Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+105
Laur
kristi kkk
Dr2005
nenuandrei
040EC100
tuborgtnp
alex03bv
DAS 2011
romaniaetc
rich1974
FeroFan97
RwO
traian
razvan - trenuri
vanchorusebulgaria
TonyGFR
user dezactivat...
AndiCFR
rizelgeorgel2004
halmarius
Luna
cristyadaX
biokosmy
George33
Nk11
popovici
Marius
redeme
brandiburu
DPS
Cobra
ravers75
AlexD
alexandruh
DUAL
mi.tudor
Vitosa
bostanescu gigel
raoul
riciu
mihaiuc
Jhonyla
decward
sorinucu
The Legend
IonutChircu
RazvanCFR
VeV
SULZERUL 0733
Adrian78
pannonia express
iuli.hard
Scoop
alinx3330
jionutz
cont dezactivat .
razwy
Bobses
cont inactiv
bogdan srl
didi
didinul
Norbi
Axwell21
Marius Iulian
Ioni
ionutz72
ionutzzz
eu
Costin.H
CIM
Razvan
mureseanu_976
radu_nb1
marius_catalin84
Caravelle_Zg
stinky
silviubad
srazvi
gica38
mtk
Nesebar
Codrut1985
arianul
PrisecaruFlorin
AMX 97-0548-4
MariusM
lovekomotive
cortexedge
membru inactiv
stegaru
IonutCFR2009
avram
Ionutz
Vlad
Hurricane
cristi CFR
Horea
alex.alexus.tm
cristi ar
mardaryroby
orestte
COSTACHE MIHAIL
Lde 2100
myster2008
109 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5329
Data de inscriere : 30/10/2010

Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 16:36

bostanescu gigel a scris:
cate viscole adevarate am prins eu prin Baragan si nu sa rupt nici un fir.Se mai rupeau dar foarte rar cand viscolul era prea puternic.Inainte la CFR erau oameni destepti,se pleca din statii cu dubla tractiune electric+diesel tocmai ca sa se previna situatiile astea neprevazute......acum vai si amar,au dat afara multi cfr-isti,mecanicii au ramas singur in masina si rezultatele se vad........
Aveti dreptate. Anul trecut, in statia Obor, s-a incercat scoaterea unui plug pe o zapada mult mai mare decat ceea ce a fost in aceasta iarna si surpriza: nici nu s-a urnit.
Ca ati adus vorba de Baragan... pe magistrala 800, inainte nu existau prea mari intarzieri din cauza zapezilor deoarece existau pluguri pentru dezapezire.
Acum nustiu cat de mult se mai lucreaza la dezapezire, dar de fiecare data cand da o zapada mai consistenta, pe magistrala 800 se da peste cap traficul.

Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 30/03/2010

Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 19:57

adrian78hd a scris:
ionutz72 a scris:
adrian78hd a scris:
bostanescu gigel a scris:
cum sa rupa linia de contact vantu?nu a fost cine stie ce vant si am impresia ca acolo e linie de contact noua.......in sfarsit,traim in romania si asta ne ocupa tot timpu

Unii din pasageri au spus ca trenul a plecat cu 40 de mi intarziere si au mers incet si tot se opreau din 20 in 20 de min iar nasii au zis ca e locomotiva defecta..si au stat vreo 2 ore in Dor Marunt ..Nesimtirea si incompetenta continua la Cfr niste capete patrate indiferente de tot ce se intampla in doemniul feroviar..Ca fapt divers acum 2 sapramani s-a rupt 1824 in zona neutra de la Merisor 3 ore a durat ca sa il trage in Petrosani seful de tren nici statie nu avea..
Si ce s-ar fi rezolvat mai repede daca fi avut statie?! S-a rupt cupla sau carligul? Ca nu e totuna...
S-a remorcat trenul in parti sau cum? Sunt niste amanunte care conteaza inainte de a arunca cu pietre...
PS: la vant puternic se rupe firul de contact mai usor ca un fir de ata. Fie nou, fie el vechi...
Probabil ca mecanicul ala de se oprea din 20 in 20 min o fi vazut ca balanseaza firul de contact de la vant. Problema asta a pus-o careva?

A fost cupla fisurata mai multe nu stiu si s-a remorcat trenul pe bucati cu a doua masina de ajutor venita de la P2705..Eu tot nu inteleg de ce dureaza atat de mult pana se primesc atatea aprobari si multa birocratie plus ca statie Merisor se afla la 1km de zona neutra si se putea forma din nou trenul acolo pentru ca mai mult ca sigur o cupla de aer din cele 2 ar fi ramas functionala Sa mai precizez ca era duminica dupa vacanta studentiilor si majoritatea s-au dus la dube..Chestia cu statile a zis-o mecanicul si eu zic ca conteaza mai ales pe timp de ceata cum ia legatura mec cu seful de tren de la urma trenului?
Ideea era ca daca nu sti exact detalii sa nu arunci cu pietre. Asta pentru ca sunt multe aspecte care intra in problema si care conteaza..
Asa ca fapt divers,am o saptamana de cand la oprirea unui pesonal in gara, seful de tren mi-a spus ca are un calator decedat, si ca a anuntat SMURD-ul la 112. A venit SMURD-ul in 10 min.si l-a resuscitat 2ore pana a declarat decesul. Personalul a stat in gara astea 2 ore...si de ce: daca il resuscita, il ducea la un spital si totul era ok. Daca nu,il lasa pe loc si e chemata procuratura,etc. Caz in care se manevreaza vagonul si se da afara din tren pentru punerea la dispozitia procuraturii si pentru dezinfectare..Deci cine e vinovat? Evident ca e un caz aparte, dar cine nu stie povestea ce zice? Ui si la idiotul ala de IDM, a tinut 2 ore trenul in gara...nu stiu daca ai prins ideea...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 20:17

Un caz identic a mai fost inainte de craciun tot la brasov..
Nu am dat vine pe mecanic sau sef de tren m-am referit la intregul sistem care in unele cazuri are slabiciuni cam mari
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15506
Data de inscriere : 06/03/2009

Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 20:40

RazvanCFR a scris:
bostanescu gigel a scris:
cate viscole adevarate am prins eu prin Baragan si nu sa rupt nici un fir.Se mai rupeau dar foarte rar cand viscolul era prea puternic.Inainte la CFR erau oameni destepti,se pleca din statii cu dubla tractiune electric+diesel tocmai ca sa se previna situatiile astea neprevazute......acum vai si amar,au dat afara multi cfr-isti,mecanicii au ramas singur in masina si rezultatele se vad........
Aveti dreptate. Anul trecut, in statia Obor, s-a incercat scoaterea unui plug pe o zapada mult mai mare decat ceea ce a fost in aceasta iarna si surpriza: nici nu s-a urnit.
Ca ati adus vorba de Baragan... pe magistrala 800, inainte nu existau prea mari intarzieri din cauza zapezilor deoarece existau pluguri pentru dezapezire.
Acum nustiu cat de mult se mai lucreaza la dezapezire, dar de fiecare data cand da o zapada mai consistenta, pe magistrala 800 se da peste cap traficul.




Eu am surprins momentul cand acel Sulzer se chinuia sa tracteze acel plug in Obor. In prima zi nu au reusit.


Informaţii generale - Pagina 35 PC160019
Si in aceste poze se poate vedea Sulzerul cuplat cu plugul. Dar ningea foarte rau, si eu eram la o oarecare distanta!

Informaţii generale - Pagina 35 PC160020
####
Informaţii generale - Pagina 35 PC160021


Apoi la zapada urmatoare.....au reusit!!! Redau poza cu intreg mesajul!


----------------------------------------------------------------


Minune feroviara!!!! Au reusit cei din Bucuresti Obor, sa scoata plugul din Obor pe traseu! Astazi am fost special in revizia Obor, ca sa vad daca au reusit sa il scoata. Spre bucuria mea, plugul nu mai era acolo! Era la deszapezit pe magistrala 8oo intre Bucuresti si Fetesti, informatie obtinuta de la un lucrator din revizie . Randul trecut ,adica la zapada anterioara, nu au reusit sa il repuna in functiune. In poza se vede locul gol in care sta plugul, in dreapta acelei cabanute galbene ,in poza se vede acum un LDH in locul in care ar fi trebuit sa fie plugul .

Informaţii generale - Pagina 35 P1010001_01-1



Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5329
Data de inscriere : 30/10/2010

Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 21:25

Asta da stire placuta. Very Happy
Foarte bine din partea ceferistilor ca l-au scos la treaba.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15506
Data de inscriere : 06/03/2009

Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeMier 23 Feb 2011, 22:56

RazvanCFR a scris:
Asta da stire placuta. Very Happy
Foarte bine din partea ceferistilor ca l-au scos la treaba.

Da, dar asta s-a intamplat anul trecut. Anul acesta nu a fost mutat din loc.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 24 Feb 2011, 13:42

In vara lui 2009 veneam cu P 3001 de la Buc.Nord la PL.Vest. La Peris dupa cum bine stiti toate personalele care merg spre Ploiesti opresc la linia 1, dar mai sunt si trenuri A,R care tranziteaza gara tot pe linia 1 in loc sa treaca pe directa adica pe linia 2. Ajungem in Peris si dupa 10 min ne anunta nasa ca trebuie sa faca manevra cu trenu ca macazul de la iesire de pe linia 1 este blocat si nu poate trece trenul peste el. Asa ca ia statia in mana si incepe sa dea inapoi. Ne gareaza pentru 2 min la linia 4 dupa care ne punem in miscare mai deprate catre Ploiesti unde ajungem cu 20 min intarziere. De asta ce mai ziceti ca in 2003 linia a fost reabilitata.
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 30/03/2010

Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 24 Feb 2011, 14:20

Macazul ala are un motor,sigurante,etc care se mai si ard. Sau o piatra intre ac si contraac. Poate fiind departe de birou acel macaz, IDM o fi considerat ca castiga mai mult timp prin regararea trenului,decat sa mearga sa manevreze si asigure macazul pe teren.
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6557
Data de inscriere : 30/01/2011

Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 24 Feb 2011, 14:21

Lista sectiilor de cale ferata ce urmeaza a fi inchise

Bucuresti - Oltenita
Giurgiu - Bucuresti
Ploiesti - Slanic
Ploiesti - Maneciu
Pitesti - Curtea de Arges
Strehaia - Motru
Babeni - Alunu
Oravita - Iam
Oravita - Anina
Livezeni - Lupeni
Hunedoara - Simeria
Jebel - Liebling
Ionel - Carpinis
Dornisoara - Floreni
Husi - Crasna
Barlad - Falciu Nord
Medgidia - Negru Voda
Marasesti - Panciu

sursa CNCF CFR SA
Sus In jos
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5939
Data de inscriere : 14/04/2010

Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 24 Feb 2011, 14:50

INchise!!! Nici macar privatizate? Poate ca niste licitatii erau bune...chiar daca nu toate ar fii fost adjudecate d vreun operator....
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8388
Data de inscriere : 03/09/2010

Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 24 Feb 2011, 14:58

Inchise pentru traficul de calatori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 24 Feb 2011, 15:04

Razvan a scris:
INchise!!! Nici macar privatizate? Poate ca niste licitatii erau bune...chiar daca nu toate ar fii fost adjudecate d vreun operator....

Mai mult ca sigur pe sectile Hunedoara-Simeria si Lupeni-Petrosani nu va veni nici un operator privat pentru ca concurenta dubelor este foarte mare..
SI la o lege pentru protejarea transportului feroviar cand se vor gandi?


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Joi 24 Feb 2011, 15:23, editata de 1 ori
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6557
Data de inscriere : 30/01/2011

Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 24 Feb 2011, 15:13

Lista sectiilor de cale ferata in care se va reduce numarul trenurilor de calatori

Targoviste - Pietrosita
Videle - Giurgiu
Curtici - Arad
Jimbolia - Timisoara
Resita - Caransebes
Satu Mare - Halmeu
Mangalia - Constanta
pe anumite tronsoane se va ajunge la numarul minim de trenuri (4 trenuri pe zi)

sursa CNCF CFR SA
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5521
Data de inscriere : 14/07/2010

Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 24 Feb 2011, 15:35

adrian78hd a scris:
Razvan a scris:
INchise!!! Nici macar privatizate? Poate ca niste licitatii erau bune...chiar daca nu toate ar fii fost adjudecate d vreun operator....

Mai mult ca sigur pe sectile Hunedoara-Simeria si Lupeni-Petrosani nu va veni nici un operator privat pentru ca concurenta dubelor este foarte mare..
SI la o lege pentru protejarea transportului feroviar cand se vor gandi?

O astfel de lege este imposibila conform reglementarilor europene. Nu ai dreptul sa umbli asupra liberei concurente intre diversi furnizori de servicii decat daca ai justificari foarte, foarte serioase. Si UE nu va accepta niciodata favorizarea unui tip de transport in fata altuia. Mai ales ca transportul feroviar este mult mai puternic subventionat ca cel rutier.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 24 Feb 2011, 15:52

mihaiuc a scris:
adrian78hd a scris:
Razvan a scris:
INchise!!! Nici macar privatizate? Poate ca niste licitatii erau bune...chiar daca nu toate ar fii fost adjudecate d vreun operator....

Mai mult ca sigur pe sectile Hunedoara-Simeria si Lupeni-Petrosani nu va veni nici un operator privat pentru ca concurenta dubelor este foarte mare..
SI la o lege pentru protejarea transportului feroviar cand se vor gandi?

O astfel de lege este imposibila conform reglementarilor europene. Nu ai dreptul sa umbli asupra liberei concurente intre diversi furnizori de servicii decat daca ai justificari foarte, foarte serioase. Si UE nu va accepta niciodata favorizarea unui tip de transport in fata altuia. Mai ales ca transportul feroviar este mult mai puternic subventionat ca cel rutier.

Ma refeream ca s-ar mai putea imputina licentele pe unele rute si se poate controla orarul dubelor dar majoritatea firmelor sunt conduse de bosi din MT..
Mai era si chestia ca Operatori feroviari cumpara combustibil cu taxa de drum inclusa in pret..
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informaţii generale - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 35 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: