| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6120 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 14 Sept 2011, 22:20 | |
| Mulțumesc mult de informații. În seara asta am mai văzut un UAM (nu sunt sigur, pentru că era întuneric) trecând spre SIMC și un marfar cu traverse de ciment și Faccpps-uri cu piatră spartă (s-ar putea să fie totuși descărcate în bazinele alea) trecând spre Socola. |
|
| |
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5494 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Vin 16 Sept 2011, 21:32 | |
| din pacate m606 e intr o stare destul de grava la "defecte" au aparut acum restrictii de 70 de km intre kilometrul 54.100 si 58 si firul 2 de mers de la iasi la pascani din gara podu iloaiei a cazut de tot e inchis circulatiei. plus restrictia de 70 pe lungimea garii letcani respectiv 30 pe firul doi |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 17 Sept 2011, 22:14 | |
| Sunt in 346 iar si a venit la 23:08 minute in Alba Iulia trebe sa plece la si 15 proabil ca pleaca cu 2 minute mai tarziu cum a facut si in Blaj.. foarte intresant ca mecanicu nu a tras prea tare de tren ,chiar am stat 15 minute si in Sighisoara asteptand crucea cu Panonnia care a venit pe fals din cauza RegioTransGunoi |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6120 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 17 Sept 2011, 23:38 | |
| - alinx3330 a scris:
- din pacate m606 e intr o stare destul de grava la "defecte" au aparut acum restrictii de 70 de km intre kilometrul 54.100 si 58 si firul 2 de mers de la iasi la pascani din gara podu iloaiei a cazut de tot e inchis circulatiei. plus restrictia de 70 pe lungimea garii letcani respectiv 30 pe firul doi
Wow, asta nu știam... Când l-au închis? Apropo, nu cumva este o restricție și la ieșire din Nicolina spre Ciurea/Socola, firul II (M600)? Nu de alta, dar linia mi se pare într-o stare cam proastă pe acolo... |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Sept 2011, 05:37 | |
| ieri am plecat la Brasov cu P 3003 dar am luat bicicleta cu mine si am coborat pe ea din Predeal pana la Darste. Nu m-a ajuns 3003 din urma si la Darste l-am mai si asteptat vreo 5 min.
intoarcerea ar fi trebuit sa fie cu P 3028 dar am ajuns tarziu la gara si l-am pierdut de la peron, am fost sa vad meciul FC BRasov-Petrolul 1-0 si m-am intors cu A 1642. De la Brasov la Predeal a facut fix 30 min, Predeal-Sinaia 33 min dar 2 min le-a stat la intrare in BUSTENI, Sinaia-Campina tot 33 min si Campina-PL.Vest 21 min si cu 7 min sosire mai devreme de ora stabilita.
Peste putin timp plec cu 1745 sau 1931 la Brasov si diseara ma intorc cu 3006 sau 3028. Lucrarile pe Comarnic-Predeal sunt aproape finalizate.
|
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 18 Sept 2011, 11:22 | |
| - DUAL a scris:
- Sunt in 346 iar si a venit la 23:08 minute in Alba Iulia trebe sa plece la si 15 proabil ca pleaca cu 2 minute mai tarziu cum a facut si in Blaj.. foarte intresant ca mecanicu nu a tras prea tare de tren ,chiar am stat 15 minute si in Sighisoara asteptand crucea cu Panonnia care a venit pe fals din cauza RegioTransGunoi
Pe magistrala 200 nu exista linie falsa, este firul I si firul II de circulatie, linie falsa este firul din stanga al caii duble neanzestrate cu BLA. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: WIKIPEDIA Dum 18 Sept 2011, 22:52 | |
| Daca tot discutam pe acest forum despre caii ferate si tot ce inseamna acest domeniu mi-ar place sa mai fie si catva voluntari care sa EDITEZE
SI PE CELEBRUL SITE WIKIPEDIA IN LIMBA ROMANA SI DE CE NU IN ALTE LIMBI.
Eu editez pe acel site din anul 2007 in mai multe domenii inclusiv transport feroviar (si imi place la nebunie).
TREBUIE SA SPUN CA DE ABIA DIN ANUL 2010 S-AU EDITAT MAJORITATEA INFORMTIILOR DESPRE TRANSPORTUL FEROVIAR DIN ROMANIA SI EXTERIOR.
FACETI-VA CONT ACOLO SI DACA AVETI INFORMATII UTILE EDITATI-LE.
NUMAI IN ACEST MOD ELE SI RAMAN ACOLO MULTI ANI. Trebuie sa recunosc ca nu am suficient timp ca sa editez acolo despre tot ceea ce cunosc si este verificabil,
corect, util si adevarat.
Iata linkul pentru necunoscatori.http://ro.wikipedia.org/wiki/Categorie:C%C4%83i_ferate_din_Rom%C3%A2nia Numele meu de utilizator pe Wikipedia este : Razvanus. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 19 Sept 2011, 01:02 | |
| Da,la noi din cauza ca am fost comunisti se gasesc cu greu informatiile legate de tractiune. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 20 Sept 2011, 20:01 | |
| Un raport gasit de mine si publicat de Grivita .. http://www.grivita.ro/site/public/Raport_de_autoevaluare_Grivita_2005-2008.pdf foarte intresant este ce voi posta jos pt ca am avut o discutie aici pe forum legata de aceste vagoane. Vagon business seria 8476 0,00 2x1.512.500,00 3.025.000,00 Vagon business seria 8576 0,00 4x1.512.500,00 6.050.000,00 Vagon business seria 8676 0,00 2x1.512.500,00 3.025.000,00 Si o comparatie cu un vagon 22-96 Vagon de viteză şi confort sporit clasa a II-a seria 2296 29 1.975.000,00
Aceste 22-96 au circulat cativa ani pe BV au putrezit in Grivita 5 ani si acum isi scot ele banii din accelerate?Mentalitate 0 CFR. Daca ar fi apte aceste 22-96 ar putea deservii internationalele noastre cu nota 10.Acelasi lucru l-au facut cu 19/21-80,de altfel vagoanele de tip 21-70 , 19/20-76 sunt puse la naftalina in Grivita sau pe trenurile demnitarilor catre Ploiesti sau mai nou Galati , si vor mai fi scoase peste cativa ani pentru Personale.In loc ca aceste vagoane sa fie trimise pentru rapidele sezoniere si sa avem la accelerate minim vagoane de tipul 20-49 2xx(exemplu 1821,1691(recent upgradat la 22-76)),si discutiile pot continua dar ma dezgusta de ceva vreme cei care fac compunerile la CFR. De altfel va mai pot spune ca grupa acc 1745/6 de Sibiu are in compunere 2 vagoane 20-83 si 2 vagoane 21-87 .. in conditiile in care 21-87 nu sunt de Rapid fiind sub 22-96/76,20-83,21-90 si multe altele. |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5205 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 26 Sept 2011, 20:47 | |
| Linia 606 nu este mai deteriorata decat altele. Linia IV din statia Podu Iloaiei este inchisa pentru lucrari de ciuruire, restrictiile din statia Letcani sunt din acelasi motiv, iar restrictia de la km.54 s-a ridicat dupa executarea unui buraj mecanizat ( seceta a lucrat asupra terasamentului ). |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 26 Sept 2011, 20:51 | |
| Într-un interviu acordat recent de către Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Anca Boagiu, aceasta a declarat că ministerul de resort doreşte schimbarea regulilor de acordare a subvenţiilor în transportul feroviar de călători. Conform informaţiilor vehiculate de către mass-media generală, Ministerul Transporturilor ar dori schimbarea actualului sistem de acordare a subvenţiilor per trasă în subvenţii acordate în funcţie de numărul de călători. Prin aplicarea acestei formule există pericolul scăderii atractivităţii unor trenuri şi chiar suspendarea acestora pe motiv de neprofitabilitate. Motivaţia Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii este legată de suspiciunea ce există în piaţa de transport privind favorizarea operatorilor privaţi în dauna operatorului naţional de transport feroviar de călători. Piaţa de transport feroviar de pasageri a fost liberalizată în România încă din 1998, primul operator privat începând să activeze în anul 2004. De-a lungul timpului mai multe societăţi au obţinut licenţa de operator feroviar de transport pasageri, astfel că în prezent există cinci operatori licenţiaţi. Pe fondul investiţiilor în material rulant şi a închirierii de linii secundare, operatorii privaţi de transport feroviar de pasageri controlează aproximativ 10 – 15% din piaţă. Cel mai mare operator privat este Regiotrans, ce operează pe o reţea de aproximativ 2.000 de km. Piaţa operatorilor privaţi a fost în permanenţă sub tirul acuzelor lansate de către sindicatele feroviare dar şi de către operatorii de transport rutier. În perioada următoare vom reveni cu amănunte privind noua politică a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii. Railway Insider News Alert, 26 septembrie 2011 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5393 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 26 Sept 2011, 21:54 | |
| Is curios..aceste noi reguli de acordare a subvenţiilor se va aplica si in sectoru privat?..sau numai la cel de stat..sa mai impinga din calatori catre regiotrans si altii. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7574 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 27 Sept 2011, 10:06 | |
| Salut ! Revin cu intrebarea: poate face rost cineva de niste trase GFR pentru M901 ? Raman dator ! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 12 Oct 2011, 22:29 | |
| De la noul mers apare 1621-1622 Bucuresti Timisoara si retur Nr. 1621 BUCUREŞTI NORD - FAGARAŞ - BUZIAŞ Nr. 1621-2 BUZIAŞ - TIMIŞOARA NORD BUCUREŞTI NORD GR.A 09.50-TIMIŞOARA NORD 22.40
TIMIŞOARA NORD 08.09-BUCUREŞTI NORD GR.A 20.46
Dispare 1831/1832 Cluj Napoca-Craiova iar 1823/1824 Bucuresti-Cluj Napoca va intra si prin Deva iar in statia Tg Jiu si atasa si detasa 3 vagoane
A1736-1737 Cluj-Napoca Ramnicu Valcea Ramnicu Valcea-Cluj Napoca care va circula vineri sambata duminica CLUJ NAPOCA 07.13-RÂMNICU VÂLCEA 13.22 RÂMNICU VÂLCEA 15.18-CLUJ NAPOCA 20.52 Automotor DESIRO SIEMENS.
|
|
| |
cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5393 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 12 Oct 2011, 23:11 | |
| Poti sa explici mai detaliat traseul lui 1621 te rog? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
|
| |
| Informaţii generale | |
|