|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
stinky
Numarul mesajelor : 256 Varsta : 37 Localizare : Jimbolia,Timis Reputatie : 5875 Data de inscriere : 25/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 12:38 | |
| Si daca eu am spus ca patronii firmelor private sunt mana in mana cu cei din minister,iar aceia fac parte laolalta din actinariatul firmelor private,Atunci ce nu s-a inteles?....Odata ce aceia ce is in administratia CFR Marfa si Calatori,is actionari la firme private de transport,automat ca isi fac profitabile firmele si-i doare fix undeva de ce se intampla cu patrimoniul statului.....de ce sa suferim noi angajatii CFR doar ptr ca altii isi fac buzunarul gros de pe urma statului?de ce sa sufere populatia ca ceea ce e faut din banii lor,se duce de rapa?oare nu se gandeste nimeni ca miile de vagoane,locomotive,kilometii de cale ferata is facute din munca si banii populatiei?....de aia incurajam transportul privat,ca cel de stat sa se duca naibii,banii publici sa zboare in vant,iar unii sa se aleaga cu burta mare,ca deah,au bani......asa s-a dus si flota maritima,Ceausescu a construit totul in tara asta din productia poporului,iar unii au vandut totul pe nimic....si noi acuma suntem bucurosi,incurajam sa apara si altii mult mai multi!!!Pacat..... |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 13:28 | |
| Sa vina DB sa cumpere si CFR Marfa si CFR Calatori, doar daca avem parte de mentalitatea unor adevarati manageri se mai pot schimba unele lucruri. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 15:01 | |
| din pacate DB a fost odata in Romania si a spus ca nu este interesata sa cumpere CFR Marfa si CFR Calatori .Mai degraba Austrieci am auzit.. |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6203 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 15:29 | |
| De ce intotdeauna solutia de salvare e privatizarea?Nu pot sa cred ca companii vitale economiei nationale sunt in dificultate financiara,iar dupa privatizare sunt pe plus.Exemplele sunt multiple:Romtelecom,Electrica,Distrigaz,etc care dupa ce se aflau intr-o situatie critica si au gasit salvarea prin privatizare.De multe si politicul dirijeaza acest mers al companiilor de stat care prin urma acestui proces de intrainare se urmareste obtinerea unor comisoane (cazul Petrom).O sa se ajunga ca in cazul slovacilor care s-au trezit si se chinuie sa rascumpere fostele companii de stat. CFR-ul e un caz dificil in economia romaneasca , proasta gestionare a acestei companii , urmata de divizarea nejustificata in regionale a dus la o scadere continua in ultimii 20 ani.Bataia de joc cu care si au tratat calatorii,in acest sens vreau sa va dau un exemplu:pe acceleratele Iasi-Timisoara Nord caseritele de la agentii si din gari dadeau locurile de doua ori (pentru o ciocolata primita),iar in tren se ajungea la situatii imposibile datorita acestui fapt. In prezent trenuri sunt,dar nu mai sunt calatori,majoritatea beneficiaza de o reducere sau de o gratuitate.Pana vin banii de la stat pentru pensionari,elevi,studenti,veterani,revolutionari,etc. datoriile se tot acumuleaza si duce la situati imposibile ca cea din prezent.Calatorii pusi in asemenea situatie ca cea prezentata mai sus greu se mai reintorc preferand alte mijloace de transport. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 15:34 | |
| sunt trenuri .dar cum sa fie calatori daca trenul circula ca melcu si conditiile din tren sunt ........stiti voi. |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 15:47 | |
| Corect, cati credeti voi ca aleg trenul ca mjloc de transport doar ca le place trenul, sa fim serios, badea X cand tre sa ajunga la nepotii sai se uita intai in buzunar si apoi cu ce sa mearga. Daca mai sta in Satu Mare si vede ca la tren face n ore pana la Bucuresti, il apuca acolo Anul Nou, o ia la autocar sau ce gaseste. Eu de exemplu daca vreau sa ajung la Bucuresti pot sa fac si 3 ore noaptea daca conduc ca un dement. Trenul face 6 ore, deci dublu. Daca ma duc singur cu masina nu e rentabil, pt dus intors trebuie sa pun benzina de 250 de lei, dar daca mai iau o persoana cu mine e foarte rentabil. Deci rational vorbind trenul iese din ecuatie. Daca in schimb toata gasca de ..... ar investi in infrastructura si pe M 500 viteza de croaziera ar fi undeva pe la 120 km/h, as face si cu trenul 3-4 ore si atunci se merita si pretul biletului, nu mi s-ar mai parea nici scaunele din AVA Express inconfortabile, dar intotdeauna va exista un "daca"
Off-topic un link catre o emisiune Bahn Tv, sa vedeti viteze pe o linie secundara in Germania Bahn Tv - In Fahrt |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6553 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 16:14 | |
| - Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
- sunt trenuri .dar cum sa fie calatori daca trenul circula ca melcu si conditiile din tren sunt ........stiti voi.
La ce conditii te referi????Tu cand ai mers cu trenul ultima oara???? In vagon ma refer....?De ce Dumnezeului romanul asta GENERALIZEAZA aiure si fara rost cateva aspect....izolate????? Sunt cateva rute doar unde inca mai sunt vagoane vechi. Dar in rest,...scuze ....esti depasit de situatie! De exemplu de la Galati orice personal are in compunere fie etajate modernizate care au AC, incalzire foarte buna plus prize 220v functionale sau vagoane 20-55 si 19-55 sau 19-54 si 20-54. Majoritatea pe care-i aud: ,,conditiile din tren,....conditiile din tren...!" Dar ce-ati vrea fratilor????Jacuzzzy???? Maseuza thailandeza???? Paji care sa va apre de muste vara???? Cadane care sa va danseze pe ritmuri orientale??? Gin tonic sau bourbon cu gheata si umbrelute????? Mai frate, o categorie de romani vor daca s-ar putea peste noapte sa se schimbe totul la 180 grade cat ai bate din palme, zau! Unii parca-s batuti in cap. Ultima oara am fost la Barlad cu vagoane salon 21-47 parca, vechi de cand mama fata mare....Omule muream de cald in ele in conditiile in care afara erau -10 grade! Ce conditii invoci la tren???? Explica,....vagoane noi pe IC si Rapid, si pe Accelerate la fel vagoane modernizate si cateva noi pana si pe personal incep sa se schimbe vagoane. Dar repet, NU PESTE NOAPTE.
Ultima editare efectuata de catre Onofrei Sergiu-Gabriel_33 in Dum 12 Dec 2010, 16:16, editata de 1 ori |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 16:16 | |
| vino pe 202 sau pe 200 si mai vorbim
Ultima editare efectuata de catre Drula_Marius_Gabriel_1962 in Dum 12 Dec 2010, 16:21, editata de 1 ori |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6553 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 16:18 | |
| - Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
- vin-o pe 202 sau pe 200 si mai vorbim
Se zice corect in limba romana VINO nu ,,vin-o" Repet: CAZURI IZOLATE. Nu generaliza. Asta ma enerveaza la romanul asta cartotas,....vesnic carcotas...Ii place lui sa generalizeze.Daca vede un tren din 2000, cu zapada intr-un vagon,....gataaaaa toate trenurile ,,e asa" ( sa citez un manelist) |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 16:21 | |
| Cand stai un nr de ore in tren, poti sa ai si maseuza tailandeza si ce vrei tu, o iei razna, cand te uiti pe geam, 50 km/h te uiti pe bilet R sau IC. Si pot sa calatoresc si la cl 1 in ICE si tot as face urat daca ar merge cu viteza maxima a unui Trabant. Eu nu vreau sa fiu carcotas, dar cand ma uit la infrastructura cat e de jalnica, n-are cum sa nu ma scoata din sarite, si asta pt ca sunt pasionat de trenuri, ca altfel m-ar durea in 3 litere. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 16:23 | |
| pe 202 inainte sa pleci undeva trebuie intai sa mergi la WC acasa la tine . pe tren este groaznic.nu este un caz izolat o treime din vagoane sunt asa(vagoane apartinand simeriei) |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 16:32 | |
| - Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
- pe 202 inainte sa pleci undeva trebuie intai sa mergi la WC acasa la tine . pe tren este groaznic.nu este un caz izolat o treime din vagoane sunt asa(vagoane apartinand simeriei)
Problema este in special la regionala Timisoara (daca mai exista) in aceasta regionala toate garniturile sunt foarte slab ingrijite , curatenia lipseste pe toate trenurile nu numai la personale si pe acc si pe rapide , o comparatie intre regionale ar fi pe primul loc regionala Galati unde la personale se gasesc chiar si perdele urmata de Constanta iar la coada clasamentului ar fi regionala Timisoara in care personalele sunt jafuri si put plus regionala Craiova unde si aici garniturile din personale sunt jafuri put si ne intretinute . Chiar daca trenurile sunt noi adica sa aibe statia de domiciliu Timisoara sau sunt motoare Desiro care apartin de Craiova pur si simplu nu se igienizeaza cum ar trebuii , in statia de formare daca iei trenul la puricat din aceste 2 regionale constatarea e urmatoarea , nu au fost curatate cum trebuie , treaba de mantuiala . |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 16:38 | |
| timisoara niciodata nu a fost vazuta bine. traficul cel mai mult de marfa are regionala brasov urmata de timisoara. |
| | | stinky
Numarul mesajelor : 256 Varsta : 37 Localizare : Jimbolia,Timis Reputatie : 5875 Data de inscriere : 25/08/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 16:38 | |
| Chestiunea din Regionala Timisoara e ca nu prea mai exista oameni angajati la Revizia de Vagoane,multumitile astea celor care au fost inscaunati ca sa se ocupe de asta,si sper ca pe viitor sa nu criticati pe oamenii de jos... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Dum 12 Dec 2010, 16:44 | |
| Cum sa mearga CFR calatori cand in trenul de Aeroport controlorul e obligat sa taie bilete cu tarif de casa , bun ma duc pe peron ma sui in Desiro pleaca trenu vine nasu : -Biletele -Vreau si eu unu intreg si unu redus la Balotesti -Lasama cu dinastea , da-mi incoace cat e si gata -I dau 10 lei , zic ne si intoarcem -Va si intoarceti ? Aha bine .
Deci asa e peste tot , mentalitatea controlorilor ia banu si baga la buzunar pe carca companiei si a statului. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |