|
| 125 : Oravita - Anina | |
|
+97jabels ciprian71 c o r v i n mielutu zburator Cipri Andrei Neculai t1972 elm AeroX aris86 Davee91 g.popovici IonutCFR2009 qew00 buzibumi CFR9999 Katalyn gheorghita impuls riciu dan tm cfr500 IonutChircu spiderpc dany90 19jimmy84 dejan allred marius664 kristi kkk phnegativ Radu cristi ar Lumunita Stana folkfan Plescan Floare Katalin4653 strainu Razvan Tudor Bobby_TM cortexedge MariusM karoly1975 petcu.adrian Hurricane baiazid Teodor Radu Tudor Luna lifetec vatmanul Vitosa Rarau Adirmvl bogdan.perejuc Sergiu rmn Ionutz ldh80 sorin_ncs nenuandrei Semafor Dr2005 manuela alexandru.boia Andrey_tm TVlad sp59 Caravelle_Zg ATM Vlad EA1clony106 srazvi 63-1143-5 cata_lin alexpopa luciangeo77 Adrian78 Nesebar The Legend Scoop alex.alexus.tm robertmok Tomi13leu Costi raoul cristi CFR mishu88 Amiralul bogdan srl diciluma jionutz COSTACHE MIHAIL stinky vrabieionut Seby ionut_te husdelaapus myster2008 101 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Joi 10 Iun 2021, 02:51 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 era vorba de incompetenta CFR Calatori ca aveau timp sa faca licitatia în sezonul rece când cerea era satisfăcută cu 2 vagoane
RP-ul la vagoane cu viteza maximă sub 160 km/h se face o dată la doi ani jumate. Evident o dată o să pice în aprilie, o dată o să pice în octombrie, că asta e. Dacă vagoanele expirau în aprilie, când ai fi vrut să se facă licitaţia? În decembrie? Păi dacă te prinde Curtea de Conturi că faci în decembrie licitaţie pentru ceva ce-ţi trebuie după aprilie, ai încurcat-o. - Citat :
- Apropo legea asta nu se poate schimba? Dacă am doar un singur reparator la ce mai trebuie licitație în sistem doar ca depășește o anumita suma?
Nu contează câţi reparatori ai, dacă e peste 130.000 lei trebuie licitaţie. Se recomandă să faci licitaţie şi la valori mai mici, ca să nu se supere Curtea de Conturi pe tine. Cred că cea mai bună soluţie ar fi să modificăm OMTI 315/2011 şi să prelungim RP-ul din 2,5 ani în 3 ani, diversele prelungiri in pix făcute în anii trecuţi nu au generat probleme în exploatare. _________________ :TTT:
|
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Dum 20 Iun 2021, 13:03 | |
| https://www.infocs.ro/promovarea-iei-romanesti-pe-cel-mai-vechi-traseu-feroviar-montan-din-romania-anina-oravita-video/?fbclid=IwAR0fku7OSxzwM13EIvv5gBl2XBW4PzK59V3Ye3DG-No_5UHZBOYRqN7UdHs |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Dum 11 Iul 2021, 17:09 | |
| https://clubferoviar.ro/probleme-pe-calea-ferata-oravita-anina/ |
| | | buzibumi
Numarul mesajelor : 12 Varsta : 38 Localizare : Timisoara Reputatie : 3672 Data de inscriere : 15/11/2014
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 24 Noi 2021, 13:51 | |
| Salut! Vad ca din data de 13.12 2021 nu mai figureaza trenul! Stie cineva de ce? Este ceva temporar sau am ajuns la ultima pagina a acestei povesti superbe? Respect, si numai bine! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 24 Noi 2021, 14:46 | |
| - buzibumi a scris:
- Salut!
Vad ca din data de 13.12 2021 nu mai figureaza trenul! Stie cineva de ce? Este ceva temporar sau am ajuns la ultima pagina a acestei povesti superbe? Respect, si numai bine! O sa circule doar in weekend de vineri pana duminica |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4978 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mar 07 Dec 2021, 11:15 | |
| "De duminică, CFR Călători închide parțial circulația pe calea ferată Oravița-Anina, limitând-o doar la zilele de weekend, fapt ce a stârnit nemulțumirea autorităților locale.
”În perioadele 12.12.2021-31.03.2022 și 01.11-10.12.2022 circulă în zilele de V, S, D, iar în zilele de L, Ma, Mi, Jcirculă cu ordin special. Circulă permanent în perioada 01.04-31.10.2022”. Aceasta este mențiunea care apare în Mersul Trenurilor 2021-2022, care va intra în vigoare duminică, 12 decembrie, în dreptul perechii de trenuri Regio 9695/9694 de pe secția 125 Oravița-Anina și retur.
Circulația pe calea ferată Oravița-Anina, închisă în timpul săptămânii. Primăria Anina: ”Este primul pas spre închiderea liniei” ”Din decembrie, trenul Oravița-Anina și retur va circula doar în weekend, fiind primul pas spre închiderea liniei. Iar demersurile Primăriilor din Anina și Oravița pentru a include linia în patrimoniul UNESCO vor rămâne fără obiect. Linia de cale ferată Oravița-Anina nu mai are nevoie de prezentare. E unică în România și remarcabilă în sud estul Europei. Are toate caracteristicile unui brand al Banatului Montan, al României. Și este și o linie rentabilă. După estimările reprezentanților infocentrului din Anina, pentru ianuarie-octombrie 2021 pe ruta Oravița-Anina și retur au fost aproximativ 30.000 pasageri, majoritatea turiști. În aceste condiții, circulația limitată doar la zilele de weekend în perioada de iarnă ar avea ca efect cert distrugerea căii de rulare din cauza oxidării sau blocarea în cazul căderilor intense de zăpadă. Din experiența unor situații similare ar fi primul pas spre închiderea liniei. Consecințele ar fi grave. S-ar pierde un brand valoros, s-ar afecta turismul în zonele Anina, Oravița, Valea Minișului și s-ar irosi demersurile deja efectuate pentru includerea acesteia în patrimoniul UNESCO”, se arată într-un comunicat dat publicității de Primăria Anina, citat de site-ul Reper24.
Reprezentanții administrației locale spun că soluția firească ar fi păstrarea acestei linii în funcțiune, integrarea acesteia între obiectivele turistice remarcabile din Anina și Oravița (viitorul muzeu al mineritului, teatrul din Oravița după renovare etc) și nu abandonarea prin „conservarea” sau reducerea inutilă a traficului. Ei arată că, prin limitarea curselor doar în zilele de vineri, sâmbătă și duminică, nu s-ar face economie decât 400 de litri de motorină, adică doar carburantul pe cele patru zile din săptâmână când nu circulă. ”Personalul este plătit, deci nu vedem logica acestui program, avariile fiind mult mai mari (nu se poate deszăpezi băgând plugul, se depune rugină pe șine, creând acele gropi în ciuperca șinei, în zona în care avem o declivitate de 21% (Lișava – Gârliște)“, se mai arată în comunicat.
Nu este prima încercare de închidere parțială a circulației pe Oravița-Anina, după cum a mai scris la vremea respectivă Club Feroviar." |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mar 07 Dec 2021, 11:30 | |
| Poate in timpul săptămânii vor să închirieze trenul la grupuri organizate să facă mai mulți bani deși mă îndoiesc că asta e gândirea lor ,ei taie costuri numa de unde nu trebuie dar în depouri se fura sute de tone de motorină fara sa se ia nici o măsură..Halal mentalitate |
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4978 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Joi 09 Dec 2021, 10:50 | |
| "Asociația Euroland Banat îi cere lui Sorin Grindeanu salvarea căii ferate Oravița-Anina
Printr-o scrisoare deschisă, Asociația Euroland Banat îi cere ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, salvarea căii ferate Oravița-Anina.
Așa cum a informat Club Feroviar, începând de duminică, 12 decembrie, când intră în vigoare Mersul Trenurilor 2021-2022, CFR Călători închide parțial circulația pe calea ferată Oravița-Anina, limitând-o doar la zilele de weekend.
Asociația Euroland Banat a înaintat către Sorin Grindeanu, încă din data de 29 noiembrie, o petiție la Camera Deputaților, la Ministerul Transporturilor și la Secretariatul General al Guvernuliui. Cum nu a primit niciun răspuns, aociația a decis să trimită o scrisoare deschisă către ministrul Transporturilor.
”Calea ferată Oravița-Anina, prima cale ferată montană și cea mai spectaculoasă de pe teritoriul României, riscă să fie inchisă în timpul săptămânii, în perioada de iarnă, după 12 decembrie 2021 printr-o decizie arbitrară a companiei CFR Călători. Din păcate, la fel ca în urmă cu doi ani, CFR Călători a decis să transforme această cale ferată într-una așa-zis turistică, pe care se va circula, în perioada 12.12.2021 – 31.03.2022 și 01.11. – 10.12.2022 doar in week-end, iar în timpul săptămânii va circula (care se traduce prin ). CFR Călători propune în noul Mers al trenurilor ca doar în perioada 01.04. – 31.10.2022 trenul să circule zilnic”, se arată în scrisoare.
În continuare, președintele asociației, Andrei Szabo, reamintește că Oravița-Anina este cea mai veche cale ferată de munte de pe teritoriul actual al României, dată în funcţiune la 15 decembrie 1863. Supranumită „Semmeringul bănăţean”, este una dintre cele mai frumoase şi impresionante linii de cale ferată de munte din sud-estul Europei. „Drumul de fier” are 14 tuneluri săpate în stânca muntelui şi 10 viaducte peste văi adânci.
Cu o lungime de 33,4 km, calea ferată urcă de la 218 m altitudine (Oraviţa), la 558 m (Anina), cu o diferenţă de nivel de 340 m, o pantă de înclinare de 20‰ şi curbe cu raze strânse (114 m). Calea ferată ocolește Munții Aninei prin Valea Jitinului peste care este și cel mai grandios viaduct, Viductul Jitin, înalt de 35 m și lung de 230 m, având cinci deschideri.
”Pe lângă frumusețea peisajului, originalitatea traseului și spectaculozitatea lucrărilor tehnice, calea ferată Oravița-Anina este singura legătură pentru multe dintre comunitățile din Valea Carașului. Ea are un rol major atât pentru legătura dintre Oravița și Anina, cât și pentru comunele situate pe acest traseu. Trebuie să accentuăm faptul că dispariția acestui obiectiv turistic de importanta națională va duce la pierderi inestimabile, pe termen lung, pentru orașele Anina, Oravița și întreaga zonă, ce încearcă să își revină economic prin turism”, se precizează în scrisoarea deschisă.
Linia de cale ferată Oravița-Anina este parte a sitului „Calea ferată Baziaş-Oraviţa-Anina”, este clasată ca monument de patrimoniu, clasa A) și reprezintă una dintre pricipalele atracții din județul Caraș-Severin și din întregul Banat Montan.
Și autoritățile locale cer salvarea căii ferate Oravița-Anina Și autoritățile locale din zonă au cerut salvarea de la închidere a acestui tronson de cale ferată.
„Din decembrie, trenul Oravița-Anina și retur va circula doar în weekend, fiind primul pas spre închiderea liniei. Iar demersurile Primăriilor din Anina și Oravița pentru a include linia în patrimoniul UNESCO vor rămâne fără obiect. Linia de cale ferată Oravița-Anina nu mai are nevoie de prezentare. E unică în România și remarcabilă în sud-estul Europei. Are toate caracteristicile unui brand al Banatului Montan, al României. Și este și o linie rentabilă. După estimările reprezentanților infocentrului din Anina, pentru ianuarie-octombrie 2021 pe ruta Oravița-Anina și retur au fost aproximativ 30.000 pasageri, majoritatea turiști. În aceste condiții, circulația limitată doar la zilele de weekend în perioada de iarnă ar avea ca efect cert distrugerea căii de rulare din cauza oxidării sau blocarea în cazul căderilor intense de zăpadă. Din experiența unor situații similare ar fi primul pas spre închiderea liniei. Consecințele ar fi grave. S-ar pierde un brand valoros, ar fi afectat turismul în zonele Anina, Oravița, Valea Minișului și s-ar irosi demersurile deja efectuate pentru includerea acesteia în patrimoniul UNESCO”, se arată într-un comunicat dat publicității zilele trecute de Primăria Anina."
Sursa: clubferoviar.ro |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Vin 10 Dec 2021, 10:06 | |
| Ma dispera agitatia asta pentru NIMIC. Vor unii sa circule trenul asta iarna in fiecare zi doar asa din orgoliu sau pentru confortul psihic. Toti astia care se agita ca vaaaai...sigur va urma si mai rau, trebuie sa facem petitii, trebuie sa nu stiu ce...sa se duca toti de la primul la ultimul intr-o zi random de marti sa circule cu el (pentru ca n-au si ei vreo ocupatie la niste cursuri sau locuri de munca). Pentru ce sa militezi sa circule zilnic un tren de interes turistic daca nu sunt calatori. Probabil toti astia care se agita n-au fost in asemenea perioada sa vada cat de pustiu e prin tren. Mai intelegeam daca nu circula deloc pana in aprilie, dar in weekend circula! Sunt trenuri mult mai importante si esentiale care au fost retrase, din lipsa personalului. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Vin 10 Dec 2021, 10:36 | |
| Eu am spus mai sus CFR ar trebui să facă un serviciu și să închirieze trenul cel care vor in timpul săptămânii și gata ar rezolva problema.Cand am fost și eu și am vorbit cu nasul a spus că din octombrie scade traficul plus problema încălzirii.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Vin 10 Dec 2021, 15:20 | |
| - AeroX a scris:
- Ma dispera agitatia asta pentru NIMIC.
Vor unii sa circule trenul asta iarna in fiecare zi doar asa din orgoliu sau pentru confortul psihic. Toti astia care se agita ca vaaaai...sigur va urma si mai rau, trebuie sa facem petitii, trebuie sa nu stiu ce...sa se duca toti de la primul la ultimul intr-o zi random de marti sa circule cu el (pentru ca n-au si ei vreo ocupatie la niste cursuri sau locuri de munca). Pentru ce sa militezi sa circule zilnic un tren de interes turistic daca nu sunt calatori. Probabil toti astia care se agita n-au fost in asemenea perioada sa vada cat de pustiu e prin tren. Mai intelegeam daca nu circula deloc pana in aprilie, dar in weekend circula! Sunt trenuri mult mai importante si esentiale care au fost retrase, din lipsa personalului. Nimic nu-i împiedică pe primari să contribuie financiar la susţinerea rutei. Dar la noi, toţi primarii, inclusiv ăla de la Bucureşti, stau cu mâna întinsă la Guvern, că bugetele locale se duc în asfalt turnat peste pământ şi panseluţe. - AeroX a scris:
- Eu am spus mai sus CFR ar trebui să facă un serviciu și să închirieze trenul cel care vor in timpul săptămânii și gata ar rezolva problema.
Păi asta se poate face şi acum. Dar trenul nu se închiriază la tarif subvenţionat, ci la tarif real. Parcă am mai zis eu că o linie mai fără pretenţii dpdv al pregătirii şi întreţinerii - CFF Vişeu - taxează cu vreo 60 lei o călătorie, indiferent de vârstă şi de statutul social, pe când CFR Călători cere 10 lei. Câţi ar plăti 80 lei pe un bilet Oraviţa - Anina şi retur, când pot merge în week-end cu 20 lei? _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Vin 10 Dec 2021, 20:12 | |
| - AeroX a scris:
- Ma dispera agitatia asta pentru NIMIC.
Vor unii sa circule trenul asta iarna in fiecare zi doar asa din orgoliu sau pentru confortul psihic. Toti astia care se agita ca vaaaai...sigur va urma si mai rau, trebuie sa facem petitii, trebuie sa nu stiu ce...sa se duca toti de la primul la ultimul intr-o zi random de marti sa circule cu el (pentru ca n-au si ei vreo ocupatie la niste cursuri sau locuri de munca). Pentru ce sa militezi sa circule zilnic un tren de interes turistic daca nu sunt calatori. Probabil toti astia care se agita n-au fost in asemenea perioada sa vada cat de pustiu e prin tren. Mai intelegeam daca nu circula deloc pana in aprilie, dar in weekend circula! Sunt trenuri mult mai importante si esentiale care au fost retrase, din lipsa personalului. Sau sa cumpere odata pe luna un bilet dus-intors. Daca te usuci de grija cuiva/a ceva, 20 de lei nu e asa de mult pentru cei mai multi oameni. Cam cat un pachet de tigari, pana la urma. Daca se usuca 1.000 de oamenide grija liniei, 20.000 de lei pe luna din oficiu poate ar mai salva ceva. |
| | | g.popovici
Numarul mesajelor : 50 Reputatie : 5401 Data de inscriere : 05/04/2010
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Sam 11 Dec 2021, 01:37 | |
| - AeroX a scris:
- Ma dispera agitatia asta pentru NIMIC.
Vor unii sa circule trenul asta iarna in fiecare zi doar asa din orgoliu sau pentru confortul psihic. Toti astia care se agita ca vaaaai...sigur va urma si mai rau, trebuie sa facem petitii, trebuie sa nu stiu ce...sa se duca toti de la primul la ultimul intr-o zi random de marti sa circule cu el (pentru ca n-au si ei vreo ocupatie la niste cursuri sau locuri de munca). Pentru ce sa militezi sa circule zilnic un tren de interes turistic daca nu sunt calatori. Probabil toti astia care se agita n-au fost in asemenea perioada sa vada cat de pustiu e prin tren. Mai intelegeam daca nu circula deloc pana in aprilie, dar in weekend circula! Sunt trenuri mult mai importante si esentiale care au fost retrase, din lipsa personalului. Daca am trai in Germania, as fi de partea ta, dar cum suntem in Romania, pot sa ma declar unul dintre oamenii care sustine sa se pastreze circulatia trenului si in timpul saptamanii. De ce? Din experientele avute cu CFR, aceasta miscare este doar un prim pas spre inchiderea liniei, unde nu ne dorim sa ajungem. Ar fi o pierdere imensa si nu am mai avea "de ce sa vorbim de turism" in aceste locuri fara cea veche si spectaculoasa cale ferata. In ultimii ani, directia de "dezvoltare" a companiei CFR a fost sa inchida, pas cu pas, cat mai multe linii feroviare. Este adevarat, in timpul saptamanii, pe timp de iarna, Calea ferata Oravita - Anina nu are multi calatori, dar prin oprirea circulatiei economiile nu sunt substantiale, doarece toti angajatii lucreaza si toata munca de intretinere a liniei trebuie realizata pentru zilele cand circula. In plus, stim ca s-au facut nenumarate sesizari pentru cateva investitii minime prin care sa se ofere conditii de curatenie turistilor in gara Oravita si Anina, si absolut nimic nu s-a facut. Spune-mi tu ce economie se face totusi. Spune-mi tu ca trebuie sa cred ca celor de la CFR Calatori le pasa de Oravita - Anina, cand ei dabia misca un deget si dabia au tinut pe linia de plutire aceasta linie. Nu au facut promovare, nu sunt WC-uri, nu sunt indicatoare, dabia intretin linia. Spune-mi tu ca nu sunt alte linii mult mai proaste economic, ca si Oravita - Anina. Spune-mi tu ca linia si totul se va pastra in aceleasi conditii, chiar daca circula doar pe weekend. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Sam 11 Dec 2021, 12:57 | |
| https://clubferoviar.ro/circulatia-feroviara-pe-oravita-anina/ Ce declara Sorin Grindeanu Cum adică să preia CFRul Semmeringul? Acum la Prefectura Timiș! Discuții aplicate cu autoritățile locale și Regionala de Drumuri Timișoara! Încercăm să găsim soluții pentru conexiunile VO Timișoara Sud cu DC 149 și cu localitatea Urseni. Vreau să preia CFR "Semmeringul banățean" - calea ferată Oravița-Anina și să fie deschis tot anul! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Sam 11 Dec 2021, 14:54 | |
| - g.popovici a scris:
- AeroX a scris:
- Ma dispera agitatia asta pentru NIMIC.
Vor unii sa circule trenul asta iarna in fiecare zi doar asa din orgoliu sau pentru confortul psihic. Toti astia care se agita ca vaaaai...sigur va urma si mai rau, trebuie sa facem petitii, trebuie sa nu stiu ce...sa se duca toti de la primul la ultimul intr-o zi random de marti sa circule cu el (pentru ca n-au si ei vreo ocupatie la niste cursuri sau locuri de munca). Pentru ce sa militezi sa circule zilnic un tren de interes turistic daca nu sunt calatori. Probabil toti astia care se agita n-au fost in asemenea perioada sa vada cat de pustiu e prin tren. Mai intelegeam daca nu circula deloc pana in aprilie, dar in weekend circula! Sunt trenuri mult mai importante si esentiale care au fost retrase, din lipsa personalului. Daca am trai in Germania, as fi de partea ta, dar cum suntem in Romania, pot sa ma declar unul dintre oamenii care sustine sa se pastreze circulatia trenului si in timpul saptamanii. De ce?
Din experientele avute cu CFR, aceasta miscare este doar un prim pas spre inchiderea liniei, unde nu ne dorim sa ajungem. Ar fi o pierdere imensa si nu am mai avea "de ce sa vorbim de turism" in aceste locuri fara cea veche si spectaculoasa cale ferata. In ultimii ani, directia de "dezvoltare" a companiei CFR a fost sa inchida, pas cu pas, cat mai multe linii feroviare.
Este adevarat, in timpul saptamanii, pe timp de iarna, Calea ferata Oravita - Anina nu are multi calatori, dar prin oprirea circulatiei economiile nu sunt substantiale, doarece toti angajatii lucreaza si toata munca de intretinere a liniei trebuie realizata pentru zilele cand circula. In plus, stim ca s-au facut nenumarate sesizari pentru cateva investitii minime prin care sa se ofere conditii de curatenie turistilor in gara Oravita si Anina, si absolut nimic nu s-a facut.
Spune-mi tu ce economie se face totusi. Spune-mi tu ca trebuie sa cred ca celor de la CFR Calatori le pasa de Oravita - Anina, cand ei dabia misca un deget si dabia au tinut pe linia de plutire aceasta linie. Nu au facut promovare, nu sunt WC-uri, nu sunt indicatoare, dabia intretin linia. Spune-mi tu ca nu sunt alte linii mult mai proaste economic, ca si Oravita - Anina. Spune-mi tu ca linia si totul se va pastra in aceleasi conditii, chiar daca circula doar pe weekend.
Avem sectii unde orase mult mai mari si calatori mult mai multi care ar genera un profit mult mai mare au ramas fara trenuri, lumea e nevoita sa mearga la dube, autobuze sau amsini personale ori autostopul iar voi vreti zilnic sa circule cascarabeta pentru nimic, doar asa sa se plimbe gol dus intors ca plateste cine? Mult mai important era sa ramana tren pe Vascau de exemplu sau pe Bixad, unde lumea chiar avea nevoie de tren sa faca naveta. Asta este o linie devenita turistica, dece nu o ia o firma de turism sa se ocupe cu strangerea de grupuri, si sa faca transport special pentru grupuri organizate, e mult mai simplu. Daca asa a fost situatia sa se inchida toate minele din zona sa nu mai existe cerinte pentru transportul feroviar nu e nimeni obligat sa mentina ceva doar asa de dragul ca vine Ion la 3 luni si face o poza la tren sau mai pica 10 rataciti sa se plimbe cu trenu. Sunt zile cand merge efectiv gol, daca are 5 calatori e bine si atunci pentru ce sa menti zilnic o paguba? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina | |
| |
| | | | 125 : Oravita - Anina | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |