| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5329 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 16:36 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- cate viscole adevarate am prins eu prin Baragan si nu sa rupt nici un fir.Se mai rupeau dar foarte rar cand viscolul era prea puternic.Inainte la CFR erau oameni destepti,se pleca din statii cu dubla tractiune electric+diesel tocmai ca sa se previna situatiile astea neprevazute......acum vai si amar,au dat afara multi cfr-isti,mecanicii au ramas singur in masina si rezultatele se vad........
Aveti dreptate. Anul trecut, in statia Obor, s-a incercat scoaterea unui plug pe o zapada mult mai mare decat ceea ce a fost in aceasta iarna si surpriza: nici nu s-a urnit. Ca ati adus vorba de Baragan... pe magistrala 800, inainte nu existau prea mari intarzieri din cauza zapezilor deoarece existau pluguri pentru dezapezire. Acum nustiu cat de mult se mai lucreaza la dezapezire, dar de fiecare data cand da o zapada mai consistenta, pe magistrala 800 se da peste cap traficul. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 19:57 | |
| - adrian78hd a scris:
- ionutz72 a scris:
- adrian78hd a scris:
- bostanescu gigel a scris:
- cum sa rupa linia de contact vantu?nu a fost cine stie ce vant si am impresia ca acolo e linie de contact noua.......in sfarsit,traim in romania si asta ne ocupa tot timpu
Unii din pasageri au spus ca trenul a plecat cu 40 de mi intarziere si au mers incet si tot se opreau din 20 in 20 de min iar nasii au zis ca e locomotiva defecta..si au stat vreo 2 ore in Dor Marunt ..Nesimtirea si incompetenta continua la Cfr niste capete patrate indiferente de tot ce se intampla in doemniul feroviar..Ca fapt divers acum 2 sapramani s-a rupt 1824 in zona neutra de la Merisor 3 ore a durat ca sa il trage in Petrosani seful de tren nici statie nu avea.. Si ce s-ar fi rezolvat mai repede daca fi avut statie?! S-a rupt cupla sau carligul? Ca nu e totuna... S-a remorcat trenul in parti sau cum? Sunt niste amanunte care conteaza inainte de a arunca cu pietre... PS: la vant puternic se rupe firul de contact mai usor ca un fir de ata. Fie nou, fie el vechi... Probabil ca mecanicul ala de se oprea din 20 in 20 min o fi vazut ca balanseaza firul de contact de la vant. Problema asta a pus-o careva? A fost cupla fisurata mai multe nu stiu si s-a remorcat trenul pe bucati cu a doua masina de ajutor venita de la P2705..Eu tot nu inteleg de ce dureaza atat de mult pana se primesc atatea aprobari si multa birocratie plus ca statie Merisor se afla la 1km de zona neutra si se putea forma din nou trenul acolo pentru ca mai mult ca sigur o cupla de aer din cele 2 ar fi ramas functionala Sa mai precizez ca era duminica dupa vacanta studentiilor si majoritatea s-au dus la dube..Chestia cu statile a zis-o mecanicul si eu zic ca conteaza mai ales pe timp de ceata cum ia legatura mec cu seful de tren de la urma trenului?
Ideea era ca daca nu sti exact detalii sa nu arunci cu pietre. Asta pentru ca sunt multe aspecte care intra in problema si care conteaza.. Asa ca fapt divers,am o saptamana de cand la oprirea unui pesonal in gara, seful de tren mi-a spus ca are un calator decedat, si ca a anuntat SMURD-ul la 112. A venit SMURD-ul in 10 min.si l-a resuscitat 2ore pana a declarat decesul. Personalul a stat in gara astea 2 ore...si de ce: daca il resuscita, il ducea la un spital si totul era ok. Daca nu,il lasa pe loc si e chemata procuratura,etc. Caz in care se manevreaza vagonul si se da afara din tren pentru punerea la dispozitia procuraturii si pentru dezinfectare..Deci cine e vinovat? Evident ca e un caz aparte, dar cine nu stie povestea ce zice? Ui si la idiotul ala de IDM, a tinut 2 ore trenul in gara...nu stiu daca ai prins ideea... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 20:17 | |
| Un caz identic a mai fost inainte de craciun tot la brasov.. Nu am dat vine pe mecanic sau sef de tren m-am referit la intregul sistem care in unele cazuri are slabiciuni cam mari |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 20:40 | |
| - RazvanCFR a scris:
- bostanescu gigel a scris:
- cate viscole adevarate am prins eu prin Baragan si nu sa rupt nici un fir.Se mai rupeau dar foarte rar cand viscolul era prea puternic.Inainte la CFR erau oameni destepti,se pleca din statii cu dubla tractiune electric+diesel tocmai ca sa se previna situatiile astea neprevazute......acum vai si amar,au dat afara multi cfr-isti,mecanicii au ramas singur in masina si rezultatele se vad........
Aveti dreptate. Anul trecut, in statia Obor, s-a incercat scoaterea unui plug pe o zapada mult mai mare decat ceea ce a fost in aceasta iarna si surpriza: nici nu s-a urnit. Ca ati adus vorba de Baragan... pe magistrala 800, inainte nu existau prea mari intarzieri din cauza zapezilor deoarece existau pluguri pentru dezapezire. Acum nustiu cat de mult se mai lucreaza la dezapezire, dar de fiecare data cand da o zapada mai consistenta, pe magistrala 800 se da peste cap traficul.
Eu am surprins momentul cand acel Sulzer se chinuia sa tracteze acel plug in Obor. In prima zi nu au reusit. Si in aceste poze se poate vedea Sulzerul cuplat cu plugul. Dar ningea foarte rau, si eu eram la o oarecare distanta! #### Apoi la zapada urmatoare.....au reusit!!! Redau poza cu intreg mesajul! ---------------------------------------------------------------- Minune feroviara!!!! Au reusit cei din Bucuresti Obor, sa scoata plugul din Obor pe traseu! Astazi am fost special in revizia Obor, ca sa vad daca au reusit sa il scoata. Spre bucuria mea, plugul nu mai era acolo! Era la deszapezit pe magistrala 8oo intre Bucuresti si Fetesti, informatie obtinuta de la un lucrator din revizie . Randul trecut ,adica la zapada anterioara, nu au reusit sa il repuna in functiune. In poza se vede locul gol in care sta plugul, in dreapta acelei cabanute galbene ,in poza se vede acum un LDH in locul in care ar fi trebuit sa fie plugul . |
|
| |
RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5329 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 21:25 | |
| Asta da stire placuta. Foarte bine din partea ceferistilor ca l-au scos la treaba. |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 23 Feb 2011, 22:56 | |
| - RazvanCFR a scris:
- Asta da stire placuta.
Foarte bine din partea ceferistilor ca l-au scos la treaba. Da, dar asta s-a intamplat anul trecut. Anul acesta nu a fost mutat din loc. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 24 Feb 2011, 13:42 | |
| In vara lui 2009 veneam cu P 3001 de la Buc.Nord la PL.Vest. La Peris dupa cum bine stiti toate personalele care merg spre Ploiesti opresc la linia 1, dar mai sunt si trenuri A,R care tranziteaza gara tot pe linia 1 in loc sa treaca pe directa adica pe linia 2. Ajungem in Peris si dupa 10 min ne anunta nasa ca trebuie sa faca manevra cu trenu ca macazul de la iesire de pe linia 1 este blocat si nu poate trece trenul peste el. Asa ca ia statia in mana si incepe sa dea inapoi. Ne gareaza pentru 2 min la linia 4 dupa care ne punem in miscare mai deprate catre Ploiesti unde ajungem cu 20 min intarziere. De asta ce mai ziceti ca in 2003 linia a fost reabilitata. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 24 Feb 2011, 14:20 | |
| Macazul ala are un motor,sigurante,etc care se mai si ard. Sau o piatra intre ac si contraac. Poate fiind departe de birou acel macaz, IDM o fi considerat ca castiga mai mult timp prin regararea trenului,decat sa mearga sa manevreze si asigure macazul pe teren. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6557 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 24 Feb 2011, 14:21 | |
| Lista sectiilor de cale ferata ce urmeaza a fi inchise
Bucuresti - Oltenita Giurgiu - Bucuresti Ploiesti - Slanic Ploiesti - Maneciu Pitesti - Curtea de Arges Strehaia - Motru Babeni - Alunu Oravita - Iam Oravita - Anina Livezeni - Lupeni Hunedoara - Simeria Jebel - Liebling Ionel - Carpinis Dornisoara - Floreni Husi - Crasna Barlad - Falciu Nord Medgidia - Negru Voda Marasesti - Panciu
sursa CNCF CFR SA |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5939 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 24 Feb 2011, 14:50 | |
| INchise!!! Nici macar privatizate? Poate ca niste licitatii erau bune...chiar daca nu toate ar fii fost adjudecate d vreun operator.... |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 24 Feb 2011, 14:58 | |
| Inchise pentru traficul de calatori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 24 Feb 2011, 15:04 | |
| - Razvan a scris:
- INchise!!! Nici macar privatizate? Poate ca niste licitatii erau bune...chiar daca nu toate ar fii fost adjudecate d vreun operator....
Mai mult ca sigur pe sectile Hunedoara-Simeria si Lupeni-Petrosani nu va veni nici un operator privat pentru ca concurenta dubelor este foarte mare.. SI la o lege pentru protejarea transportului feroviar cand se vor gandi?
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Joi 24 Feb 2011, 15:23, editata de 1 ori |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6557 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 24 Feb 2011, 15:13 | |
| Lista sectiilor de cale ferata in care se va reduce numarul trenurilor de calatori
Targoviste - Pietrosita Videle - Giurgiu Curtici - Arad Jimbolia - Timisoara Resita - Caransebes Satu Mare - Halmeu Mangalia - Constanta pe anumite tronsoane se va ajunge la numarul minim de trenuri (4 trenuri pe zi)
sursa CNCF CFR SA
|
|
| |
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 24 Feb 2011, 15:35 | |
| - adrian78hd a scris:
- Razvan a scris:
- INchise!!! Nici macar privatizate? Poate ca niste licitatii erau bune...chiar daca nu toate ar fii fost adjudecate d vreun operator....
Mai mult ca sigur pe sectile Hunedoara-Simeria si Lupeni-Petrosani nu va veni nici un operator privat pentru ca concurenta dubelor este foarte mare.. SI la o lege pentru protejarea transportului feroviar cand se vor gandi? O astfel de lege este imposibila conform reglementarilor europene. Nu ai dreptul sa umbli asupra liberei concurente intre diversi furnizori de servicii decat daca ai justificari foarte, foarte serioase. Si UE nu va accepta niciodata favorizarea unui tip de transport in fata altuia. Mai ales ca transportul feroviar este mult mai puternic subventionat ca cel rutier. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 24 Feb 2011, 15:52 | |
| - mihaiuc a scris:
- adrian78hd a scris:
- Razvan a scris:
- INchise!!! Nici macar privatizate? Poate ca niste licitatii erau bune...chiar daca nu toate ar fii fost adjudecate d vreun operator....
Mai mult ca sigur pe sectile Hunedoara-Simeria si Lupeni-Petrosani nu va veni nici un operator privat pentru ca concurenta dubelor este foarte mare.. SI la o lege pentru protejarea transportului feroviar cand se vor gandi? O astfel de lege este imposibila conform reglementarilor europene. Nu ai dreptul sa umbli asupra liberei concurente intre diversi furnizori de servicii decat daca ai justificari foarte, foarte serioase. Si UE nu va accepta niciodata favorizarea unui tip de transport in fata altuia. Mai ales ca transportul feroviar este mult mai puternic subventionat ca cel rutier. Ma refeream ca s-ar mai putea imputina licentele pe unele rute si se poate controla orarul dubelor dar majoritatea firmelor sunt conduse de bosi din MT.. Mai era si chestia ca Operatori feroviari cumpara combustibil cu taxa de drum inclusa in pret.. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
|
| |
| Informaţii generale | |
|