|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24353 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 22 Iun 2011, 11:35 | |
| SNCFR închide temporar linia de cale ferată cu Transilvania pentru lucrări
Linia de cale ferată între staţiile Ulmeni Sălaj şi Satulung pe Someş va fi închisă zilnic, în intervalul orar 10.20-15.00, pe acest tronson feroviar urmând a fi realizate lucrări de întreţinere, informează SNCFR Baia Mare. Şeful staţiei SNCFR Baia Mare, Eugen Fărcăşanu, a declarat, citat de Agerpres, că din aceasta cauză, vor surveni modificări în programul trenurilor care circulă din Baia Mare spre Jibou, Cluj-Napoca şi Bu-cureşti. Astfel, trenul 4383 (Jibou -Baia Mare) va fi anulat în perioada 27-30 iunie. În zilele de 25 şi 26 iunie, trenul 4383 va pleca din Jibou la ora 14.25 şi va sosi în Baia Mare la ora 15.41. Şi trenul 4092 pe relaţia Baia Mare-Jibou va fi anulat. De asemenea, trenul 4095-2 Baia Mare-Cluj Napoca va pleca, în zilele de 25 şi 26 iunie, din staţia Baia Mare la ora 16.05 şi va sosi în Cluj-Napoca la ora 21.31. Trenul accelerat 1641 Bucureşti Nord-Baia Mare va circula cu oprire în toate staţiile de la Jibou la Baia Mare, în perioada 27-30 iunie |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9711 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 23 Iun 2011, 00:08 | |
| Închirierea şi închiderea a peste 2000 kilometri de linii de cale ferată vor produce economii de 109 milioane lei la bugetele companiilor de cale ferată
Guvernul României a aprobat Hotărârile de Guvern pentru aprobarea condiţiilor de închiriere de către CN CFR S.A. a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă şi pentru aprobarea închiderii unor părţi din infrastructura feroviară proprietate publică a statului. Prin aceste acte normative, iniţiate de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, se modifică şi se actualizează corespunzător situaţiei economice actuale, condiţiile de închiriere de către „CFR” – S.A a unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă precum şi unele prevederi referitoare la gestionarea şi exploatarea acestora. De asemenea, se prevede închiderea a 661,3 kilometri din infrastructura feroviară publică.
”Prin închirierea a peste 1000 km de linii neinteroperabile, CFR S.A. şi CFR CĂLĂTORI S.A. vor face economii de 32,2 milioane lei, respectiv 36,8 milioane lei. Efortul bugetar va fi îndreptat către dezvoltarea şi modernizarea principalelor linii de cale ferată, respectiv a infrastructurii feroviare interoperabile care are un total de 7.007,7 km, pe care se desfăşoară cea mai mare parte a traficului de călători şi mărfuri, iar pentru infrastructura feroviară neinteroperabilă vom încuraja în continuare atragerea de capital privat. În ceea ce priveşte închiderea liniilor nerentabile, vorbim de un total de 1.104,621 km, 661,300 km din infrastructura feroviară publică şi 443,321 km părţi din infrastructură feroviară privată aflată în patrimoniul CN CFR SA şi economii de 40 milioane lei la bugetul CFR S.A. Ne respectăm astfel angajamentul de a aplica planul de restructurare şi eficientizare care să asigure viabilitatea economică a companiilor feroviare”, apreciază ministrul Transporturilor Anca Boagiu.
Începând cu anul 2004 au fost închiriate, până în prezent, secţii de circulaţie pe calea ferată cu o lungime însumată de peste 2.000 km, restul de peste 1.000 km din totalul de 3.268,2 km urmând a fi supuse închirierii conform prevederilor Hotărârii adoptate astăzi. Conform Hotărârii, principalele condiţii de închiriere vizează preluarea personalului de la C.F.R. şi C.F.R. Călători, aflat pe secţiile supuse închirierii, obligativitatea menţinerii infrastructurii la aceiaşi parametri, obligativitatea gestionării secţiilor în condiţii de siguranţă a traficului şi asigurarea necesarului minim de operaţiuni de întreţinere şi reparaţii a infrastructurii, obligativitatea gestionării secţiilor în condiţii de siguranţă a traficului şi asigurarea necesarului minim de operaţiuni de întreţinere şi reparaţii a infrastructurii.
Emitent: Guvernul Romaniei – Biroul de presa
Data: 22.06.2011 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13282 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 23 Iun 2011, 05:49 | |
| 1 mld. de Euro pentru 4 minute http://stirileprotv.ro/stiri/revista-presei/un-miliard-de-euro-pentru-4-minute-in-minus-pe-calea-ferata.html |
| | | cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5397 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 23 Iun 2011, 08:11 | |
| - DUAL a scris:
- 1 mld. de Euro pentru 4 minute
http://stirileprotv.ro/stiri/revista-presei/un-miliard-de-euro-pentru-4-minute-in-minus-pe-calea-ferata.html doua ore si 34 de minunte??nu m-am prins...R fac 3 ore iar Acc chiar 3 ore jumatete..cine a facut doua ore si 34 de min inainte?????sau e parte din minunatata imaginatie a presei? |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6054 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 23 Iun 2011, 10:06 | |
| - DUAL a scris:
- 1 mld. de Euro pentru 4 minute
http://stirileprotv.ro/stiri/revista-presei/un-miliard-de-euro-pentru-4-minute-in-minus-pe-calea-ferata.html Un articol care se invarte in jurul cozii, specific epocii in care traim in care ziaristi slabi doresc si ei sa se afirme punand un titlu ,,interesant''. Ba spune ca s-au bagat 1 mld E pentru 4 minute, ba spune ca nu-i gata lucrarea. Pai daca nu-i gata lucrarea de ce isi mai da cu parerea comparand aiurea niste timpi ? Din punctul meu lucrurile sunt foarte clare: 1.daca nu se moderniza linia se limita viteza la 100 si faceam cam 3h30' 2.miliardul ala de Euro nu sunt toti bani de la buget 3.timpii vor mai scadea si sub 2h30' , chiar daca nu vor fi modernizate si podurile dunarene, deci vor fii mai mult de 4 minute 4.viteza va creste si ea la 160, chiar daca nu de la inceput, lucru omis de ziarist 5.daca modernizarea podurilor dunarene se facea concomitent cu toata lucrarea se bloca toata circulatia si faceam 6-7 ore in loc de 4-5 6. comparatia de timpi oricum nu-si prea are rostul in conditiile in care traseul s-a modificat foarte putin si se circula cu doar 140 |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12463 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 23 Iun 2011, 12:29 | |
| Daca ar exista conditii pentru 160 km/h s-ar circula de acum cu aceasta viteza, dar se vede treaba ca nu avem aceste conditii. Trebuie sa ne multumim cu 140 km/h care si acestia sunt 130...135 km/h in realitate, ca nu indrazneste nici un mecanic de locomotiva sa mearga la bataie cu 139 km/h. E prea riscant... Asa ca mai putin de 2h15min nu cred sa putem vedea prea curand pe Bucuresti - Constanta. Oricum este un lucru bun ca s-a modernizat M800 pana la Constanta. Cine stie cat mai putea duce vechea linie traficul sporit de calatori si marfa cu 120 km/h. Ne puteam astepta datorita cresterii uzurii liniei si la o viteza maxima de 80 km/h, asa cum este acum pe sectorul Valea Calugareasca - Adjud, si atunci timpul de mers ar fi fost intradevar 3h30min intre Bucuresti si Constanta. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5525 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 23 Iun 2011, 13:17 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Daca ar exista conditii pentru 160 km/h s-ar circula de acum cu aceasta viteza, dar se vede treaba ca nu avem aceste conditii. Trebuie sa ne multumim cu 140 km/h care si acestia sunt 130...135 km/h in realitate, ca nu indrazneste nici un mecanic de locomotiva sa mearga la bataie cu 139 km/h.
Exista conditii de 160. Este, insa, foarte, foarte greu sa circuli cu 160 pe BLA4i la densitatea de trafic de-acum (au incercat pe Chitila - Brazi timp de o saptamana in 2003, au fost probleme mari, mai ales pe vreme sub-optima). Dupa montarea ERTMS pe sine si pe locomotive, se va circula cu 160. Mecanicii merg frecvent 'pe muchie' - nu vad de ce n-ar face-o. In singura data cand am mers in locomotiva in Romania, in 2005, mecanicul a mers o bucata destul de lunga intre Chitila si Brazi cu fix 139 pe afisaj. La fel, in SE, am mers ceva mai des pe locomotiva, si se merge frecvent pe muchie, sau putin peste 'limita' (cu vitezometrul la 200.0-200.5, de exemplu). - IonutCFR2009 a scris:
Oricum este un lucru bun ca s-a modernizat M800 pana la Constanta. Cine stie cat mai putea duce vechea linie traficul sporit de calatori si marfa cu 120 km/h.
Exista un document la CFR, facut inaintea inceperii modernizarii, care justifica alegerea M800. A fost facut in 1998-2000, cu ocazia aplicatiei la BEI si reactualizat in 2004 si 2005. In documentul asta, exista un capitol de 15 pagini care se numeste (aproximativ) 'Premize in cazul nereabilitarii'. Varianta din 2005 spunea destul de franc ca linia este degradata in mai multe locuri de traficul substantial de marfuri si calatori, ritmul de degradare fiind cel mai accentuat dintre toate segmentele de magistrala din Romania (si cred asta, era si este cea mai aglomerata linie din tara). In cazul nerefacerii infrastructurii, VS ar fi scazut, cel mai probabil, undeva la mijlocul lui 2007, la 100 km/h, cu segmentele cele mai afectate (Cernavoda - Medgidia, Baraganu - Fetesti si Fundulea - Pasarea) la 70. Nerefacerea infrastructurii in continuare ar fi dus, conform aceluiasi document, la viteze de 70 pe majoritatea segmentelor M800 pana in 2008-2010. La fel, exista o parte socanta undeva in acest capitol, la care s-a ajuns, de altfel: in cazul nerefacerii terasamentului in zona Sarulesti, exista posibilitatea intreruperii totale a circulatiei din cauza lasarii liniei. Normal, recomandarea din document nu era cea mai avantajoasa - rambleu inalt cu stabilizare geologica cu materiale geotextile. Pana la urma s-a ajuns la varianta logica, construirea unui pod. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7578 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 23 Iun 2011, 16:24 | |
| Au rezolvat la Sarulesti si au facut praf la Branesti |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8695 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 23 Iun 2011, 17:24 | |
| |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7578 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 23 Iun 2011, 17:27 | |
| - AlexD a scris:
- Detalii, te rog.
Am detaliat cu poze si comentarii pe Discutii libere/Discutii pe marginea magistralei 800, nu mai insist ca nu are rost |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6054 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 23 Iun 2011, 17:40 | |
| Pai n-au rezolvat la Branesti, e tot limitare ? |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7578 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 23 Iun 2011, 17:47 | |
| - popovici a scris:
- Pai n-au rezolvat la Branesti, e tot limitare ?
Chiar daca au remediat, zona tot cu probleme ramane si tot se va tasa (iarasi parere personala). Din punctul meu de vedere, la Branesti km 17 trebuia adoptata aceeasi solutie ca la Sarulesti si anume POD. Nu avem niciun BAR recent dar am auzit ca s-ar fi revenit la 140. Mai vedem prin toamna daca apare vreo tabla galbena si cu ce cifre pe ea. Speram sa nu apara deloc. |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6163 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 24 Iun 2011, 12:01 | |
| de ce mai intarzie trenurile in Romania: BIROUL DE PRESĂ, INFORMAŢII ŞI RELAŢII CU PUBLICUL COMUNICAT DE PRESĂ23.06.2011 Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA informează că, între staţiile Roşiori Nord şi Măldăieni, a fost întreruptă alimentarea cu energie electrică a liniei de contact, după ce un bărbat s-a urcat pe platforma unui semnal mecanic dezafectat, pentru a protesta. Fiind un caz de forţă majoră şi pentru a îndepărta orice pericol de accidentare în zonă, reprezentanţii Regionalei CF Craiova au întrerupt alimentarea cu energie electrică a liniei de contact, între staţiile Roşiori Nord şi Măldăieni. De asemenea, ca măsură de siguranţă pentru traficul feroviar, trenurile de călători circulă, până la soluţionarea acestui incident, tractate cu locomotive diesel. La faţa locului s-au deplasat reprezentanţii Poliţiei, cei ai Jandarmeriei, un echipaj ISU şi o ambulanţă.Din cauza acestui incident, 12 trenuri de călători au înregistrat sau vor înregistra întârzieri la destinaţie de 12-60 de minute - Acc 1691, Acc 1692, R 592, R 693, P 9004, Acc 1725, P 9395, R 792, R 593, P 9392, R 795 şi Acc 1823.CFR SA cere scuze călătorilor pentru întârzierile înregistrate în circulaţia feroviară din cauza acestui incident şi îi asigură că toate măsurile operative întreprinse de angajaţii feroviari au ca principal scop îndepărtarea oricărui pericol de accidentare în zona respectivă, precum şi desfăşuarea traficului feroviar în condiţii de deplină siguranţă. Biroul de Presă sursa: http://www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm PS: in Rosiori Nord, IC593 stationa de 1.30 ore |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5823 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 24 Iun 2011, 20:27 | |
| Am intrat pe site-ul Uniunii Europene si tot am scotocit ceva timp pana am ajuns la niste harti, in care se prezinta si cele 2 coridoare pan-europene care trec prin Patria noastra si niste grafice care sunt la curent cu tot ce misca in Romania (cand trebuie sa se termine reabilitarea Campina - Predeal, cand trebuie predata reabilitarea Bucuresti - Constanta etc.), prin urmare sunt foarte informati tipii . Dupa cum aratau graficele si hartile, vor baga presiuni pe noi pentru tronsonul Timisoara - Craiova - Calafat, pentru ca pe aici trec si cei din Grecia si Bulgaria spre U.E. La halul in care circula marfare cu "roti patrate" pe M800, se va degrada destul de repede linia si fiti siguri ca nu vom mai primi bani de la U.E. pentru caci capatul acestui coridor pan-european este Constanta si nu sunt asa "obligati" sa ni-l refaca din nou, pentru ca nu se mai foloseste de ramura Bucuresti - Constanta nici o tara si e treaba noastra cum ne "gospodarim" aceasta linie.
Ultima editare efectuata de catre sorinucu in Sam 25 Iun 2011, 08:50, editata de 1 ori |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 24 Iun 2011, 21:22 | |
| Cine plateste pierderile cauzate? Bai cind astia se urca si protesteaza nu ar trebui bagati in seama. S-ar termina mai repede decit isi imagineaza multi. SAu in ultima instanta impuscati cu tranchilizante ca animalele. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |