|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Sam 04 Dec 2010, 11:25 | |
| vad ca in lista nui trecuta si bucuresti - oltenita oare se va inchide de tot? (lucru pe care nul doresc) sau se va circula ca si pana acum cu putine trenuri sulzer poate tu ai ceva detalii stiri legate de posibila privatizare a linii sau sa ramana la cfr.... |
| | | SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5658 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 04 Dec 2010, 14:43 | |
| - jionutz a scris:
- vad ca in lista nui trecuta si bucuresti - oltenita
oare se va inchide de tot? (lucru pe care nul doresc) sau se va circula ca si pana acum cu putine trenuri sulzer poate tu ai ceva detalii stiri legate de posibila privatizare a linii sau sa ramana la cfr.... Linia 801 inca face parte din infrastructura interoperabila. E drept, au fost zvonuri cum ca se inchide, zvonuri pornite chiar de catre cei din CFR. In noul mers de tren 2010-2011 inca mai apar cele 2 perechi de trenuri care circula si in prezent. Controlorii sustin ca linia se va inchide, pentru ca e mai greu de privatizat o linie interoperabila(cei de la regionala BC se lupta s-o tina in circulatie, de aceea si faptul ca este interoperabila sectia). Toate isteria cu inchiderea sectiei (isterie care m-a cuprins si pe mine, recunosc cinstit ca am fost cuprins de tristete,mai ales ca se anunta ca sigur acest lucru) a pornit de la aceea cu desfiintarea anumitor regionale si inglobarea lor in doar cateva(nr redus de la 8 la 5 regionale), printre care era vorba si de o mare aberatie si anume, desfiintarea Sucursalei Regionale de Cai Ferate Bucuresti si inglobarea acesteia in Regionala CF Constanta, lucru ce ar fi insemnat condamnarea definitiva a sectiei 801. In aceasta perioada, infrmatiile imi veneau din absolut toate directiile: de la mecanici de locomotiva, controlori, impiegati, precum si de la unii membri ai acestui forum care sustineau sus si tare ca linia se va inchide. Ceea ce m-a frapat pe mine, a fost faptul ca absolut toti cei cu care am discutat mi-au spus acelasi lucru, inclusiv IDM de la mine din Frunzanesti, lucru care m-a convins ca sfarsitul e aproape. Dintre toti cei cu care am vorbit, un singur om, mecanic de locomotiva care face ruta de ani buni, mi-a spus sa am rabdare si sa las timpul sa curga, sa vedem ce va fi. A fost poate singurul care nu a crezut ca linia asta va fi inchisa, mai ales ca locuieste intr-o localitate de pe aceasta sectie si o deserveste cu mare placere. Acum, insa, eu unul suntcam sceptic in ceea ce priveste inchiderea sectiei, dar, daca nu se investeste rapid in ea, linia se va auto-inchide, in acest moment viteza medie pe 801 fiind de 30 km/h, cu mici portiuni (circa 10 km, din 79) unde viteza maxima e de 50 km/h, numai ca aceste portiuni nu sunt consecutive, sunt fragmente de cate 1-5 km. Cea mai mare portiune cu 50 este Bucuresti Sud Gr. Calatori-Cernica(5 km), restul fiind despartite intre ele. In fine, ar fi multe de spus, dar deja am trecut in off-topic. Daca vrei mai multe informatii, ma poti contacta ori pe privat, ori poti scrie aici |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5494 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Sam 04 Dec 2010, 15:22 | |
| dangeni saveni ? ) da ce sa ia de pe acolo ca au lasat doar linia suspendata terasamentu l au furat indivizii aia de pe acolo si au facut drumul comunal adica toata piatra. si linia dispare asa cate o bucatica timid dar sigur . cine liciteaza ptr o linie care nu se circula din 2000? cine investeste in refacerea terasamentului? privatii? aia stiu doar ca sa scoata bani investitii - 0 |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Sam 04 Dec 2010, 15:24 | |
| multumesc sulzer am sa scriu pe 801 |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Sam 04 Dec 2010, 15:25 | |
| naiba stie alin ce se va intampla ei au facut lista noi stam si asteptam sa vedem ce se va intampla |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 04 Dec 2010, 17:57 | |
| ...si Gura Putnei - Nisipitu e varza! Cine oare o va prelua??? |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 05 Dec 2010, 10:33 | |
| cine vrea sa afle mai multe despre locomotive restrictii trenuri sa contacteze ID marius.drula@yahoo.com
|
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: INFORMATII GENERALE Dum 05 Dec 2010, 23:43 | |
| situatia liniilor afectate de inundatiile din acest an
Suceava Nord - Darmanesti Milisauti - Dornesti LINIE redeschisa pe data 11.11.2010 ora 7,35 cu RV de 30 km/h pe zonele cu terasament refacut si 10 km/h pe zona podurilor provizorii
Dornesti - Vicsani RV 50 km/h din 29.06.2010 ora 11,50
Lunca de Mijloc - Ghimes LINIE REDESCHISA pe data 15 XI 2010, la ora 14,30 cu RV 15 km/h Darmanesti - Cacica LINIE INCHISA Este programata procedura pentru achizitie lucrari de reparatie pentru 17.XI.2010
Vatra Moldovitei-Moldovita LINIE INCHISA nu se stie daca va fi refacuta de CFR (se doreste inchirierea liniei din cauza rentabilitatii scazute) |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Dum 05 Dec 2010, 23:48 | |
| Sibienii ar putea detine primul tren privat interurban
Initiativa ii apartine lui Kolozsi Jozsef, directorul general al SC Constructii Cai Ferate Sibiu, care acum cativa ani a inchiriat linia de cale ferata Cisnadie - Selimbar. Proiectul initial prevedea reabilitarea liniei de cale ferata, parasita de mai multi ani, in vederea deschiderii ei pentru investitorii straini cu productie industriala in jurul Cisnadiei. Fara succes, proiectul a fost modificat, iar Kolozshi&Co a achizitionat un automotor, pe care planuieste sa il puna in circulatie pe cei 14 kilometri de cale ferata care leaga Cisnadia de centrul Sibiului. O noua companie "Noi venim cu automotorul cumparat pana acum si cu linia. Ne-am gandit la aceasta subscriptie publica, pentru restul achizitiilor necesare. Cine iubeste Sibiul sa vina alaturi de noi si sa contribuie. In prima jumatate de an, probabil, va functiona pe pierdere, dar apoi lucrurile se vor redresa. Cei care devenim fondatori ai acestei societati, ne vom strange in prima adunare generala si vom hotari ce este de facut. Cei care vor deveni ulterior asociati vor avea cota parte la profit, dar nu vor avea si drept de vot", spune Kolozsi Jozsef. In functie de cati bani se vor strange prin aceasta actiune de subscriptie publica, vor fi decise si strategiile viitoare: tipul de automotoare cumparate, numarul de angajati etc. Tarife mult mai mici In prezent, un drum cu autobuzul pe ruta Sibiu - Cisnadie costa sapte lei. Pe calea ferata, un bilet pe aceasta distanta ar costa intre 3,5 si patru lei. "Pentru a acoperi nevoile tuturor navetistilor, a elevilor, a celorlalti calatori, ar fi nevoie de doua garnituri pe traseu, plus una de rezerva", spune Lucian Popescu, gestionarul liniei de cale ferata inchiriate. Un drum Sibiu - Cisnadie ar urma sa fie parcurs in aproximativ 25 de minute. Proiect mai amplu, made in Germany Planul lui Kolozsi a fost impulsionat si de un proiect prezentat in 2008 de Clubul economic german: S-bahn, trenul interurban. Creatorul proiectului, Jens Kielhorn (cetatean german stabilit la Sibiu) a identificat sase trasee care ar putea duce si aduce calatori pe liniile de cale ferata industriala, ce inca mai exista prin Sibiu. Aceste sase trasee ar urma sa fie complementare transportului public cu autobuze, dar implementarea S-bahn este putin probabila. Investitiile necesare au fost calculate (in 2007) la peste 15 milioane de euro.
Sursa: Traian Deleanu
|
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6203 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 06 Dec 2010, 00:03 | |
| In aceasta seara in jurul orei 16:00 a avut loc un incident pe M 400 intre statiile Tusnad sat si Baile Tusnad.Un arbore a rupt firul de contact si a cazut peste linii intrerupand astfel circulatia.Pentru reluarea circulatia a fost necesara aducerea unor locomotive de ajutor (diesel) care sa tracteze trenurile ramase pe traseu (Acc 1752,Ic 540,R406).Bizar sau dezamagitor este faptul ca Acc 1752 si Ic 540 au circulat combinat intre Tusnad sat si Brasov.Garnitura rezultata prin combinarea celor trenuri a sosit in Brasov in jurul orei 21:10.Circulatia se desfasoara la fel si pe parcursul noptii, Acc 1643 avea pe langa electrica si un diesel legat.
|
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8094 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Lun 06 Dec 2010, 18:58 | |
| Daca e asa, atunci IC 549 Bucuresti - Tirgu Mures intarzie 100% 2 ore...sau poate tot 4 ore ca in noaptea de sambata spre duminica _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 11 Dec 2010, 20:21 | |
| Firma Rompetrol a dat faliment iar Servtransu' e pe duca si el. |
| | | stinky
Numarul mesajelor : 256 Varsta : 37 Localizare : Jimbolia,Timis Reputatie : 5875 Data de inscriere : 25/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 00:40 | |
| Urmatoarele doua pe care vreau sa le vad pe lista falimentarelor sunt GFR si ,,PensioTrans"....astea doua firme au bagat CFR Marfa in mormant,bineinteles patronii lor fiind mana in mana cu cei din MTI. |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6203 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 04:43 | |
| - stinky a scris:
- Urmatoarele doua pe care vreau sa le vad pe lista falimentarelor sunt GFR si ,,PensioTrans"....astea doua firme au bagat CFR Marfa in mormant,bineinteles patronii lor fiind mana in mana cu cei din MTI.
CFR Marfa s-a bagat singur in faliment...operatorii privati negociaza tarfile de transport , pe cand CFR-ul le mentine fixe... |
| | | PrisecaruFlorin
Numarul mesajelor : 365 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 5979 Data de inscriere : 29/10/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 09:37 | |
| Multe din firmele private sunt inghitite de altele mai mari, concurenta e foarte mare. Supravietuieste cel mai puternic, iar la CFR MARFA directorii trebuiau sasi schimbe mentalitatea si sa o faca productiva . Cine tine la pret bineinteles ca va da faliment, e ca vorba aia : Din'colo era mai ieftin! Si de ce sa ma duc eu la CFR MArFA cand pot sa ma duc alaturi la firma x care ofera tarife mai mici. Totu tine de mentalitatea celor care conduc! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |