ceva informatii despre noul mers .

_________________
595423Informaţii generale - Pagina 56 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 56 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 56 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13278
Data de inscriere : 05/01/2011

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2011, 00:21

cristyadaX a scris:
Poti sa explici mai detaliat traseul lui 1621 te rog?
Vechiul traseu .. merge Diesel Timisoara-Buzias-Ilia-Simeria-Vintul de Jos-SIbiu-Fagaras-Brasov .. de acolo trece pe electric pana la Bucuresti .. acum sincer asta daca va avea vagoane bune ... ca daca baga Desiro sau ciururi de 20-49 ca din alea au dat la Sibiu va fi grav Sad
Asta seara m am intors cu 346 de la Bucuresti si ,surpriza surpriza pe 207 marfa de Fals uri cu un EA , iar in colo am mers cu 1823 si culmea culmilor compunerea nu are vagoane gen 20-83 - 001/10 are chiar pe 20-83-30/26/22 deci varfuri Smile)... 22 are usile la salon defecte deja.. una se inchide/deschide incontinuu si ailalta lipsa butoane.. dar daca ti bagi degetu in gaura si apesi ceva pe acolo merge .. si lumea mai zice ca e "civilizatie" pe M800.
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6557
Data de inscriere : 30/01/2011

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2011, 14:31

Informatii 1
Urmare petiţiei dumneavoastră, adresată CNCF”CFR”SA, avem onoarea de a vă informa:



Infrastructura feroviară cuprinde infrastructura feroviară interoperabilă și infrastructura feroviară neinteroperabilă, în conformitate cu prevederile OUG 12/1998 republicată, unde sunt definite cele două tipuri de infrastructură, iar în H.G. 643/2011 sunt nominalizate secțiile de circulație care alcătuiesc infrastructura feroviară interoperabilă (Anexa nr. 2 la H.G.), respectiv secțiile de circulație care alcătuiesc infrastructura feroviară neinteroperabilă (Anexa nr. 3 la H.G.).

Din cauza lipsei solicitărilor pentru transport feroviar de călători şi de marfă, cât și în scopul eficientizării activității feroviare, au fost desființate punctele de secționare care nu-și justificau menținerea în funcțiune. În același spirit, a fost emisă H.G. 632/2011 prin care se aprobă închiderea unor părți din infrastructura ferovară publică a statului, aflată în administrarea M.T.I. și în concesiunea C.N.C.F. „CFR” S.A.



Ref. pct. 1:

- stația CF Țăndărei se află pe secția de circulație interoperabilă Fetești - Țăndărei (poziția 90 din Anexa nr. 2 la H.G. 643/2011);

- punctele de secționare Chirana și Gura Ialomiței se află pe secția Chirana – Giurgeni, secție inclusă în H.G. 632/2011, urmând să fie scoasă din funcțiune;

- h.m. Lunca Dunării a fost desființată anterior.



Ref. pct. 2

- stația CF Barboși se află pe secția de circulație interoperabilă Barboși – Mărășești (poziția 84 din Anexa nr. 2 la H.G. 643/2011);

- Barboși Cartier h și Smîrdan au fost desființate anterior.



Ref. pct. 3:

- linia Constanța - Palas se află pe secția de circulație interoperabilă Lehliu – Fetești - Constanța – Mangalia (poziția 89 din Anexa nr. 2 la H.G. 643/2011);

- celelalte puncte de secționare fac parte din secțiile de circulație neinteroperabile: Palas – Navodari, Dorobantu – Navodari, Navodari - P1 Capul Midia, P1 Capul Midia – Sitorman, Dorobantu - Romcim (pozițiile 87, 88, 90-92 din Anexa nr. 3 la H.G. 643/2011), care sunt închiriate către S.C. “Grup Feroviar Român” S.A., și P1 Capul Midia - Capul Midia care este adjudecată în vederea închirierii de aceiași societate.



Ref. pct. 4:

- secția Focșani – Odobești este secție inclusă în H.G. 632/2011, urmând să fie scoasă din funcțiune;

- linia îngustă Odobești – Burca și punctele de secționare intermediare au fost desființate anterior.



Ref. pct. 5, 6 și 7:

- secțiile Dobrești – Rogoz, Ulmeni Sălaj – Cehul Silvaniei și Baia Mare Sud – Baia Sprie sunt cuprinse în H.G. 632/2011, urmând să fie scoase din funcțiune.

Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6557
Data de inscriere : 30/01/2011

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2011, 14:34

Informatii 2
Urmare petiţiei dumneavoastră adresată CNCF Ť CFR ť SA, avem onoarea de a vă informa:
Nr.

crt.

Linia, distanţa
Lungimea km

constructivi

(km)

Statutul liniei

Statutul liniei în prezent

1.
Câmpina -Câmpiniţa-Telega
5,00
Linie neinteroperabilă
Distanţa Câmpina- Câmpiniţa este în circulaţie şi este închiriată către GFR, iar linia Câmpiniţa - Telega este închisă.

2.
CâmpiaTurzii-Turda
9,00
Linie neinteroperabilă
Linie este neînchiriată. În prezent, circulă numai trenuri de marfă.

3.
Baia Mare-Baia Mare h- Tăuţii de Sus-Firiza
7,00
Linie neinteroperabilă
Tronsonul de linie Baia Mare Sud-Tăuţii de Sus-Baia Sprie este desfiinţat, iar tronsonul Baia Mare-Baia Mare Sud- Firiza-Baia Mare Nord este în circulaţie pentru trenurile de marfă.

4.
Sighetul Marmaţiei - Sarăsău hc- Câmpulung pe Tisa
12,00
Linie interoperabilă
Linia este în circulaţie.




5.
Vişeul de Jos-Vişeul de Sus Hc





Vişeul de Sus-Moisei Hm - Borşa
23,00
Linie neinteroperabilă





Neinteroperabila
Tronsonul Vişeul de Jos- Vişeul de Sus Hc este interoperabil, în circulaţie.



Tronsonul Vişeul de Sus-Moisei Hm –Borşa este linie neinteroperabilă, predată SC Hoit Company.

6.
Comăneşti-Văsieşti hc-Moineşti
8,00
Linie neinteroperabilă
Linia este neînchiriată şi este în circulaţie pentru trenurile de marfă.

7.
Pojorâta-Handal hc- Fundul Moldovei
7,00
Linie neinteroperabilă
Linia este închisă circulaţiei trenurilor.

8.
Argeşel-Pravăţ h-UMM Paj Miscare- Oga Bancic h- Câmpulug
14,00
Linie interoperabilă
Linia este în circulaţie pentru trenurile de marfă. Punctele de oprire Pravăţ, Paj Mişcare sunt desfiinţate, iar Olga Bancic a devenit Parcul Kretulescu.

9.
Vâlcele-Tutana- Ciofringeni-Sâmnic- RM Vâlcea Est- Bujoreni Vâlcea
41,00
Linie interoperabilă
Linia este desfiinţată

Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5393
Data de inscriere : 20/03/2011

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2011, 15:09

DUAL a scris:
cristyadaX a scris:
Poti sa explici mai detaliat traseul lui 1621 te rog?
Vechiul traseu .. merge Diesel Timisoara-Buzias-Ilia-Simeria-Vintul de Jos-SIbiu-Fagaras-Brasov .. de acolo trece pe electric pana la Bucuresti .. acum sincer asta daca va avea vagoane bune ... ca daca baga Desiro sau ciururi de 20-49 ca din alea au dat la Sibiu va fi grav Sad
Asta seara m am intors cu 346 de la Bucuresti si ,surpriza surpriza pe 207 marfa de Fals uri cu un EA , iar in colo am mers cu 1823 si culmea culmilor compunerea nu are vagoane gen 20-83 - 001/10 are chiar pe 20-83-30/26/22 deci varfuri Smile)... 22 are usile la salon defecte deja.. una se inchide/deschide incontinuu si ailalta lipsa butoane.. dar daca ti bagi degetu in gaura si apesi ceva pe acolo merge .. si lumea mai zice ca e "civilizatie" pe M800.

Sincer 1621 asta nu stiu cat va vi de solicitat.mi se pare o chestie negandita..pentru ca sunt deja 2 Acc pana la Sibiu..tot desiro..care dupa parerea mea puteau fi puse pana la Brasov si atunci numai trebuia inclus 1621 doar pt relatia brasov bucuresti..pentru ca orcum cine merge la bucuresti merge pe 900 direct..nu e nebun sa ocoleasca prin brasov...pe langa asta sunt multe trenuri din Arad care strabat m200.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2011, 15:28

cristyadaX a scris:
DUAL a scris:
cristyadaX a scris:
Poti sa explici mai detaliat traseul lui 1621 te rog?
Vechiul traseu .. merge Diesel Timisoara-Buzias-Ilia-Simeria-Vintul de Jos-SIbiu-Fagaras-Brasov .. de acolo trece pe electric pana la Bucuresti .. acum sincer asta daca va avea vagoane bune ... ca daca baga Desiro sau ciururi de 20-49 ca din alea au dat la Sibiu va fi grav Sad
Asta seara m am intors cu 346 de la Bucuresti si ,surpriza surpriza pe 207 marfa de Fals uri cu un EA , iar in colo am mers cu 1823 si culmea culmilor compunerea nu are vagoane gen 20-83 - 001/10 are chiar pe 20-83-30/26/22 deci varfuri Smile)... 22 are usile la salon defecte deja.. una se inchide/deschide incontinuu si ailalta lipsa butoane.. dar daca ti bagi degetu in gaura si apesi ceva pe acolo merge .. si lumea mai zice ca e "civilizatie" pe M800.

Sincer 1621 asta nu stiu cat va vi de solicitat.mi se pare o chestie negandita..pentru ca sunt deja 2 Acc pana la Sibiu..tot desiro..care dupa parerea mea puteau fi puse pana la Brasov si atunci numai trebuia inclus 1621 doar pt relatia brasov bucuresti..pentru ca orcum cine merge la bucuresti merge pe 900 direct..nu e nebun sa ocoleasca prin brasov...pe langa asta sunt multe trenuri din Arad care strabat m200.

E bun trenul pentru ca e singurul care merge pe M200 si opreste in toate statiunile plus ca nu mai esti nevoit sa mergi obligatoriu la IC522..
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2011, 16:54

cristyadaX a scris:
DUAL a scris:
cristyadaX a scris:
Poti sa explici mai detaliat traseul lui 1621 te rog?
Vechiul traseu .. merge Diesel Timisoara-Buzias-Ilia-Simeria-Vintul de Jos-SIbiu-Fagaras-Brasov .. de acolo trece pe electric pana la Bucuresti .. acum sincer asta daca va avea vagoane bune ... ca daca baga Desiro sau ciururi de 20-49 ca din alea au dat la Sibiu va fi grav Sad
Asta seara m am intors cu 346 de la Bucuresti si ,surpriza surpriza pe 207 marfa de Fals uri cu un EA , iar in colo am mers cu 1823 si culmea culmilor compunerea nu are vagoane gen 20-83 - 001/10 are chiar pe 20-83-30/26/22 deci varfuri Smile)... 22 are usile la salon defecte deja.. una se inchide/deschide incontinuu si ailalta lipsa butoane.. dar daca ti bagi degetu in gaura si apesi ceva pe acolo merge .. si lumea mai zice ca e "civilizatie" pe M800.

Sincer 1621 asta nu stiu cat va vi de solicitat.mi se pare o chestie negandita..pentru ca sunt deja 2 Acc pana la Sibiu..tot desiro..care dupa parerea mea puteau fi puse pana la Brasov si atunci numai trebuia inclus 1621 doar pt relatia brasov bucuresti..pentru ca orcum cine merge la bucuresti merge pe 900 direct..nu e nebun sa ocoleasca prin brasov...pe langa asta sunt multe trenuri din Arad care strabat m200.

Eu am mers cu el din Buc pana in Timisoara asa ca nu mai spune ca nu este folosit pe intreaga distanta , intradevar mai putin dar este si din Deva de exemplu e tocmai bun pentru venit la Buc ca merge pe ruta directa .

_________________
595423Informaţii generale - Pagina 56 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 56 Bdeem_8496_aInformaţii generale - Pagina 56 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13278
Data de inscriere : 05/01/2011

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2011, 18:05

Pai tocmai asta e Smile .. ca nu e Timisoara-Bucuresti ... trenul este creat pt a avea doar 2 garnituri astfel incat trenul face legatura intre principalele orase (Timisoara-[Deva-Simeria-Orastie-Vintu-Sebes-Saliste-Sibiu-Fagaras-Brasov)-Campina-Ploiesti-Bucuresti].Deci practic prelungirea traseului ofera mai multe optiuni ... si daca te gandesti tu ca vezi doamne lumea merge pe M900 .. da, dar trenul asta e mereu plin pentru simplul motiv ca se misca studentii/elevii des cu el fiind tren IR,singura alternativa fiind partial 1823 sau 522/826...A avut succes enorm si inainte sa fie rupt podul,va avea si acum ..
PS mai sus ti am pus parantezele pentru eventualii calatori.
Foarte inspirata grupa de Bisitrita la acc Timisorean .. insa cred ca va lua o vreme pt a acapara calatori... pentru ca proasta mediatizare in Romania face ca lumea(cea care nu e ca noi "pasionata" ) sa afle greu despre optiunile pe care le are(si asta nu doar in domeniul transportului)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2011, 18:19

La A1622 era buna o grupa de vagoane Timisoara-Galati!!Iar 1831-1832 Cluj-Iasi putea fu prelungit pana la Galati
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13278
Data de inscriere : 05/01/2011

Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 13 Oct 2011, 19:40

adrian78hd a scris:
La A1622 era buna o grupa de vagoane Timisoara-Galati!!Iar 1831-1832 Cluj-Iasi putea fu prelungit pana la Galati
Pai asta insemna sa scoata Desiroul ,de Cluj Galati prin Iasi .. nu stiu ce sa zic Very Happy .. poate prin Tg Mures e mai rentabil
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informaţii generale - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 56 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 56 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: