Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informaţii generale

In jos 
+105
Laur
kristi kkk
Dr2005
nenuandrei
040EC100
tuborgtnp
alex03bv
DAS 2011
romaniaetc
rich1974
FeroFan97
RwO
traian
razvan - trenuri
vanchorusebulgaria
TonyGFR
user dezactivat...
AndiCFR
rizelgeorgel2004
halmarius
Luna
cristyadaX
biokosmy
George33
Nk11
popovici
Marius
redeme
brandiburu
DPS
Cobra
ravers75
AlexD
alexandruh
DUAL
mi.tudor
Vitosa
bostanescu gigel
raoul
riciu
mihaiuc
Jhonyla
decward
sorinucu
The Legend
IonutChircu
RazvanCFR
VeV
SULZERUL 0733
Adrian78
pannonia express
iuli.hard
Scoop
alinx3330
jionutz
cont dezactivat .
razwy
Bobses
cont inactiv
bogdan srl
didi
didinul
Norbi
Axwell21
Marius Iulian
Ioni
ionutz72
ionutzzz
eu
Costin.H
CIM
Razvan
mureseanu_976
radu_nb1
marius_catalin84
Caravelle_Zg
stinky
silviubad
srazvi
gica38
mtk
Nesebar
Codrut1985
arianul
PrisecaruFlorin
AMX 97-0548-4
MariusM
lovekomotive
cortexedge
membru inactiv
stegaru
IonutCFR2009
avram
Ionutz
Vlad
Hurricane
cristi CFR
Horea
alex.alexus.tm
cristi ar
mardaryroby
orestte
COSTACHE MIHAIL
Lde 2100
myster2008
109 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
didi

didi


Numarul mesajelor : 635
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6569
Data de inscriere : 28/09/2009

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeDum 04 Iul 2010, 23:18

Podul a cazut acum cativa ani cred ca in 2007 .Podul cu firul 1 a cazut in rau iar podul cu firul 2 s-a inclinat.In urma reparatiilor doar firul 2 s-a redeschis iar in dreptul localitatii putna seaca a fost montat un macaz intre firul 1 si firul 2.Cu timpul podul cu firul 2 s-a avariat ajungand sa se circule cu 15 km la ora pe pod iar de curand am vazut ca au aparut afise in care fusesera alocate fonduri europene.Nu stiu daca si firul 1 va fi reconstruit.Sa speram ca da
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 30/03/2010

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeMar 06 Iul 2010, 13:15

Citat :
Modificări temporare în circulaţia unor trenuri pentru proiect pasaj rutier Basarab
CFR Călători informează că în zilele de 05/06, 06/07, 07/08, 08/09 iulie 2010, între orele 00.05 – 04.20, din cauza lucrărilor la Pasajul Rutier Denivelat Superior Basarab – proiect derulat de Primaria Capitalei, staţia Gara de Nord nu este operabilă, din această cauză unele trenuri de călători vor pleca/ sosi din/ în staţii adiacente, după cum urmează:

Ø în zilele de 05, 06, 07, 08 iulie 2010, trenul Intecity 594 Caransebeş – Bucureşti Nord, va avea sosirea în staţia Bucureşti Basarab în loc de staţia Bucureşti Nord (Gara de Nord Bucureşti);

Ø în zilele de 05/06,06/07,07/08,08/09 iulie 2010, trenul Rapid 375-2 «Pannonia» Budapesta - Bucureşti Nord, va avea sosirea în staţia Bucureşti Basarab în loc de staţia Bucureşti Nord (Gara de Nord Bucureşti);

Ø în zilele de 06,07,08,09 iulie 2010, trenul Rapid 10989 Bucureşti Nord – Mangaliava circula ca tren Rapid 13989/-2, cu plecare din staţia Chitila la ora 01.31 şi sosire in Mangalia la ora 07.39 cu opriri în staţiile: Bucureşti Băneasa, Feteşti, Constanţa, staţiuni de pe litoral, urmând ca între staţiile Bucureşti Nord şi Bucureşti Băneasa, călătorii să fie preluaţi cu autobuze.


Aşadar, călătorii care şi-au luat bilet la trenul Rapid 10989/13989 Bucureşti Nord – Mangalia, se vor prezenta în staţia Bucureşti Nord la BIROUL DE INFORMAŢII (vizavi de panourile de afişare cu sosiri/ plecări trenuri) până la ora 01.45 (ora de plecare a trenului înscrisă pe bilet), pentru a fi conduşi de un reprezentant CFR la autobuzul care îi va transporta pe relaţia Bucureşti Nord – Bucureşti Băneasa.
În staţia Bucureşti Băneasa călătorii se vor îmbarca în trenul Rapid 13989/-2 care circulă până la Mangalia (sos. 07.39).
Rugăm călătorii să urmărească mesajele transmise prin megafon în staţia Bucureşti Nord.


Ø în zilele de 05/06,06/07,07/08,08/09 iulie 2010, trenul Rapid 375-2 «Pannonia» Budapesta - Bucureşti Nord va avea oprire şi în staţia Chitila, pentru detaşarea grupei de vagoane de la Curtici pentru Mangalia, care va forma trenul Rapid 13989/-2 pentru relaţia Chitila – Bucureşti Băneasa – Mangalia, în zilele de 6,7,8,9 iulie 2010;

Ø in data de 08/09 IULIE 2010,trenul 12003/-2 Ungheni Prut – Giurgiu Nord va circula ca tren 13003/13003/-2, pe RUTA OCOLITA Ungheni Prut – Iasi – Pascani – Buzau – Ploiesti Sud – Chitila – Pajura (linia 700) – Ram Pajura – Bucuresti Baneasa – Ram Pajura – Bucuresti Triaj Post 17 – Bucuresti Noi Gr. C - Chiajna – Videle – Radulesti – Giurgiu Nord – Ruse cu sosire in statia Ungheni Prut HM la ora 18.29 si plecare din Giurgiu Nord la ora 06.39

Ø In data de 06/07 iulie 2010,trenul 1014/-1, Giurgiu Nord – Ungheni Prut Hm va circula pe ca tren 12014/12014/-1, pe RUTA OCOLITA Ruse – Giurgiu Nord – Radulesti – Videle – Chiajna –Bucuresti Noi Gr. C – Bucuresti Triaj Post 17 – Ram Pajura – Bucuresti Baneasa – Ram Pajura – Pajura (linia 700) – Chitila– Ploiesti Sud – Buzau– Faurei – Tecuci - Barlad– iasi – Nicolina - Ungheni Prut Hm cu sosire in statia Giurgiu Nord la ora 01.25 si plecare din statia Ungheni Prut Hm la ora 13.12

Ø In data de 05/06 iulie 2010,trenul 1015/-2, Ungheni Prut Hm - Giurgiu Nord va circula ca tren 13015/13015/-2, pe RUTA OCOLITA Ungheni – Nicolina Prut Hm – Iasi - Pascani Triaj H – Buzau– Ploiesti Sud – Chitila–– Pajura (linia 700) Ram Pajura - Bucuresti Baneasa –Ram Pajura – Bucuresti Triaj Post 17–Bucuresti Noi Gr. C – Chiajna – Videle – Radulesti – Giurgiu Nord – Ruse cu sosire in statia Ungheni Prut Hm la ora 16.39 si plecare din statia Giurgiu Nord la ora 04.05

Sursa http://www.cfrcalatori.ro/1665
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
marius_catalin84


Numarul mesajelor : 579
Reputatie : 6195
Data de inscriere : 23/08/2009

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeMar 06 Iul 2010, 21:35

podul de la Putna Seaca a fost avariat la inundatiile din 2005
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
marius_catalin84


Numarul mesajelor : 579
Reputatie : 6195
Data de inscriere : 23/08/2009

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeMier 07 Iul 2010, 18:52

Informaţii generale - Pagina 18 DSC00243
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
marius_catalin84


Numarul mesajelor : 579
Reputatie : 6195
Data de inscriere : 23/08/2009

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeMier 07 Iul 2010, 18:53

Informaţii generale - Pagina 18 DSC00242
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8671
Data de inscriere : 19/04/2009

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 08 Iul 2010, 20:04

Trenurile personale de pe magistrala Iasi-Dorohoi operate de REGIOTRANS de acum inainte vor merge pana la Dorohoi si nu pana la Trusesti!!!!

P 14911 Iasi-Dorohoi
P 14913 Iasi-Dorohoi
P 14915 Iasi-Dorohoi
P 14917 Iasi-Dorohoi
P 14919 Iasi-Dorohoi
P 14912 Dorohoi-Iasi
P 14914 Dorohoi-Iasi
P 14916 Dorohoi-Iasi
P 14918 Dorohoi-Iasi
P 14920 Dorohoi-Iasi
Sus In jos
Marius Iulian

Marius Iulian


Numarul mesajelor : 323
Varsta : 35
Localizare : Brasov / Galati
Reputatie : 6286
Data de inscriere : 29/08/2008

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeMar 13 Iul 2010, 11:41

Redeschidere circulaţie între staţiile Barboşi - Şendreni, judeţul Galaţi
13-07-2010
CFR Calatori informeaza ca, ieri, 12.07.2010, la ora 18.45 s-a reluat traficul feroviar pe secţia de circulaţie Tecuci - Barboşi, între staţiile Barboşi - Şendreni (firul I şi II).

Astfel, începând de ieri, de la ora 18.45, toate trenurile de călători care au suferit modificări şi-au reluat normal circulaţia (după orariile şi relaţiile iniţiale), în condiţii de siguranţă pe ruta directă Tecuci - Barboşi, cu restricţii de viteză de 5 Km/h.

Vă reamintim că, din cauza calamităţiilor naturale produse la sfârşitul lunii iunie pe raza Regionalei CF Galaţi, secţia de cale ferată Tecuci - Barboşi a fost închisă între staţiile Barboşi - Şendreni, deoarece debitul râului Siret a crescut peste cota normală şi a inundat cele două fire de circulaţie în zona Km 309-000+304+000.
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7107
Data de inscriere : 28/03/2009

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeMar 13 Iul 2010, 13:35

Un articol interesant in ziarul local TIMPOLIS: (8.07.2010-11.07.2010)

Estacadă C.F.R. – bani pentru „proiecte SF”, la Timişoara


Deşi o bună parte din drumurile din municipiu sunt într-o stare jalnică, Municipalitatea timişoreană continuă să investească sume considerabile în studii de fezabilitate pentru proiecte de infrastructură irealizabile acum. Ultima iniţiativă în acest sens este un studiu de fezabilitate pentru realizarea unei estacade C.F.R. care să unească Gara de Nord cu cea de Est. Valoarea investiţiei – aproape 600 de milioane de euro – îi face pe unii consilieri locali să afirme că un asemenea proiect nu are cum să fie realizabil în următorii 20 de ani. Şi, în aceste condiţii, realizarea unui studiu de fezabilitate costisitor este complet inutilă.

Cu tot scandalul iscat la ultima şedinţă de plen, Consiliul Local Timişoara a votat o hotărâre prin care se aprobă un studiu de prefezabilitate pentru realizarea unui obiectiv care, în condiţiile actuale, pare de domeniul fantasticului. E vorba despre ridicarea liniei C.F.R. care traversează Timişoara pe o estacadă, între staţiile Timişoara Nord şi Timişoara Est. Proiectul e unul nerealist prin valoarea sa care, mai ales în actualul context, e fabuloasă : 2,4 miliarde de lei, adică aproape 600 de milioane de euro. Evident că, la un asemenea preţ, valoarea studiului de fezabilitate, care se calculează de obicei ca un procent din valoare proiectului, probabil că este şi ea una astronomică. „Probabil”, pentru că deşi consilierii locali au cerut valoarea acestui studiu, preţul nu le-a fost comunicat, deşi Hotărârea de Consiliu Local a fost aprobată. „Le-am cerut să comunice valoarea studiului, lucru care nu s-a întâmplat până în prezent”, spune consilierul local Adrian Pau.

Argumentaţia acestui proiect, cu termen nedefinit de realizare, e că, în lipsa sa, „efectele negative se vor cumula în timp datorită creşterii traficului auto, ducând la micşorarea vitezei de circulaţie, la formarea cozilor de aşteptare şi, în final, la blocarea circulaţiei între partea de nord şi de sud a Municipiului Timişoara”, lucru care se întâmplă şi în prezent. În plus, la şedinţa de plen a Consiliului Local au fost numeroase puncte de vedere ale consilierilor legate de faptul că acest proiect nu e realizabil. „Din partea Ministerului Transporturilor nu există niciun fel de decizie definitivă cu privire la posibilitatea existenţei într-un viitor apropiat a unei centuri feroviare pentru municipiul Timişoara. Valoarea proiectului este de 600 milioane de euro, probabil că nici în vremea copiilor noştri nu vor fi bani pentru un asemenea proiect. Am nişte reţineri faţă de oportunitatea unor astfel de studii în prezent”, a spus la şedinţa de plen consilierul local Ciprian Jichici. Mai mult, în aceeaşi şedinţă, s-a menţionat şi faptul că nu se ştie sigur dacă unul dintre beneficiarii direcţi ai lucrării – C.F.R. – , ştie despre acest proiect sau e de acord cu el. Totuşi, primarul Gheorghe Ciuhandu s-a declarat în favoarea acestui studiu, legat de un proiect despre care el însuşi nu ştie cu siguranţă când se va realiza : “Lucrarea e făcută şi chiar dacă nu se finalizează sau nu se finanţează acum, este un bun făcut care poate fi folosit ulterior pe alte surse de finanţare”.
Alte argumente aduse în aceeaşi şedinţă, în favoarea aceluiaşi proiect, e că “estacadele există în lume de peste 80 de ani”. Consilierul local Adrian Pau susţine că nu a fost deloc convins de aceste argumente. “Acest proiect pur şi simplu nu are cum să fie unul real în următorii 20 de ani. Iar acel studiu de fezabilitate pare, în acest context, făcut ca să ia cineva nişte bani. Se fac tot felul de «S.F.»-uri la propriu şi la figurat pentru nişte proiecte despre care se ştie sigur că nu vor fi bani niciodată – cu transport intermodal, cu vaporul, cu avionul”.

De altfel, tot la ultima şedinţă a Consiliului Local, valoarea studiilor de fezabilitate pentru diferite proiecte a stârnit controverse, întrucât o serie de consilieri au remarcat că unele devize şi facturi pentru acest gen de lucrări sfidează orice logică. “Am nişte reţineri legate de sumele puse în discuţie. Trec peste faptul că o singură firmă se ocupă de aceste studii, cu o excepţie. Pentru un studiu la o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi s-a plătit 7.300 de lei, iar pentru un studiu de 400 de metri pătraţi se plătesc 32.750 de lei. În condiţiile în care preţul proiectului la studiul de 32.000 de lei este la jumătate din preţul proiectului la studiul de 7.300 de lei. (...) Cheltuiala cu studiul de fezabilitate ajunge la 16% din valoarea investiţiei. Este o investiţie de 205.000 de lei, pentru care se dau 32.000 de lei numai pe studiul de fezabilitate. Nu mi se pare normal să plătim până la 16% din valoarea proiectului numai pentru un studiu”, a declarat consilierul local Ciprian Jichici.
În acest sens, o serie de consilieri locali au susţinut în aceeaşi şedinţă că o valoare a unui studiu de fezabilitate nu ar trebui să treacă de procentul de 7% din valoarea unui proiect şi că, fiind de acord cu plata unor studii de fezabilitate ce însumează 15 - 16% din valoarea unui proiect se legalizează o chestiune anormală.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9707
Data de inscriere : 02/11/2008

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeMier 14 Iul 2010, 20:13

Conform ultimelor actualizari ale CNCFR SA a fost deschisa sectia Dornesti - Gura Putnei - Putna.

Au fost inchise în data de 12.07.2010, din cauza inundaţiilor:

Secţia de circulaţie Zorleni - Falciu, între staţiile Falciu - Falciu Nord, nivelul crescut al râului Prut până la talpa traversei. Linia a fost închisă la ora 13.00.

II. Secţii de cale ferată închise în data de 30.06.2010, din cauza inundaţiilor:

2. Pe secţia de circulaţie Dărmăneşti - Floreni, între staţiile Prisaca Dornei - Câmpulung Est, au fost distruse culeele de la podul de cale ferată de la km 57+700, spălarea pilei 4 la podul de la km 63+697. Linia a fost închisă la ora 01.00.



III. Secţii de circulaţie închise în data de 28.06.2010, din cauza inundaţiilor:

3. Pe secţia de circulaţie Siculeni - Adjud, între staţiile Lunca de Mijloc - Ghimeş, în zona km 112+550 - 112+650 apele râului Trotuş au erodat malul drept până la traverse, şi există pericol de prăbuşire şi de rupere a liniei. Linia a fost închisă la ora 15.15.

4. Pe secţia de circulaţie Dărmăneşti - Păltinoasa, între staţiile Dărmăneşti - Cacica (secţie neinteroperabilă, închiriată), linia de cale ferată a fost inundată. Linia a fost închisă la ora 19.00.

5. Pe secţia de circulaţie Ploieşti - Suceava Nord - Vicşani, între staţiile Suceava Nord - Dărmăneşti şi Milişăuţi - Dorneşti terasamentul căii ferate a fost spălat sau rupt, iar suprastructura distrusă pe mai multe porţiuni, şi anume: de la km 451+000 - 452+000, la podeţul de la km 452+941, în zona km 453+200 - 453+500, în zona km 466+100 - 466+300, în zona km 466+225 - 466+300, podeţ colmatat la km 466+302, linie inundată la km 473+970-474+150 şi în zona podului de la km 476+089 culee răsturnată şi terasament distrus pe o porţiune de 50 m înainte şi după pod. Linia a fost închisă la ora 20.30.

6. Pe secţia de circulaţie Vama - Moldoviţa, între staţiile Vama - Moldoviţa (secţie neinteroperabilă, închiriată), linia de cale ferată a fost inundată. Linia a fost închisă la ora 21.50.



IV. CFR SA menţine RESTRICŢII DE VITEZĂ (RV) impuse pe următoarele secţii de cale ferată.

1. Pe secţia de circulaţie Barboşi - Tecuci, se circulă cu restricţie de viteză de 5 km/h între staţiile Barboşi - Şendreni.

2. Pe secţia de circulaţie Leţcani - Dorohoi, se circulă cu restricţie de viteză de 10 km/h între staţiile Ungureni - Dorohoi (secţie neinteroperabilă, închiriată).

3. Pe secţia de circulaţie Dorneşti - Nisipitu, se circulă cu restricţie de viteză de 10 km/h între staţiile Dorneşti - Rădăuţi.

4. Pe secţia de circulaţie Bucureşti - Timişoara, se circulă cu restricţie de viteză de 20 km/h între staţiile Teregova - Armeniş.

5. Pe secţia de circulaţie Bacău - Bicaz, se circulă cu restricţie de viteză de 15 km/h între staţiile între staţiile Podoleni - Roznov.

6. Pe secţia de circulaţie Leorda - Dorohoi, se circulă cu restricţie de viteză de 10 km/h între staţiile Leorda – Dorohoi (secţie neinteroperabilă, închiriată.

7. Pe secţia de circulaţie Paşcani - Iaşi, se circulă cu restricţie de viteză de 30 km/h între staţiile Paşcani - Ruginoasa.

8. Pe secţia de circulaţie Ploieşti - Vicşani, se circulă cu restricţie de viteză de 30 km/h între staţiile Faraoani - Valea Seacă, cu restricţie de viteză de 30 km/h între staţiile Liţeni - Vereşti şi cu restricţie de viteză de 50 km/h între staţiile Dorneşti – Vicşani.

9. Pe secţia de circulaţie Bucureşti - Galaţi, se circulă cu restricţie de viteză de 5 km/h între staţiile Barboşi - Şendreni şi cu restricţie de viteză de 5 km/h între staţiile Barboşi - Fileşti (firul I şi firul II).

10. Pe secţia de circulaţie Dărmăneşti - Floreni, se circulă cu restricţie de viteză de 30 km/h între staţiile Vama - Prisaca Dornei.

11. Pe secţia de circulaţie Tecuci - Iaşi, se circulă cu restricţie de viteză de 70 km/h între staţiile Bălteni - Bârzeşti.

12. Pe secţia de circulaţie Bacău - Bicaz, se circulă cu restricţie de viteză de 30 km/h între staţiile Piatra Neamţ - Bistriţa Neamţ şi Bistriţa Neamţ - Pângăraţi şi cu 15 Km/h între staţiile Podoleni - Roznov.

13. Pe secţia de circulaţie Siculeni - Adjud, se circulă cu restricţie de viteză de 15 km/h între staţiile Mihăileni - Nădejdea, cu restricţie de viteză de 20 km/h între staţiile Oneşti - Tg. Ocna şi cu restricţie de viteză de 50 km/h între staţiile Siculeni -Mădăraş Ciuc.



V Secţii de circulaţie REDESCHISE:

1 Pe secţia de circulaţie Dorneşti - Nisipitu, traficul feroviar a fost redeschis între staţiile Gălăneşti - Gura Putnei în data de 29.06.2010.

2. Pe secţia de circulaţie Ploieşti - Vicşani, traficul feroviar a fost redeschis între staţiile Adjud - Pufeşti în data de 27.06.2010, iar între staţiile Lespezi – Dolhasca în data de 28.06.2010.

3. Pe secţia de circulaţie Siculeni - Adjud, traficul feroviar a fost redeschis între staţiile Palanca - Simbrea în data de 27.06.2010, iar între staţiile Ghimeş - Palanca în data de 28.06.2010.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6377
Data de inscriere : 20/08/2009

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeMier 14 Iul 2010, 22:36

Nici nu ma mira de ce se circula cu 15 km/h intre Podoleni si Roznov, la cum arata linia, parca au trecut tancurile peste ea. Acum ca vine si canicula zici ca e un traseu de cale ferata din Namibia. Oricum de remarcat ca trenurile ajung la timp in gara din Roznov, cu mici intarzieri. 509 in cativa ani o sa ajunga nasol de tot daca nu se aloca fonduri pt modernizarea ei.
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7012
Data de inscriere : 25/04/2010

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeMier 14 Iul 2010, 23:08

cristi,frate,dar intre Bistrita neamt si Pingarati nu era restrictie pana acum cateva zile,de cand e in vigoare restrictia?singura restrictie era intre Neamt - Bistrita Neamt
Cat despre Roznov Podoleni voi observa situatia saptamana viitoare cand o intind iar un pic la plimbare
Sus In jos
Bobses

Bobses


Numarul mesajelor : 46
Varsta : 52
Localizare : Iasi
Reputatie : 5431
Data de inscriere : 08/03/2010

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeMar 20 Iul 2010, 16:11

S-a terminat (deocamdată) cu transportul feroviar privat pe secțiile Dărmănești - Gura Humorului (Păltinoasa), Dornești - Putna și Vama - Moldovița. Secțiile au fost înapoiate CNCFR-ului. Smile
Sus In jos
http://www.feroviarul.ro
Marius Iulian

Marius Iulian


Numarul mesajelor : 323
Varsta : 35
Localizare : Brasov / Galati
Reputatie : 6286
Data de inscriere : 29/08/2008

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeMar 27 Iul 2010, 09:59

Acţiune de control pe trenurile Bucureşti - Constanţa - astazi, 26 iulie 2010
a scris:
CFR Călători informează că astăzi, 26 iulie 2010, inspectorii din cadrul companiei cu sprijinul Poliţiei de Transport Feroviar au organizat o acţiune de combatere a călătoriei fără bilet în cinci trenuri de călători care circulă pe relaţia Bucureşti – Constanţa.  Acţiunea s-a încheiat prin depistarea a 473 de călători fără legitimaţii de călătorie, cărora li s-au eliberat bilete în tren în valoare de 5.474 lei.

Astfel de acţiuni se vor organiza şi pe viitor, în special pe perioada sezonului estival, avâd ca scop oferirea unor condiţii cât mai civilizate de călătorie cu trenul şi combatarea călătoriei frauduloase.

În conformitate cu condiţiile generale de transport pe calea ferată, se pot procura bilete de la personalul de tren, în cazul în care călătorii se urcă în tren din puncte de oprire unde nu există personal cu atribuţii de vânzare a legitimaţiilor de călătorie (cu condiţia ca pasagerii să se prezinte imediat la personalul de tren). În celelalte cazuri se pot procura legitimaţii de călătorie în tren cu plata unui tarif de taxare în tren, care este mai mare decât tariful de la casele de bilete.

De asemenea, călătorii îşi pot cumpăra biletele:
cu anticipaţie de până la 30 de zile, atât de la casele de bilete din majoritatea gărilor din ţară, cât şi de la agenţiile de voiaj CFR (inclusiv în cele de pe litoral). În aceste situaţii se acordă şi reduceri între 5-13% în funcţie de perioada de anticipaţie la achiziţionare.
online de pe site-ul companiei www.cfrcalatori.ro (bilete cu preţ întreg, bilete la tarif pentru copii, elevi şi studenţi, biletul dus-întors cu reducere de 10%, oferta “Minigrup 2-5”, cu rezervarea locurilor).
de la automatele instalate în staţiile Bucureşti Nord, Constanţa şi Mangalia (bilete în trafic intern, la tarif preţ întreg, la tarif pentru copii, elevi şi studenţi, biletul dus-întors cu reducere de 10%, oferta “Minigrup 2-5”, cu rezervarea locurilor la vagoane clasă, de dormit, cuşetă şi Business).
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8671
Data de inscriere : 19/04/2009

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 29 Iul 2010, 12:37

Dupa cum se vede cred ca SC FEROTRANS TFI SRL IASI da faliment !!!

Toate sectiile operate de el (Vama - Moldovita ; Dornesti - Putna ; Suceava - Cacica - Paltinoasa) a fost date inapoi la CFR calatori. !!!

CFR calatori momentan mentine inchis liniile sus mentionate din cauza ca inundatiile din 2010 au afectat infrastructura liniilor !!!
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6469
Data de inscriere : 31/08/2009

Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitimeVin 30 Iul 2010, 18:03

Una rece , alta calda:

CFR Călători informează că din cauza imposibilităţii reluării traficului pe linia de cale ferată Oneşti – Târgu Ocna (secţia de circulaţie Adjud – Comăneşti) care a fost acoperită de ape marţi, 27 iulie 2010, sunt anulate următoarele trenuri de călători începând de mâine, 29 iulie 2010 şi până la redeschiderea circulaţiei, după cum urmează:

trenuri anulate numai pe distanţa Oneşti – Ghimeş
Ø Personalul 5211 Ploieşti Sud – Oneşti – Ghimeş este anulat numai pe distanţa Oneşti – Ghimeş
Ø Personalele 5203 şi 5205 Ghimeş – Oneşti – Mărăşeşti sunt anulate pe distanţa Ghimeş – Oneşti
Ø Personalele 5204, 5202 şi 5131 Mărăşeşti – Oneşti – Ghimeş sunt anulate numai pe distanţa Oneşti – Ghimeş
Ø Personalul 5314 Ghimeş – Oneşti – Buzău este anulat numai pe distanţa Ghimeş – Oneşti
Ø Personalul 5214 Ghimeş – Oneşti – Mărăşeşti este anulat numai pe distanţa Ghimeş – Oneşti şi circulă întârziat pe distanţa Oneşti – Mărăşeşti

trenuri anulate numai pe distanţa Oneşti – Comăneşti
Ø Personalul 5213 Mărăşeşti – Oneşti – Comăneşti este anulat numai pe distanţa Oneşti – Comăneşti
Ø Personalul 5212 Comăneşti – Oneşti – Mărărşeşti este anulat numai pe distanţa Oneşti – Comăneşti şi circulă întârziat pe distanţa Oneşti – Mărăşeşti
Ø Personalele 5311 şi 5312 Buzău – Oneşti – Comăneşti şi retur sunt anulate numai pe distanţa Oneşti – Comăneşti

trenuri anulate pe relaţia Mărăşeşti – Comăneşti
Ø Acceleratul 1767 Mărăşeşti – Comăneşti, începând cu data de 29 iulie 2010
Ø Acceleratul 1768 Comăneşti – Mărăşeşti, începând cu data de 30 iulie 2010
Ø Personalele 5133 şi 5132 Mărăşeşti – Comăneşti şi retur

Mulţumim călătorilor pentru înţelegere şi îi rugăm ca înainte de efectuarea călătoriei să se informeze despre circulaţia trenurilor din zonele afectate de inundaţii în staţiile CFR, la telefon 021/9521.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informaţii generale - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Informaţii generale   Informaţii generale - Pagina 18 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informaţii generale
Sus 
Pagina 18 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: